"Nu putem sa facem acum nici un comentariu. Chiar n-avem cum! Nu a fost stabilita nici o procedura", ne-a declarat Constantin Stroe, vicepresedintele Automobile Dacia. Pe de alta parte, Constantin Cerbulescu, directorul Oficiului pentru Protectia Consumatorilor Bucuresti, spune ca producatorul e obligat, prin lege, sa restituie in bani diferenta de pret dintre cele doua tipuri de jante.
Fondurile pe care Dacia ar trebui sa le disponibilizeze pentru despagubirea clientilor nu sunt deloc de neglijat. Potrivit ultimelor date oficiale, Dacia a vandut numai la export 47 de automobile Logan dotate cu jante din aliaj. Daca luam in calcul ca un set de jante recomandate de producator costa minimum 14 milioane de lei vechi, ne-am putea face o imagine despre cat trebuie sa scoata din buzunar uzina pitesteana. Asta ca sa nu mai vorbim de pierderile la capitolul imagine.
Despre autor:

Sursa: Libertatea
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Review E-Mobility Urban Cargo: dubița electrică de oraș cât un Smart Forfour
Sursa: green.start-up.ro
-
Startup Elites 2023: workshop-uri pentru participanți partea a III-a
Sursa: start-up.ro
-
ANPC, în mall Veranda: ce amenzi au fost aplicate și ce operatori au fost...
Sursa: retail.ro
-
Denise Rifai, despre legătura specială pe care o are cu tatăl ei: M-am născut...
Sursa: kudika.ro
-
Pe 29 septembrie avem Lună plină în Berbec, un prilej astral puternic pentru...
Sursa: garbo.ro
-
Cât ar câștiga statul din noul impozit pe cifra de afaceri
Sursa: futurebanking.ro
-
Președintele PSD al Consiliului Județean Vaslui, Dumitru Buzatu, prins în...
Sursa: wall-street.ro