Batalia va fi in continuare dura pe piata occidentala, pentru ca profitul obtinut din vanzarea unei masini este egal cu profiul obtinut din vanzarea a 70-80 de tone de grau. Nu ar fi de mirare insa ca Loganul sa poata fi masina anului in Germania. Pe
Batalia va fi in continuare dura pe piata occidentala, pentru ca profitul obtinut din vanzarea unei masini este egal cu profiul obtinut din vanzarea a 70-80 de tone de grau. Nu ar fi de mirare insa ca Loganul sa poata fi masina anului in Germania. Peste tot exista oameni care castiga sub medie. Acolo unde exista o astfel de clasa, acesta este automobilul ce le este destinat", ne-a declarat Niculescu.
Presedintele ACR spune ca jantele din aluminiu care echipeaza Logan sunt facute in Romania, iar Renault nu a gasit cel mai bun furnizor. "Daca are o scapare, asta nu inseamna ca masina este exclusa de la comercializare. in plus, daca vrei sa rastorni o masina, o poti face si cu un BMW. Dati-ne unul pe mana si o sa-l aducem cu rotile in sus", a mai spus presedintele ACR, cu aluzie la testele din Germania, care au provocat rasturnarea modelului Logan.


Despre autor:

Libertatea

Sursa: Libertatea


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.