Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD), din care fac parte firmele care au sesizat la Consiliul Concurentei un abuz de pozitie dominanta al companiei Posta Romana pe piata serviciilor de publicitate prin posta, sustine ca firma incriminata a m
Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD), din care fac parte firmele care au sesizat la Consiliul Concurentei un abuz de pozitie dominanta al companiei Posta Romana pe piata serviciilor de publicitate prin posta, sustine ca firma incriminata a majorat nejustificat tarifele. "Plangerea inaintata de companiile membre ARMAD catre Consiliul Concurentei la inceputul lunii iulie denunta cresterea de 2,5 ori a tarifelor postale pentru direct mailing, aplicata de Posta Romana incepand cu data de 18 aprilie. Marirea tarifelor practicate de Posta Romana include, incepand cu aceeasi data, si triplarea pretului pentru trimiterile infadres de peste 20 de grame, adica pentru cea mai mare parte a corespondentei", se arata intr-un comunicat al ARMAD.
Asociatia considera ca, in acest context, Posta Romana face abuz de pozitie dominanta si arata ca tarifele postale de direct mail din Romania sunt duble fata de cele din Bulgaria si Serbia si cu 20-30% mai mari decat cele din Ungaria, Cehia si Slovacia. ARMAD arata ca demersul sau este sustinut de Federatia Europeana de Marketing Direct, la care Asociatia este afiliata. Consiliul Concurentei a anuntat, joi, ca a inceput o investigatie la Compania Nationala Posta Romana, ca urmare a unor sesizari venite din partea unor agenti economici potrivit carora firma ar incalca prevederile Legii concurentei.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.