Compania a pastrat baza unei motociclete sport adevarate si a transformat-o intr-un real model turing. Motocicleta se comporta la fel de bine in ambele ipostaze, oferind posesorului multi kilometri de reala placere. In ciuda dotarilor exceptionale pe care le are, ST4 a beneficiat si de un design deosebit, menit sa atraga privirile impatimitilor de motoare. La prima vedere, modelul seamana izbitor cu ST2. Sasiul pastrat de la ST2, la care a fost adaugat un motor de 916 cc, face ca acest model sa aiba succes in ambele clase. ST4 este "un express pentru lorzi", usor de condus, foarte confortabil si extrem de rapid. Motorul Desmoquattro echipat cu sisteme de ambreiaj "umede", pentru o manevrare mai usoara si mai silentioasa, cu injectie controlata computerizat si sase trepte de viteza, dezvolta putere maxima. La toate acestea s-a adaugat furca Showa, complet ajustabila, prezenta la majoritatea motocicletelor exotice de curse, care scade frecarea pe suspensii.
Desigur ca un astfel de motor isi poate atinge maximul doar sustinut de un sasiu si suspensii la fel de avansate. Seria ST ofera un grad ridicat de confort. Carenajul frontal confera o sporita protectie aerodinamica, iar prin combinatie cu ghidoanele ajustabile in functie de inaltime si saua ergonomica, modelul ofera o pozitie confortabila. O caracteristica unica pentru clasa turing este sistemul de esapament ajustabil, necesar pentru cursele de viteza, cand este nevoie de spatiu maxim, toba putand fi ridicata. Prin modelul ST4, italienii au rusit sa imbine siguranta, confortul si viteza pe care le doreste orice impatimit al motoarelor.
Motor: 2 cilindri in L, 4 timpi Desmodromic, 4 supape/cilindru
Racire: cu lichid
Cilindree: 996cc
Putere maxima: 86 kW la 8.750 rotatii/minut,105 CP la 9.000 rpm
Cuplu maxim: 98 Nm la 7.000 rpm
Alimentare: injectie electronica Weber - Marelli
Pornire: demaror electric
Emisii noxe: Euro2, catalizator
Dimensiuni: 2.070 / 910 / 1.180 mm
Greutate proprie: 212 kg
Capacitate rezervor: 21 litri din care 6 l rezerva
Cutie de viteze: 6 trepte
Ambreiaj: multidisc uscat, comandat hidraulic
Transmisie finala: lant
Ciclistica:
Sasiu: grinda cu zabrele din tuburi de otel
Suspensie fata: furca inversata hidraulica Showa reglabila
Suspensie spate: monobrat oscilant si amortizor reglabil Ohlins
Frana fata: dublu disc, etriere Brembo, 4 pistoane, 4 pastile
Frana spate: mono disc, etrier Brembo, 2 pistoane
Pneu fata: 120/70 - 17"/Pneu spate: 180/55 - 17"
Despre autor:

Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Review E-Mobility Urban Cargo: dubița electrică de oraș cât un Smart Forfour
Sursa: green.start-up.ro
-
Startup Elites 2023: workshop-uri pentru participanți partea a III-a
Sursa: start-up.ro
-
ANPC, în mall Veranda: ce amenzi au fost aplicate și ce operatori au fost...
Sursa: retail.ro
-
Delicii baby-friendly: 3 rețete de torturi pentru copii
Sursa: garbo.ro
-
Generația Z vs. Inteligența Artificială: Mai multe dezavantaje decât beneficii?
Sursa: futurebanking.ro
-
Tarot Online: Ar vrea să se întoarcă, dar n-are curaj?
Sursa: kudika.ro
-
Ciolacu, despre mita lui Buzatu: Eu nu am văzut în viaţa mea atâţia bani la...
Sursa: wall-street.ro