Traditia clasica europeana Gran Turismo a stat la baza crearii seriei de motociclete Ducati Sport Turing. Modelele ST ale acestei serii ofera o capacitate maxima de manevrabilitate, confort si inconfundabilul stil italian. Dispunand de o pozitionare
Traditia clasica europeana Gran Turismo a stat la baza crearii seriei de motociclete Ducati Sport Turing. Modelele ST ale acestei serii ofera o capacitate maxima de manevrabilitate, confort si inconfundabilul stil italian. Dispunand de o pozitionare ideala a seii si de unul dintre cele mai puternice motoare, Seria ST este la fel de apreciata de cunoscatori atat pentru evadarile din week-end, cat si pentru calatoriile lungi.
Compania a pastrat baza unei motociclete sport adevarate si a transformat-o intr-un real model turing. Motocicleta se comporta la fel de bine in ambele ipostaze, oferind posesorului multi kilometri de reala placere. In ciuda dotarilor exceptionale pe care le are, ST4 a beneficiat si de un design deosebit, menit sa atraga privirile impatimitilor de motoare. La prima vedere, modelul seamana izbitor cu ST2. Sasiul pastrat de la ST2, la care a fost adaugat un motor de 916 cc, face ca acest model sa aiba succes in ambele clase. ST4 este "un express pentru lorzi", usor de condus, foarte confortabil si extrem de rapid. Motorul Desmoquattro echipat cu sisteme de ambreiaj "umede", pentru o manevrare mai usoara si mai silentioasa, cu injectie controlata computerizat si sase trepte de viteza, dezvolta putere maxima. La toate acestea s-a adaugat furca Showa, complet ajustabila, prezenta la majoritatea motocicletelor exotice de curse, care scade frecarea pe suspensii.
Desigur ca un astfel de motor isi poate atinge maximul doar sustinut de un sasiu si suspensii la fel de avansate. Seria ST ofera un grad ridicat de confort. Carenajul frontal confera o sporita protectie aerodinamica, iar prin combinatie cu ghidoanele ajustabile in functie de inaltime si saua ergonomica, modelul ofera o pozitie confortabila. O caracteristica unica pentru clasa turing este sistemul de esapament ajustabil, necesar pentru cursele de viteza, cand este nevoie de spatiu maxim, toba putand fi ridicata. Prin modelul ST4, italienii au rusit sa imbine siguranta, confortul si viteza pe care le doreste orice impatimit al motoarelor.

Motor: 2 cilindri in L, 4 timpi Desmodromic, 4 supape/cilindru
Racire: cu lichid
Cilindree: 996cc
Putere maxima: 86 kW la 8.750 rotatii/minut,105 CP la 9.000 rpm
Cuplu maxim: 98 Nm la 7.000 rpm
Alimentare: injectie electronica Weber - Marelli
Pornire: demaror electric
Emisii noxe: Euro2, catalizator
Dimensiuni: 2.070 / 910 / 1.180 mm
Greutate proprie: 212 kg
Capacitate rezervor: 21 litri din care 6 l rezerva
Cutie de viteze: 6 trepte
Ambreiaj: multidisc uscat, comandat hidraulic
Transmisie finala: lant
Ciclistica:
Sasiu: grinda cu zabrele din tuburi de otel
Suspensie fata: furca inversata hidraulica Showa reglabila
Suspensie spate: monobrat oscilant si amortizor reglabil Ohlins
Frana fata: dublu disc, etriere Brembo, 4 pistoane, 4 pastile
Frana spate: mono disc, etrier Brembo, 2 pistoane
Pneu fata: 120/70 - 17"/Pneu spate: 180/55 - 17"


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.