Taxa de 3% asupra contravalorii minutelor de publicitate a televiziunilor are un efect clar de diminuare a veniturilor televiziunilor, in favoarea cinematografiei.
De asemenea, aceasta taxa transforma orice publicitate barter care implica televiziunea si presa scrisa in vanzare contra-cost. In plus, masura vine sa incalce secretul comercial, facand publice tarifele practicate de posturi concurente. Un asemenea demers este contrar dezvoltarii pietei mass-media in Romania.
In contextul rediscutarii publice a Legii cinematografiei, Consiliul de Onoare al CRP solicita autoritatilor sa identifice surse de finantare pentru productia de filme romanesti care sa nu afecteze mass-media.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro