Taxa de 3% asupra contravalorii minutelor de publicitate a televiziunilor are un efect clar de diminuare a veniturilor televiziunilor, in favoarea cinematografiei.
De asemenea, aceasta taxa transforma orice publicitate barter care implica televiziunea si presa scrisa in vanzare contra-cost. In plus, masura vine sa incalce secretul comercial, facand publice tarifele practicate de posturi concurente. Un asemenea demers este contrar dezvoltarii pietei mass-media in Romania.
In contextul rediscutarii publice a Legii cinematografiei, Consiliul de Onoare al CRP solicita autoritatilor sa identifice surse de finantare pentru productia de filme romanesti care sa nu afecteze mass-media.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro