Una din metodele frecvente de inselare a cumparatorului e anuntarea perioadei de reduceri, dupa una de majorare a costului, astfel incat "super-oferta" nu reprezinta decat vanzarea la pretul initial al produsului. Iata si cateva sfaturi care va pot fi de folos:
* in primul rand, trebuie sa stiti ca anunturile de reduceri de pret exprimate in valoare absoluta sau in procent trebuie sa fie vizibile pentru fiecare produs sau grupa de produse identice;
* Anuntul se face fie prin mentionarea noului pret langa pretul anterior, barat, fie prin mentiunile "pret nou", "pret vechi" langa sumele corespunzatoare. O alta varianta este mentionarea procentului de reducere si a pretului nou care apare langa pretul anterior, barat;
* Este interzis ca o reducere de pret pentru un produs sa fie prezentata ca o oferta gratuita a unei parti din respectivul produs;
* La vanzarea produsului, comerciantul trebuie sa-l informeze pe cumparator, la solicitarea acestuia, depre caracteristicile produsului, conditiile de vanzare si modul de utilizare;
* Este interzisa conditionarea vanzarii unui produs de cumpararea concomitenta a unui alt produs.
Despre autor:
Sursa: Libertatea
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Nicușor Dan știe care va fi principalul lui rival la alegerile pentru...
Sursa: wall-street.ro