Xerox Romania si compania de asigurare Ardaf au incheiat un parteneriat prin care compania de asigurari va beneficia de servicii de management al documentelor pentru sediile din Cluj-Napoca, precum si pentru sucursala Ardaf Bucuresti, se arata pe por
Xerox Romania si compania de asigurare Ardaf au incheiat un parteneriat prin care compania de asigurari va beneficia de servicii de management al documentelor pentru sediile din Cluj-Napoca, precum si pentru sucursala Ardaf Bucuresti, se arata pe portalul specializat 1asig.ro.
In urma unui studiu realizat pentru Ardaf asupra mediului de birou, compania Xerox a creat o strategie moderna privind organizarea cat mai eficienta a acestui mediu in cadrul companiei de asigurari.
Ca rezultat, Xerox va furniza companiei Ardaf, timp de patru ani, servicii complete, care cuprind instalarea, intretinerea si service-ul echipamentelor, precum si consumabilele necesare functionarii acestora.
In premiera in Romania, Xerox va implementa, la ARDAF, o suita speciala de programe de management al serviciilor, Xerox Office Services Software Suit.
Mai mult, va oferi companiei de asigurari posibilitatea de a controla costul productiei de documente, de a mari eficienta utilizarii si de a genera rapoarte care sa sprijine deciziile de management.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.