Politistii de frontiera devin adevarate pericole publice atunci cand se urca la volan. 36 dintre cele 64 de accidente de circulatie in care au fost implicati de la inceputul anului s-au produs din vina oamenilor legii. Viteza excesiva, imprudenta in
Politistii de frontiera devin adevarate pericole publice atunci cand se urca la volan. 36 dintre cele 64 de accidente de circulatie in care au fost implicati de la inceputul anului s-au produs din vina oamenilor legii. Viteza excesiva, imprudenta in conducere, consumul de alcool, neatentia si chiar oboseala sunt cateva dintre cauzele care au generat tragedii. Pentru a mai domoli avantul pe sosele al politistilor, conducerea Ministerului Administratiei si Internelor a hotarat sa ia masuri drastice impotriva celor vinovati, mergandu-se pana la destituirea din functie a celor vinovati.
In urma cu doua zile, un politist de frontiera de la Giurgiu a accidentat grav un biciclist, dupa ce s-a urcat la volanul masinii proprietate personala in stare de ebrietate. In prezent, el face obiectul unei anchete complexe si risca sa-si piarda postul. Potrivit unui comunicat al Inspectoratului General al Politiei Romane de Frontiera (IGPRF), la 28 iunie a.c., in jurul orelor 17.00, agentul sef adjunct Marcel V., a acrosat un biciclist deoarece nu s-a asigurat la plecarea de pe loc. Fiind transportata de urgenta la spital, victima a fost diagnosticata cu numeroase plagi, contuzie la umarul stang si entorsa de clavicula. "Din primele cercetari a rezultat ca agentul se afla sub influenta bauturilor alcoolice, in urma testarii fiind depistat cu o concentratie de 0,45mg/l alcool in aer expirat. In urma acestei situatii, chestorul de politie Nelu Pop, seful IGPRF, a dispus efectuarea cercetarii prealabile, urmand ca, in functie de rezultatul anchetei, sa se ia masurile de rigoare", precizeaza acelasi comunicat. In primul semestru al anului in curs, cadrele Politiei de Frontiera au fost implicate in 64 de accidente de circulatie, dintre care 36 s-au produs din vina acestora. Principalele cauze care au generat aceste evenimente sunt reprezentate de excesul de viteza sau neadaptarea acesteia la conditiile de drum, imprudenta in conducere, conducerea sub influenta bauturilor alcoolice si, nu in ultimul rand, neatentia si oboseala la volan.
"Pentru prevenirea unor astfel de evenimente, conducerea IGPRF a dispus analizarea in detaliu de catre persoanele cu functii de conducere a fiecarui caz in parte, precum si stabilirea unor masuri severe de sanctionare", mentioneaza aceeasi sursa.

Curierul National

Sursa: Curierul National



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.