Iar daca ai de-a face cu o comunitate de vreo 20 de milioane de oameni, afara este cald, este vara, ce loc poate fi mai potrivit decat litoralul pentru o campanie care sa fie nu doar vizibila, ci si cu efect? Mai ales daca in program ai si sprijinul Administratiei Nationale Apele Romane.
Asa au gandit poate si cei de la Connex, cand au lansat "tehnologia" 300M, adica un program prin care 45 de kilometri de plaja au fost dotati cu 300 de module a cate trei cosuri, fiecare cu o destinatie precisa: plastic, hartie si deseuri menajere. In spiritul Connex, cosurile au fost inscriptionate astfel incat sa atraga (nu sa forteze) turistii romani sa fie civilizati, prin sloganuri de tipul "Fiecare aruncare conteaza". Iar daca unora nu le place... baschetul, vor incerca sa-i convinga partenerii Connex, activistii de la ONG-ul Mare Nostrum.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro