Cu vanzari de 119 milioane de euro si pierderi de 3,4 milioane de euro in ultimul an fiscal, traditionalul producator de aparate fotografice Leica nu mai reprezinta aproape nimic pe o piata cu o valoare anuala de peste 30 de miliarde de dolari, domin
Cu vanzari de 119 milioane de euro si pierderi de 3,4 milioane de euro in ultimul an fiscal, traditionalul producator de aparate fotografice Leica nu mai reprezinta aproape nimic pe o piata cu o valoare anuala de peste 30 de miliarde de dolari, dominata de camere digitale. Purtatorul de cuvant al companiei, Gero Furchheim, descrie Leica ca fiind "intr-o profunda criza economica", anticipand pentru anul curent pierderi operationale de 12,8 milioane de euro. "De cand fotografia digitala a devenit atat de populara, a aparut o noua forma de comportament al pietei: cicluri scurte de viata ale produselor si scaderea rapida a preturilor", spune Furchheim. Incepand cu fotografiile de razboi realizate de Robert Capa cu prilejul debarcarii Aliatilor in Normandia si pana la imaginile pline de lirism surprinse de Henri Cartier-Bresson in Parisul anilor '50, unii dintre cei mai faimosi fotografi ai lumii au folosit aparate Leica.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.