Explozia cumparaturilor in rate a avut ca efect innoirea fiecarei familii cu cel putin un aparat electrocasnic, fie ca este vorba despre frigider, masina de spalat sau doar un robot de bucatarie. A crescut insa si numarul celor reclama modul in care
Explozia cumparaturilor in rate a avut ca efect innoirea fiecarei familii cu cel putin un aparat electrocasnic, fie ca este vorba despre frigider, masina de spalat sau doar un robot de bucatarie. A crescut insa si numarul celor reclama modul in care se asigura garantia produselor. Specialistii Asociatiei pentru Protectia Consumatorilor recomanda in "Ghidul consumatorului" ca atunci cand achizitionati un produs de lunga folosinta sa fiti foarte atent la garantia oferita de vanzator. Astfel, atunci cand cumparati un produs, trebuie sa primiti, pe langa factura si chitanta, urmatoarele documente: certificatul de garantie, declaratia de conformitate si cartea tehnica sau instructiunile de utilizare.

* Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie puteti solicita remedierea defectiunii. Aceasta se face la unitatile service abilitate, indicate in certificatul de garantie, in termenul limita de 10 zile de la inregistrarea reclamatiei. Daca nu ati respectat instructiunile de utilizare vanzatorul nu este responsabil pentru remedierea defectiunii.

* Cand produsul defect nu mai poate fi reparat sau cand durata de nefunctionare depaseste 10% din termenul de garantie, primiti un alt produs.

* Daca produsul s-a defectat de cel putin trei ori in prima jumatate a perioadei de garantie sau in cazul defectarii produsului deja inlocuit trebuie sa primiti banii inapoi la valoarea actualizata a acestuia.


Despre autor:

Libertatea

Sursa: Libertatea


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.