* Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie puteti solicita remedierea defectiunii. Aceasta se face la unitatile service abilitate, indicate in certificatul de garantie, in termenul limita de 10 zile de la inregistrarea reclamatiei. Daca nu ati respectat instructiunile de utilizare vanzatorul nu este responsabil pentru remedierea defectiunii.
* Cand produsul defect nu mai poate fi reparat sau cand durata de nefunctionare depaseste 10% din termenul de garantie, primiti un alt produs.
* Daca produsul s-a defectat de cel putin trei ori in prima jumatate a perioadei de garantie sau in cazul defectarii produsului deja inlocuit trebuie sa primiti banii inapoi la valoarea actualizata a acestuia.
Despre autor:
Sursa: Libertatea
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro