* Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie puteti solicita remedierea defectiunii. Aceasta se face la unitatile service abilitate, indicate in certificatul de garantie, in termenul limita de 10 zile de la inregistrarea reclamatiei. Daca nu ati respectat instructiunile de utilizare vanzatorul nu este responsabil pentru remedierea defectiunii.
* Cand produsul defect nu mai poate fi reparat sau cand durata de nefunctionare depaseste 10% din termenul de garantie, primiti un alt produs.
* Daca produsul s-a defectat de cel putin trei ori in prima jumatate a perioadei de garantie sau in cazul defectarii produsului deja inlocuit trebuie sa primiti banii inapoi la valoarea actualizata a acestuia.
Despre autor:
Sursa: Libertatea
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro