Consiliul National al Audiovizualului (CNA) solicita posturilor de televiziune si de radio sa nu mai faca publicitate la ziare si reviste in emisiunile de stiri si dezbateri, prin prezentarea sumarelor si a imaginii acestora, se arata intr-un comunic
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) solicita posturilor de televiziune si de radio sa nu mai faca publicitate la ziare si reviste in emisiunile de stiri si dezbateri, prin prezentarea sumarelor si a imaginii acestora, se arata intr-un comunicat de presa difuzat ieri. CNA considera ca publicitatea si promovarea acestora trebuie sa respecte regulile publicitatii. Consiliul sustine ca radiodifuzorii pot invita jurnalisti care sa-si exprime opiniile in legatura cu evenimentele, precum si sa citeze ziarele ca sursa de informatii. "Poti sa citezi ziarul ca sursa, dar nu poti sa-i dai cuprinsul", explica membrii CNA. In plus, radiodifuzorii pot realiza emisiuni de revista presei, dar in care sa se asigure o competitie corecta intre publicatii. Potrivit membrilor CNA, exista mai multe emisiuni de revista presei in care nu se pomeneste nimic despre anumite ziare, care nu convin, probabil, intereselor de trust. De asemenea, aproape fiecare emisiune sportiva prezinta doar cate un anume ziar de profil. (O.B.)


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.