Gima si Endi au anuntat, impreuna, in 2004, vanzari nete de aproximativ 384 milioane de euro, a informat Carrefour.
Filiala din Turcia a Carrefour a avut, in 2004, vanzari nete de 702 milioane de euro.
In Romania, grupul francez detine patru centre comerciale, dintre care trei in Bucuresti si unul la Brasov. Strategia sa de dezvoltare prevede deschiderea a doua magazine in fiecare an, in final urmarindu-se atingerea unui numar de 20 de centre comerciale in Bucuresti si in orasele cu peste 300.000 de locuitori.
Valoarea totala a proiectelor programate in Romania este estimata la jumatate de miliard de euro, pana in prezent fiind investite 120 milioane de euro.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro