Compania Motorola, al doilea mare producator de telefoane mobile din lume, spera sa-si extinda prezenta pe piata chinezeasca de profil, in detrimentul unor producatori rivali ca Nokia, cu ajutorul unor telefoane ieftine, relateaza Mediafax. Noile apa
Compania Motorola, al doilea mare producator de telefoane mobile din lume, spera sa-si extinda prezenta pe piata chinezeasca de profil, in detrimentul unor producatori rivali ca Nokia, cu ajutorul unor telefoane ieftine, relateaza Mediafax. Noile aparate vor costa in jur de 40 de dolari si vor fi lansate pe pietele emergente in urma unui acord cu Asociatia GSM. Dupa opinia conducerii Motorola, lansarea pe pietele emergente va facilita extinderea portofoliului companiei, fara a compromite insa profitabilitatea. Analistii estimeaza ca Motorola detine in prezent circa 15% din piata chinezeasca de telefonie mobila, in timp ce cota de piata a rivalei Nokia s-a diminuat de la 22% la 19%. Piata chinezeasca este dominata de companiile locale Ningbo Bird si TCL, care au pornit de la zero in anii '90 pentru a domina in acest moment jumatate din piata. Motorola, ale carei profituri au crescut cu 14% in primele trei luni ale anului, a anuntat ca vanzarile sale din China s-au apreciat cu doua treimi in 2004, reprezentand circa un sfert din veniturile sale globale de 31 de miliarde de dolari.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.