Salonul este structurat in sase saloane de prezentare in care vor fi expuse de la suprafete de serviciu (garaje, statii service), la echipamente si accesorii pentru perioada post-achizitionare, tehnologii si informatica de varf si servicii de intretinere pentru profesionisti, cu alte cuvinte, de la conceptie pana la intretinere.
Ca si in ceilalti ani, se vor organiza concursurile de Grand Prix pentru promovarea solutiilor inovatoare prezentate de expozanti. In acest an, juriul concursului va fi format din 70 de jurnalisti provenind din 22 de tari. Pana in acest moment si-au anuntat participarea la acest salon doar trei companii romanesti care expun pe un spatiu de 64 de metri patrati.
Salonul de echipamente auto reprezinta o excelenta oportunitate pentru cultivarea relatiilor comerciale intre companiile din intreaga lume. Dupa cum declara Annie Plantie, responsabilul in Relatiile cu Presa al Comexpo Paris, incepand cu acest an vor fi organizate delegatii de potentiali cumparatori provenind din intreaga lume, carora li se va facilita contactul cu companiile cele mai adecvate din punctul de vedere al profilului industrial pe care il detin.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro