Autorii studiului au precizat ca pierderea va proveni din diferenta dintre costul de productie, estimat la 199 milioane de dolari, si pretul de vanzare, aflat intre 130 si 145 milioane de dolari. La toate acestea se adauga incapacitatea producatorului de a rambursa cele doua miliarde de lire sterline care reprezinta ajutorul de stat primit. Dupa cum se stie, subventiile sunt in permanenta principalul subiect de conflict intre Airbus si Boeing. Washington si Bruxelles se ameninta reciproc cu aducerea in fata Organizatiei Mondiale a Comertului (OMC) pe aceasta tema.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro