Lansarea mult-asteptatei ŠSkoda Octavia Combi 4x4 a avut loc saptamana trecuta, joi, 31 martie 2005. Evenimentul a fost centrat in jurul unui drive-test Bucuresti - Cheia - Bucuresti, pe parcursul caruia, grupuri de jurnalisti au avut ocazia sa conf

Lansarea mult-asteptatei ŠSkoda Octavia Combi 4x4 a avut loc saptamana trecuta, joi, 31 martie 2005. Evenimentul a fost centrat in jurul unui drive-test Bucuresti - Cheia - Bucuresti, pe parcursul caruia, grupuri de jurnalisti au avut ocazia sa confirme atributele 4x4 ale nou-venitei in gama.
Modelul a fost modificat si imbunatatit practic sub toate aspectele. Noua Skoda Octavia Combi beneficiaza de toate punctele forte ale noii Octavia, aducand, totodata, un nou aspect masinilor Combi.
Noua Skoda Octavia Combi este cunoscuta mai ales pentru deosebita capacitate de 580 l a portbagajului sau (pana la 1.620 l cu scaunele din spate rabatate). Totusi, noua Octavia Combi nu exceleaza doar prin capacitatea de transport.
Caracteristicile sale echilibrate si, mai ales, designul sau elegant, vor atrage multi dintre clientii care nu cauta inca de la inceput un model Combi. Pentru ei, noua skoda Octavia Combi va fi cu siguranta o masina interesanta si atractiva.
Noua skoda Octavia Combi se distinge printr-un interior spatios si flexibil, finisari de cea mai buna calitate, excelente caracteristici de functionare si materiale de cea mai buna calitate care vor spori si mai mult senzatia de confort interior. Masina are un raport pret/calitate extrem de avantajos, accentuat de gradul de confort, spatiul generos si gama de echipari.

Designul interior

Interiorul noii skoda Octavia Combi exceleaza printr-un spatiu mai mult decat amplu atat in spate, cat si in fata. Designul modern, impreuna cu materialele de cea mai buna calitate, are ca rezultat un mediu intim si relaxant pentru sofer si pasageri.
Plansa de bord are un design elegant si este bine plasata. Suprafata este moale si placuta la atingere, cu piele intoarsa produsa prin tehnologie PU. Aceasta acoperire se prelungeste pana la panoul central. Toate instrumentele de control sunt usor accesibile soferului si excelent dispuse.
Elementele de control al sistemelor audio, de navigatie, de ventilatie si climatizare, precum si alte butoane au fost dispuse ergonomic.
Aceasta consola continua lin cu un tunel ce trece printre scaunele din fata si se extinde catre scaunele din spate unde se termina cu o cutie de depozitare (sau, optional, o scrumiera); modelul Elegance este dotat cu o cutie de depozitare Jumbo Box cu fante reglabile de distributie a aerului catre scaunele din spate.
Capacul cutiei poate fi folosit in acelasi timp drept cotiera reglabila.
Noul si foarte atragatorul volan cu patru brate a fost proiectat cu grija pentru a corespunde cerintelor ergonomice; atat schimbatorul de viteze, cat si volanul se manevreaza cat se poate de placut si scot in evidenta conceptul interiorului. Plansa de bord, excelent dispusa, e dominata de vitezometrul de mari dimensiuni si de turometrul cu gradatii ce produc un efect 3D.
La conducerea pe timp de noapte, instrumentele si elementele de control sunt iluminate in culoarea verde - tipica pentru skoda, care nu incomodeaza si nu distrage atentia soferului chiar si la drum lung.

Confortul pasagerului

- compartimente in usile din fata si spate
- suporturi pentru sticle mari (1 litru) in ambele usi din fata
- torpedou iluminat si cu climatizare (standard pentru Ambiente si Elegance)
- un spatiu de depozitare in partea mediana superioara a plansei de bord
- un spatiu de depozitare langa volan
- un compartiment de depozitare in consola centrala (impreuna cu radioul 1DIN)
- un suport de pahare dublu, multifunctional, in tunelul central intre scaunele din fata (marimi diferite, disponibil si pentru bauturi in cutii)
- cutia climatizata Jumbo Box intre scaunele din fata (disponibila pentru Elegance) sau un compartiment de depozitare, suport (pentru o sticla) si suport de stilou (disponibil pentru Classic si Ambiente)
- o cutie de depozitare cu capac basculant sub scaunul pasagerului din fata (disponibil pentru Elegance)
- compartimente in tapiteria sintetica de la baza scaunelor din fata
- o scrumiera (sau cutie de depozitare) in fata si spate
- buzunare pe spatarele scaunelor din fata.

Motoare

Gama disponibila de motoare si transmisii pentru skoda Octavia Combi este identica cu cea pentru modelul Octavia. Amplasarea si puterile dezvoltate acopera un spectru larg de cerinte, fiecare client putand gasi solutia potrivita. Toate motoarele sunt dispuse transversal in partea din fata, iar tractiunea este pe fata.

Transmisia automata DSG

Transmisia DSG (Direct Shift Gearbox) constituie o revolutie in materie de transmisii auto, deoarece utilizeaza complet avantajele combinate ale transmisiilor manuale si standard automate.
Transmisia DSG da posibilitatea schimbarii optime a treptelor de viteza fara intreruperea transmisiei de putere.
Comanda schimbarii treptei de viteza este data fie automat, prin unitatea de control electronic, fie manual prin regimul Tiptronic de schimbare manuala a vitezelor.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.