Prima etapa de raliuri din sezonul 2005 s-a incheiat cu victoria la echipe a formatiei OMV PETROM Rally Team. Rezultatul excelent a fost obtinut prin eforturile tuturor membrilor echipei si mai ales prin performantele echipajelor.
Dupa o pauza

Prima etapa de raliuri din sezonul 2005 s-a incheiat cu victoria la echipe a formatiei OMV PETROM Rally Team. Rezultatul excelent a fost obtinut prin eforturile tuturor membrilor echipei si mai ales prin performantele echipajelor.
Dupa o pauza de 5 luni, lumea raliurilor s-a reintalnit la Raliul Brasovului pentru o noua confruntare. Pe o vreme rece si sub privirile unui numar record de spectatori, competitia a inceput vineri seara cu doua speciale derulate la lumina farurilor. Sambata ea a continuat cu alte 7 probe speciale, din pacate recentele lucrari la tronsonul Brasov - Cheia ducand la anularea specialei Babarunca. La capatul raliului, echipajul Emanuel Ilina si Flavius Campeanu a reusit sa obtina locul secund, la numai 9,6 secunde de invingator. Cu o masina noua, Mitsubishi Lancer Evo 8.5 MR, pilotul echipei OMV PETROM a reusit o performanta remarcabila, trecand repede peste perioada de acomodare: "A fost o competitie dificila, lupta dovedindu-se stransa pana la final. Cred, de altfel, ca intreg sezonul se va derula in acest mod si fiecare mic amanunt va face diferenta. In mod evident, pentru etapele urmatoare ne propunem sa amelioram rezultatul de astazi", a declarat "Mani" Ilina.
El avea sa fie urmat pe pozitia imediat urmatoare de Bogdan Marisca si Sebastian Itu. Cei doi clujeni s-au aflat si ei la comenzile unui nou automobil, Mitsubishi Lancer Evo 7, si au reusit sa remonteze handicapul suferit in urma unor probleme tehnice. "Am fost obligat sa schimb amortizorul spate dupa proba 4, iar alegerea pneurilor nu a fost cea mai fericita in prima parte a etapei secunde. Pana la urma, ne-am trezit si am atacat, reusind sa ocupam ultima treapta a podiumului. Cu siguranta, in 2005 vom asista la una dintre cele mai stranse lupte pentru trofeul pus in joc", a declarat pilotul OMV PETROM.
Clasati pe locul secund la clasa N 1.4, Claudiu David si Mihaela Beldie au reusit o performanta excelenta in compania unor concurenti cu automobile puternice. Intr-un raliu cu majoritatea probelor derulate "la deal", micul VW Polo a suferit de lipsa cailor putere, facand performanta echipajului cu atat mai valoroasa. "Am avut numeroase portiuni unde eram in treapta a 5-a, dar cei 130 cai putere s-au dovedit prea putini. Oricum, rezultatul este bun si astept cu nerabdare etapele viitoare", a declarat Claudiu.
La conferinta de presa ce a urmat, Bogdan Marisca avea sa recunoasca aportul indirect al lui Titi Aur la rezultatul sau. "Titi mi-a dat amortizorul de schimb si un rand de pneuri", a spus el. Decanul de varsta al echipei nu a avut noroc. In chiar prima speciala, masina Mitsubishi Lancer Evo 7 a parasit traseul si dupa ce Titi a revenit, lipsa de presiune la ulei l-a facut sa opreasca. "Pana la urma avariile par minime la prima vedere, dar am decis din precautie sa opresc. Acum, le sunt datori suporterilor mei cu o evolutie foarte buna la etapa urmatoare", a declarat Aur.

Stiri din tabara adversarilor

Raliul Brasovului 2005 a fost castigat de Dan Gartofan / Dorin Pulpea - Subaru Impreza STi, campionii nationali ai sezonului trecut. Este a 11-a victorie din cariera pilotului brasovean si a 2-a consecutiva la Brasov.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.