Valoarea initiala anuntata a emisiunii a fost de 100 de miliarde lei, iar MFP a acceptat o crestere de cinci ori a titlurilor vandute.
Bancile comerciale au subscris 2.198 de miliarde lei, din care 1.762 miliarde lei in cont propriu. De altfel, cea mai mare parte a titlurilor au fost adjudecate de institutiile de credit, numai 35 de miliarde lei revenind clientilor.
Dobanda platita pentru titlurile la trei luni este foarte apropiata de randamentul acceptat pentru emisiunile cu scadenta la trei si cinci ani.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Cum să-ți planifici lista de cumpărături pentru o dietă echilibrată? Ponturi...
Sursa: kudika.ro
-
BNR a autorizat Filbo Pay ca instituție emitentă de monedă electronică
Sursa: futurebanking.ro
-
Zâmbete de 1 Aprilie: Cele mai haioase mesaje pentru Ziua Păcălelilor
Sursa: garbo.ro
-
București: Salariile angajaților Municipalității vor fi majorate
Sursa: wall-street.ro