Daca stati cateva secunde pe aproape orice straduta din Bucuresti si va uitati in jur, e imposibil sa nu vedeti cel putin 2-3 inimioare rosii lipite pe geamurile vreunor cetateni gospodari. Stiti deja de toata promotia aia cu nu stiu ce caravana care
Daca stati cateva secunde pe aproape orice straduta din Bucuresti si va uitati in jur, e imposibil sa nu vedeti cel putin 2-3 inimioare rosii lipite pe geamurile vreunor cetateni gospodari. Stiti deja de toata promotia aia cu nu stiu ce caravana care daca trece prin fata unui oarecare bloc si vede la geamul unei oarecare familii inimioara rosie cu contur galben, umple in mod direct familia in cauza de bani. Asa, bun, am vazut inimioarele, dar, dupa cum era de asteptat, caravana nu s-a expus privirii prea multor muritori de rand. Totusi, lumea inca mai lipeste inimioare. Sunt si unii fanatici care pur si simplu isi acopera fereastra cu rosu si galben. In fine, ii inteleg pe cei care stau pe Magheru, Unirii si restul bulevardelor importante, unde e mult mai probabil sa treaca minunata caravana. Dar si pe stradutele mici si inguste, pe unde abia incap un batranel si un caine, este asteptata cu sufletul la gura si inima in geam, caravana cu bani.
Ei, ce parere aveti de asta? Chiar si acolo pe unde e total ilogic sa treaca (sau sa incapa) o ditamai duba galbena, lumea tot lipeste cu patima. Nu pare ca e inteles scopul intregii campanii: publicitate ieftina, aproape gratuita. Inimioarele rosu-galben nu sunt primele din lume. Au mai fost, slava Domnului, destule promotii, campanii si asa mai departe, care au mers pe aceeasi idee sau pe ceva asemanator. Chiar si in Romania au mai fost suficiente. Chiar daca nu au implicat geamuri, au avut un scop asemanator. In mod logic, nu o sa dau nume. Dar chestia actuala cu inimioarele a fost cea mai prost inteleasa si, deci, cea mai de succes.
Dar nu se dau bani doar pentru inimioara. Se mai dau bani si pentru fiecare produs al firmei respective pe care il ai in bucataria ta prospera. Asadar, cu atat mai profitabil pentru firma. Nu numai ca li se face publicitate aproape moca, dar mai fac si vanzare buna. Bine gandit, prost priceput. "Tot e bine, ca lumea inca mai are speranta ca o sa castige", ne declara Mona P., o doamna aproximativ cvadragenara care pare impotriva felului in care a fost priceputa campania: "E deja exagerat. Doar nu or sa dea aia bani cu galeata fiecarui om care lipeste pe geam. Lumea nu prea intelege si tipii profita. Bravo lor."
Asadar, sa revenim la cei trei pasi pentru tapetarea cu succes a geamului de la balcon/bucatarie:
1) Primul pas are doua posibilitati de indeplinire. Fie stati la televizor si, cat timp vedeti un film dragut, apare un promo urmat de o reclama cu niste unii care sunt extrem de bucurosi ca au niste inimioare de decupat si de lipit in geam, care atrag masini mari si galbene cu bani. A doua modalitate ar fi sa mergeti pe bulevardele foarte circulate si sa priviti niste panouri imense si (normal) galbene.
2) Apoi, in drum spre serviciu/ rude/plimbare s.a.m.d., gasiti in cutia de scrisori ingramadita o foaie mare, galbena si lucioasa. Daca mai gasiti si in cutiutele vecinilor, luati-le si pe alea, ca nu-i bai. Tot ce trebuie sa faceti este sa le aduceti in intimitatea casei voastre si sa urmati instructiunile de la pasul 3.
3) Decupati in mod artistic inimioara rosie prezenta pe foaie. Apoi, cu un lipici non-toxic sau cu banda adeziva de calitatea intai, atasati inimioara mai sus mentionata de geamul din balcon/bucatarie. Tot ce mai aveti de facut este sa stati cu un zambet larg pe fata si sa va uitati pe geam dupa o caravana (ghiciti?) galbena, care cel mai probabil nu o sa treaca, facandu-va intre timp planuri de viitor.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.