"Lucrarile la proiectul Autostrada Transilvania continua. In discutiile cu clientul nostru, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania, am convenit sa stabilim programul din 2005 dupa finalizarea procesului de rectificare a bugetului national".
"Este important de precizat ca bugetul nu poate amenda contractul sau obligatiile partilor. Vom continua sa ne respectam obligatiile si ne asteptam ca si clientul nostru sa faca acelasi lucru", afirma reprezentantii Bechtel intr-o declaratie remisa, ieri, agentiei Mediafax.
Premierul Calin Popescu Tariceanu a declarat, joi, ca proiectul convenit de fostul Guvern cu Bechtel va fi finantat in functie de fondurile disponibile care vor ramane la dispozitia statului, dupa alocarea sumelor necesare proiectului privind coridorul IV paneuropean.
Principala prioritate in domeniul infrastructurii de transport a Romaniei, ca viitor stat membru al Uniunii Europene, este coridorul IV paneuropean pe traseul Bucuresti-Pitesti-Ramnicu Valcea-Sibiu-Lugoj-Arad-Timisoara, si nu autostrada Brasov-Bors, a aratat Tariceanu.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro