Versiunea Dacia Logan la 5.000 de euro nu va mai fi lansata pe piata din Romania in acest an. Oficialii companiei de la Colibasi spun ca in prezent nu ar fi oportuna introducerea unei astfel de versiuni pe motiv ca aceasta ar avea un nivel de echipar
Versiunea Dacia Logan la 5.000 de euro nu va mai fi lansata pe piata din Romania in acest an. Oficialii companiei de la Colibasi spun ca in prezent nu ar fi oportuna introducerea unei astfel de versiuni pe motiv ca aceasta ar avea un nivel de echipare extrem de modest.
Totodata, la luarea acestei decizii a contribuit si cursul leu/euro. In prezent, Logan este comercializat cu zece la suta mai putin decat atunci cand a fost lansat. Cea mai ieftina versiune comercializata va ramane, cel putin pana in 2006, Logan 1,4 MPI Ambiance, la 5.800 de euro.
Contactat de "Curierul national", vicepresedintele C.A., Constantin Stroe, a declarat ca Dacia Logan la 5.000 de euro reprezinta o chestiune de imagine.
"Nu putem oferi o masina <>, dar in acelasi timp nu putem ignora cea mai importanta promisiune a noastra: Logan la 5.000 de euro", a declarat Constantin Stroe.
Noul director comercial al companiei romano-franceze, Jean Michel Sicre, a declarat ca pe langa argumentul legat de nivelul de echipare foarte sarac al versiunii de 5.000 de euro a mai intervenit si actualul curs leu/euro. "Dacia Logan se vinde in prezent, in lei, cu circa zece la suta mai putin decat la momentul lansarii pe piata, in septembrie 2004. Pentru romani, Logan este acum mai ieftin decat a fost vreodata", a motivat directorul comercial al Dacia. Pe de alta parte, vicepresedintele CA Dacia-Renault, Constantin Stroe, afirma ca probabil in cursul anului viitor va fi comercializata versiunea la 5.000 de euro. "Continuam cu acest exercitiu de piata inca alte cateva luni, cel putin pana in 2005, pentru a vedea catre ce se orienteaza totusi clientela romaneasca. Nu putem desconsidera clientela din Romania oferind un autoturism fara climatizare, ABS. Am luat aceasta decizie pentru a nu mai da posibilitatea tuturor <> sa-si bata joc de marca, iar apoi acest efect sa se intoarca impotriva noastra ca un bumerang", ne-a declarat in final Stroe.

Curierul National

Sursa: Curierul National



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.