Compania Motodynamics Romania, importatorul general al motocicletelor Yamaha, isi propune sa investeasca peste un milion de euro in acest an in Romania pentru extinderea retelei de dealeri
in toate orasele din tara cu o populatie de peste 100
Compania Motodynamics Romania, importatorul general al motocicletelor Yamaha, isi propune sa investeasca peste un milion de euro in acest an in Romania pentru extinderea retelei de dealeri
in toate orasele din tara cu o populatie de peste 100.000 de locuitori.
"Largirea infrastructurii de vanzari va conduce la rezultate comerciale mai bune, astfel incat, pana la sfarsitul acestui an estimam ca vom vinde circa 200 de motociclete si scutere, la care se vor adauga 150 de ATV-uri (All Terrain Vehicle), snowmobile si ski-jet-uri", a declarat directorul general al Motodynamics, George Raptis, citat de agentia Mediafax. Vanzarile vor fi impulsionate si printr-o campanie de promovare a marcii japoneze atat in presa, cat si in scoli. Potrivit reprezentantilor firmei, in acest an au fost alocate cateva sute de mii de euro pentru activitati promotionale.
Compania a deschis, joi, la Otopeni, un showroom cu o suprafata totala de 1.300 de metri patrati unde vor fi expuse, pe langa produsele mentionate, barci, echipamente pentru ambarcatiuni, imbracaminte si accesorii. Motodynamics Romania, filiala a companiei grecesti Motodynamics, a intrat pe piata autohtona in anul 1993 si coordoneaza, in prezent, o retea de 15 dealeri in principalele orase din tara.
Firma este unicul importator si distribuitor al marcii Yamaha in Grecia, si, pe langa filiala din Romania, mai detine inca o reprezentanta in Bulgaria. Vanzarile de motociclete si scutere pe piata romaneasca s-au situat in 2004 la un nivel similar celui consemnat in anii 2002 si 2003, de circa 1.000 de unitati, o crestere semnificativa a pietei fiind asteptata abia peste doi sau trei ani, apreciaza reprezentantii importatorilor.
Potrivit datelor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), cea mai mare crestere, de peste 25 la suta, a fost inregistrata in segmentul motocicletelor de strada, pana la 393 de unitati, in vreme ce clasa off-road a avansat cu peste 20 la suta, pana la 154 de unitati. In ceea ce priveste motocicletele de strada, marcile cu cele mai bune rezultate au fost Honda, cu 96 de unitati, in crestere cu aproape 270 la suta, Yamaha (54 de unitati, +35 la suta), Aprillia (43 de unitati fata de trei unitati in 2003) si Suzuki (45 de unitati, in crestere cu aproape 10 la suta). Segmentul off-road este dominat de marca KTM - 98 de unitati, in scadere cu 6,7 la suta fata de anul trecut, fiind urmata de Aprillia - 15 unitati, Yamaha - 14 unitati si Honda - 12 unitati. Potrivit importatorilor, cu putine exceptii, cumparatorii care opteaza pentru motociclete au varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani. Varsta minima a clientilor Honda coboara la 23 de ani, in vreme ce varsta maxima in cazul celor care aleg o motocicleta Yamaha sau KTM este de 35 de ani.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.