GRILA NOUA. Canalul National Geographic lanseaza, conform 2activepr.ro, o campanie de comunicare sub sloganul ""Mai gandeste-te"". Campania e sustinuta prin cinci spoturi create de Aerodrome Pictures din Los Angeles si o noua grila de programe. Noua
GRILA NOUA. Canalul National Geographic lanseaza, conform 2activepr.ro, o campanie de comunicare sub sloganul ""Mai gandeste-te"". Campania e sustinuta prin cinci spoturi create de Aerodrome Pictures din Los Angeles si o noua grila de programe. Noua grila este structurata tematic. In fiecare zi, de luni pana vineri, telespectatorii vor regasi intre 22:00 si 24:00 documentare pe tema favorita (lunea: ""Flashback"", martea: ""Dezastre"", miercurea: ""Construit de mana omului"", joia: ""Documentare din jungla"", vinerea: ""Acces"").
LOGO NOU. Premium Communication informeaza ca prin fuziunea LNM Holdings si Ispat International si prin achizitionarea International Steel Group s-a creat Mittal Steel. Pentru ca numele si personalitatea lui N. Lakami Mittal erau bine cunoscute, s-a preferat adoptarea pentru companie a numelui lui. Logotipul companiei reia acest nume, fiind realizat intr-o grafie epurata, din fonturi simple, fara grafica suplimentara.
Schimbarea priveste si companiile romanesti detinute de Mittal Steel. Astfel, Ispat Sidex va deveni Mittal Galati.
SPATIU ROMANTIC DE PUBLICITATE. Incepand din luna martie a acestui an, Romantic FM isi va deschide spatiul de antena clientilor top class de pe piata romaneasca. Dupa 12 ani de emisie neintrerupta, in care s-a evidentiat ca un post de radio de tip Easy Listening European Oriented, Romantic FM intentioneaza sa devina un jucator de luat in seama pe piata de publicitate. Conform ultimelor date de audienta radio, date furnizate de catre Asociatia pentru Radio Audienta (ARA) impreuna cu IMAS si MERCURY, Romantic FM beneficiaza de cel mai interesant public pentru advertiseri: persoane cu varste cuprinse intre 30-50 de ani, cu educatie medie si superioara, oameni activi din punct de vedere profesional, cu grad social ridicat.
YAMAHA ACCELEREAZA DESIGNUL. Un nou show-room Yamaha a fost inaugurat pe 24 februarie de catre Motodynamics Romania. Cu aceasta ocazie s-a inaugurat si Clubul Yamaha, care ofera membrilor sai beneficii exclusive. Show-roomul este realizat pe doua niveluri, cu un design modern. Produsele prezentate sunt motociclete, snowmobile, ATV-uri, dar si barci si echipamente pentru ambarcatiuni. Motordynamics Romania va oferi clientilor sai servicii integrate si suport tehnic. Evenimentul a fost realizat de catre Graffiti BBDO si Proximity. Coordonatorul proiectului a fost firma Miodino (Bogdan Voica - manager), sustinuta de Mihai Ana Maria - arhitect. (Eliza Dumitrescu)


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.