"Spectacolul s-a nascut din nelinistea noastra, ca actori, de a gasi mijloace de comunicare cu publicul. A fi actor, mai ales in postura in care sunt eu, de liber profesionist, si deschizator de drumuri, cum ma consider, inseamna sa nu ai liniste, sa te gandesti in permanenta la posibilitatea de a gasi noi mijloace de comunicare, stapanul nostru fiind publicul. Niciodata dorinta de a-l multumi nu este satisfacuta. Este epoca Internetului, trebuie venit cu ceva nou; trebuie sa dai acestui public tanar, si nu numai lui, ceea ce asteapta", ne-a declarat Radu Gheorghe.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Povestea impresionantă a lui Andreeas Novacovici - din orfelinat, în primele...
Sursa: kudika.ro