Compania Nestlé, liderul mondial al industriei alimentare, lanseaza anul acesta, pe piata romaneasca, doua noi produse: Joe Crunch Choco Drops si Joe Crunch Peanuts. Batonul de napolitana Joe Crunch, lansat pe piata in luna septembrie a anului trecu
Compania Nestlé, liderul mondial al industriei alimentare, lanseaza anul acesta, pe piata romaneasca, doua noi produse: Joe Crunch Choco Drops si Joe Crunch Peanuts. Batonul de napolitana Joe Crunch, lansat pe piata in luna septembrie a anului trecut, a atins o cota de 4,6 la suta pe piata batoanelor de ciocolata, asa cum arata un studiu al agentiei ACNielsen Romania. Conform studiului, Joe a castigat pozitia de lider de piata in 2004, in ceea ce priveste valoarea vanzarilor de napolitane ambalate in Romania, inregistrand o crestere de piata de 8 puncte, de la 31 la suta la 39 la suta. Piata de napolitane din Romania absoarbe anual aproximativ 9.000 de tone in segmentul napolitanelor ambalate.
Un studiu al agentiei GfK realizat anul trecut arata ca peste 70 la suta dintre romani consuma napolitane frecvent. De asemenea, potrivit ACNielsen Romania, in anul 2004 vanzarile de napolitane ambalate au reprezentat 32 la suta din totalul vanzarilor de pe piata dulciurilor din Romania.
Conform studiului omnibus realizat de Synovate in decembrie 2004, pe un esantion reprezentativ la nivel national de 1.500 de respondenti cu varste cuprinse intre 18 si 64 de ani, 57 la suta dintre persoanele mai tinere de 35 de ani consuma napolitane ambalate cel putin o data la doua saptamani.

Curierul National

Sursa: Curierul National



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.