Traian Basescu considera ca proiectul autostrazii Brasov - Bors, atribuita spre executie Bechtel, nu se sustine din punct de vedere economic.
Tronsonul nu va putea prelua decat maximum 15 la suta din traficul Est-Vest si Vest-Est, sustine se
Traian Basescu considera ca proiectul autostrazii Brasov - Bors, atribuita spre executie Bechtel, nu se sustine din punct de vedere economic.
Tronsonul nu va putea prelua decat maximum 15 la suta din traficul Est-Vest si Vest-Est, sustine seful statului.
El a precizat, luni, ca prioritatea actualei Administratii de la Bucuresti o reprezinta modernizarea coridoarelor paneuropene IV, VII si IX.
El a adaugat ca "oglinda" autostrazii Brasov-Bors o constituie coridorul paneuropean IV, care inseamna Nadlac-Timisoara - Deva - Sibiu - Pitesti - Bucuresti - Constanta.
Presedintele Basescu a mai spus ca, in pachetul de contracte aflate in analiza Guvernului pentru a se decide daca sunt continuate, se afla si contractul pentru construirea autostrazii Brasov - Bors.
El a precizat ca analiza Executivului porneste de la faptul ca aceste contracte au fost incheiate fara licitatie, "cu incalcarea normelor privind achizitiile publice", dar are in vedere si nivelul daunelor care ar trebui platite in cazul rezilierii contractelor.
Presedintele Basescu a apreciat, de asemenea, ca autostrada Brasov - Bors aduce daune conservarii zonelor cu localitati sasesti, putand astfel sa distruga chiar o parte din istoria habitatului romanesc.
Seful statului a purtat discutii pe aceasta tema cu printul Charles de Wales.
Traian Basescu s-a declarat un sustinator al protejarii mediului si habitatului, atunci cand solutia de dezvoltare a infrastructurilor nu se justifica economic.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.