Potrivit MobiFon, ultimele trei luni ale anului trecut au reprezentat cel mai bun trimestru din istoria companiei in ceea ce priveste atragerea de noi clienti.
De asemenea, ponderea serviciilor postplatite (abonamente) a crescut, reprezentand 40,9 la suta din numarul noilor clienti in perioada mentionata. Astfel, la sfarsitul lunii decembrie a anului trecut, ponderea clientilor cu abonamente a fost de 34,3 la suta din total, restul de 65,7 la suta detinand cartele preplatite. Oskar Mobil Cehia, celalalt operator detinut de TIW, si-a majorat portofoliul cu 84.000 de clienti, pana la 1,83 milioane. Aproape 48 la suta din acestia detineau abonamente. Cumulat, TIW avea peste 6,7 milioane de clienti la sfarsitul anului trecut.
"In ambele cazuri, suntem foarte multumiti de cresterea numarului de clienti, mai ales in ceea ce priveste segmentul abonamentelor", a spus presedintele si directorul general al TIW, Alexander Tolstoy.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
FOTO: Destinații de schi aproape de casă pentru vacanța de iarnă 2025–2026....
Sursa: kudika.ro