Vanzarile grupului Renault au crescut cu 4,2% in 2004, atingand nivelul record de 2.488.523 vehicule. Astfel, grupul Renault detine o cota de piata mondiala de 4,1%.
Pentru al saptelea an consecutiv, marca Renault este numarul 1 in Europa occi
Vanzarile grupului Renault au crescut cu 4,2% in 2004, atingand nivelul record de 2.488.523 vehicule. Astfel, grupul Renault detine o cota de piata mondiala de 4,1%.
Pentru al saptelea an consecutiv, marca Renault este numarul 1 in Europa occidentala si de vest pe piata autoturismelor si utilitarelor, cu 10,8 % cota de piata.
In afara Europei Occidentale, rezultatele grupului au cunoscut o crestere importanta de 16,4%.
In 2004, grupul Renault a inregistrat un nivel record al vanzarilor de 2.488.523 vehicule, cresterea fata de 2003 fiind de 4,2%. Aceasta cifra corespunde unei cote de piata mondiala de 4,1%.
De asemenea, grupul a continuat si in 2004 consolidarea pozitiei de lider european, gratie, in special, succesului Mégane si si-a accelerat ritmul de crestere in afara Europei.
Datorita bunelor performante, Renault isi mentine primul loc la vanzari in Franta, Spania, Portugalia, Belgia, si se afla in primele trei in Austria, Olanda si Marea Britanie.
Mégane, cel mai mai vandut model in Europa occidentala in 2004, a cunoscut o crestere de 18%, ramanand un vehicul de succes, in timp ce Modus, lansat in septembrie 2004, a cunoscut un excelent demaraj comercial.
In 2004, primul an plin din punct de vedere comercial, Scenic II s-a impus ca lider in segmentul monovolumelor compacte, cu o cota de 23,1%.
Espace a inregistrat si el o crestere fata de 2003, mentinandu-si primul loc in segmentul monovolumelor mari, cu o cota de 20,4% din segment.
Si in ceea ce priveste vehiculele utilitare, Renault este lider cu o cota de piata de aproximativ 15%
(290.087 vehicule vandute). Succesul a fost asigurat de Kangoo Express, care ramane furgoneta cea mai vanduta in Europa, Trafic si Master.

Perspective 2005
In Europa occidentala, piata auto se anunta stabila pentru 2005. Intr-un context concurential puternic, Renault are in vedere continuarea unei politici comerciale selective pe toate segmentele, astfel incat sa isi asigure o rentabilitate maximala si sa isi mentina cota de piata la un nivel comparabil cu 2004. Cresterea volumelor de vanzari ale Grupului Renault se va continua si in 2005, gratie lansarilor de noi produse si prezentei pe piete noi.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.