30 octombrie 2007. Gherla. Marin Mitrica efectua un zbor de verificare cu un MIG-21 Lancer. O zi ca oricare alta. La turnul de control se afla, absolut intamplator sotia lui Mitrica, care-i coordona si aproba manevrele. Mitrica ajunge la 6.500 de metri, dar ceva nu era in regula.
"Mi-a disparut cupola, in maniera cea mai proprie a cuvantului, a expresiei" a precizat Marin Mitrica, locotonetul comandor.
Sticla din cabina pilotului a fost sparta de unul din cele patru obiecte ciudate. Pilotul a fost ranit, iar resturile de geam i-au ricosat in masca de oxigen, foarte aproape de ochi. Specialistii au exclus rand pe rand toate ipotezele.
"Am analizat posibilitatea lansarii de rachete, de trageri cu tunuri ale artileriei terestre, dar aseamenea activitati nu au fost desfasurate in timpul zborului. Pasari nu puteau fi, pentru ca in Europa nu exista pasari care sa zboare la aceasta inaltime", a mai adaugat Nicolae Grigorie, locotonent-colonel.
Despre autor:
Sursa: Realitatea
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro