30 octombrie 2007. Gherla. Marin Mitrica efectua un zbor de verificare cu un MIG-21 Lancer. O zi ca oricare alta. La turnul de control se afla, absolut intamplator sotia lui Mitrica, care-i coordona si aproba manevrele. Mitrica ajunge la 6.500 de metri, dar ceva nu era in regula.
"Mi-a disparut cupola, in maniera cea mai proprie a cuvantului, a expresiei" a precizat Marin Mitrica, locotonetul comandor.
Sticla din cabina pilotului a fost sparta de unul din cele patru obiecte ciudate. Pilotul a fost ranit, iar resturile de geam i-au ricosat in masca de oxigen, foarte aproape de ochi. Specialistii au exclus rand pe rand toate ipotezele.
"Am analizat posibilitatea lansarii de rachete, de trageri cu tunuri ale artileriei terestre, dar aseamenea activitati nu au fost desfasurate in timpul zborului. Pasari nu puteau fi, pentru ca in Europa nu exista pasari care sa zboare la aceasta inaltime", a mai adaugat Nicolae Grigorie, locotonent-colonel.
Despre autor:
Sursa: Realitatea
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Trucuri simple pentru prăjituri perfecte. Cum să eviți greșelile de coacere
Sursa: garbo.ro
-
Ciucu, după câștigarea alegerilor: Este visul vieții mele. Îi mulțumesc lui...
Sursa: kudika.ro