De ieri a inceput perioada de soldare la principalele magazine vestimentare si de incaltaminte. Reducerile pot ajunge pina la 80%
Pentru a scapa de stocurile din colectiile de toamna-iarna, pina la jumatatea lui martie comerciantii pot organiza, conform legii, vanzari de soldare, dupa cum arata Cotidianul. Altfel spus, acestia reduc preturile pentru a putea face loc in magazinele lor noilor colectii. Anul acesta, in unele cazuri, retailerii au scazut preturile inca din primele zile ale lunii ianuarie, dar procentele in minus cresc pe masura ce ne apropiem mai mult de momentul inlocuirii stocurilor. In consecinta, in ultimele zile din februarie ne putem astepta sa platim dor 20% din costul initial al unui produs. „La noi, campania de reduceri a inceput pe 3 ianuarie, iar acum am intrat in perioada de soldare. Reducerile sint intre 20 si 70%. Practic, cu cit stocurile pe care le avem sint mai mari, cu atit sint si reducerile mai semnificative“, ne-a declarat directorul de marketing al Staff Collection, operatorul lantului de magazine House of Art, Dan Cernescu. Potrivit acestuia, in perioada de soldare, volumul vinzarilor aproape se dubleaza fata de o perioada obisnuita a anului. Incasarile ramin cel mult egale.

De asemenea, in magazinele Famous Brands, Famous Brands Gallery, Miss Sixty - Energie si Calvin Klein Jeans, campania de vinzari promotionale cu reduceri de pina la 40% a inceput pe 8 ianuarie, iar de ieri au intrat in promotie produse care beneficiaza de reduceri de pina la 60%.

„Cele mai importante reduceri vor fi la Miss Sixty si Energie in aceasta prima etapa a vinzarilor promotionale, branduri la care avem si produse din colectia de primavara-vara 2008. Spre deosebire de alti ani, colectiile noi vor ajunge in magazine pina la sfirsitul lunii ianuarie, pentru majoritatea brandurilor. In prezent avem colectii noi la: G-Star Raw, Camper, Polo Ralph Lauren, Miss Sixty - Energie si replay“, ne-a declarat Emilian Geamanu, marketing coordinator Famous Brands din cadrul Elmec Romania, distribuitorul acestor branduri in tara noastra.

Adevarul adauga ca in prima zi a sezonului oficial, centrele comerciale nu au fost insa invadate de doritori de chilipiruri. "Chiar daca am avut un fel de reduceri chiar de la inceputul anului, ne asteptam totusi ca vanzarile sa creasca si sa terminam cam toata marfa din sezonul toamna-iarna", a spus Cristina, comerciant in Plaza Romania. Perioada de soldari se incheie pe 15 aprilie.
De sezonul reducerilor profita si agentiile de turism care organizeaza excursii de shopping in toate capitalele modei din Europa si nu numai. "Prefer sa merg sa-mi fac cumparaturi din afara, mai ales din Paris sau Milano, unde reducerile sunt cu adevarat substantiale, iar produsele mult mai frumoase", a spus Elena, care se autodeclara "dependenta de cumparaturi".


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.