Gavin O’Reilly, noul director executiv al trustului de presa Independent News&Media, care detine printre altele si publicatia The Independent, a declarat ca, desi nu a adoptat un plan clar, ia in considerare introducerea de continut platit in cadrul site-urilor din portofoliu.
“Experienta noastra ne arata ca online-ul este un mediu deflationar din punct de vedere financiar. Cred ca vom asista la o crestere a continutului bazat pe abonamente”, declara O’Reilly.
Pe fondul unei industrii media care incearca sa diminueze efectele alarmante ale recesiunii si ale scaderii veniturilor din publicitate, The Independent nu este singurul titlu care ia in discutie introducerea continutului online platit.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro