Publicatiile The Independent si The Times iau in considerare introducerea continutului platit in cadrul site-urilor din portofoliu, anunta presa internationala.

Gavin O’Reilly, noul director executiv al trustului de presa Independent News&Media, care detine printre altele si publicatia The Independent, a declarat ca, desi nu a adoptat un plan clar, ia in considerare introducerea de continut platit in cadrul site-urilor din portofoliu.

“Experienta noastra ne arata ca online-ul este un mediu deflationar din punct de vedere financiar. Cred ca vom asista la o crestere a continutului bazat pe abonamente”, declara O’Reilly.

Pe fondul unei industrii media care incearca sa diminueze efectele alarmante ale recesiunii si ale scaderii veniturilor din publicitate, The Independent nu este singurul titlu care ia in discutie introducerea continutului online platit.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.