Proiectul rezidential Upground va genera, odata finalizat, un profit de circa 190 milioane de euro. Aceasta in contextul in care, potrivit reprezentantilor companiei, investitia initiala in proiect este estimata la 260 milioane de euro, valoarea comerciala a complexului urmand a se ridica la circa 450 milioane de euro in momentul finalizarii. Proiectul, desfasurat sub sloganul "Upground - o adresa cu blazon", se va intinde pe o suprafata de 44.000 metri patrati, cuprinzand doua imobile de locuinte si doua cladiri de birouri. Situat in nordul Bucurestiului, ansamblul este delimitat de bulevardul Barbu Vacarescu, strada Fabrica de Glucoza si ┼×oseaua Petricani.Ansamblul va oferi 600 de apartamente, cu 100 mil. euroAnsamblul va cuprinde 600 de apartamente cuprinse intre 97 si 400 de mp, in doua cladiri (3S+P+16E) cu 46 de tipologii diferite. Vor fi 5 tipuri de apartamente de 2 camere, 5 tipuri de apartamente de 3 camere, 2 tipuri de 4 camere, 19 tipuri de duplexuri si alte 15 tipuri de apartamente penthouse. Cele doua cladiri de locuinte, ce cumuleaza o investitie de 100 milioane de euro, vor fi construite pe un teren de 1.600 de mp, suprafata desfasurata a acestora fiind de 126.000 mp.Preturile locuintelor variaza intre 155.000 si 1,2 milioane de euroPretul de vanzare al apartamentelor porneste de la 1.600 euro/mp, astfel ca un apartament de doua camere de 97 mp porneste de155.000 euro, fara TVA, iar locuintele de tip penthouse pana la 1,2 milioane euro, fara TVA. "Avem foarte multe solicitari pentru achizitia locuintelor de peste un milion de euro, pentru ca este oferta redusa pe piata, si, de asemenea, am primit solicitari pentru achizitia ambelor blocuri de locuinte de la fonduri de investitii din Grecia, Marea Britanie si Spania", a spus Valentin Preda, General Manager Upground.160 mil. euro - investitia in cele doua cladiri de birouriRestul investitiei, de 160 de milioane, va fi utilizata la ridicarea celor doua cladiri de birouri, ce vor avea sase si sapte etaje. Suprafata cumulata a acestora este de 110.000 metri patrati construiti. Una dintre cladiri a fost deja inchiriata in totalitate, jumatate de catre Banc Post, iar cealalta de catre alti chiriasi. Preda a mai sustinut ca nu stie inca daca aceste cladiri de birouri vor fi date spre vanzare sau daca vor fi tinute in portofoliul Upground, dar a mentionat ca niciuna dintre posibilitati nu e scoasa din discutie.
"Deocamdata concentrarea noastra este indreptata spre terminarea proiectului, spre inchirierea birourilor si spre incasarea banilor de la chiriasi. Dupa acestea vom vedea exact ce vom face". Complexul va mai cuprinde spatii comerciale, o clinica medicala, gradinita, farmacie, banca, cafenele, restaurante si o sala World Class Health Academy. In acest sens, reprezentantii Upground au semnat un contract de parteneriat de 2.200 de metri patrati cu World Class.Upground a fost creditata de Bancpost si de Banca RomaneascaInceputa in luna martie, constructia proiectului va fi finalizata in 2009. Pentru finantarea acestuia, Upground a apelat la credite in valoare de 150 milioane euro de la Banca Romaneasca si de la Bancpost, restul investitiei provenind din surse proprii.
Compania mai are in vedere dezvoltarea de proiecte rezidentiale in Bucuresti, unde detine mai multe terenuri care depasesc, potrivit reprezentantului Upground, 800 hectare. "Deocamdata, ne concentram pe acest proiect, care este foarte mare. Vrem sa mai dezvoltam si alte proiecte si chiar avem oferte de la mari dezvoltatori pentru a prelua investitiile incepute de acestia", a mai spus Preda.