Social 1 Aprilie 2020 10:21

Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) solicită companiilor de comunicații să nu deconecteze românii care nu își pot plăti facturile la cablu TV, telefonie sau internet în perioada stării de urgență.

Președintele ANCOM, Sorin Grindeanu, a trimis un comunicat prin care transmite că, în contextul pandemiei COVID-19, ”rețelele și serviciile publice de comunicații electronice sunt principalul mijloc de realizare a comunicațiilor între cetățeni, între autoritățile statului, între acestea și agenții economici implicați în implementarea deciziilor stabilite, precum și între autoritățile statului și populație în ceea ce privește informările publice”.

Există în perioada stării de urgență riscul ca unii români să nu-și poată plăti abonamentele la cablu, telefon sau internet.

”Având în vedere recomandările oficiale privind limitarea interacțiunii umane, izolarea persoanelor suspecte de a fi contractat virusul și posibilitate de restrângere a mobilității persoanelor sau chiar impunerea izolării la domiciliu, poate exista riscul ca utilizatorii de servicii de comunicații electronice să nu poată plăti serviciile contractate”, se arată în document.

”Vă solicităm ca, în caz de neplată a facturilor, să nu dați curs procedurii de suspendare a serviciilor sau de deconectare a utilizatorilor de la rețeaua de comunicații electronice pe perioada instituirii stării de urgență pe teritoriul României”, scrie președintele ANCOM, citat de stiripesurse.ro


Despre autor:


Ultima actualizare: 1 Aprilie 2020 - 10 : 04

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.