Social10 Martie 202011:49de George Stanciu

Lectura de un minut

Masinile pe care le conduc romanii zi de zi sunt adevarate capcane, avand in vedere ca aproape jumatate dintre ele au deficiente tehnice majore.

Conform informatiilor oferite de catre Registrul Auto Roman, o buna parte din masinile care circula pe strazile din Romania sunt deosebit de periculoase.

Astfel, 45,72% dintre automobilele oprite in trafic in 2019 de catre cei de la RAR prezinta deficiente tehnice majore.

Registrul Auto a verificat in trafic 61.130 de automobile, iar in urma defectiunilor descoperite au fost aplicate 22.447 de sanctiuni. 17.938 de soferi au ramas fara certificate de inmatriculare pentru vehicule, 413 masini au fost imobilizate, iar 113 ITP-uri au fost anulate.

Per total, 31.607 de automobile, sau 45,72% din total, au fost descoperite cu probleme tehnice majore sau periculoase.

Citeste si:
BMW introduce serviciul eDrive Zones
BMW introduce serviciul...

Majoritatea neconformitatilor descoperite de inspectori se refera la instalatiile de iluminare si semnalizare, urmate de punti, jante, anvelope, suspensii, sasiu, cadru si alte elemente atasate sasiului.

4% dintre masinile verificate au probleme la sistemul de franare, iar alte 1,57% au probleme cu directia.

De asemenea, au fost efectuate si masuratori ale nivelurilor de emisii poluante ale autovehiculelor. 2.579 de masini au depasit nivelurile maxim admise.

3.616 de automobile dintre cele oprite prezentau defectiuni grave la sistemele de franeare, directie sau la punti.

Citeste si:
RAR: Aproape jumatate dintre vehiculele verificate anul trecut au...
RAR: Aproape jumatate dintre...

Conform RAR, rezultatele controalelor nu reflecta in general starea parcului auto. Asta deoarece echipajele opresc indeosebi vehiculele care par susceptibile de defectiuni sau modificari neautorizate, conform stirileprotv.ro.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.