Reglementarile, introduse de Ofcom (‘CNA-ul’ britanic) in aprilie 2007, vizeaza reclamele la bauturi si produse alimentare bogate in grasimi, sare si zahar, produse ce atrag in special copiii cu varste intre patru si 15 ani, potrivit NewsIn.
Ofcom anticipeaza ca, in 2009, reclamele la astfel de produse nu vor mai fi difuzate deloc pe canalele pentru copii. Se estimeaza ca, in prezent, numarul spoturilor publicitare la produse junk food, in intervalul orar 18.00-21.00, a scazut deja cu peste 60% in timpul programelor pentru copii.
Reglementarile din Marea Britanie se aliniaza la politicile europene pentru combaterea obezitatii in special in randul copiilor - considerati o categorie extrem de vulnerabila la publicitatea pentru produsele de tip junk food.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Startup-ul românesc care a construit cea mai performantă aplicație din Europa
Sursa: start-up.ro
-
Restructurări în retail: Benetton se pregătește să închidă 500 de magazine
Sursa: retail.ro
-
Bogdan Antonescu, climatolog: „riscurile extreme din viitor pentru București”
Sursa: green.start-up.ro
-
Cum l-a șocat Vlad Țepeș pe Mahomed al II-lea și cum l-a influențat pe Ivan...
Sursa: garbo.ro
-
Campanie Salt Bank: banca dublează donațiile românilor
Sursa: futurebanking.ro
-
SRI despre TikTok: Nu au șters conținutul electoral conform solicitărilor....
Sursa: wall-street.ro
-
Rugăciune pentru luminarea minții. Acatistul Maicii Domnului sporirea minții
Sursa: kudika.ro