Studiul realizat de Microsoft Advertising impreuna cu agentia Carat a reliefat cativa dintre cei mai importanti factori ce se afla in spatele deciziilor de cumparare ale unui consumator. Pe parcursul studiului au fost analizati circa 19.000 de cumparatori la nivel global din cele patru piete de retail principale – alimente, imbracaminte si accesorii, fast-food si electrocasnice.
Doar 15% dintre europeni spun ca deciziile lor de cumparare nu au fost afectate de criza iar doar 4% spun ca planuiesc sa revina la vechile obiceiuri de cumparaturi dupa recesiune. 71% dintre clienti folosesc internetul pentru a cauta informatii despre produsele ce urmeaza sa le cumpere.
Citeste integral pe wall-street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
BNR a autorizat Filbo Pay ca instituție emitentă de monedă electronică
Sursa: futurebanking.ro
-
Zâmbete de 1 Aprilie: Cele mai haioase mesaje pentru Ziua Păcălelilor
Sursa: garbo.ro
-
Suntem cu toții răi în povestea cuiva… și niciodată complet nevinovați!
Sursa: kudika.ro
-
Patronii sunt supărați după scandalul puiului îngălbenit: ”Este o lipsă de...
Sursa: wall-street.ro