Clientii moderni din prezent cauta o mai mare valoare adaugata a produselor, printr-o cercetare a pietei mai complexa care include deseori Internetul si word-of-mouth. 24% dintre cei chestionati intr-un studiu realizat de Microsoft la nivel European folosesc smartphone-ul in timp ce fac cumparaturile pentru a compara preturile de achizitie.

Studiul realizat de Microsoft Advertising impreuna cu agentia Carat a reliefat cativa dintre cei mai importanti factori ce se afla in spatele deciziilor de cumparare ale unui consumator. Pe parcursul studiului au fost analizati circa 19.000 de cumparatori la nivel global din cele patru piete de retail principale – alimente, imbracaminte si accesorii, fast-food si electrocasnice.

Doar 15% dintre europeni spun ca deciziile lor de cumparare nu au fost afectate de criza iar doar 4% spun ca planuiesc sa revina la vechile obiceiuri de cumparaturi dupa recesiune. 71% dintre clienti folosesc internetul pentru a cauta informatii despre produsele ce urmeaza sa le cumpere.

Citeste integral pe wall-street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.