In contextul celei mai dezastruoase crize din istoria moderna a presei, un american a decis sa investeasca 10 milioane de dolari din propria avere intr-o noua publicatie destinata calatoriilor, denumita "Afar", scrie presa americana.

Avand un pret 4,95 dolari, revista se va baza pe vanzarea de spatiu publicitar si va aparea de sase ori pe an. Initiatorul demersului, americanul Greg Sullivan nu are niciun fel de experienta in media, dar considera ca noua publicatie ar putea fi un succes tocmai datorita "prospetimii pe care o poate aduce ideea unui om din exteriorul industriei".

Publicatia se adreseaza in special excursionistilor pasionati, trecuti de 45 de ani, cu venituri peste medie, relateaza NewsIn.

"Tot ce se intampla din cauza crizei economice afecteaza psihicul oamenilor si ii va determina sa aprecieze lucrurile autentice, cu adevarat importante", sustine Sullivan.

Revista va beneficia de o campanie de lansare in iunie, bazata pe strategii de "direct mailing" si isi va face intrarea pe piata cu un tiraj initial de 50.000 de exemplare, urmand ca acesta sa ajunga la 300.000, pana in 2010.

Proprietarii revistei doresc ca acesta sa devina in timp un brand, printr-o abordare multimedia, care sa inlcuda evenimente speciale, carti si show-uri de televiziune. Totodata, a fost infiintata o fundatie, Afar Foundation, care va sponsoriza programele de schimb intercultural pentru cei interesati.

Greg Sullivan a strans o avere importanta la inceputul anilor 90, din jocuri video si din industria inchirierilor de automobile.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.