Piata de publicitate TV din America, cea mai mare la nivel global, ar putea atinge anul acesta valoarea de 66,9 miliarde de dolari, in scadere cu 4,2% fata de nivelul atins in 2008, de 69,8 miliarde de dolari, cred analistii eMarketer.
Publicitarii cred insa in continuare in necesitatea spoturilor difuzate pe parcursul evenimentului Super Bowl, fiind dispusi sa plateasca pentru 30 de secunde de promovare suma record de 3 milioane de dolari. Acesta este si motivul pentru care postul de televiziune NBC sustine ca nu a intampinat probleme in a acoperi spatiul publicitar pentru acest eveniment.

Insa per total, audientele TV sunt in continua scadere. Publicitatea TV va scadea cu 4,2% in 2009, pe fondul situatiei financiare globale. In schimb, un segment care ar putea beneficia de pe urma incertitudinii economice este publicitatea video online, eMarketer estimand o crestere de 45% in 2009 sau 850 mil. dolari. Video reprezinta piata cu cea mai rapida crestere in mediul online, ceea ce face mai atractiva tranzitia din offline spre Internet.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.