Planul propus de Sarkozy se va desfasura pe o perioada de trei ani. Structurat pe sapte capitole, proiectul propune cateva schimbari esentiale: dezvoltarea ziarelor online, fidelizarea cititorilor tineri prin oferirea unui abonament gratuit la un cotidian la alegere, timp de un an, tuturor francezilor cu varsta de 18 ani, reducerea costurilor de imprimare cu 30-40% si dezvoltarea retelelor de distributie.
De asemenea, Sarkozy propune amanarea cu un an a cresterii tarifelor postale pentru presa, diferenta fiind suportata de catre statul francez. In plus, proiectul prevede sprijinirea investitorilor din afara Uniunii Europene, prin eliminarea legii privind vanzarea a doar 20% din capitalul unei institutii de presa franceze.
Totodata, presedintele francez a declarat ca publicitatea de stat catre presa scrisa si online va fi dublata in 2009, urmand sa fie introdus si statutul profesional de editor online.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Când nu mai poți avea încredere în nimeni... ai încredere în sufletul tău
Sursa: kudika.ro
-
Raiffeisen Bank va folosi un instrument digital realizat de iFactor pentru...
Sursa: futurebanking.ro
-
MAE, despre românii blocați la Dubai: Au fost ajutați să se cazeze până revin...
Sursa: wall-street.ro
-
Liniște interioară: Cuvinte-cheie care ne ajută să ne calmăm mintea
Sursa: garbo.ro