Info
x
Klaus iohannis: romÂnia lucrului bine fĂcut
|
Black_Friday_ 4276 mesaje Membru din: 23/08/2013 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 14 Ianuarie 2017, ora 15:50
De la: gabigabi2, la data 2017-01-14 15:08:08 El este bulibasa! Fiul himparatului iulian radulescu, decedat ieri. La cat bea si dupa cum se manifesta sifiliticul asta, o sa se duca si el dupa tac'su. |
|
gabigabi2 33366 mesaje Membru din: 13/10/2011 |
Postat pe: 14 Ianuarie 2017, ora 15:52
De la: gabigabi2, la data 2017-01-14 15:08:08 reiterez aceasta postare, caci este necesara ptr. trezirea hakonului la realitatea lui decazuta din starea de OM ! Raporteaza abuz de limbaj |
|
gabigabi2 33366 mesaje Membru din: 13/10/2011 |
Postat pe: 14 Ianuarie 2017, ora 15:54
ia te uita : gind la gind, Blackule ! ce faci ?
ti-am spus un La Multi Ani pe anul asta , ca nu mai stiu ?
Raporteaza abuz de limbaj |
|
gabigabi2 33366 mesaje Membru din: 13/10/2011 |
Postat pe: 14 Ianuarie 2017, ora 16:06
De la: gabigabi2, la data 2017-01-14 15:08:08 mai ia-o odata, ca-ti trebuie ! Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 223 mesaje Membru din: 14/11/2016 |
Postat pe: 14 Ianuarie 2017, ora 16:20
De la: _HaK0oN_, la data 2017-01-14 15:17:36 Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 223 mesaje Membru din: 14/11/2016 |
Postat pe: 14 Ianuarie 2017, ora 16:28
,,Comunismul, Brazilia si filosofie: un interviu cu Olavo de Carvalho
10 decembrie 2014/ Olavo de Carvalho, Președinte al Institutului Inter-Americane a fost intervievat de editorii site - ului polonezWydawnictwo Podziemme asupra Comunismului, Filosofie și Brazilia. WYDAWNICTWO PODZIEMME: Ne - ar dori să înceapă cu întreba despre dezvoltarea poziția dumneavoastră politică. Se pare că , ca un om foarte tânăr ai cochetat cu comunismul (ierta această ortografie ciudată limba engleză , dar am refuza să reverse onoarea cu majuscule pe nume ca odios ca bolsevice, sovietică sau comunist). Apoi, deziluzionat cu politica, te cufundat - te în studiul filozofiei și Artă; și apoi din nou, la începutul anilor nouăzeci ai apelat la subiecte politice și , astfel găsit - te amenințat de lefties, ceea ce a dus la plecarea Brazilia ta. Ați putea să detalieze circumstanțele și motivele acestor schimbări? OLAVO : Chiar dacă experiența mea ca un militant de stânga a fost destul de scurt, povestea schimbării mele de poziție a extins pe parcursul mai multor decenii. La început, ceea ce ma făcut să mă retrag din rândul comuniștilor nu a fost nici o obiecție a unui ordin politic, ideologic, sau chiar filosofic. A fost o reacție morală simplă împotriva mediei și a comportamentului urât pe care l - am văzut difuzate printre ei , ca regulă generală. Acei oameni păreau să arogă dreptul de a comite toate blestemății, cu condiția ca acestea să nu au fost comise împotriva Partidului Comunist. Când m - am imaginat Brazilia fiind guvernat de acele persoane, am dat seama că țara mea ar fi mult mai rău decât era sub dictatura militară. În măsura în care a fost posibil să se deducă un comportament politic colectiv de comportamentul individual al liderilor și a activiștilor, am dat seama că Brazilia sub comuniști ar fi de până la gât în dezonoarea și tot felul de crime comise sub pretexte "nice". Patruzeci de ani mai târziu, toate acestea s -audovedit a fi confirmate pe scară largă: administrația Lula trebuie să fie cel mai corupt văzut vreodată în istorie brazilian , la un moment în care Brazilia a fost sângerare , cu 50 de mii de crime pe an , fără autoritățile federale acordând nici o atenție la această problemă: ei sunt ocupați suge taxa pe bani si sifonarea fonduri federale pentru interesele lor personale și de partid. După cum spuneam, la acel moment în viața mea, m - am retras din rândul comuniștilor , deoarece comportamentul lor ma făcut să simt rușine pentru ei, dar nu a încercat să dezvolte nici oexplicație teoretică , fie pentru ceea ce făceau sau pentru ce am fost sentiment. M - am întors pur și simplu mi atenția asupra -subiect probleme care păreau să - mi să fie mai sănătoși și mai promițătoare, în special filozofia greacă, literatura de mare, precum și studiul religiilor. De multe decenii mai târziu, vechii mei tovarăși de militantismul au reușit să preia întregul aparat cultural și de a cuceri puterea politică. Rezultatul acesta ar fi fost distrugerea temeinică a culturii înalte, reducerea universităților la centre de propagandă comunistă, iar coborârea țării la niveluri de degradare morală , care s- ar fi părut deneconceput până acum . Din moment ce printre scriitori și ziariști nimeni nu părea să ia chiar și o notificare de laaceastă stare de fapt alarmante, am început să iau notițe despre decăderea intelectuală și morală a țării și de a le citi elevilor mei în cursurile pe care le- am predat și la conferințe pe care am a vorbit la mai multe instituții. Când m -am pus împreună toate aceste note într - o carte publicată ca Colectiv imbecile , totul a avut un efect de -bombă cum ar fi: pentru prima dată, reputație care au fost luate până în prezent ca sacrosanctă au fost tratate în cartea mea cu tot disprețul sarcastic că au meritat cu adevărat. Reactiile care au urmat publicarea cărții mele pe scară largă a confirmat ceea ce am fost spus întregii situații. Am avut unele dezbateri orale și scrise cu critici revoltati, care au ieșit din discuțiile chiar mai mult decât discreditați ei erau deja. Atunci când cartea mea Aristotel într - o nouă perspectivă a fost publicată, unii intelectuali academice au decis să facă un spectacol de cunoștințe pe care într -adevăr nu au avut niciodată și să se facă să arate bine prin a avea o discuție publică cu mine despre un filosof acărui activitate au fost complet ignoranți. Ei au făcut destul de rău în dezbatere, și datorită acestui Succes de scandal , am ajuns să fie angajat ca un cronicar de o serie de ziare braziliene importante și reviste , care au fost apoi în căutarea pentru o voce de dreapta, pur și simplu pentru că au vrut să oarecum camufla monopolul de stânga peste paginile lor. Nu a fost în mod corespunzător un drept-mijlocas lateral , dar, în încercarea de a clarifica punctele de vedere, m - am terminat de desen un fel de filozofie politică conservatoare din opiniile mele filosofice generale. WYDAWNICTWO PODZIEMME : Ați declarat într - unul din interviurile tale că mișcarea comunistă nu au mai fost, și niciodată într - adevăr a vrut să fie, monolit. Este greu să nu sunt de acord cu acest punct de vedere; la urma urmei, Lenin a vorbit despre mai multe tari gasi propriul lor mod individual la revoluție. Dar , hai să ne concentrăm asupra relației dinamice dintre percepțiile noastre și realitatea operațiunilor comuniste. De exemplu, se poate argumenta că , în timpul evenimentelor extraordinare ale acestei 1989-1991, reversul era adevărat. Com-părți individuale, cutoate că a acționa independent, părea să acționeze la unison într - o manieră extrem de coordonate. În același timp, comunismul a ridicat capul urât în America Latină; în timp ce în Europa comuniștii au reapărut ca "stânga democratică". Oare acest lucru nu implică o unitate aproape monolitică a scopului? OLAVO : Mișcarea comunistă nu a avut mult de o unitate ideologică, cel puțin în Occident. Caracteristica șef al mișcării a fost tocmai acela de a fi capabil de a organiza oameni și grupuri de cele mai diverse orientări strategice în bine coordonate acțiuni mișcarea a reușit să manipuleze chiar și la stânga social-democrată, care este anti-comuniste pefață. Acest lucru se explică parțial prin puterea de continuitate istorică a Partidului Comunist, singura organizație capabilă să preseze în serviciul său toate mișcările minore și mai fragmentate. Cu toate acestea, acest lucru se explică printr - un factor pe care am desemnat ca unitatea formală a mișcării revoluționare , deoarece al XVIII - lea sau chiar din secolul al XVII - lea. În spatele varietate de curenți care o compun, mișcarea revoluționară mondială este unificată de un fel de logică comună, un set de principii formale care modelează pe plan intern discursul revoluționar în toate versiunile sale. În articole nenumărate și prelegeri, cred că am explicat suficient de această unitate formală și puterea automatismul mai mult sau mai puțin inconștient , prin care i se impune generație după generație de revoluționari, chiar și atunci când nu sunt de acord unii cu alții. Cred că am făcut , de asemenea evident că acest set de reguli face ca mentalitatea revoluționară, ca un întreg, într - un fenomen de patologie intelectuale , care este foarte similar cu cel pe care psihiatrul francez Paul Sérieux s-a descris în 1910 cartea sa Les Folies Raisonnantes (Raționamentul ) nebunii . WYDAWNICTWO PODZIEMME : Ați menționat de multe ori numele lui Antonio Gramsci, fără îndoială, una dintre cele mai importante teoreticienii comuniști, care merită , probabil , numele tatălui bolșevismului contemporane. S- ar putea fi dificil să se facă o legătură directă între Gramsci și planificatorii perestroika (aparent, Raisa Gorbacheva afost un student pasionat al scrisului său, cu toate că ar putea fi o poveste apocrifă conceput pentru a stimula înpicioare ei printre credincioși). Cu toate acestea, se pare că idealurile sale sunt prezente în mintea Comisarilor europene , precum și în rândul politicienilor americani. Nu este cazul , deși, că gândurile lui Gramsci gasit solul cel mai fertil în America Latină? OLAVO : Ai dreptate. America Latină a fost singurul loc în care strategia lui Antonio Gramsci a fost pus în aplicare într -un mod sistematic și cuprinzător timp de mai multe decenii , până când s - au obținut rezultatele scontate. În Brazilia, de exemplu, încă din anii 1980, adică în timpul dictaturii militare în sine, comuniștii au obținut deja hegemonia culturală completă, un fenomen la care armata nu a acordat o mare atenție , deoarece acestea au fost exclusiv obsedat de "stânga violentă. "Când dictatura militară a ajuns la capăt, practic întreaga țară era deja pro-comunistă fără să observe. Aceasta înseamnă că, în acel moment, un grup de comuniști și similare , partidele care gravitat în jurul Partidului Muncitorilor au dominat deja imaginația poporului și valorile culturale stabilite în așa fel încât ar fi nici o exagerare să spunem că comanda strategică revoluției au realizat deja idealul gramscian de a transforma în sine într - o "autoritate omniprezent și invizibilă a unui imperativ categoric, a unei porunci divine." Când în 2002 alegerile prezidențiale nu a fost nimic altceva decât un simplu concurs pentru birouri între patru candidați la fel de stânga și nimeni nu în mass - media a părut să găsească ceva ciudat despre un astfel fenomen, acest lucru a arătat în ce măsură dominația hegemonică a conștiinței oamenilor au făcut opinia publică docil la strategia de stânga. WYDAWNICTWO PODZIEMME : De departe, Brazilia arata ca un model de realizare a "demo-bolșevism", versiunea de bolșevism, care cucerește și deține pe la putere prin utilizarea instituțiilor democratice (gramscian "marș prin instituții" izvoare la minte din nou). Întărită de democrație a compoziției dramatice, această nouă bolsevismul pare mult mai periculoasă decât versiunea totalitar clasic. Grație unor tehnici de filare și propagandă genial extraordinare, întruchiparea modernă a bolșevismului este greu de recunoscut chiar și pentru observatorii politici condimentată. Mass - media mondială s-a descris alegerile brazilian ca un al doilea tur între neoliberali (Dilma Rousseff) și pe partea dreaptă (José Serra) , atunci când ochii noștri aceste două arata ca aparatnicilor partid colorant roșu-in-the-lână. Cum vedeți situația actuală din Brazilia? OLAVO : democrația necesită mult mai mult de fond decât simpla existență a unor partide și alegeri libere. Mai presus de toate, este nevoie de libera circulație a informațiilor, ceea ce este imposibil în condițiile gramscian de hegemonie culturale. Doar pentru tine de a fi capabil de a evalua diferența dintre un lucru și altul, este suficient să se observe că în anul 2000, când am fost angajat să scrie pentru O Globo ziar, una dintre cele mai prestigioase din Brazilia, prezența mea pe paginile această publicație a fost considerată ca fiind ceva de o ciudățenie pentru că am fost singura voce de dreapta printre sute de editorialiști de stânga. Atunci când spun "singura," Eu nu vorbesc la figurat: "singura" are o semnificație doar aritmetică în această propoziție. "Singurul" înseamnă cu adevărat "cel unic". Si nu numai ca au fost opiniile mele în contrast puternic cu cele ale tuturor celorlalți editorialiștilor, dar, de asemenea, ei au fost în contrast cu sensul general al știri, care a subliniat fapte care au fost cel mai convenabil la stânga, și aascuns complet tot ceea ce a fost nu prezintă interes pentru partidele de stânga. De exemplu, pe parcursul a 16 ani, nu numai O Globo, ci întreaga mass - media mainstream brazilian, ascuns de public existența Paulo Forumului São, comanda strategică a revoluției comuniste din America Latină și cea mai mare organizație politică care are vreodată a existat pe continent. Eu, desigur, a vorbit despre aceasta în coloanele mele, dar din moment ce nici oconfirmare de fapt a apărut vreodată pe paginile de știri, a fost ușor pentru liderii de stânga interesați să nege chiar simpla existență a Forumului, care , astfel ar putea crește în tăcere până când au reușit să preia douăsprezece țări.Apoi, sigur de sine, Forumul a recunoscut în mod public propria existență, confirmând tot ceea ce am tot spus despre asta, dar face acest lucru într - o asemenea manieră încât să tardiva nu mai era posibil să se încerce orice reacție împotriva cultivării acelui monstru. Expresia pe care le utilizați, "demo-bolșevismul" este perfect, pentru forțele comuniste predominante au reușit să domine fluxul de informații atât de eficient încât ei chiar s - au permis luxul de a avea alegeri libere, din moment ce alegătorii au fost complet ignorant cu privire la adevărata politică situație și, pentru același motiv, a devenit perfect inofensiv. WYDAWNICTWO PODZIEMME : În armele voastre de libertate eseu, va discuta două fenomene interesante și oarecum corelate. Pe de o parte, avem în mod constant să se ocupe de modă veche, de multe ori concepte inadecvate , cum ar fi "stat național", "relații internaționale", "comerț liber", "democrație", "imperialismului" sau "lupta de clasă"; pe de altă parte, întâlnim metode științifice de control și manipulare a ființelor umane. Cu toate acestea, în timp ce rămășițele luptei mondiale libere cu noțiunile învechite, ele cad victime cele mai noi metode ale științelor sociale; în același timp, reprezentanții noului totalitarism sunt foarte abil în a face cu ambele domenii. Ele tind să utilizeze atât conceptele învechite și cele mai multe descoperiri psihologice recente cu aplomb - propriile lor scopuri. Este posibil ca lumea traditionalista a demnității umane simple și decență este condamnat atunci când se confruntă cu ciuma bolsevica? OLAVO : În cazul în care susținătorii democrației și a demnității umane nu se actualizează în regim de urgență cuprivire la controlul opiniei și metode de inginerie socială , care sunt folosite de mișcările totalitare, întreaga omenire va fi la riscul de a cădea sub stăpânirea unei tiranii feroce și amplă rânji că va fi luată cu ușurință ca și democrație.Atât științele sociale și psihologia au plasat în mâinile oamenilor mai cinic și ambițioși toate instrumentele de careau nevoie pentru a impune putere totalitare fără a maselor care au cea mai mică bănuială a ceea ce se întâmplă cu adevărat. Printre cele mai importante cărți pentru înțelegerea acestui fenomen sunt Pascal Bernardin lui Machiavel P édagogue (Machiavel educatoarei) , Alexander Zinoviev a lui Realitatea comunismului , și Lee Penn lui Fals zori .Există mai multe alte cărți la fel de bune, dar lectura acestor trei este mai mult decât suficient pentru tine să înțeleagă gama și eficacitatea instrumentelor la care mă refer. WYDAWNICTWO PODZIEMME : Unul dintre comentatori din cadrul interviului publicat pe New American Site - ul a scris în luna martie a acestui an: "Vă mulțumesc pentru Olavo viziunea clară și pentru starea aceasta în afara țării noastre (Brazilia). Am o întrebare totuși: cum să construiască un nou drept de la zero? Ea va avea nevoie nu doar cunoștințe , ci , de asemenea , un efort strategic incredibil ... [...] Vreau să spun, eu sunt un tată și un cetățean onest greu delucru care doresc să facă ceva cel puțin pentru a da copiilor mei o anumită speranță pentru viitor. Care ar fi o piesă de teatru pentru oamenii obișnuiți ca mine în această privință "Să ne extindem întrebarea compatriotul tău: ce e de făcut? OLAVO : Desi multe milenii vechi, cu formula lui Sun Tzu este încă valabilă: știu inamicul mai bine decât se cunoaște el însuși. Atac l la petele oarbe. Năuci - l, să- l intimideze și l -au pus pe fugă. Este important să ne amintim că eu nu vorbesc despre o luptă de idei, de doctrine, ci despre o luptă împotriva grupuri și indivizi din beton, o luptă pentru putere. Și putere, în primul rând, nu înseamnă că deține funcțiile elective. Aceasta înseamnă a avea stăpânire asupra imaginației și sentimentelor oamenilor. Discutând idei cu agenți ai totalitarismului, nu facem altceva decât săle dea o demnitate pe care ei nu au într - adevăr, și chiar dacă noi le învinge în domeniul de argumentare, vom sfârși întărind puterea de care se bucură. Ceea ce trebuie să facem este să facă vizibilă toată urîțenia lor interioară, mentalitatea lor intrinsec criminale. Atâta vreme cât mentalitate revoluționară este acceptată ca o singură opinie respectabil , printre altele, vom face crima un comportament normal, acceptabil, și chiar de prestigiu." |
|
Fosta membra 9am.ro 172 mesaje Membru din: 16/01/2017 |
Postat pe: 17 Ianuarie 2017, ora 11:31
COMUNICAT
www.pna.ro/comunicat.xhtml?id=7944 Ăn temeiul dispoziÈiilor art.75 alin.(1) din Legea nr.303/2004, republicatÄ, cu modificÄrile Èi completÄrile ulterioare, privind statutul judecÄtorilor Èi procurorilor, procurorul Èef al DirecÈiei NaÈionale AnticorupÈie cere InspecÈiei Judiciare sÄ efectueze verificÄri cu privire la situaÈia constatatÄ Ăźn legÄturÄ cu declaraÈiile fÄcute de GHIÈÄ SEBASTIAN AURELIAN (fost deputat trimis Ăźn judecatÄ Ăźn douÄ dosare pentru fapte de corupÈie Èi asimilate corupÈiei Èi inculpat Ăźn alte douÄ cauze pentru infracÈiuni similare, Ăźn prezent dat Ăźn urmÄrire internaÈionalÄ Ăźn vederea arestÄrii preventive) Ăźn cadrul unei serii de ĂźnregistrÄri video, prezentate Ăźn mod succesiv de postul Romania Tv Ăźn perioada 28 decembrie 2016 - 5 ianuarie 2017 Èi preluate Èi de alte instituÈii media. Sesizarea InspecÈiei Judiciare are Ăźn vedere urmÄtoarele: - afirmaÈiile tendenÈioase Èi mincinoase, fÄcute de o persoanÄ care Ăźn prezent este inculpatÄ Ăźn mai multe dosare (fie Ăźn curs de judecare la Ănalta Curte de CasaÈie Èi JustiÈie, fie Ăźn investigare la DirecÈia NaÈionalÄ AnticorupÈie) sunt de naturÄ sÄ submineze autoritatea judecÄtoreascÄ Èi sunt de naturÄ a pune Ăźn discuÈie deontologia profesionalÄ a magistraÈilor. - afirmaÈiile urmÄresc decredibilizarea DirecÈiei NaÈionale AnticorupÈie Èi a activitÄÈii procurorului Èef al instituÈiei, precum Èi a sistemului judiciar Ăźn general, prin inducerea Ăźn opinia publicÄ a ideii cÄ activitatea procurorilor nu se desfÄÈoarÄ Ăźn limitele cadrului legal. - afirmaÈiile lansate Ăźn spaÈiul public acrediteazÄ ideea cÄ independenÈa Èi imparÈialitatea procurorilor este influenÈatÄ de persoane cu anumite interese, iar soluÈiile sunt dispuse Ăźn mod arbitrar, neavĂąnd la bazÄ elemente de probaÈiune administrate legal. - afirmaÈiile pot avea drept consecinÈÄ crearea unei stÄri de neĂźncredere Ăźn justiÈie Ăźn ansamblul sÄu, prin afectarea prestigiului justiÈiei. Prin prisma celor menÈionate, se poate aprecia cÄ afirmaÈiile au un impact deosebit asupra opiniei publice, fiind de naturÄ sÄ aducÄ atingere independenÈei sistemului judiciar. Acestea creeazÄ dubii greu de ĂźnlÄturat cu privire la independenÈa magistraÈilor, acreditĂąnd ideea cÄ activitatea procurorilor implicaÈi Ăźn ĂźnfÄptuirea procesului judiciar se desfÄÈoarÄ cu ĂźncÄlcarea principiului consacrat de art. 2 din Codul de procedurÄ penalÄ, conform cÄruia procesul penal se desfÄÈoarÄ conform dispoziÈiilor prevÄzute de lege. Ăn sesizare se aratÄ cÄ afirmaÈiile tendenÈioase Èi mincinoase lansate Ăźn spaÈiul public de GHIÈÄ SEBASTIAN AURELIAN nu sunt singulare. De aceea prezentei sesizÄri i-au fost ataÈate anexele din care rezultÄ cÄ, ĂźncepĂąnd cu luna aprilie 2016, chiar de la Tribuna Parlamentului RomĂąniei, apoi Ăźn mass media, acesta a avut constant manifestÄri publice prin care actul de justiÈie a fost diabolizat, justiÈia fiind prezentatÄ ca fiind un factor nociv pentru democraÈie. Cu toate cÄ prin deciziile InspecÈiei judiciare Èi ale Plenului C.S.M. s-a statuat cÄ afirmaÈiile acestuia din spaÈiul public nu au fundament Èi constituie o diseminare de informaÈii tendenÈioase, acesta a continuat sÄ lanseze afirmaÈii denigratoare, urmÄrind sÄ inducÄ ideea cÄ justiÈia este abuzivÄ. InspecÈia judiciarÄ, Ăźn rapoartele Ăźntocmite, a remarcat cÄ acesta lanseazÄ acuzaÈii Ăźn spaÈiul public, Ăźn scopul dezinformÄrii opiniei publice asupra modului de funcÈionare a sistemului judiciar cu efect profund negativ asupra Ăźncrederii Ăźn sistemul judiciar. Repetarea acestor afirmaÈii tendenÈioase necesitÄ noi demersuri din partea C.S.M., singurul garant al independenÈei justiÈiei, deoarece au generat Èi genereazÄ zilnic discuÈii Ăźn cadrul emisiunilor televizate, Ăźn presa scrisÄ, inducĂąndu-se Èi accentuĂąndu-se ideea unei funcÈionÄri anormale Èi incorecte a sistemului judiciar, acreditĂąndu-se ideea cÄ instanÈele de judecatÄ Èi DirecÈia NaÈionalÄ AnticorupÈie instrumenteazÄ dosarele preferenÈial Èi contrar legii. Acest mod de expunere publicÄ demonstreazÄ existenÈa unei campanii de presÄ pentru a induce Ăźn conÈtiinÈa colectivÄ ideea cÄ sistemul judiciar este la discreÈia unor persoane cu funcÈii de conducere care nu respectÄ ConstituÈia RomĂąniei Èi legile ÈÄrii. AvĂąnd Ăźn vedere cÄ aceste aspecte au fost constatate Èi prin raportul InspecÈiei Judiciare din 13.12.2016, nr. 7989/IJ/4215/DIJ/1792/DIP/2016, Ăźn sesizare se aratÄ cÄ sunt absolut necesare demersuri pentru a stopa acest mod brutal Ăźn care, Ăźn ultimul an, sistemul judiciar este supus unui proces fÄrÄ precedent de destabilizare Èi decredibilizare. Demersul prezent le-a fost adus la cunoÈtinÈÄ Èi ministrului JustiÈiei, precum Èi procurorului general al RomĂąniei. BIROUL DE INFORMARE ÈI RELAÈII PUBLICE |
|
gabigabi2 33366 mesaje Membru din: 13/10/2011 |
Postat pe: 17 Ianuarie 2017, ora 15:06
uffff, credeam c-am scapat de genul asta de Comunicate , exact ca pe vremea comunismului, din care reiesea cit de bine merge Tara , Constitutia si Institutia si cit de dedicati muncii lor sunt tovarasii din respectiva Institutie ! ....la fel ca si tov Coldea care si-a dat Demisia ca sa nu aduca prejudicii institutiei , desi TREBUIAU aduse lamuriri inca de acum 2 ani cind Elena Udrea a inceput sa faca dezvaluiri despre meandrele concretului Stat Mafiot ce ajunsese Romania sub falnica conducere basesciana .....cit despre acest gest al Demisiei a venit cam tirziu, dupa mine, caci atit SRI .ul cit si DNA.ul sunt tirite in niste scandaluri de presa, datorate dnei Kovesi , legaturii cu Coldea, cu Ghita, cu Realitatea tv si Vintu ; cu Udrea , cu Basescu , cu Livia Stanciu si " cimpul tactic" al justitiei pe care joaca SRI.ul scapat de sub control ! Raporteaza abuz de limbaj |
|
|
|
|
Fosta membra 9am.ro 172 mesaje Membru din: 16/01/2017 |
Postat pe: 17 Ianuarie 2017, ora 16:42
n-ai scapat, lumpenceausito miasmata, proastele mincinoasele, impostoarele si ticaloasele, de teapa ta n-au sa sa scape, eventual se vor scapa pe ele/ei!
Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 172 mesaje Membru din: 16/01/2017 |
Postat pe: 17 Ianuarie 2017, ora 16:45
Comunicat
www.sri.ro În urma verificărilor efectuate de comisia constituită potrivit cadrului normativ intern, a fost întocmit un raport care clarifică toate aspectele vehiculate în spațiul public privind activitatea domnului general-locotenent Florian Coldea, dar și alte aspecte care țin de activitățile unor cadre ale Serviciului care au fost vehiculate public. Menționăm că s-a desfășurat o investigație complexă, minuțioasă, cu privire la toate afirmațiile din mass-media din ultima perioadă, fiind analizate aspectele vizate. Persoanele verificate au oferit tot sprijinul, au prezentat documentele necesare și au răspuns complet tuturor întrebărilor. În concluzia raportului, prezentat într-o ședință a Biroului Executiv al SRI, comisia specială a precizat că din activitatea domnului Coldea, supusă verificării, nu au rezultat elemente care să se constituie în încălcări ale legii sau normelor interne în vigoare. După prezentarea raportului, Biroul Executiv a decis repunerea în funcție a domnului general-locotenent Florian Coldea. În cadrul aceleiași ședințe, Prim-adjunctul Directorului a solicitat Directorului SRI, domnul Eduard Hellvig, eliberarea din funcție și punerea la dispoziția și nevoile instituției, după aproape 12 ani de când exercită această funcție. Prim-adjunctul Directorului a prezentat motive ce țin de demnitatea și onoarea militară și de riscul afectării grave a activității instituției. În acest sens, Directorul SRI a solicitat Președintelui României trecerea în rezervă a domnului general-locotenent Florian Coldea. Atribuțiile funcției de Prim-adjunct al Directorului au fost preluate de domnul Eduard Hellvig, Directorul SRI. SRI își reafirmă determinarea de a îndeplini asumat misiunile sale, în parteneriat cu toate instituțiile naționale și internaționale cu care colaborează pentru apărarea intereselor de securitate națională și protejarea cetățenilor români, la standarde euro-atlantice de profesionalism. SRI rămâne ferm în ceea ce privește transparentizarea instituțională și respectarea procedurilor de evaluare și control intern. Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 172 mesaje Membru din: 16/01/2017 |
Postat pe: 17 Ianuarie 2017, ora 16:48
De la: gabigabi2, la data 2017-01-17 15:06:17 cu Ghita, cu Realitatea tv si Vintu ; cu Udrea , cu Basescu , cu Livia Stanciu si " cimpul tactic" al justitiei pe care joaca SRI.ul scapat de sub control ! cu televizorul au indobitocit poporul. babaciune miasmata, iar cei de teapa ta pun botul pe tot ceea ce le ofera latrinele media. sunteti incapabili sa va informati corect din surse de incredere, sa distingeti adevarul de minciuna,sunteti lipsiti de o ratiune sanatoasa si incapabili sa fiti sceptici si critici, sunteti vai de capul vostru, o gloata semianalfabeta, indobitocila, aculturalizata, si tiganizata, o turma de milogi inapoiati mintal, analfabeti moral, etic, civic, lipsiti de caracter si personalitate. principiile si valorile lumii civilizate, statul de drept, libertatea si democratia veritabila,va sunt necunoscute si nici nu sunteti in stare sa le percepeti vreodata, intr-atat de imbecilizati ati fost, sunteti si veti fi! siktir, lepra lumpenproletara. Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 172 mesaje Membru din: 16/01/2017 |
Postat pe: 17 Ianuarie 2017, ora 16:59
babaciune miasmata, citez:
www.9am.ro Traian Basescu, audiat in dosarul in care se fac cercetari pentru abuz in serviciu, dupa inregistrarile lui Ghita Traian Basescu a venit marti la Parchetul instantei supreme pentru a fi audiat in dosarul in care se fac cercetari pentru abuz in serviciu, dupa inregistrarile video ale lui Sebastian Ghita, in una dintre acestea fostul deputat prezentand o inregistrare audio in care fostul presedinte vorbeste despre informatii pe care le-ar fi primit din dosare penale. nu este ala pe care l-ai votat de 3 ori ?! lumpenceausisto basista miasmata, doctrina reagan, ai auzit , citit sau .... Raporteaza abuz de limbaj |
|
9am_17655 329 mesaje Membru din: 28/09/2016 |
Postat pe: 17 Ianuarie 2017, ora 17:03
Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 172 mesaje Membru din: 16/01/2017 |
Postat pe: 17 Ianuarie 2017, ora 17:15
majoritatea romanilor (cel mai mic indice IQ din Europa), au memoria de scurta durata diminuata, cel mult 3 zile , daca mai sunt si prosti nesimtti ticalositi si loviti timpuriu de un alzheimer, este natural si normal sa puna botul pe mizeriile oferite de latrinele media romanesti.
Raporteaza abuz de limbaj |
|
9am_17655 329 mesaje Membru din: 28/09/2016 |
Postat pe: 17 Ianuarie 2017, ora 18:29
de-acum , nimeni nu ii mai opreste !
www.realitatea.net/guvernul-va-adopta-o-ordonanta-de-urgenta-pen... www.stiripesurse.ro/oficial-sevil-shhaideh-devine-premier-in-loc... Raporteaza abuz de limbaj |
|
gabigabi2 33366 mesaje Membru din: 13/10/2011 |
Postat pe: 18 Ianuarie 2017, ora 14:07
asa si ?
parc'ati fi 2 piaza rea , negre si zalude , care se bucura numai si numai de raul intimplat oricui : al vecinilor, al prietenilor, rudelor , al tarii ....nu conteaza....ele se hranesc din durerea si disperarea celorlalti ! ....e ceea ce se cheama si vampiri energetici , sleind tot in jurul lor !
Raporteaza abuz de limbaj |
|
gabigabi2 33366 mesaje Membru din: 13/10/2011 |
Postat pe: 18 Ianuarie 2017, ora 14:12
De la: gabigabi2, la data 2017-01-14 15:36:09 Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 172 mesaje Membru din: 16/01/2017 |
Postat pe: 18 Ianuarie 2017, ora 14:55
De la: gabigabi2, la data 2017-01-18 14:07:20 WOW! Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 172 mesaje Membru din: 16/01/2017 |
Postat pe: 18 Ianuarie 2017, ora 15:15
noroc cu WERNER, altfel, SCAPAU TOTI HOTII si nici prejudiciile nu mai puteau fi recuperate.
citez : Proiect de Ordonanță de urgență pentru modificarea și completarea Codului Penal și a Codului de Procedură Penală Având în vedere faptul că, de la ultimele intervenții legislative exprese asupra textelor noului Cod penal și ale noului de Cod de procedură penală pentru punerea acestora în acord cu unele decizii ale Curții Constituționale, și până în prezent au mai fost pronunțate de către instanța de contencios administrativ unele decizii care impun reglementare expresă pentru a asigura o aplicare unitară și coerentă a textelor de lege - de exemplu: decizia nr. 586/2016 potrivit căreia dispozițiile art. 25 alin. (5) din Codul de procedură penală, cu referire la dispozițiile art. 16 alin. (1) lit. f) din Codul de procedură penală, sunt neconstituționale în ceea ce privește lăsarea ca nesoluționată a acțiunii civile de către instanța penală, în cazul încetării procesului penal, ca urmare a intervenirii prescripției răspunderii penale, respectiv decizia nr. 614/2016, potrivit căreia, dispozițiile art. 2151 alin. (2) din Codul de procedură penală sunt constituționale în măsura în care prelungirea măsurii preventive a controlului judiciar se face cu aplicarea prevederilor art. 212 alin. (1) și alin. (3) din Codul de procedură penală , Observând, totodată, că există unele decizii ale Curții Constituționale pronunțate asupra unor texte din Codul penal, care nu și-au găsit până în prezent conformitatea legislativă potrivit celor statuate de instanța de contencios constituțional, în special decizia nr. 603/2015 prin care s-a constat că sintagma "raporturi comerciale" din cuprinsul dispozițiilor art. 301 alin. (1) din Codul penal este neconstituțională, iar sintagma "ori în cadrul oricărei persoane juridice" din cuprinsul dispozițiilor art. 308 alin. (1) din Codul penal, cu raportare la art. 301 din Codul penal, este neconstituțională, respectiv decizia nr. 732/2014 potrivit căreia sintagma "la momentul prelevării mostrelor biologice" din cuprinsul dispozițiilor art. 336 alin. (1) din Codul penal este neconstituțională , Având în vedere, totodată, deciziile Curții Constituționale referitoare la sintagma îndeplinește în mod defectuos, și anume decizia nr. 405/2016 prin care instanța de contencios constituțional a admis excepția de neconstituționalitate și a constat că dispozițiile art. 246 din Codul penal din 1969 și ale art. 297 alin. (1) din Codul penal sunt constituționale în măsura în care prin sintagma îndeplinește în mod defectuos" din cuprinsul acestora se înțelege îndeplinește prin încălcarea legii", Având în vedere faptul că se impune, în contextul consolidării garanțiilor procesuale și procedurale, și punerea în acord a Codului de procedură penală cu prevederile Directivei 2016/343/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 9 martie 2016 privind consolidarea anumitor aspecte ale prezumției de nevinovăție și a dreptului de a fi prezent la proces în cadrul procedurilor penale, Apreciind că toate acestea constituie o situație extraordinară a cărei reglementare nu mai poate fi amânată, în sensul art. 115 alin. (4) din Constituția României, republicată. Din cauza efectelor negative ce ar putea fi generate de o interpretare neunitară, considerăm că o eventuală legiferare pe altă cale decât delegarea legislativă, chiar în procedură de urgență, nu ar fi de natură să înlăture de îndată aceste consecințe negative, În temeiul art. 115 alin. (4) din Constituția României, republicată, 1 Guvernul României adoptă prezenta ordonanță de urgență. Art. I. - Legea nr.286/2009 privind Codul penal, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.510 din 24 iulie 2009, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează: 1. Articolul 297 se modifică și va avea următorul cuprins: Art.297. Abuzul în serviciu (1) Fapta funcționarului public care, în exercitarea serviciului, nu îndeplinește un act sau îndeplinește un act contrar legii și prin aceasta cauzează o pagubă materială mai mare de 200.000 lei unei persoane fizice sau unei persoane juridice se pedepsește cu închisoare de la 6 luni la 3 ani sau cu amendă. (2) Fapta funcționarului public care, în exercitarea serviciului, îngrădește exercitarea unui drept al unei persoane ori creează pentru aceasta o situație de inferioritate pe temei de rasă, naționalitate, origine etnică, limbă, religie, sex, orientare sexuală, apartenență politică, avere, vârstă, dizabilitate, boală cronică necontagioasă sau infecție HIV/SIDA se pedepsește de la o lună la un an sau cu amendă. (3) Acțiunea penală se pune în mișcare la plângerea prealabilă a persoanei vătămate. 2. Articolul 298 se abrogă. 3. Alineatul (1) al articolului 301 se modifică și va avea următorul cuprins: (1) Fapta funcționarului public care, în exercitarea atribuțiilor de serviciu, a îndeplinit un act ori a participat la luarea unei decizii prin care s-au obținut, direct sau indirect, foloase patrimoniale necuvenite, pentru sine, pentru soțul său, pentru o rudă ori pentru un afin până la gradul II inclusiv se pedepsește cu închisoarea de la unu la 5 ani și interzicerea exercitării dreptului de a ocupa o funcție publică. 4. Alineatul (1) al articolului 308 se modifică și va avea următorul cuprins: (1) Dispozițiile art. 289 - 292, 295, 297, 299, 300 și 304 privitoare la funcționarii publici se aplică în mod corespunzător și faptelor săvârșite de către sau în legătură cu persoanele care exercită, permanent ori temporar, cu sau fără o remunerație, o însărcinare de orice natură în serviciul unei persoane fizice dintre cele prevăzute la art. 175 alin. (2) ori în cadrul oricărei persoane juridice. 2 5. Alineatul (1) al articolului 336 se modifică și va avea următorul cuprins: Art.336 - (1) Conducerea pe drumurile publice a unui vehicul pentru care legea prevede obligativitatea deținerii permisului de conducere de către o persoană care are o îmbibație alcoolică de peste 0,80 g/l alcool pur în sânge se pedepsește cu închisoare de la unu la 5 ani sau cu amendă. 6. După articolul 336 se introduce un nou articol, articolul 3361 ,cu următorul cuprins: Art.3361 . Consumul de alcool sau de alte substanțe ulterior producerii unui accident de circulație (1) Fapta conducătorului unui vehicul sau a instructorului auto, aflat în procesul de instruire, ori a examinatorului autorității competente, aflat în timpul desfășurării probelor practice ale examenului pentru obținerea permisului de conducere, de a consuma alcool, produse ori substanțe stupefiante sau medicamente cu efecte similare acestora, după producerea unui accident de circulație care a avut ca rezultat uciderea sau vătămarea integrității corporale ori a sănătății uneia sau mai multor persoane, până la recoltarea probelor biologice, se pedepsește cu închisoare de la unu la 5 ani. (2) Nu constituie infracțiune consumul de medicamente cu efecte similare produselor sau substanțelor stupefiante, după producerea accidentului de circulație și până la sosirea poliției la fața locului, dacă acestea sunt administrate de personal medical autorizat, în cazul în care acestea sunt impuse de starea de sănătate sau de vătămarea corporală a conducătorului auto. Art. II. - Legea nr. 135/2010 privind Codul de procedură penală, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 486 din 5 iulie 2010, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează: 1. Alineatul (5) al articolului 25 se modifică și va avea următorul cuprins: (5) În caz de achitare a inculpatului sau de încetare a procesului penal, în baza art. 16 alin. (1) lit. b) teza întâi, lit. e), f)- cu excepția prescripției, i) și j), în caz de încetare a procesului penal ca urmare a retragerii plângerii prealabile, precum și în cazul prevăzut de art. 486 alin. (2), instanța lasă nesoluționată acțiunea civilă. 2. Alineatul (2) al articolului 2151 se modifică și va avea următorul cuprins: (2) În cursul urmăririi penale, controlul judiciar poate fi prelungit de către procuror, prin ordonanță, dacă se mențin temeiurile care au determinat luarea măsurii sau au apărut temeiuri noi care să justifice prelungirea acestuia, fiecare prelungire neputând să depășească 60 de zile. Prevederile art.212 alin.(1) și (3) se aplică în mod corespunzător. 3. La articolul 290 se introduce un alineat nou, alin. (3), cu următorul cuprins: (3) Denunțul se depune la organul de urmărire penală competent în termen de 6 luni de la data săvârșirii faptei prevăzute de legea penală, sub sancțiunea lipsirii acestuia de efectele 3 juridice prevăzute de lege care conduc la înlăturarea răspunderii penale. 4. La art. 557 după alineatul (1) se introduce un alineat nou, alin. (11 ), cu următorul cuprins: (11 ) Odată cu înmânarea mandatului de executare, persoanei condamnate i se aduce la cunoștință, sub semnătură, în scris, dreptul prevăzut de art. 466 alin. (1) iar în cazul în care persoana nu poate ori refuză să semneze, se va încheia un proces-verbal. Art. III (1) Legea nr.286/2009 privind Codul penal, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.510 din 24 iulie 2009, cu modificările și completările ulterioare, inclusiv cu cele aduse prin prezenta ordonanță de urgență, se va republica în Monitorul Oficial al României, Partea I, după aprobarea acesteia prin lege. (2) Legea nr. 135/2010 privind Codul de procedură penală, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.486 din 15 iulie 2010, cu modificările și completările ulterioare, inclusiv cu cele aduse prin prezenta ordonanță de urgență, se va republica în Monitorul Oficial al României, Partea I, după aprobarea acesteia prin lege. *** Prezenta ordonanță de urgență transpune art. 8 alin. (4) din Directiva 2016/343/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 9 martie 2016 privind consolidarea anumitor aspecte ale prezumției de nevinovăție și a dreptului de a fi prezent la proces în cadrul procedurilor penale. mama voastra de talhari! dragneooo, tariceneeee, basesculeeee, udreoooo, mortii mamelor voastre de comunisti imputiti! Raporteaza abuz de limbaj |
|
9am_17655 329 mesaje Membru din: 28/09/2016 |
Postat pe: 18 Ianuarie 2017, ora 15:31
De la: _HAAK00N_, la data 2017-01-18 14:55:55De la: gabigabi2, la data 2017-01-18 14:07:20 https://www.youtube.com/watch?v=3-V9erhJU-A Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 172 mesaje Membru din: 16/01/2017 |
Postat pe: 18 Ianuarie 2017, ora 15:52
De la: 9am_17655, la data 2017-01-18 15:31:00De la: _HAAK00N_, la data 2017-01-18 14:55:55De la: gabigabi2, la data 2017-01-18 14:07:20 s-a nascut distrusa pentru vesnicie, asta face umbra Pamantului degeaba.
Raporteaza abuz de limbaj |
|
9am_17655 329 mesaje Membru din: 28/09/2016 |
Postat pe: 18 Ianuarie 2017, ora 16:25
De la: gabigabi2, la data 2017-01-18 14:07:20asa si ? te cred si eu ca e disperare mare www.hotnews.ro/stiri-esential-21540430-unul-din-beneficiarii-oug... Raporteaza abuz de limbaj |
|
9am_17655 329 mesaje Membru din: 28/09/2016 |
Postat pe: 18 Ianuarie 2017, ora 16:40
Procurorul general: Gratierea este "un proiect penibil" / Vointa legiuitorului a fost foarte clara cand a incriminat acele fapte / Inchisorile din Franta sunt la 200%, dar nu s-au repezit sa puna in libertate infractorii
www.hotnews.ro/stiri-esential-21540096-procurorul-general-gratie... Raporteaza abuz de limbaj |
|
9am_17655 329 mesaje Membru din: 28/09/2016 |
Postat pe: 18 Ianuarie 2017, ora 16:56
De la: _HAAK00N_, la data 2017-01-18 15:15:11 se legalizeza spagile mai mici de 200 000 lei ?
Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 172 mesaje Membru din: 16/01/2017 |
Postat pe: 18 Ianuarie 2017, ora 16:56
GUVERNUL ROMÂNIEI ORDONAȚĂ DE URGENȚĂ pentru grațierea unor pedepse În temeiul art. 115 alin. (4)și alin. (6) din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta ordonanță de urgență: Art. 1 (1) Se grațiază în întregime pedepsele cu închisoare de până la 5 ani inclusiv precum și pedepsele cu amendă aplicate de instanța de judecată. (2) Prevederile alin. (1) se aplică indiferent de modalitatea de executare a pedepsei închisorii dispusă de instanță. Art. 2 Se grațiază în parte : a) cu 1/2 pedepsele cu închisoare aplicate persoanelor care au împlinit vârsta de 60 ani, femeilor însărcinate (gravide) sau persoanelor care au întreținere minori cu vârsta de până la 5 ani; b) cu 1/2 sau, după caz, cu restul de pedeapsă neexecutat din pedepsele cu închisoare aplicate persoanelor care, conform expertizei medico-legale emisă de instituțiile abilitate sunt diagnosticate cu boli incurabile în faze terminale; Art. 3 (1) Prevederile art. 12 nu se aplică celor condamnați pentru infracțiuni săvârșite în stare de recidivă și celor care sunt recidiviști prin condamnări anterioare; (2) Grațierea este condiționată de achitarea despăgubirilor la care persoana condamnată a fost obligată prin hotărâre judecătorească definitivă, în termen de 1 an de la punerea în libertate. (3) Pevederile alin. (2) nu se aplică condamnaților pentru care se grațiază potrivit art. 2 lit. a) și b); (4) Nu beneficiază de prevederile art.1 cei care au săvârșit următoarele infracțiuni: A. Infracțiuni reglementate de Codul Penal: 1) infracțiunile contra siguranței statului prevăzute în art. 155-173 Cod penal anterior și în art. 394-412 Cod penal în vigoare; 2) infracțiunile de omor prevăzute în art. 174-177 Cod penal anterior și în art. 188-191 Cod penal în vigoare; 3) vătămare corporală gravă prevăzută de art. 182 Cod penal anterior și în art. 194 Cod penal în vigoare; 4) lovirile sau vătămările cauzatoare de moarte prevăzute de art. 183 Cod penal anterior și în art. 195 cod penal în vigoare; 5) lipsirea de libertate în mod ilegal prevăzute de art. 189 Cod penal anterior și în art. 205 cod penal în vigoare; 6) violarea de domiciliu prevăzută în art. 192, alin 2 Cod penal anterior și în art. 224 alin.2 cod penal în vigoare 7) șantajul prevăzut în art. 194 Cod penal anterior și în art. 207 cod penal în vigoare 8) violul prevăzut de art. 197 Cod penal anterior și în art. 2018 cod penal în vigoare ; 9) actul sexual cu un minor prevăzut de art. 198 Cod penal anterior alin 2-4 și în art. 220 alin 2-4 cod penal în vigoare ; 1 PROIECT 10) agresiunea sexuală prevăzută în art. 219 Cod penal în vigoare 11) corupția sexuală prevăzută de art. 202 Cod penal anterior și în art. 221 cod penal în vigoare ; 12) incestul prevăzut de art. 203 Cod penal anterior și în art. 377 cod penal în vigoare; 13) furtul prevăzut de art. 209 Cod penal anterior și în art. 229 cod penal în vigoare; 14) tâlhăria prevăzută de art. 211 Cod penal anterior și în art. 233 234 cod penal în vigoare; 15) pirateria prevăzută de art.212 Cod penal anterior și în art. 235 cod penal în vigoare, precum și tâlhăria sau pirateria urmată de moartea victimei prevăzută de art. 236 cod penal în vigoare; 16) înșelăciunea prevăzută de art 215 alin 2-5 Cod penal anterior și în art 244-245 cod penal în vigoare; 17) ultrajul prevăzut de art. 239 Cod penal anterior și în art. 257 cod penal în vigoare; 18) tortura prevăzută de art. 267 1 Cod penal anterior și în art. 282 cod penal în vigoare; 19) represiunea nedreaptă prevăzută de art. 268 Cod penal anterior și în art. 283 cod penal în vigoare; 20) evadarea prevăzută de art. 269 Cod penal anterior și în art. 285 cod penal în vigoare; 21) înlesnirea evadării prevăzută de art. 270 Cod penal anterior și în art. 286 cod penal în vigoare; 22) părăsirea postului și prezența la serviciu în stare de ebrietate prevăzută de art. 275 alin. 3 Cod penal anterior și în art. 331 alin. 3 cod penal în vigoare; 23) neîndeplinirea îndatoririlor de serviciu sau îndeplinirea lor defectuoasă prevăzută în art. 329 alin. 2 cod penal în vigoare 24) nerespectarea regimului materialelor nucleare sau al altor materii radioactive prevăzută de art. 279 1 Cod penal anterior și în art. 345 alin 2-4 cod penal în vigoare; 25) falsificarea de monede sau de alte valori prevăzută de art. 282 Cod penal anterior și în art 310-312 cod penal în vigoare; 26) falsificarea de valori străine prevăzută de art. 284 Cod penal anterior; 27) deținerea de instrumente în vederea falsificării de valori prevăzută de art. 285 Cod penal anterior și în art. 314 cod penal în vigoare; 28) luarea de mită prevăzută de art. 254 Cod penal anterior și cod penal în vigoare; 29) darea de mită prevăzută de art. 255 Cod penal anterior și art. 290 cod penal în vigoare; 30) traficul de influență prevăzut de art. 257 Cod penal anterior și art. 291 cod penal în vigoare; 31) cumpărarea de influență prevăzut de art. 292 cod penal în vigoare ; 32) nerespectarea dispozițiilor privind importul de deșeuri și reziduuri prevăzute de art 302 2 alin. 2 Cod penal anterior; 33) relele tratamente aplicate minorului prevăzute de art. 306 Cod penal anterior; 34) traficul de stupefiante prevăzute de art. 312 Cod penal anterior; 35) falsificarea de alimente sau alte produse prevăzute de art. 313 Cod penal anterior și în art. 357 cod penal în vigoare; 36) proxenetismul prevăzut de art. 329 Cod penal anterior și în art. 213 cod penal în vigoare; 37) constituirea unui grup infracțional organizat prevăzut de art. 367 cod penal în vigoare; 38) racolarea minorilor în scopuri sexuale prevăzută de art 222 cod penal; 39) sclavia prevăzută de art. 209 cod penal; 40) traficul de persoane prevăzută de art. 210 cod penal; 41) traficul de minori prevăzută de art. 211 cod penal; 42) folosirea serviciilor unei persoane exploatate prevăzută de art. 216 cod penal ; 2 PROIECT 43) folosirea prostituției infantile prevăzută de art. 216 alin 1 cod penal; 44) pornografia infantilă prevăzută de art. 374 cod penal; 45) fraudele comise prin sistemul informatic și de plată electronice prevăzute de art. 249 251 cod penal; 46) traficul de migranți prevăzută de art. 263 cod penal; 47) facilitarea șederii ilegale în România prevăzută de art. 264 cod penal 48) divulgarea informațiilor secreta de stat prevăzută de art. 303 cod penal; 49) ultrajul judiciar prevăzut de ar. 279 cod penal; 50) cercetarea abuzivă prevăzută de art. 280cod penal. B. Infracțiuni reglementate de legi speciale: 1. infracțiunile prevăzute în art. 276 din Legea 31/1990 privind societățile comerciale, cu modificările și completările ulterioare 2. infracțiunile prevăzute de art. 19-21 din Legea nr. 51/1991 privind siguranța națională a României; 3. infracțiunile prevăzute la art. 5 alin 1 și alin 3 din Legea nr. 78 /2000; 4. infracțiunile prevăzute de art 2-8 si art 10-14 din Legea nr. 143/2000 privind prevenirea și combaterea traficului și consumului ilicit de droguri cu modificările și completările ulterioare; 5. infracțiunile prevăzute de OUG nr. 105/ 2001 privind frontiera de stat a României cu modificările și completările ulterioare; 6. infracțiunile prevăzute în Legea nr. 668/2001 privind prevenirea și combaterea traficului de persoane cu modificările și completările ulterioare; 7. infracțiunile prevăzute de Legea 535/2004 privind prevenirea și combaterea terorismului; 8. infracțiunile prevăzute în art. 29 din Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire și combatere a finanțării terorismului - Republicată 9. infracțiunile prevăzute de art 43, 44 alin 1, 46 și 48 din Legea nr. 161/ 2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și mediului de afaceri, prevenirea și sancționare corupției, cu modificările și completările ulterioare; 10. infracțiunile prevăzute de Legea nr. 191 din 13 mai 2003 privind infracțiunile la regimul transportului naval, cu modificările și completările ulterioare 11. infracțiunile prevăzute de art 3-5 și art. 7 alin 1 din Legea nr. 241/ 2005 pentru prevenirea și combaterea evaziunii fiscale, cu modificările ulterioare; 12. infracțiunile prevăzute de art. 143 alin 2 din Legea nr. 85 /2006 privind procedura insolvenței, cu modificările și completările ulterioare; 13. infractiunile prevăzute de art. 270 și 272 din Legea nr. 86/ 2006 privind codul vamal al României, cu modificările ulterioare; 14. infracțiunile prevăzute de Legea nr 39/2003 privind prevenirea criminalității organizate; 15. infracțiunile prevăzutede Legea nr. 194/2011 privind combaterea operațiunilor cu produse susceptibile de a avea efecte psihoactive; Art. 4 - Amenzile și celelalte sancțiuni cu caracter administrativ aplicate nu se mai execută în măsura în care nu au fost executate. 3 PROIECT Art. 5 (1) În cazul unei eventuale aplicării în mod succesiv a unor dispoziții de grațiere cu privire la aceeași pedeapsă se va lua în considerare numai dispoziția de grațiere mai favorabilă condamnatului. (2) Grațierea are efecte și asupra pedepselor a căror executare este suspendată condiționat, în acest caz partea din termenul de încercare care reprezintă durata pedepsei pronunțate de instanță se reduce în mod corespunzător. Dacă suspendarea condiționată este revocată sau anulată se execută numai partea de pedeapsă rămasă negrațiată. (3) Grațierea nu are efecte asupra măsurilor de siguranță și măsurilor educative. (4) Grațierea nu se aplică celor care nu au început executarea pedepsei închisorii deoarece s-au sustras de la executarea acesteia precum și celor care au început executarea dar ulterior s-au sustras. (5) Persoanele grațiate care în decurs de trei ani săvârșesc cu intenție o infracțiune, vor executa, pe lângă pedeapsa stabilită pentru acea infracțiune și pedeapsa sau restul de pedeapsă rămas neexecutat ca urmare a aplicării prezentei legi. (6) Nerespectarea condiției prevăzute de art 3, alin 2 atrage revocarea grațierii. Art. 6 Dispozițiile prezentei ordonațe de urgență se aplică numai faptelor comise până la data de 18.01.2017. Art.7 Prezenta ordonanța intra in vigoare la data de 18.02.2017. Dan Voiculescu este acuzat de procurorii DNA care au instrumentat dosarul privatizarii frauduloase a Institutului de Cercetari Alimentare ca ar fi cumparat, cu putin peste 100.000 de euro, mai bine de 3,5 hectare de teren care apartineau Institutului, deci statului. Pretul platit de societatea lui Dan Voiculescu, spun procurorii DNA, ar fi fost de 75 de ori mai mic decat cel real. Prejudiciul creat astfel depaseste 60 de milioane de euro. Partoneto perfida miasmata, iata si impricinata OUG, material de studiu generator de frustrari maxime raportate la valorile morale pe care le tot invoci. fura s tu pana in 200.000 de lei si traiesti bine merci in promiscuitatea si obscurantismul in care baltesti ca o idioata nesimtita. fuck off, lumpenstalinisto latrinista.! Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 172 mesaje Membru din: 16/01/2017 |
Postat pe: 18 Ianuarie 2017, ora 17:00
De la: 9am_17655, la data 2017-01-18 16:56:10De la: _HAAK00N_, la data 2017-01-18 15:15:11 pai, cum altfel. baronii locali, primarii, consilierii locali sau judeteni, functionarimea, sa manance si gura lor ceva din rahatul PCSDR aka partidul comunist socialist democrat roman. Raporteaza abuz de limbaj |
|
9am_17655 329 mesaje Membru din: 28/09/2016 |
Postat pe: 18 Ianuarie 2017, ora 17:06
Au trecut doar 2 săptămâni de guvernare PSDragnea și vedem care sunt adevăratele lor urgențe: 1. școli conduse de directori angajați de partid 2. spitale conduse de directori angajați de partid 3. grațierea hoților și iertarea corupților. Toate aceste trei măsuri au apărut pe masa guvernanților în doar 2 (două!) săptămâni. Eu îi înțeleg pe cei care au votat PSD pentru mărirea salariilor, a pensiilor și scutirea de taxe. Dar din câte știu în programul PSD votat la alegeri nu erau pomenite cele 3 măsuri URGENTE de mai sus. Să-mi iertați limbajul dur, dar ce face acum PSDragnea cu electoratul român e similar cu povestea șoferului care ademenește cu bomboane și vorbe dulci fetișcana minoră, apoi o duce cu mașina în pădure și i-o trage. Iar când îl prinzi cu pantalonii în vine, tot el urlă agresiv că fătuca s-a urcat de bunăvoie în mașină. scrie Vlad Mixich, vicepreședintele Agenției Naționale a Medicamentului și Dispozitivelor Medicale. https://www.dcnews.ro/vicepre-edintele-unei-agen-ii-guvernamenta...
Raporteaza abuz de limbaj |
|
9am_17655 329 mesaje Membru din: 28/09/2016 |
Postat pe: 18 Ianuarie 2017, ora 18:22
Grindeanu : "Conform Constitutiei, avem voie sa dam legea gratierii? Da, deci nu este impotriva legii! "
LEGE bre , nu OUG ! Art. 73 CONSTITUTIA ROMANIEI (3) Prin lege organică se reglementează: ........ h) infracțiunile, pedepsele și regimul executării acestora; i) acordarea amnistiei sau a grațierii colective; ' ai de capu' tau Grindeanule , nici dreaqu nu o sa te mai gratieze pe tine dupa ce ai gratiat toti pedofilii prin OUG !!! Raporteaza abuz de limbaj |
|
9am_17655 329 mesaje Membru din: 28/09/2016 |
Postat pe: 18 Ianuarie 2017, ora 18:57
Si sa le dam un pic peste nas naparcilor si natafletilor creduli si naivi
www.agerpres.ro/justitie/2017/01/18/exclusiv-fostul-prim-adjunct... ....................................................................... "Celor care s-au grăbit să creadă sau să amplifice neadevăruri flagrante difuzate în trecut sau mai recent, până la data de 18 ianuarie 2017, le reiterez faptul că am înțeles miza, iar aceasta este cu mult mai mare și mai profundă decât compromiterea activității mele. Îmi rezerv dreptul de a oferi răspunsuri și clarificări adecvate, precum și elemente factuale relevante despre aceste aspecte și multe altele, la un moment dat. Dincolo de numele meu, pe care ancheta internă și adevărul l-au reabilitat, consider că această serie de atacuri și acuzații defăimătoare riscă să afecteze grav spiritul instituției și, implicit, buna funcționare a acesteia. Din considerație și respect față de toată activitatea trecută, față de performanța înregistrată, față de statura consolidată a ceea ce reprezintă astăzi SRI în comunitatea euroatlantică de intelligence, față de munca și eforturile colegilor mei, nu am putut îngădui ca acest lucru să continue. Am solicitat Directorului instituției eliberarea mea din funcția de prim-adjunct și punerea mea la dispoziția Serviciului și a nevoilor instituției. Trecerea în rezervă nu modifică nimic din determinarea mea de a servi în continuare statul român, de a contribui din rolul meu viitor la prezervarea a tot ceea ce am reușit să construim în ultimii 12 ani. Criticilor mei, ale căror afirmații le-am considerat adesea constructive, le transmit că, lipsit de constrângerile statutului și uniformei militare, voi avea, în viitor, libertatea de a vorbi, de a mă exprima public, în baza expertizei profesionale acumulate și cu buna-credință care m-a ghidat întotdeauna. Aleg să fac acest lucru pentru a contribui astfel la dezvoltarea culturii de securitate, atât de necesară pentru România și cetățenii ei în contextul evoluțiilor mediului securitar, al tranformărilor și multiplicărilor amenințărilor hibride, al realității cadrului legislativ și al condiționărilor tehnologice relevante la nivelul întregii societăți. La încheierea mandatului raportez cetățenilor României faptul că a fost o onoare pentru mine să servesc țara și interesele ei de securitate din cea mai înaltă funcție pe care o poate avea un ofițer român de informații, a fost un privilegiu să pot contribui la îndeplinirea celei mai însemnate misiuni strategice: pe durata mandatului meu, România a fost o țară sigură, stabilă și a fost cu succes apărată de riscurile și amenințările de securitate cu care s-a confruntat permanent. Servesc Patria! "(Florian Coldea ) Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 172 mesaje Membru din: 16/01/2017 |
Postat pe: 18 Ianuarie 2017, ora 19:32
De la: 9am_17655, la data 2017-01-18 18:57:22Si sa le dam un pic peste nas naparcilor si natafletilor creduli si naivi Felicitari, Coldea ! citez: " Criticilor mei, ale cïżœror afirmaÈii le-am considerat adesea constructive, le transmit cïżœ, lipsit de constrïżœngerile statutului Èi uniformei militare, voi avea, ïżœn viitor, libertatea de a vorbi, de a mïżœ exprima public, ïżœn baza expertizei profesionale acumulate Èi cu buna-credinÈïżœ care m-a ghidat ïżœntotdeauna." Raporteaza abuz de limbaj |
|
|
|

adica tu esti Pastratorul acestor valori, pe cind noi nu , asta spui , IPOCRITULE ?
ti-am spus un La Multi Ani pe anul asta , ca nu mai stiu ?
....la fel ca si tov Coldea care si-a dat Demisia ca sa nu aduca prejudicii institutiei , desi TREBUIAU aduse lamuriri inca de acum 2 ani cind Elena Udrea a inceput sa faca dezvaluiri despre meandrele concretului Stat Mafiot ce ajunsese Romania sub falnica conducere basesciana .....