back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


De ce apar credinciosii cand se vorbeste de ateism?

 


 
Pagini: << 23 24 25 26 27 28 29 30 >> Sari la pagina:
 
necunoscut

1072 mesaje
Membru din: 22/11/2009
Postat pe: 27 Decembrie 2010, ora 17:15

Daca mai vreti sa stiti cum e la scoala , uite va propun sa rezolvati cateva probleme de a lui nepoatamea. Cica is de clasa a 5-a.: Marius si Adrian vor sa cumpere revista de matematica dar lui Marius ii mai trebuie 19 lei ,iar lui Adrian ii lipsesc 2 lei.se hotarasc sa cumpere impreuna revista,dar nici acum nu au destui bani.cat costa revista de matematica si cati bani a avut fiecare la inceput.
Si alta : Niste copii intra intr-o clasa. Daca se aseaza cate trei in banca mai raman trei copii in picioare. Daca se aseaza cate patru , ramane o banca libera si una cu un copil numai. Cati copii erau in clasa?
Astea seamana putin cu niste probleme care se faceau pe vremea mea: Un tren urca o panta lunga de 200 m. Aceasta are inclinatia de 15 gr. Viteza trenului e 50 km/h. Coeficentul de franare e 0, 025. Sa se afle ce culoare are ochii mecanicului, si ce numar avea la pantofi? :)))

Mi-a dat si termen, cica pana pe 5 ian sa fie gata!....

Raporteaza abuz de limbaj
necunoscut

1072 mesaje
Membru din: 22/11/2009
Postat pe: 27 Decembrie 2010, ora 17:55

la aia cu copii da mai multe rezultate probabile.a=35, b=37, c=39, d=41, si e=43 care sunt bune oare?


Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

23741 mesaje
Membru din: 25/04/2010
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 27 Decembrie 2010, ora 17:58

De la: Marin56, la data 2010-12-27 17:55:41la aia cu copii da mai multe rezultate probabile.a=35, b=37, c=39, d=41, si e=43 care sunt bune oare?



eu nu stiu d-astea...poate Dorulet...

Raporteaza abuz de limbaj
Nu te teme ca ai prea mult bun simt
Yorick

1014 mesaje
Membru din: 20/10/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 27 Decembrie 2010, ora 18:05

De la: Marin56, la data 2010-12-27 17:15:16Daca mai vreti sa stiti cum e la scoala , uite va propun sa rezolvati cateva probleme de a lui nepoatamea. Cica is de clasa a 5-a.: Marius si Adrian vor sa cumpere revista de matematica dar lui Marius ii mai trebuie 19 lei ,iar lui Adrian ii lipsesc 2 lei.se hotarasc sa cumpere impreuna revista,dar nici acum nu au destui bani.cat costa revista de matematica si cati bani a avut fiecare la inceput.
Si alta : Niste copii intra intr-o clasa. Daca se aseaza cate trei in banca mai raman trei copii in picioare. Daca se aseaza cate patru , ramane o banca libera si una cu un copil numai. Cati copii erau in clasa?
Astea seamana putin cu niste probleme care se faceau pe vremea mea: Un tren urca o panta lunga de 200 m. Aceasta are inclinatia de 15 gr. Viteza trenului e 50 km/h. Coeficentul de franare e 0, 025. Sa se afle ce culoare are ochii mecanicului, si ce numar avea la pantofi? :)))

Mi-a dat si termen, cica pana pe 5 ian sa fie gata!....





Prima problema :Marius are 1 leu, Adrian are 18 lei , revista costa 20 lei.

Problema a 2-a : Numarul de copii 33, numarul de banci 10.

Ti se mai pare ca e ca aia cu culoarea ochilor si numarul la pantof?

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

23741 mesaje
Membru din: 25/04/2010
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 27 Decembrie 2010, ora 18:07

De la: Yorick, la data 2010-12-27 18:05:33
De la: Marin56, la data 2010-12-27 17:15:16Daca mai vreti sa stiti cum e la scoala , uite va propun sa rezolvati cateva probleme de a lui nepoatamea. Cica is de clasa a 5-a.: Marius si Adrian vor sa cumpere revista de matematica dar lui Marius ii mai trebuie 19 lei ,iar lui Adrian ii lipsesc 2 lei.se hotarasc sa cumpere impreuna revista,dar nici acum nu au destui bani.cat costa revista de matematica si cati bani a avut fiecare la inceput.
Si alta : Niste copii intra intr-o clasa. Daca se aseaza cate trei in banca mai raman trei copii in picioare. Daca se aseaza cate patru , ramane o banca libera si una cu un copil numai. Cati copii erau in clasa?
Astea seamana putin cu niste probleme care se faceau pe vremea mea: Un tren urca o panta lunga de 200 m. Aceasta are inclinatia de 15 gr. Viteza trenului e 50 km/h. Coeficentul de franare e 0, 025. Sa se afle ce culoare are ochii mecanicului, si ce numar avea la pantofi? :)))

Mi-a dat si termen, cica pana pe 5 ian sa fie gata!....





Prima problema :Marius are 1 leu, Adrian are 18 lei , revista costa 20 lei.

Problema a 2-a : Numarul de copii 33, numarul de banci 10.

Ti se mai pare ca e ca aia cu culoarea ochilor si numarul la pantof?


O, mai treci pe aici, credeam ca trebuie sa le rezolv eu!

Raporteaza abuz de limbaj
Nu te teme ca ai prea mult bun simt
Fosta membra 9am.ro

14360 mesaje
Membru din: 27/05/2010
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 27 Decembrie 2010, ora 18:11

De la: Yorick, la data 2010-12-27 18:05:33
De la: Marin56, la data 2010-12-27 17:15:16Daca mai vreti sa stiti cum e la scoala , uite va propun sa rezolvati cateva probleme de a lui nepoatamea. Cica is de clasa a 5-a.: Marius si Adrian vor sa cumpere revista de matematica dar lui Marius ii mai trebuie 19 lei ,iar lui Adrian ii lipsesc 2 lei.se hotarasc sa cumpere impreuna revista,dar nici acum nu au destui bani.cat costa revista de matematica si cati bani a avut fiecare la inceput.
Si alta : Niste copii intra intr-o clasa. Daca se aseaza cate trei in banca mai raman trei copii in picioare. Daca se aseaza cate patru , ramane o banca libera si una cu un copil numai. Cati copii erau in clasa?
Astea seamana putin cu niste probleme care se faceau pe vremea mea: Un tren urca o panta lunga de 200 m. Aceasta are inclinatia de 15 gr. Viteza trenului e 50 km/h. Coeficentul de franare e 0, 025. Sa se afle ce culoare are ochii mecanicului, si ce numar avea la pantofi? :)))

Mi-a dat si termen, cica pana pe 5 ian sa fie gata!....





Prima problema :Marius are 1 leu, Adrian are 18 lei , revista costa 20 lei.

Problema a 2-a : Numarul de copii 33, numarul de banci 10.

Ti se mai pare ca e ca aia cu culoarea ochilor si numarul la pantof?


la prima problema,e clar....trebuie sa-l roage pe isus sa le dea un leu...

la a doua nu ma bag,e problema guvernului sa-i infometeze ca sa poa' sa incapa toti...

Raporteaza abuz de limbaj
Voi fi la fel de dur ca adevarul si la fel de neindurator ca dreptatea.----,,Minciuna premeditata nu mai e chestie de fantezie,tine de caracter''-Tudor Musatescu----Prietenii vin si pleaca, dar dusmanii raman si se acumuleaza.----- -----Bine ne pot face numai anumiti oameni,rau ne poate face orice prost -----DUMNEZEU iubeste ingerii rebeli , adevaratii creatori care fac orice societate sa progreseze,ii ajuta si-i ocroteste, in schimb ii este indiferenta soarta oricarui ignorant mistico-religios------Este mult mai aproape de DUMNEZEU un ateu decat un miorlaitor ignorant mistico-religios,indiferent de confesiunea sau religia propovaduita ----Este mult mai bine, zic eu, să îți faci lectura pe vapor decât să faci sex cu fundul.-TRAIAN BASESCU
Yorick

1014 mesaje
Membru din: 20/10/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 27 Decembrie 2010, ora 18:13

De la: Ingrid, la data 2010-12-27 18:07:59

O, mai treci pe aici, credeam ca trebuie sa le rezolv eu!


ok, iti las ocazia sa lamuresti rezultatul. Eu tre sa ies sa beau bere de la un Stefan.

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

23741 mesaje
Membru din: 25/04/2010
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 27 Decembrie 2010, ora 18:16

De la: Yorick, la data 2010-12-27 18:13:57
De la: Ingrid, la data 2010-12-27 18:07:59

O, mai treci pe aici, credeam ca trebuie sa le rezolv eu!


ok, iti las ocazia sa lamuresti rezultatul. Eu tre sa ies sa beau bere de la un Stefan.


Nu lamuresc nimic, dar iti doresc o seara placuta!

Raporteaza abuz de limbaj
Nu te teme ca ai prea mult bun simt
Yorick

1014 mesaje
Membru din: 20/10/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 27 Decembrie 2010, ora 18:27

De la: Ingrid, la data 2010-12-27 18:16:08
De la: Yorick, la data 2010-12-27 18:13:57
De la: Ingrid, la data 2010-12-27 18:07:59

O, mai treci pe aici, credeam ca trebuie sa le rezolv eu!


ok, iti las ocazia sa lamuresti rezultatul. Eu tre sa ies sa beau bere de la un Stefan.


Nu lamuresc nimic, dar iti doresc o seara placuta!



ok.

In realitate prima problema e prost formulata, pentru ca mai exista alte rezultate.
Am facut asumptia ca se lucreaza cu numere intregi , naturale, si mai mari decat 0.
Ca ar fi putut fi :
Marius 0 lei , Adrian 17 lei , revista 19 lei.
sau
Marius 0,5 lei, Adrian 17,5 lei, revista 19,5 lei.


Raporteaza abuz de limbaj
necunoscut

1072 mesaje
Membru din: 22/11/2009
Postat pe: 27 Decembrie 2010, ora 18:37

Mersi pentru eforturile voastre.

Raporteaza abuz de limbaj
necunoscut

1072 mesaje
Membru din: 22/11/2009
Postat pe: 27 Decembrie 2010, ora 20:24

xyw, tot cu umor ai ramas sau faci haz de necaz...

Raporteaza abuz de limbaj
necunoscut

1072 mesaje
Membru din: 22/11/2009
Postat pe: 27 Decembrie 2010, ora 21:13

Nu erau asa de grele dupa cum am vazut, dar , problema era cum sa- explic pe intelesul ei, ca daca era dupa mine le faceam cu x y sau z. Astai e metoda grafica , cred. Eu pe vremea mea la clasa a 5-a nu faceam asa ceva . Nu faceam probleme de logica. Numai expresii si ecuatii si sisteme. Daca nu te superi poti sa-mi spui si ce parere ai de astea: Numarul numereleo a, b, c, cu bara deasupra, indeplineste reletia 4x(ab+c) = cu 5x(ab-c), unde ab e cu bara deasupra. .si rasp unul din 6, 7, 8, 9, 10 (cred ca se referea la suma)...? nici de astea nu am facut.
si alta Suma cifrelor numerelor a=3+93+993+...+99...93 unde 99...93 este de 2010 ori raspuns ori: s=2028,2027,2026,2025
Asta nu mai e de clasa a 5-a cred...Eu nici nu am mai auzit de o aseemenea suma.

Raporteaza abuz de limbaj
necunoscut

1072 mesaje
Membru din: 22/11/2009
Postat pe: 27 Decembrie 2010, ora 21:14

Apropo de ochi albastri are si una la fel ,e tot asa cu incuietoare.

Raporteaza abuz de limbaj
OprisVasile

570 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 28 Decembrie 2010, ora 12:15

De la: Marin56, la data 2010-12-27 17:15:16Daca mai vreti sa stiti cum e la scoala , uite va propun sa rezolvati cateva probleme de a lui nepoatamea. Cica is de clasa a 5-a.: Marius si Adrian vor sa cumpere revista de matematica dar lui Marius ii mai trebuie 19 lei ,iar lui Adrian ii lipsesc 2 lei.se hotarasc sa cumpere impreuna revista,dar nici acum nu au destui bani.cat costa revista de matematica si cati bani a avut fiecare la inceput.
Si alta : Niste copii intra intr-o clasa. Daca se aseaza cate trei in banca mai raman trei copii in picioare. Daca se aseaza cate patru , ramane o banca libera si una cu un copil numai. Cati copii erau in clasa?
Astea seamana putin cu niste probleme care se faceau pe vremea mea: Un tren urca o panta lunga de 200 m. Aceasta are inclinatia de 15 gr. Viteza trenului e 50 km/h. Coeficentul de franare e 0, 025. Sa se afle ce culoare are ochii mecanicului, si ce numar avea la pantofi? :)))

Mi-a dat si termen, cica pana pe 5 ian sa fie gata!....



te ajut eu Nea Marine ...pe-un pahar de vin bun daca ai.... daca nu aduc eu =))

1
Marius si Adrian vor sa cumpere revista de matematica dar lui Marius ii mai trebuie 19 lei ,iar lui Adrian ii lipsesc 2 lei.se hotarasc sa cumpere impreuna revista,dar nici acum nu au destui bani.cat costa revista de matematica si cati bani a avut fiecare la inceput.

- cea mai importanta parte a unei probleme este sa o intelegi corect , exista un singur mod corect si un miliard gresite ...deci atentie la ce se spune
-exista mai multe moduri de a rezolva astfel de probleme , metoda figurativa , falsei ipoteze ( si acestea fiind de mai multe feluri , adica care se rezolva printr-o singura falsa ipoteze sau prin mai multe ), metoda comparatiei ( a reduceri la acelasi termen de comparatie ) , metoda mersului invers ( retrograda ) ...
-cele doua probleme date pot fi rezolvate prin mai multe astfel de moduri dar cel mai important mod este cel abstract si anume cel algebric ...
-este bine ca invatam copii sa gandeasca reprezentativ si sa isi reprezinte logic problemele dar este cel mai important sa invete si limbajul algebric caci acesta ii va scoate din multe probleme .
-sa purcedem deci cu prima problema


se spune ca lui Marius ii mai trebuie 19 lei sa cumpere revista iar lui Adrian 2 lei ..apoi ca impreuna nu le ajunge sa cumpere revista , ce observam ? observam ca lui Adrian ii lipsesc doi lei si ca prin unirea cu fondul monetar al lui Marius acesta nu reuseste sa ii dea 2 lei deci automat ii da 1 leu
rezulta ca toti banii lui Adrian sunt 1 leu si ca aceasta carte costa 20 de lei iar Marius are 18 lei ..

Adrian=1leu
Marius=18lei
revista=20lei

2

Niste copii intra intr-o clasa. Daca se aseaza cate trei in banca mai raman trei copii in picioare. Daca se aseaza cate patru , ramane o banca libera si una cu un copil numai. Cati copii erau in clasa?

-pare o problema foarte grea si absurda insa nu este asa ...
-in primul rand cate necunoscute avem ? 2 copii si bancile ...putem formula doua ecuatii algebrice corecte si diferite pentru a obtine solutii ?evident ca da ...

notam :
b=numarul de banci
c=copii
prima ecuatie :
Daca se aseaza cate trei in banca mai raman trei copii in picioare

tradusa algebric se scrie cam asa :

3b+3=c adica de trei ori copii or cate banci sunt plus cei trei copii din picioare obtinem toti copii

a doua ecuatie ( asta e un pic jmechera ):

Daca se aseaza cate patru , ramane o banca libera si una cu un copil numai

tradusa algebric se scrie cam asa :

4(b-2)+1=c ...adica daca punem cate 4 copii in banca si scadem o banca goala si inca una cu un copil pe care il adaugam apoi la numar avem din nou cate hahalere de copii zburdalnici avem ..

3b+3=c
4(b-2)+1=c

3b+3=4(b-2)+1 => b=10 adicatelea bancile sunt 10
c=3x10 +3=33 adicatelea cochii sunt 33 ...


am vazut ca ai mai pus ceva destul de greu de citit ca problema ...sfatul meu e sa lasi o adresa de mail sa iti trimit cateva manuale explicite cu probleme rezolvate ...ce problema spuneti acolo este de clasa a 5 si se rezolva corect daca stiti anumite formule precum cea a lui Gauss adica :

s=1+2+3+4+.....+n=nx(n+1)/2... formula foarte utila in cazul sumelor de numere foarte mari ...

bara de deaspura inseamna ca numarul este intr-un sistem de numeratie ( cel mai probabil de baza 10 ) adica daca se spune ca 12 are bara deasupra inseamna ca el este 1x10+2x10 primul 10 avand puterea 1 iar cel de al doilea puterea 0...etc etc ...daca era in baza 8, sa zicem ,scriam 1x8+2x8 primul 8 avand puterea 1 iar cel de-al doilea puterea 0 ...


dupa cum vedeti lucrurile se complica

numai bine .

Raporteaza abuz de limbaj
necunoscut

1072 mesaje
Membru din: 22/11/2009
Postat pe: 28 Decembrie 2010, ora 12:40

Nota 10 Mersi mult nea Vasile. Asa e cand ai nepoti...

Raporteaza abuz de limbaj
Dorulet

7896 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 28 Decembrie 2010, ora 13:01

De la: Ingrid, la data 2010-12-27 17:58:21
De la: Marin56, la data 2010-12-27 17:55:41la aia cu copii da mai multe rezultate probabile.a=35, b=37, c=39, d=41, si e=43 care sunt bune oare?



eu nu stiu d-astea...poate Dorulet...




Sper să nu se supere nea'Marin pe mine...dar ....e o chestiune de principiu!
Dânsul spune că sunt probleme care trebuie să le rezolve nepoțica....iar eu sunt de acord...EA TREBUIE SĂ LE REZOLVE !!!!
Am văzut că băieții au sărit repede în ajutor...deh, sunt super-amabili!!!
Eu nu pot...Fi-mea este cls. a VII-a și niciodată nu i-am făcut temele...sunt ale ei...dacă vrea să știe, n-are decât să învețe. Tot ce-am făcut, a fost s-o motivez și cam atât!
Dacă n-ar fi avut un profesor bun la mate...cu siguranță i-aș fi dat meditații...dar să gândesc eu în locul ei?! În nici-un caz..n-ai să vezi așa ceva!

Raporteaza abuz de limbaj
Când toată lumea gândește la fel înseamnă că nimeni nu gândește.
necunoscut

1072 mesaje
Membru din: 22/11/2009
Postat pe: 28 Decembrie 2010, ora 13:15

Ai dreptate! Ea trebuie sa gandeasca , sunt de acord cu tine, ca apoi se obisnuieste mereu asa. Dar masa o `ajuta` mai mult sau mai putin...tasu idem si tocmai eu sa o refuz? Nu se cade. O nepoata am si eu...iar ca sa ii explic ar insemna sa ma duc iar in clasa a I-a , cum mi-a mai si spus... Ca eu nu stiu sa rezolv... Si apoi eu pe mes , ia pe mes, numai asa ne intalnim acu.Si facem schimb de idei. Sta singura acasa...ce vrei mi-a cazut functia...adresa mea de mes, daca intereseaza pe nea Vasile e: grigoriu_marin2006...

Raporteaza abuz de limbaj
Dorulet

7896 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 28 Decembrie 2010, ora 13:22

De la: Marin56, la data 2010-12-28 13:15:51Ai dreptate! Ea trebuie sa gandeasca , sunt de acord cu tine, ca apoi se obisnuieste mereu asa. Dar masa o `ajuta` mai mult sau mai putin...tasu idem si tocmai eu sa o refuz? Nu se cade. O nepoata am si eu...iar ca sa ii explic ar insemna sa ma duc iar in clasa a I-a , cum mi-a mai si spus... Ca eu nu stiu sa rezolv... Si apoi eu pe mes , ia pe mes, numai asa ne intalnim acu.Si facem schimb de idei. Sta singura acasa...ce vrei mi-a cazut functia...adresa mea de mes, daca intereseaza pe nea Vasile e: grigoriu_marin2006...


Nea'Marine...nu s-a găsit încă nimeni să-i explice fetei că în felul ăsta, ea este singura care pierde???
Nu-ș ce să zic...mai bine i-ar găsi un prfesor care s-o mediteze...ăsta ar fi ajutor!!!
Părerea mea!

Raporteaza abuz de limbaj
Când toată lumea gândește la fel înseamnă că nimeni nu gândește.
necunoscut

1072 mesaje
Membru din: 22/11/2009
Postat pe: 28 Decembrie 2010, ora 13:54

Le da si mult ! La matematica le da , la Engleza le da, la Biologie iar, la Romana sa citeasca si asta pana pe 5 ianuarie?, tin minte ca noua la scoala ne dadea teme pentru vacanta, sa fceme din Gheba.cate 100 ...500 de ex.

Raporteaza abuz de limbaj
necunoscut

1072 mesaje
Membru din: 22/11/2009
Postat pe: 28 Decembrie 2010, ora 13:57

Vor sa ii faca profesori universitari pana in a -8-a ? Si prea multa carte strica...Ii aglomereaza si nu mai au timp...

Raporteaza abuz de limbaj
necunoscut

1072 mesaje
Membru din: 22/11/2009
Postat pe: 28 Decembrie 2010, ora 16:59

Aho, aho, ho-ho,
Mâine anul se-noieste
Plugusorul se porneste
Si începe a brazda,
Pe la case a ura.

Iarna-i grea, omatu-i mare,
Semne bune anul are,
Semne bune de belsug,
Pentru brazda de sub plug.

Doamne binecuvânteaza,
Casa care o ureaza
Plugusor cu patru boi,
Plugusor mânat de noi.

Sus pe cer ca straluceste,
O stea mare ce vesteste
Ca se curma de acum
Al nevoilor greu drum;

Asta-i steaua româneasca
A unirii
Si-a-nfratirii,
Stea de viata, stea de spor,
Stea de bine-n viitor.

Fa-o, Doamne, sa luceasca
Steaua noastra româneasca
Si sa stea tot între noi,
Sa nu mai avem nevoi.

Anul Nou ne-aduce noua,
Timp mai bun si viata noua;
Anul Nou o sa ne fie,
Început de veselie.

Mari pe mici n-or prigoni,
Mici pe mari nu vor râvni,
În fratie si dreptate
Au sa fie legi lucrate.

Noi cu ei mâna vom da
Si-ntr-o hora vom juca.
Dumnezeu care ne-asculta,
Ne întinde hrana multa,
Si pamântul ce-om avea
Grâu de aur ne va da.
Mânati, mâi!
Hai,hai!


Raporteaza abuz de limbaj
necunoscut

1072 mesaje
Membru din: 22/11/2009
Postat pe: 28 Decembrie 2010, ora 18:50

sau poate asa:

Aho! Aho! Copii si frati,
Stati putin si nu manati!
Sa ne strangem laolallta
Pe langa mese imbelsugate,
Stam aici cu mic si mare,
Ca sa spunem o urare.
Ca prin omatul de pe cale
Anul Nou sa vina agale
Cand veneam acasa,
Am zarit printr-o fereastra
Un copil de seama noastra,
Iar pe altul suparat,
Ca nu are si el un brad.

Aho! Aho!
Parinti, si bunici,
Ascultati ce zic aici:
Anul nou ce vine
Numai cu pensii bune
Salarii mari in euroi
Asa cum vreti voi
Iar pensia cea mai mica
Sa nu fie o nimica.
Iar pensia cea mai mare
Sa fie o sarbatoare.

Iar la anul care vine,
Sa fie mai multa paine,
sa ne intalnim ,la 9am mereu,
Si sa depasim ce-i greu.

De urat am mai ura ,
Dar mii frica ,
Ca o n`sera
Si de aceia ma grabesc,
O urare sa gasesc:
Fericire, sanatate,
De iubire s-aveti parte!
Langa brad, pe langa foc,
Sa va umple-ti de noroc!
Si acu o urare
Ca pentru fiecare
Sa traiti si sa infloriti
Precum merii si perii,
In mijlocul verii .
Sa fiti tare ca piatra,
Si iute ca sageata.
Tare ca fierul ,
Si iute ca otelul.
Manati mai flacai,
Si sunati din zurgalai!
Hai! Hai!

La anu , si La Multi Ani !


Raporteaza abuz de limbaj
Yorick

1014 mesaje
Membru din: 20/10/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 28 Decembrie 2010, ora 19:25

De la: Dorulet, la data 2010-12-28 13:01:14
De la: Ingrid, la data 2010-12-27 17:58:21
De la: Marin56, la data 2010-12-27 17:55:41la aia cu copii da mai multe rezultate probabile.a=35, b=37, c=39, d=41, si e=43 care sunt bune oare?



eu nu stiu d-astea...poate Dorulet...




Sper să nu se supere nea'Marin pe mine...dar ....e o chestiune de principiu!
Dânsul spune că sunt probleme care trebuie să le rezolve nepoțica....iar eu sunt de acord...EA TREBUIE SĂ LE REZOLVE !!!!
Am văzut că băieții au sărit repede în ajutor...deh, sunt super-amabili!!!
Eu nu pot...Fi-mea este cls. a VII-a și niciodată nu i-am făcut temele...sunt ale ei...dacă vrea să știe, n-are decât să învețe. Tot ce-am făcut, a fost s-o motivez și cam atât!
Dacă n-ar fi avut un profesor bun la mate...cu siguranță i-aș fi dat meditații...dar să gândesc eu în locul ei?! În nici-un caz..n-ai să vezi așa ceva!


Dorulet, sunt de acord cu tine ,dar nu chiar intru-totul.
E drept ca nu am copii, deci nu as putea avea pretentia ca stiu eu mai bine.
Totusi, perspectiva mea este urmatoarea:
Nu consider ca e ceva gresit in a ajuta un copil cu rezolvarea unor probleme de matematica. As considera ca e gresit daca le-ai rezolva pentru el , in timp ce el bate mingea pe-afara. Asta da, ar fi gresit.
Dar daca il ajuti cu el langa tine , e altceva. Scopul urmarit este sa inteleaga rezolvarea , nu sa aiba rezolvarea.
Eu am dat raspunsul , dar nu am dat si explicatiile. Motivul este ca nu stiu precis cu ce fel de rezolvari se lucreaza la clasa a 5-a. Pot exista rezolvari evidente pentru cineva la un nivel superior, dar lucrurile trebuie explicate in termenii cuiva de clasa a 5-a. Ori in priviinta asta sunt necunoscator. Nu stiu cu ce concepte se lucreaza la acea varsta.
Vad ca Vasile a dat si explicatii. Nu e un lucru rau. Doar ca nu am idee daca la clasa a 5-a se invata despre sisteme de doua ecuatii cu 2 necunoscute. Eu am aplicat aceeasi metoda pentru a ajunge la rezultat. Dar oare explicatia este pe intelesul cuiva in clasa a 5-a? Poate ca da.
In schimb, ma indoiesc profund ca se invata formula lui Gauss la acea varsta. Sau poate ca da, ca eu habar n-am de programa scolara. Matematica necesita o invatare cumulativa , adica trebuie sa iti insusesti notiunile de baza inainte de a trece la chestii mai complicate. Asta este in contrast cu stiintele umaniste. Poti invata despre Shakespeare fara sa stii nimic despre Homer. Chiar daca ar fi bine sa stii ceva despre Homer. In matematica e necesar sa stii adunarea si scaderea inainte de a invata despre sisteme de ecuatii.
Ma cam indepartez de subiect.
Voiam doar sa spun ca mie personal mi se pare ca nu-i rau sa ajuti copiii cu temele, cu conditia sa ii faci sa inteleaga rezultatul. Ca scopul este sa poata folosi acea logica in rezolvari ulterioare, daca au inteles-o.




Raporteaza abuz de limbaj
CR0N0S

1163 mesaje
Membru din: 5/06/2010
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 28 Decembrie 2010, ora 19:42

De la: Yorick, la data 2010-12-28 19:25:14
De la: Dorulet, la data 2010-12-28 13:01:14
De la: Ingrid, la data 2010-12-27 17:58:21
De la: Marin56, la data 2010-12-27 17:55:41la aia cu copii da mai multe rezultate probabile.a=35, b=37, c=39, d=41, si e=43 care sunt bune oare?



eu nu stiu d-astea...poate Dorulet...




Sper să nu se supere nea'Marin pe mine...dar ....e o chestiune de principiu!
Dânsul spune că sunt probleme care trebuie să le rezolve nepoțica....iar eu sunt de acord...EA TREBUIE SĂ LE REZOLVE !!!!
Am văzut că băieții au sărit repede în ajutor...deh, sunt super-amabili!!!
Eu nu pot...Fi-mea este cls. a VII-a și niciodată nu i-am făcut temele...sunt ale ei...dacă vrea să știe, n-are decât să învețe. Tot ce-am făcut, a fost s-o motivez și cam atât!
Dacă n-ar fi avut un profesor bun la mate...cu siguranță i-aș fi dat meditații...dar să gândesc eu în locul ei?! În nici-un caz..n-ai să vezi așa ceva!


Dorulet, sunt de acord cu tine ,dar nu chiar intru-totul.
E drept ca nu am copii, deci nu as putea avea pretentia ca stiu eu mai bine.
Totusi, perspectiva mea este urmatoarea:
Nu consider ca e ceva gresit in a ajuta un copil cu rezolvarea unor probleme de matematica. As considera ca e gresit daca le-ai rezolva pentru el , in timp ce el bate mingea pe-afara. Asta da, ar fi gresit.
Dar daca il ajuti cu el langa tine , e altceva. Scopul urmarit este sa inteleaga rezolvarea , nu sa aiba rezolvarea.
Eu am dat raspunsul , dar nu am dat si explicatiile. Motivul este ca nu stiu precis cu ce fel de rezolvari se lucreaza la clasa a 5-a. Pot exista rezolvari evidente pentru cineva la un nivel superior, dar lucrurile trebuie explicate in termenii cuiva de clasa a 5-a. Ori in priviinta asta sunt necunoscator. Nu stiu cu ce concepte se lucreaza la acea varsta.
Vad ca Vasile a dat si explicatii. Nu e un lucru rau. Doar ca nu am idee daca la clasa a 5-a se invata despre sisteme de doua ecuatii cu 2 necunoscute. Eu am aplicat aceeasi metoda pentru a ajunge la rezultat. Dar oare explicatia este pe intelesul cuiva in clasa a 5-a? Poate ca da.
In schimb, ma indoiesc profund ca se invata formula lui Gauss la acea varsta. Sau poate ca da, ca eu habar n-am de programa scolara. Matematica necesita o invatare cumulativa , adica trebuie sa iti insusesti notiunile de baza inainte de a trece la chestii mai complicate. Asta este in contrast cu stiintele umaniste. Poti invata despre Shakespeare fara sa stii nimic despre Homer. Chiar daca ar fi bine sa stii ceva despre Homer. In matematica e necesar sa stii adunarea si scaderea inainte de a invata despre sisteme de ecuatii.
Ma cam indepartez de subiect.
Voiam doar sa spun ca mie personal mi se pare ca nu-i rau sa ajuti copiii cu temele, cu conditia sa ii faci sa inteleaga rezultatul. Ca scopul este sa poata folosi acea logica in rezolvari ulterioare, daca au inteles-o.








Eeeei, Mole ce-i cu tine ?? ce-i cu ,, orbecaiala asta?? eu care-ti laudam stilul fara cusur si logica de beton ?!? acum vii cu o ploaie de cuvinte ,doar ca sa ce ??? sa-i raspunzi Doamnei depre meditatii??
Logica ta merita o cauza mai buna!( desi cred ca ai si tu dreptate in ultimul timp , cam ,, subtirel,, forumul ...ma refer la calitatea topicelor.

Raporteaza abuz de limbaj
necunoscut

1072 mesaje
Membru din: 22/11/2009
Postat pe: 28 Decembrie 2010, ora 20:39

Dar de plugusorul meu nu se ia nimeni, nimanui nu i-a placut, ca eu plang...:)))

Raporteaza abuz de limbaj
gerard

1100 mesaje
Membru din: 11/06/2010
Postat pe: 28 Decembrie 2010, ora 21:31

Felicitari domnu'Marin sa spun direct n-am citit dar acum observ ca prima este varianta clasica din folclor iar a doua se pare ca este creatie proprie??
Da asa este atunci uite ai si !
La multi ani cu sanatate !

Raporteaza abuz de limbaj
necunoscut

1072 mesaje
Membru din: 22/11/2009
Postat pe: 29 Decembrie 2010, ora 09:01

Asa e! M-am chinuit mult... Si mersi la fel.

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

23741 mesaje
Membru din: 25/04/2010
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 29 Decembrie 2010, ora 09:04

De la: Marin56, la data 2010-12-29 09:01:03Asa e! M-am chinuit mult... Si mersi la fel.


Si mie imi place, ai pus de toate acolo...
ops, am uitat ca nu-ti plac pupicii...

Raporteaza abuz de limbaj
Nu te teme ca ai prea mult bun simt
OprisVasile

570 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 29 Decembrie 2010, ora 09:55

De la: Yorick, la data 2010-12-28 19:25:14
De la: Dorulet, la data 2010-12-28 13:01:14
De la: Ingrid, la data 2010-12-27 17:58:21
De la: Marin56, la data 2010-12-27 17:55:41la aia cu copii da mai multe rezultate probabile.a=35, b=37, c=39, d=41, si e=43 care sunt bune oare?



eu nu stiu d-astea...poate Dorulet...




Sper să nu se supere nea'Marin pe mine...dar ....e o chestiune de principiu!
Dânsul spune că sunt probleme care trebuie să le rezolve nepoțica....iar eu sunt de acord...EA TREBUIE SĂ LE REZOLVE !!!!
Am văzut că băieții au sărit repede în ajutor...deh, sunt super-amabili!!!
Eu nu pot...Fi-mea este cls. a VII-a și niciodată nu i-am făcut temele...sunt ale ei...dacă vrea să știe, n-are decât să învețe. Tot ce-am făcut, a fost s-o motivez și cam atât!
Dacă n-ar fi avut un profesor bun la mate...cu siguranță i-aș fi dat meditații...dar să gândesc eu în locul ei?! În nici-un caz..n-ai să vezi așa ceva!


Dorulet, sunt de acord cu tine ,dar nu chiar intru-totul.
E drept ca nu am copii, deci nu as putea avea pretentia ca stiu eu mai bine.
Totusi, perspectiva mea este urmatoarea:
Nu consider ca e ceva gresit in a ajuta un copil cu rezolvarea unor probleme de matematica. As considera ca e gresit daca le-ai rezolva pentru el , in timp ce el bate mingea pe-afara. Asta da, ar fi gresit.
Dar daca il ajuti cu el langa tine , e altceva. Scopul urmarit este sa inteleaga rezolvarea , nu sa aiba rezolvarea.
Eu am dat raspunsul , dar nu am dat si explicatiile. Motivul este ca nu stiu precis cu ce fel de rezolvari se lucreaza la clasa a 5-a. Pot exista rezolvari evidente pentru cineva la un nivel superior, dar lucrurile trebuie explicate in termenii cuiva de clasa a 5-a. Ori in priviinta asta sunt necunoscator. Nu stiu cu ce concepte se lucreaza la acea varsta.
Vad ca Vasile a dat si explicatii. Nu e un lucru rau. Doar ca nu am idee daca la clasa a 5-a se invata despre sisteme de doua ecuatii cu 2 necunoscute. Eu am aplicat aceeasi metoda pentru a ajunge la rezultat. Dar oare explicatia este pe intelesul cuiva in clasa a 5-a? Poate ca da.
In schimb, ma indoiesc profund ca se invata formula lui Gauss la acea varsta. Sau poate ca da, ca eu habar n-am de programa scolara. Matematica necesita o invatare cumulativa , adica trebuie sa iti insusesti notiunile de baza inainte de a trece la chestii mai complicate. Asta este in contrast cu stiintele umaniste. Poti invata despre Shakespeare fara sa stii nimic despre Homer. Chiar daca ar fi bine sa stii ceva despre Homer. In matematica e necesar sa stii adunarea si scaderea inainte de a invata despre sisteme de ecuatii.
Ma cam indepartez de subiect.
Voiam doar sa spun ca mie personal mi se pare ca nu-i rau sa ajuti copiii cu temele, cu conditia sa ii faci sa inteleaga rezultatul. Ca scopul este sa poata folosi acea logica in rezolvari ulterioare, daca au inteles-o.






Da , calculul unor sume face parte din programa de clasa a 5 dar vorbim de o programa full , pentru olimpici sau cel putin pentru cei care vor si au talent la matematica ... umanistii sunt ok daca stiu cine e ala Gauss
Si formula de calcul a lui Gauss face parte din programa caci , din ce imi aduc eu aminte , a fost descoperita de Gauss cam la varsta asta si ,sa fim sinceri, este o formula mai mult intuitiva decat obtinuta analitic .

Sunt de acord cu tine ca trebuie sa sti matematica cel putin pana la nivelul clasei a 9-a caci de aceea se numeste scoala generala , ca are notiuni de cultura generala , deci este un pic cam obligatoriu sa le sti , si de altfel nici nu sunt grele daca stai sa le intelegi un pic ...din clasa a 9 poti sa te erijezi in cineva care nu intelege si copilul tau trebuie sa il faca sa inteleaga , proces prin care si el afla ce intelege si ce nu ...crucial e dialogul si o logica de fier care are dubii in toate directiile ...

numai bine .

Raporteaza abuz de limbaj
necunoscut

1072 mesaje
Membru din: 22/11/2009
Postat pe: 29 Decembrie 2010, ora 10:15

Ce sunt aia? M-am desobisnuit de mult de ei...

Raporteaza abuz de limbaj
Pagini: << 23 24 25 26 27 28 29 30 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului De ce apar credinciosii cand se vorbeste de ateism?
Mergi la: