Potrivit plangerii depuse la un tribunal din Los Angeles impotriva companiilor American Airlines si SkyWest Airlines, a fost nevoie de interventia pompierilor si a unui mecanic specializat, care a demontat respectiva cotiera, pentru eliberarea degetului mic al acestui pasager ghinionist.
Stephen Keys, de profesie actor, afirma ca a suferit "un stres emotional intens si dureri timp de mai multe saptamani" in urma incidentului petrecut pe 9 septembrie la bordul unui avion ce asigura legatura intre orasele Reno (Nevada) si Los Angeles (California).
Accidentul s-a produs in timp ce el isi ridicase cotiera pentru a-si pune centura de siguranta. In acel moment, unul dintre degetele sale mici a ramas prins intr-o mica gaura aflata sub cotiera, potrivit documentului depus in instanta. "Mecanismul cu resort aflat in interiorul gaurii acelei cotiere a exercitat o presiune intensa asupra degetului reclamantului, provocandu-i instantaneu o rana, o umflatura si durere", au afirmat avocatii victimei.
Stephen Keys a incercat de mai multe ori sa se elibereze, sub privirile uluite ale celorlalti pasageri, "fapt care a transformat acea situatie dificila intr-o umilire publica", au adaugat avocatii, scrie Agerpres.
Intr-un comunicat remis AFP, compania SkyWest Airlines afirma ca a intrat in contact cu Stephen Keys in legatura cu "degetul sau tumefiat" si spera sa poata "rezolva cu rapiditate aceasta problema".
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Un actor a dat in judecata doua companii aeriene dupa ce si-a prins un deget intr-o cotiera.