Pentru a deveni imaginea campaniei "Un laptop pentru fiecare copil", cantaretul a fost "inviat" cu ajutorul tehnologiei digitale. "Imaginati-va fiecare copil, oriunde s-ar afla in lume, capabil sa acceseze universul cunoasterii. Ar avea sansa sa invete, sa viseze, sa-si indeplineasca toate dorintele", spune Lennon in reclama, parafrazand versurile celui mai cunoscut hit al sau, "Imagine".
Yoko Ono, sotia celebrului cantaret, si-a dat acordul pentru difuzarea reclamei pe diferite posturi de televiziune si pe platforma online Youtube.
John Lennon a format, alaturi de Paul McCartney, "motorul" celei mai populare trupe din istoria pop-rock, The Beatles. Dupa destramarea formatiei, Lennon a avut succes si pe cont propriu, lansand piese de referinta precum "Imagine", "Jealous Guy" si "Woman". Primul sau album solo a ajuns, de altfel, pe primul loc in topuri in prima saptamana de la lansare. In 1980, pe 8 decembrie, artistul a murit impuscat de un fan caruia ii acordase un autograf cu cateva ore in urma.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului John Lennon, imaginea unei campanii de caritate.