back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Micsorarea pretului la carburant

 


 
Pagini: << 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 >> Sari la pagina:
 
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 27 Noiembrie 2011, ora 13:15

De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30
De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
Cand era "avutia intregului popor" se fura pe ruptelea si avutia asta aducea paguba intregului popor.
Ca si CFR azi, ca si aia de la huila, ca si aia de la ingrasamintele chimice de la Valcea, ca si aia de la .... ahaha .... cati nu mai sunt de iau banii ca sa produca paguba tututror celorlalti, de pe vremea comunistilor ....
Acum, chiar daca ne supara crescand pretul din pozitia de monopol, astia platesc taxe la buget, nu mai absorb bani de la buget ... Cei de la PMI nu degeaba ne impun sa le privatizam pe toate gaurile astea negre care ne trag in jos ...
Suna frumos ... avutia intregului popor ...
Niciodata n-a fost a intregului popor ci numai a acelei parti din popor care a jefuit-o.
Astia de tuna si fulgera ca nu mai e a ... intregului popor ... nu au aceeasi parere negativa despre Adrian Nastase care a luat-o de la popor si a dat-o aproape pe degeaba la domnii austrieci...
Pentru ca problema nu este ca a vandut-o ci ca a dat-o cam de pomana ... Cam pentru asta ar trebui sa raspunda, cam ca Iulia Timosenco din Ucraina, monseur Nastase ... care, in ultima vreme este vocal nevoie mare ...
In fine, mai vorbim.
Petromul face ce vrea pentru ca poate si asta e treaba.
Cei care vorbesc despre avutia intregului popor sunt niste ipocriti.

Tot ce a construit ROMANUL pana in '9,au vandut (revolutionarii) dupa '90.

Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu.
Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor.
Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.


Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 27 Noiembrie 2011, ora 14:25

De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34
De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30
De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
Cand era "avutia intregului popor" se fura pe ruptelea si avutia asta aducea paguba intregului popor.
Ca si CFR azi, ca si aia de la huila, ca si aia de la ingrasamintele chimice de la Valcea, ca si aia de la .... ahaha .... cati nu mai sunt de iau banii ca sa produca paguba tututror celorlalti, de pe vremea comunistilor ....
Acum, chiar daca ne supara crescand pretul din pozitia de monopol, astia platesc taxe la buget, nu mai absorb bani de la buget ... Cei de la PMI nu degeaba ne impun sa le privatizam pe toate gaurile astea negre care ne trag in jos ...
Suna frumos ... avutia intregului popor ...
Niciodata n-a fost a intregului popor ci numai a acelei parti din popor care a jefuit-o.
Astia de tuna si fulgera ca nu mai e a ... intregului popor ... nu au aceeasi parere negativa despre Adrian Nastase care a luat-o de la popor si a dat-o aproape pe degeaba la domnii austrieci...
Pentru ca problema nu este ca a vandut-o ci ca a dat-o cam de pomana ... Cam pentru asta ar trebui sa raspunda, cam ca Iulia Timosenco din Ucraina, monseur Nastase ... care, in ultima vreme este vocal nevoie mare ...
In fine, mai vorbim.
Petromul face ce vrea pentru ca poate si asta e treaba.
Cei care vorbesc despre avutia intregului popor sunt niste ipocriti.

Tot ce a construit ROMANUL pana in '9,au vandut (revolutionarii) dupa '90.

Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu.
Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor.
Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.


Nea Nastase, de unde ai inteles ca as fi vorbit in numele matale ?
Nici eu n-am vandut nimic, doar am facut niste consideratii, niste constatari, ca si matale.
De acum inainte nu te mai bag in seama.
Pentru ca ai dovedit ca nu meriti.


Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
Tramp

9944 mesaje
Membru din: 16/08/2010
Postat pe: 29 Noiembrie 2011, ora 14:31

De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34
De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30
De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
Cand era "avutia intregului popor" se fura pe ruptelea si avutia asta aducea paguba intregului popor.
Ca si CFR azi, ca si aia de la huila, ca si aia de la ingrasamintele chimice de la Valcea, ca si aia de la .... ahaha .... cati nu mai sunt de iau banii ca sa produca paguba tututror celorlalti, de pe vremea comunistilor ....
Acum, chiar daca ne supara crescand pretul din pozitia de monopol, astia platesc taxe la buget, nu mai absorb bani de la buget ... Cei de la PMI nu degeaba ne impun sa le privatizam pe toate gaurile astea negre care ne trag in jos ...
Suna frumos ... avutia intregului popor ...
Niciodata n-a fost a intregului popor ci numai a acelei parti din popor care a jefuit-o.
Astia de tuna si fulgera ca nu mai e a ... intregului popor ... nu au aceeasi parere negativa despre Adrian Nastase care a luat-o de la popor si a dat-o aproape pe degeaba la domnii austrieci...
Pentru ca problema nu este ca a vandut-o ci ca a dat-o cam de pomana ... Cam pentru asta ar trebui sa raspunda, cam ca Iulia Timosenco din Ucraina, monseur Nastase ... care, in ultima vreme este vocal nevoie mare ...
In fine, mai vorbim.
Petromul face ce vrea pentru ca poate si asta e treaba.
Cei care vorbesc despre avutia intregului popor sunt niste ipocriti.

Tot ce a construit ROMANUL pana in '9,au vandut (revolutionarii) dupa '90.

Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu.
Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor.
Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.

Deci,80% am emigrat si am cerut azil politic in ...............


nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 30 Noiembrie 2011, ora 13:21

De la: Tramp, la data 2011-11-29 14:31:18
De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34
De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30
De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
Cand era "avutia intregului popor" se fura pe ruptelea si avutia asta aducea paguba intregului popor.
Ca si CFR azi, ca si aia de la huila, ca si aia de la ingrasamintele chimice de la Valcea, ca si aia de la .... ahaha .... cati nu mai sunt de iau banii ca sa produca paguba tututror celorlalti, de pe vremea comunistilor ....
Acum, chiar daca ne supara crescand pretul din pozitia de monopol, astia platesc taxe la buget, nu mai absorb bani de la buget ... Cei de la PMI nu degeaba ne impun sa le privatizam pe toate gaurile astea negre care ne trag in jos ...
Suna frumos ... avutia intregului popor ...
Niciodata n-a fost a intregului popor ci numai a acelei parti din popor care a jefuit-o.
Astia de tuna si fulgera ca nu mai e a ... intregului popor ... nu au aceeasi parere negativa despre Adrian Nastase care a luat-o de la popor si a dat-o aproape pe degeaba la domnii austrieci...
Pentru ca problema nu este ca a vandut-o ci ca a dat-o cam de pomana ... Cam pentru asta ar trebui sa raspunda, cam ca Iulia Timosenco din Ucraina, monseur Nastase ... care, in ultima vreme este vocal nevoie mare ...
In fine, mai vorbim.
Petromul face ce vrea pentru ca poate si asta e treaba.
Cei care vorbesc despre avutia intregului popor sunt niste ipocriti.

Tot ce a construit ROMANUL pana in '9,au vandut (revolutionarii) dupa '90.

Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu.
Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor.
Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.

Deci,80% am emigrat si am cerut azil politic in ...............

Nu stiu citi au emigrat, dar actionariat in masa la obiectivele industriale dinainte de 89, nu este. Doar acele actiuni, la sifuri. Ce a fost o bataie de joc.
Polarizarea economica e cauza raminerii in urma a cestei tari.
In realitate prin economie de piata reala, si economie libera, se garanteaza, in timp echitatea sociala, dpdv economic.


Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 30 Noiembrie 2011, ora 13:25

De la: Silviu, la data 2011-11-27 14:25:23
De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34
De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30
De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
Cand era "avutia intregului popor" se fura pe ruptelea si avutia asta aducea paguba intregului popor.
Ca si CFR azi, ca si aia de la huila, ca si aia de la ingrasamintele chimice de la Valcea, ca si aia de la .... ahaha .... cati nu mai sunt de iau banii ca sa produca paguba tututror celorlalti, de pe vremea comunistilor ....
Acum, chiar daca ne supara crescand pretul din pozitia de monopol, astia platesc taxe la buget, nu mai absorb bani de la buget ... Cei de la PMI nu degeaba ne impun sa le privatizam pe toate gaurile astea negre care ne trag in jos ...
Suna frumos ... avutia intregului popor ...
Niciodata n-a fost a intregului popor ci numai a acelei parti din popor care a jefuit-o.
Astia de tuna si fulgera ca nu mai e a ... intregului popor ... nu au aceeasi parere negativa despre Adrian Nastase care a luat-o de la popor si a dat-o aproape pe degeaba la domnii austrieci...
Pentru ca problema nu este ca a vandut-o ci ca a dat-o cam de pomana ... Cam pentru asta ar trebui sa raspunda, cam ca Iulia Timosenco din Ucraina, monseur Nastase ... care, in ultima vreme este vocal nevoie mare ...
In fine, mai vorbim.
Petromul face ce vrea pentru ca poate si asta e treaba.
Cei care vorbesc despre avutia intregului popor sunt niste ipocriti.

Tot ce a construit ROMANUL pana in '9,au vandut (revolutionarii) dupa '90.

Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu.
Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor.
Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.


Nea Nastase, de unde ai inteles ca as fi vorbit in numele matale ?
Nici eu n-am vandut nimic, doar am facut niste consideratii, niste constatari, ca si matale.
De acum inainte nu te mai bag in seama.
Pentru ca ai dovedit ca nu meriti.

Daca ai chef de cearta, cearta-ta unde vrei, nu cu mine. Am vorbit cu Tramp.
Iar cu meritatul nu esti tu cel cu datul meritelor. Si nici eu. Asa ca noi doi chiar nu avem ce discuta. Scandaluri stii sa generezi, asa ca nu am de gind sa mai discut cu tine.
Repet, cu Tramp am discutat, ca el nu se cearta.


Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 1 Decembrie 2011, ora 14:52

De la: nastasemihail, la data 2011-11-30 13:25:08
De la: Silviu, la data 2011-11-27 14:25:23
De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34
De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30
De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
Cand era "avutia intregului popor" se fura pe ruptelea si avutia asta aducea paguba intregului popor.
Ca si CFR azi, ca si aia de la huila, ca si aia de la ingrasamintele chimice de la Valcea, ca si aia de la .... ahaha .... cati nu mai sunt de iau banii ca sa produca paguba tututror celorlalti, de pe vremea comunistilor ....
Acum, chiar daca ne supara crescand pretul din pozitia de monopol, astia platesc taxe la buget, nu mai absorb bani de la buget ... Cei de la PMI nu degeaba ne impun sa le privatizam pe toate gaurile astea negre care ne trag in jos ...
Suna frumos ... avutia intregului popor ...
Niciodata n-a fost a intregului popor ci numai a acelei parti din popor care a jefuit-o.
Astia de tuna si fulgera ca nu mai e a ... intregului popor ... nu au aceeasi parere negativa despre Adrian Nastase care a luat-o de la popor si a dat-o aproape pe degeaba la domnii austrieci...
Pentru ca problema nu este ca a vandut-o ci ca a dat-o cam de pomana ... Cam pentru asta ar trebui sa raspunda, cam ca Iulia Timosenco din Ucraina, monseur Nastase ... care, in ultima vreme este vocal nevoie mare ...
In fine, mai vorbim.
Petromul face ce vrea pentru ca poate si asta e treaba.
Cei care vorbesc despre avutia intregului popor sunt niste ipocriti.

Tot ce a construit ROMANUL pana in '9,au vandut (revolutionarii) dupa '90.

Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu.
Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor.
Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.


Nea Nastase, de unde ai inteles ca as fi vorbit in numele matale ?
Nici eu n-am vandut nimic, doar am facut niste consideratii, niste constatari, ca si matale.
De acum inainte nu te mai bag in seama.
Pentru ca ai dovedit ca nu meriti.

Daca ai chef de cearta, cearta-ta unde vrei, nu cu mine. Am vorbit cu Tramp.
Iar cu meritatul nu esti tu cel cu datul meritelor. Si nici eu. Asa ca noi doi chiar nu avem ce discuta. Scandaluri stii sa generezi, asa ca nu am de gind sa mai discut cu tine.
Repet, cu Tramp am discutat, ca el nu se cearta.


Ia mai citeste ce scriu eu aici, pe topicul asta, ce scri tu si vezi cine e cu scandalul.
Tramp, scrie dar nu spune nimic, nici aici, nici pe alte topicuri.
Am insistat ca topicul asta sa fie pentru consultari, schimburi de pareri privind modul in care putem reduce consumul de combustibil pe masinile noastre, nu pentru politizari idioate care nu ne ajuta cu nimic. Sunt neproductive atutudinile asa-zis bljine, de tip Tram si nu numai. Nu duc la nimic. Nu pledez neaparat pentru scadaluri, dar, schimbul de pareri, chiar contradictorii, chiar de pot parea scandaluri, e mult mai folositor decat un sir nesfarsit de platitudini si amabilitati de doi bani.
Daca tot nu spuneti nimic despre chetia asta cu moduri de reducere a costului la carburanti, de ce intrati, fratilor pe topicul asta ?
Nu cumva pentru ca sunteti in cautare de .... scandal ?
Ca vad ca subiectul despre care se vorbeste nu va intereseaza absolut deloc, da' deloc, deloc.


Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
9am126042

88 mesaje
Membru din: 31/08/2009
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 10 Decembrie 2011, ora 12:30

Un text interesant
UN TEXT extrem de interesant explica modul in care CIA l-ar fi ajutat pe Traian Basescu sa castige alegerile, si il identifica chiar pe agentul CIA care s-a ocupat de aceasta operatiune. Acesta ar fi Harry Giknavorian, atasatul in Romania al Agentiei Antidrog. Am dat un search pe google si omul chiar exista, la Ambasada Americii la Bucuresti. Il vedeti si in foto, via site-ul Ambasadei.

Cititi mai jos intreg textul, macar ca scenariu de film de actiune merita.
“Mașinăria PDL de fraudare a alegerilor a folosit toate mecanismele posibile: Poliție, Jandarmerie, SRI, SIE, Prefecturi, servicii deconcentrate și agenți economici de stat. Și, nu în ultimul rînd, ambasade străine.
În campania prezidențială, Traian Băsescu a folosit Centrul SECI și proiectul militar MONSAT pentru a-și vedea visul cu ochii.
Achiziționarea și instalarea echipamentelor speciale pentru rețeaua MONSAT s-au făcut și cu sprijinul National Security Agency (NSA). Actul de naștere a sistemului MONSAT este Hotărîrea 045/2005 a CSAT.
Rețeaua de sateliți MONSAT de joasă altitudine, la care SRI și SIE au acces, nu e lansată de Statul Român, ci de SUA, în colaborare cu o serie de țări europene. România „închiriaz㓠accesul la acești sateliți, pe baza unor înțelegeri între Serviciile Secrete ale țărilor NATO. Ei sînt folosiți pentru pedepsirea dizidenților, în mod ilegal, prin urmărirea, monitorizarea și hărțuirea sau tortura aplicată persoanei vizate.
Rețeaua de sute de sateliți care acoperă Europa nu numai că receptează, dar e capabilă să și transmită, în mod egal. Dispozitive radar, bazate pe unde milimetrice, au posibilitatea de a urmări o persoană, după caracteristicile biometrice, oriunde pe pămînt și, mai mult de atît, de a vedea omul prin acoperișurile clădirilor în care se află acesta.
Cu ajutorul agentului special secret al DEA, din zona Balcani (Drug Enforcement Administration), Harry Giknavorian, Traian Băsescu are acces direct la Centrul SECI.
Acest Harry Giknavorian este, în fapt, agentul acoperit al CIA, delegat de SUA pe lîngă Traian Băsescu, încă din anul 2004. Este singura persoană din România care nu are numere de identificare la mașina cu care se deplasează prin București. El conduce un SUV Ford Explorer blindat, de culoare verde. Agentul american are relații strînse cu autoritățile Statului Român, în special cu Traian Băsescu și cu consilierul prezidențial pe probleme de Securitate, Iulian Fota. Este căsătorit, are 2 copii, băiat și fată, și locuiește în Băneasa, în Complexul ZODIAC; are un cîine labrador.
America , prin rezidenții CIA și prin Harry Giknavorian, a aservit conducerea structurilor din MAI: DGCCO, SIPI și DIICOT. Pentru a-și pune planul în aplicare, a trebuit să-l schimbe pe Dan Nica de la conducerea Ministerului de Interne. Astfel, americanii au putut să utilizeze aplicații ale softului de la RASIROM, folosit de Institutul Național de Statistică și agreat de BEJ și BEC. Agentul CIA din România și omul său sub acoperire de agent DEA, de la Centrul SECI, au putut să supravegheze, să controleze, să influențeze și să centralizeze datele din secțiile de votare în timp real.
Totul s-a petrecut cu sprijinul SIE și STS, deoarece aplicații ale acestui soft de la RASIROM sînt folosite și în lupta împotriva terorismului și a crimei organizate din Europa.
Astfel, Traian Băsescu, prin acoliții săi și cu sprijinul guvernului american, folosește independent și fără control parlamentar Sistemul Național de Monitorizare a Comunicațiilor prin Satelit-M O N S A T.
Acest sistem are la bază o serie de proiecte realizate în ultimele decenii în Statele Unite și în Europa, iar sateliții lansați în spațiu sînt de proveniență americană și operează la joasă altitudine.
Pentru a intra, cît de cît, în legalitate și a-și pune planul în aplicare, SUA au impus Guvernului Tăriceanu adoptarea unui cadru legislativ astfel încît românilor să le fie monitorizate toate convorbirile telefonice și toate e-mailurile. Așa a apărut subit Legea nr. 298/2008, promulgată rapid de Traian Băsescu, privind reținerea datelor generate sau prelucrate de furnizorii de servicii de comunicații electronice destinate publicului sau de rețelele publice de comunicații. Legea se referă atît la persoanele fizice, cît și la cele juridice. MAI, Parchetul General, SRI și SIE au, astfel, oricînd acces la date pe baza unei simple ordonanțe semnate de orice procuror, fără a mai exista un mandat emis de judecător. Acest sistem MONSAT permite interceptarea poștei electronice utilizate de oameni de afaceri sau politicieni. În timpul campaniilor electorale, mesajele transmise prin Internet pot fi interceptate neautorizat și folosite de adversarii politici.
Pregătirea pentru fraudarea alegerilor prezidențiale din 2009 s-a făcut în timpul campaniei europarlamentare. Apoi, terminale mobile ale STS au fost amplasate la sediul central SECI de la București și au fost folosite la monitorizarea comunicațiilor și a transmisiilor de date-voce tip SMS. Acest lucru a fost posibil pentru că RASIROM (regie aflată în subordinea Serviciului Român de Informații) a proiectat un sistem care a putut fi folosit de către prefecții PDL și de către membri ai acestui partid, care știau numerele de telefon ale fiecărei secții de votare, transmițînd date în timp real la București. Dispozitivul de ascultare a telefoanelor mobile are un sistem de funcționare destul de simplu și poate fi introdus, cu ușurință, într-o valiză de voiaj. Agentul trebuie să scaneze codul personal al telefonului care urmează să fie ascultat. Pentru acest lucru, el se apropie de posesorul telefonului mobil, la o distanță mai mică de 25 de metri, în timp ce acesta are o convorbire. Fiecare celular are un mod de identificare, denumit IMEI, care poate fi aflat tastînd pe telefon steluță diez 06 diez (*#06#). Rezultă un cod format din 15 cifre. Acesta este personalizat pentru fiecare telefon celular în parte și nu poate fi același pentru două aparate. La sediul central al PDL, în noaptea alegerilor, a fost instalat un dulap cu routere. Numărul posturilor ocupate a fost de aproximativ 500; acestea au fost instalate pentru conexiuni interne cu secțiile de votare din țară, iar la secțiile din afara României nu au fost distribuite terminale STS, deoarece nici măcar Băsescu și acoliții săi nu pot transporta aceste terminale fără a atrage atenția autorităților din Uniunea Europeană.
În țară, STS, împreună cu prefecții și subprefecții, ajutați de membrii PDL, au fost cei care au condus operațiunile de centralizare a alegerilor (întrucît cele 500 de aparate telefonice mobile ale STS au fost în custodia membrilor PDL), iar aceștia au trimis SMS-uri cu mesaje electorale pe telefoanele speciale. SMS-urile au fost expediate de pe cartele preplătite doar de la nivel județean spre centrul din Aleea Modrogan. De altfel, euroalegerile și Referendumul pentru introducerea votului uninominal au permis Serviciului de Telecomunicații Speciale, să monitorizeze, prin intermediul telefoanelor mobile și al cartelelor prepaid pe care le-a pus la dispoziția Biroului Electoral Central și președinților secțiilor de votare, întreg procesul de transmitere a rezultatelor și a prezenței la vot.
Conducerea PDL și Traian Băsescu au avut timpul necesar să întoarcă rezultatul alegerilor cu voturi fictive din străinătate. Aceste voturi nu au putut fi niciodată numărate. Generalii numiți de Traian Băsescu la conducerea STS au primit sarcina să rezolve această problemă. Este vorba de 3 generali care s-au ocupat de monitorizarea alegerilor: Marcel Opriș (director STS), Corneliu Grigore (prim-adjunct al directorului STS, managerul liniei de urgență 112) și Ioan Balaure (directorul adjunct pe probleme economice al STS). După executarea ordinelor primite de la Cotroceni, generalul cu două stele Corneliu Grigore a mai primit o stea și a fost trecut în rezervă.
Au fost concepute planurile de protecție contrainformativă prin care Traian Băsescu a dispus demararea operațiunilor de bruiaj online, pe bani publici, încă din luna septembrie a anului 2008. Consilierii loiali au fost însărcinați cu crearea unui departament secret pentru protejarea imaginii miniștrilor PDL și a președintelui, pe Internet. Angajații acestui serviciu privat, plătit din banii Ministerului Turismului și Dezvoltării Regionale, trebuie să pornească o campanie agresivă împotriva celor ce îl blamează pe Traian Băsescu, sau să posteze pe Internet tot felul de comentarii, care să schimbe sensul informațiilor negative despre acesta din articolele de presă. Sînt vizate în principal marile ziare cu domenii de Internet, agențiile de presă, blogurile de atitudine care înregistrează trafic etc. Serviciul nu se află în clădirea Ministerului Turismului și Dezvoltării Regionale, dar de el se ocupă direct unul dintre consilierii personali ai Elenei Udrea, respectiv Ana Maria Topoliceanu.
În 2009, am asistat la o fraudă prefabricată, cu CNP-uri inventate, cu voturi ale morților, cu semnături în fals, cu Procese Verbale falsificate, cu rezultate inversate, cu mită în sediile electorale și un proces electoral dirijat.

Agenții STS, SRI și SIE ai lui Băsescu, ajutați de americani și de agenții SISROM din afara țării, au cumpărat, au furat și dirijat sute de mii de voturi, pentru ca rezultatele să corespundă cu cele din softul comandat de Traian Băsescu, cu 4 minute înainte de exit-poll-uri, live, în fața națiunii.

Autoritatea Electorală Permanentă, din obediență față de stăpîn, a mușamalizat informația că au fost aproape 14.000 de votanți multipli, sau că au existat numeroase Procese Verbale măsluite, cu rezultate inversate în favoarea lui Traian Băsescu.
Referitor la agentul american Harry Giknavorian, acesta are relații strînse cu Mafia țigănească și cu Serviciul Secret al romilor, pe care îl finanțează din fondurile de stat americane ale CIA. Serviciul de Informații și Siguranță al Romilor – SISROM este un serviciu secret, protejat și de către Traian Băsescu și camarila sa din SRI. Acesta este folosit la controlarea clanurilor și a grupărilor infracționale, prin regizarea unor scandaluri între bande. SISROM-ul îl ajută pe Traian Băsescu să cumpere voturi în cadrul etniei (vezi Clanul Bercea Mondialul).
Serviciul Secret al țiganilor are, în principal, menirea „să apere interesele și drepturile etniei romilor, precum și dezvoltarea unei rețele de informare și comunicații interne și externe“. El colaborează cu toate Serviciile Secrete clasice, respectiv: Serviciul Român de Informații, Serviciul de Informații Externe, structurile de informații ale Ministerului de Interne, INTERPOL și EUROPOL. SISROM, avînd centrul la București, funcționează după rețeta clasică a structurilor de informații. Își desfășoară activitățile „în paralel cu serviciile secrete existente și dă raportul către U.M. 0215 (Serviciul de informații și protecție a cadrelor din Ministerul de Interne)”. Ca structură informativă, SISROM se ocupă de culegerea de informații din domeniile social, politic, cultural și economic, cu accent pe următoarele problematici: emanciparea socială și formele de dialog cu organizațiile non-guvernamentale. Are constituite rețele de informatori, care culeg date și informații din teritoriu. Acestea sînt transmise, apoi, sub formă de Note informative, dar și de informații brute, direct lui Traian Băsescu.
,,Părinții” acestui sistem sînt Virgil Măgureanu și Ioan Talpeș, care au înțeles rostul SISROM, permițînd înființarea lui fără a-i crea probleme. Administrația Prezidențială a lui Traian Băsescu a acordat girul membrilor acestei structuri.
Spionajul Țigănesc SISROM – Serviciul de Informații și Siguranță al Romilor din România este o structură particulară, inițiată și condusă discret de același Virgil Măgureanu. Acest Serviciu Secret ilegal, care funcționează sub protecția lui Traian Băsescu, a camarilei din SRI și cu ajutorul oamenilor SIE de la Ambasadele României din marile capitale europene, a schimbat rezultatul alegerilor din exteriorul României, prin implicarea sa activă în direcționarea voturilor etniei rome din Spania, Italia și Franța către candidatul Traian Băsescu.
Tot agentul Harry Giknavorian este cel ce controlează SIPI – Serviciul de Supraveghere Operativă din cadrul Ministerului Administrației și Internelor.
SIPI, Serviciul Independent de Protecție Internă din cadrul Ministerului Administrației și Internelor, folosit și de către americani, și de către Traian Băsescu, este beneficiarul unor informații ale sistemului MONSAT.
Acest serviciu captează ilegal informații, operațiuni care se pot realiza fără probleme de către unii angajați politici ai sistemului, dar și de către beneficiarii legali ai acestuia.
Interceptările ilegale se pot efectua de către operatorii MONSAT, care au libertatea aproape totală de a accesa pachete de date transmise prin zecile de sateliți ce asigură comunicațiile dintre utilizatorii serviciilor specifice. Acest lucru se datorează tehnologiei avansate și posibilităților reduse de exercitare a unui control pertinent asupra sistemului. El funcționează după principiile de interceptare a comunicațiilor clasice, precum telefonia în sistemul național.

Astfel, operatorii MONSAT pot interveni pentru captarea unor informații, imediat după emiterea semnalului antenei de emisie, sau pot să capteze semnalele satelitului de comunicații folosit de operatorii de astfel de servicii din România ori din țara de origine a utilizatorului.
Cei aproape 2.000 de angajați ai SIPI răspund instituțional numai în fața ministrului Administrației și Internelor, Traian Igaș.
Sistemul MONSAT are aprobarea CSAT și utilizează informații și aplicații americane KOFAX, Microsoft și XEROX.
Sateliții americani sînt rezervați pentru situațiile în care victima iese din raza în care acționează grupările criminale, deplasîndu-se în afara orașelor, în campinguri, la țară etc.
Rețeaua de sateliți la care SRI și SIE au acces este folosită, într-adevăr, în mod ilegal, de către personalul Administrației Prezidențiale, cu acordul deplin și sub îndrumarea Serviciilor Secrete românești, aflate sub comanda serviciilor străine care le-au pus la dispoziție tehnologia.
Elemente corupte din conducerea acestor Servicii Secrete românești și din fruntea Statului Român utilizează, de cîțiva ani buni, în mod ilegal, această tehnologie împotriva propriilor cetățeni.
Comunitatea Națională de Informații, din cadrul Administrației Prezidențiale, deci și Traian Băsescu, are acces la un Sistem Informatic Integrat, racordat la toate Serviciile Speciale, și unde sînt stocate informațiile secrete de importanță strategică, inclusiv cele obținute în urma interceptărilor legale sau ilegale pe care le efectuează Serviciile de Informații din România.
Această bază de date, care este permanent actualizată, este pusă la dispoziția președintelui României, iar serverele în care sînt stocate datele se află într-un Centru de Management al Sistemului Informatic Integrat, care, potrivit celor stabilite printr-un document secret (Hotărîrea nr. 0216/27.10.2004, emisă de CSAT), ocupă două spații: unul principal, aflat în București, și altul de rezervă. Potrivit unor informații neoficiale, Centrul de Management al Sistemului Informatic Integrat este administrat de Serviciul Român de Informații.
Această bază de date în format electronic, aflată în serverele Centrului de Management al Sistemului Informatic Integrat, permite Serviciilor Secrete din România să obțină, în timp real, orice informație despre o persoană fizică sau juridică, în funcție de interesele urmărite.
Funcționarea Centrului de Management al Sistemului Informatic a fost reglementată prin Hotărîrea de Guvern nr. 952 din 14/08/2003, contrasemnată de directorul SRI. Accesul operatorilor la date este permis în funcție de Certificatul de securitate (eliberat de Oficiul Registrului Național al Informațiilor Secrete de Stat).
Centrul de Management al Sistemului Informatic Integrat este stabilit, printr-un document secret (Hotărîrea 0216/27.10.2004, emisă de CSAT) în două sedii: unul principal, aflat în București – Centrul SECI și cel de rezervă, în cadrul Biroului de Informații Militare (BIM) din cadrul DGIA (o structură departamentală formată din Direcția de Informații Militare și Direcția Siguranță Militară, din cadrul MApN).
Brigada de Informații Militare (BIM) reunește, sub comandament unic, cele trei batalioane care funcționaseră și pînă acum, respectiv HUMINT, IMINT și SIGINT.
Brigada de Informații Militare a fost constituită în urma unei Hotărîri a CSAT, din 31 martie 2010, și este subordonată direct ministrului Apărării, Gabriel Oprea.

Beneficiarii acestui Serviciu Secret al Armatei Române sînt:
fostul ministru al Administrației și Internelor, Vasile Blaga,
actualul ministru al aceleiași structuri, Traian Igaș,
ministrul Justiției, Cătălin Predoiu,
ministrul Finanțelor Publice,
ministrul Muncii,
consilierul prezidențial pe probleme de Securitate, Iulian Fota,
președintele României, Traian Băsescu,
precum și ambasadorul SUA, Mark Gittenstein.

Chiar dacă, oficial, singura autoritate națională în domeniul interceptărilor este Serviciul Român de Informații (SRI), se știe că Statul Român, printr-o Hotărîre strict secretă, a autorizat Serviciul de Informații Externe (SIE) să își procure și să folosească cele mai sofisticate echipamente pentru ascultarea telefoanelor românilor și a tuturor comunicațiilor pe Internet, prin sistemul MONSAT.
Serviciul de Informații Externe face parte din Sistemul Național de Apărare al României și funcționează în baza Legii nr.l din 6 ianuarie 1998. La 15 aprilie 2004, Consiliul Suprem de Apărare a Țării a adoptat Hotărîrea nr. 0063, clasificată STRICT SECRET, prin care autoriza Serviciul de Informații Externe să desfășoare activități de tip SIGINT (SIGINT – SIGnal INTelligence reprezintă informații obținute din surse care acționează în spectrul electromagnetic și constau din mai multe subdomenii), pentru interceptarea comunicațiilor efectuate prin satelit.

Din acel moment, SIE dispune de baza legală pentru a-și procura cele mai performante dispozitive necesare interceptărilor de voce și date transmise prin mijloace electromagnetice (telefoane, calculatoare sau orice alt tip de radioemițător).
SIE se ascunde în spatele unor legi care îi permit să asculte pe oricine și oricînd, chiar și fără mandat.
DGIA și DGIPI își prezintă rapoartele doar miniștrilor de resort și nu sînt controlate de Parlament.
Atît SRI, SIE, cît și STS, prin Marcel Opriș, au folosit în campania electorală baza sistemului MONSAT, aflat la Centrala Regională SECI de la București, condusă din umbră de agentul Harry Giknavorian.

MONSAT poate monitoriza orice convorbire telefonică sau transmisie de date-voce care se realizează printr-un terminal cu acces la satelit. Același lucru este valabil și pentru telefonia fixă sau tehnologia GSM.
Datele centralizate la sediul de campanie din Aleea Modogran au fost, astfel, operate și trimise, cu ajutorul STS, din Centrala SECI.
Softul folosit de BEC include o aplicație KOFAX, tip vierme sau tip buclă, care are drept scop redistribuirea voturilor în favoarea unui candidat prestabilit. De aceea, toate sondajele de la ieșirea din secțiile de votare care dădeau cîștigătoare PRM sau alte partide din Opoziție nu au corespuns, deoarece au fost făcute prin luarea în calcul a unei opțiuni reale de vot, de 70%, a populației, cînd în fapt aceasta nu a depășit cota de 20%.
Net-Consulting, în colaborare cu firma americană KOFAX (o filială CIA), împreună cu firmele Asesoft și ASSECO, au construit, pe baza programului de la RASIROM (fosta UM 05099, în fapt, o societate patronată de SRI), un soft folosit în ultimele două campanii ale alegerilor, care conține o cheie-buclă conspirată, pentru direcționarea voturilor nule și a celor de pe listele suplimentare, în favoarea lui Traian Băsescu, la ordinul SUA.
Programul dirijează voturile dintre BEJ si BEC la orice candidat ales.
NOTE:
* Drug Enforcement Administration (DEA) este o agenție federală de aplicare a legii în Statele Unite, din cadrul Departamentului de Justiție American, însărcinată cu combaterea traficului și consumului de droguri în Statele Unite. De asemenea, DEA, împreună cu alte agenții americane de investigații, are ca responsabilitate exclusivă coordonarea și urmărirea de către SUA a investigațiilor legate de droguri – și nu numai – în străinătate
Scris de CITESTE SI DA MAI DEPARTE


pascu08_yahoo_com

1522 mesaje
Membru din: 26/07/2009
Postat pe: 10 Decembrie 2011, ora 17:13

Ca si americanii sint coruptibili se stie/ ca acest armean a pus botu se stie/
Hai sa discutam despre carburanti aici / cine crezi ca pune botu la pret si nu plateste accize si taxe ? binenteles benzinariii/ ce fac autoritatile? o fredoneaza / gen vamile albita moravita.....Statu asta e condus de cineva? bine intentionat?
ciocu mic vine alegirile/ halal democratie / cu ce seamana cu nigeria sau germania?
ROMANIA STAT EUROPEAN? [pe dracu ]
De unde mai vrea acest stat bani la buget/

Raporteaza abuz de limbaj
Tramp

9944 mesaje
Membru din: 16/08/2010
Postat pe: 12 Decembrie 2011, ora 10:36

De la: Silviu, la data 2011-12-01 14:52:14
De la: nastasemihail, la data 2011-11-30 13:25:08
De la: Silviu, la data 2011-11-27 14:25:23
De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34
De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30
De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
Cand era "avutia intregului popor" se fura pe ruptelea si avutia asta aducea paguba intregului popor.
Ca si CFR azi, ca si aia de la huila, ca si aia de la ingrasamintele chimice de la Valcea, ca si aia de la .... ahaha .... cati nu mai sunt de iau banii ca sa produca paguba tututror celorlalti, de pe vremea comunistilor ....
Acum, chiar daca ne supara crescand pretul din pozitia de monopol, astia platesc taxe la buget, nu mai absorb bani de la buget ... Cei de la PMI nu degeaba ne impun sa le privatizam pe toate gaurile astea negre care ne trag in jos ...
Suna frumos ... avutia intregului popor ...
Niciodata n-a fost a intregului popor ci numai a acelei parti din popor care a jefuit-o.
Astia de tuna si fulgera ca nu mai e a ... intregului popor ... nu au aceeasi parere negativa despre Adrian Nastase care a luat-o de la popor si a dat-o aproape pe degeaba la domnii austrieci...
Pentru ca problema nu este ca a vandut-o ci ca a dat-o cam de pomana ... Cam pentru asta ar trebui sa raspunda, cam ca Iulia Timosenco din Ucraina, monseur Nastase ... care, in ultima vreme este vocal nevoie mare ...
In fine, mai vorbim.
Petromul face ce vrea pentru ca poate si asta e treaba.
Cei care vorbesc despre avutia intregului popor sunt niste ipocriti.

Tot ce a construit ROMANUL pana in '9,au vandut (revolutionarii) dupa '90.

Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu.
Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor.
Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.


Nea Nastase, de unde ai inteles ca as fi vorbit in numele matale ?
Nici eu n-am vandut nimic, doar am facut niste consideratii, niste constatari, ca si matale.
De acum inainte nu te mai bag in seama.
Pentru ca ai dovedit ca nu meriti.

Daca ai chef de cearta, cearta-ta unde vrei, nu cu mine. Am vorbit cu Tramp.
Iar cu meritatul nu esti tu cel cu datul meritelor. Si nici eu. Asa ca noi doi chiar nu avem ce discuta. Scandaluri stii sa generezi, asa ca nu am de gind sa mai discut cu tine.
Repet, cu Tramp am discutat, ca el nu se cearta.


Ia mai citeste ce scriu eu aici, pe topicul asta, ce scri tu si vezi cine e cu scandalul.
Tramp, scrie dar nu spune nimic, nici aici, nici pe alte topicuri.
Am insistat ca topicul asta sa fie pentru consultari, schimburi de pareri privind modul in care putem reduce consumul de combustibil pe masinile noastre, nu pentru politizari idioate care nu ne ajuta cu nimic. Sunt neproductive atutudinile asa-zis bljine, de tip Tram si nu numai. Nu duc la nimic. Nu pledez neaparat pentru scadaluri, dar, schimbul de pareri, chiar contradictorii, chiar de pot parea scandaluri, e mult mai folositor decat un sir nesfarsit de platitudini si amabilitati de doi bani.
Daca tot nu spuneti nimic despre chetia asta cu moduri de reducere a costului la carburanti, de ce intrati, fratilor pe topicul asta ?
Nu cumva pentru ca sunteti in cautare de .... scandal ?
Ca vad ca subiectul despre care se vorbeste nu va intereseaza absolut deloc, da' deloc, deloc.
O instalatie de gaz,pusa pe masina ,face toti banii,intr-un an de zile se amortizeaza investitia facuta!Se poate pune instalatie de gaz,atat pe benzinar,cat si pe motorinar!EU,AM SI SUNT FOARTE MULTUMIT DE EA,CONSUMUL MEDIU, 7 L la 100 de Km.LITRU de gaz=3,07 lei.O instalatie de gaz performanta,gasesti de la 500 de euro in sus!


Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 12 Decembrie 2011, ora 14:54

De la: Tramp, la data 2011-12-12 10:36:43
De la: Silviu, la data 2011-12-01 14:52:14
De la: nastasemihail, la data 2011-11-30 13:25:08
De la: Silviu, la data 2011-11-27 14:25:23
De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34
De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30
De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
Cand era "avutia intregului popor" se fura pe ruptelea si avutia asta aducea paguba intregului popor.
Ca si CFR azi, ca si aia de la huila, ca si aia de la ingrasamintele chimice de la Valcea, ca si aia de la .... ahaha .... cati nu mai sunt de iau banii ca sa produca paguba tututror celorlalti, de pe vremea comunistilor ....
Acum, chiar daca ne supara crescand pretul din pozitia de monopol, astia platesc taxe la buget, nu mai absorb bani de la buget ... Cei de la PMI nu degeaba ne impun sa le privatizam pe toate gaurile astea negre care ne trag in jos ...
Suna frumos ... avutia intregului popor ...
Niciodata n-a fost a intregului popor ci numai a acelei parti din popor care a jefuit-o.
Astia de tuna si fulgera ca nu mai e a ... intregului popor ... nu au aceeasi parere negativa despre Adrian Nastase care a luat-o de la popor si a dat-o aproape pe degeaba la domnii austrieci...
Pentru ca problema nu este ca a vandut-o ci ca a dat-o cam de pomana ... Cam pentru asta ar trebui sa raspunda, cam ca Iulia Timosenco din Ucraina, monseur Nastase ... care, in ultima vreme este vocal nevoie mare ...
In fine, mai vorbim.
Petromul face ce vrea pentru ca poate si asta e treaba.
Cei care vorbesc despre avutia intregului popor sunt niste ipocriti.

Tot ce a construit ROMANUL pana in '9,au vandut (revolutionarii) dupa '90.

Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu.
Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor.
Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.


Nea Nastase, de unde ai inteles ca as fi vorbit in numele matale ?
Nici eu n-am vandut nimic, doar am facut niste consideratii, niste constatari, ca si matale.
De acum inainte nu te mai bag in seama.
Pentru ca ai dovedit ca nu meriti.

Daca ai chef de cearta, cearta-ta unde vrei, nu cu mine. Am vorbit cu Tramp.
Iar cu meritatul nu esti tu cel cu datul meritelor. Si nici eu. Asa ca noi doi chiar nu avem ce discuta. Scandaluri stii sa generezi, asa ca nu am de gind sa mai discut cu tine.
Repet, cu Tramp am discutat, ca el nu se cearta.


Ia mai citeste ce scriu eu aici, pe topicul asta, ce scri tu si vezi cine e cu scandalul.
Tramp, scrie dar nu spune nimic, nici aici, nici pe alte topicuri.
Am insistat ca topicul asta sa fie pentru consultari, schimburi de pareri privind modul in care putem reduce consumul de combustibil pe masinile noastre, nu pentru politizari idioate care nu ne ajuta cu nimic. Sunt neproductive atutudinile asa-zis bljine, de tip Tram si nu numai. Nu duc la nimic. Nu pledez neaparat pentru scadaluri, dar, schimbul de pareri, chiar contradictorii, chiar de pot parea scandaluri, e mult mai folositor decat un sir nesfarsit de platitudini si amabilitati de doi bani.
Daca tot nu spuneti nimic despre chetia asta cu moduri de reducere a costului la carburanti, de ce intrati, fratilor pe topicul asta ?
Nu cumva pentru ca sunteti in cautare de .... scandal ?
Ca vad ca subiectul despre care se vorbeste nu va intereseaza absolut deloc, da' deloc, deloc.
O instalatie de gaz,pusa pe masina ,face toti banii,intr-un an de zile se amortizeaza investitia facuta!Se poate pune instalatie de gaz,atat pe benzinar,cat si pe motorinar!EU,AM SI SUNT FOARTE MULTUMIT DE EA,CONSUMUL MEDIU, 7 L la 100 de Km.LITRU de gaz=3,07 lei.O instalatie de gaz performanta,gasesti de la 500 de euro in sus!


Asa mai vi de acasa.
Si eu mi-am pus de-acum vreo 6 ani pe un opel care era pe benzina ... ultima generatie, dar n-am auzit sa se puna pe motoare diesel instalatii de GPL. Poti sa-mi spui unde se face chestia asta, Tramp ? Esti absolut sigur ca se montaza instalatii GPL pe motoare diesel ?


Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
Tramp

9944 mesaje
Membru din: 16/08/2010
Postat pe: 12 Decembrie 2011, ora 15:21

De la: Silviu, la data 2011-12-12 14:54:09
De la: Tramp, la data 2011-12-12 10:36:43
De la: Silviu, la data 2011-12-01 14:52:14
De la: nastasemihail, la data 2011-11-30 13:25:08
De la: Silviu, la data 2011-11-27 14:25:23
De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34
De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30
De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
Cand era "avutia intregului popor" se fura pe ruptelea si avutia asta aducea paguba intregului popor.
Ca si CFR azi, ca si aia de la huila, ca si aia de la ingrasamintele chimice de la Valcea, ca si aia de la .... ahaha .... cati nu mai sunt de iau banii ca sa produca paguba tututror celorlalti, de pe vremea comunistilor ....
Acum, chiar daca ne supara crescand pretul din pozitia de monopol, astia platesc taxe la buget, nu mai absorb bani de la buget ... Cei de la PMI nu degeaba ne impun sa le privatizam pe toate gaurile astea negre care ne trag in jos ...
Suna frumos ... avutia intregului popor ...
Niciodata n-a fost a intregului popor ci numai a acelei parti din popor care a jefuit-o.
Astia de tuna si fulgera ca nu mai e a ... intregului popor ... nu au aceeasi parere negativa despre Adrian Nastase care a luat-o de la popor si a dat-o aproape pe degeaba la domnii austrieci...
Pentru ca problema nu este ca a vandut-o ci ca a dat-o cam de pomana ... Cam pentru asta ar trebui sa raspunda, cam ca Iulia Timosenco din Ucraina, monseur Nastase ... care, in ultima vreme este vocal nevoie mare ...
In fine, mai vorbim.
Petromul face ce vrea pentru ca poate si asta e treaba.
Cei care vorbesc despre avutia intregului popor sunt niste ipocriti.

Tot ce a construit ROMANUL pana in '9,au vandut (revolutionarii) dupa '90.

Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu.
Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor.
Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.


Nea Nastase, de unde ai inteles ca as fi vorbit in numele matale ?
Nici eu n-am vandut nimic, doar am facut niste consideratii, niste constatari, ca si matale.
De acum inainte nu te mai bag in seama.
Pentru ca ai dovedit ca nu meriti.

Daca ai chef de cearta, cearta-ta unde vrei, nu cu mine. Am vorbit cu Tramp.
Iar cu meritatul nu esti tu cel cu datul meritelor. Si nici eu. Asa ca noi doi chiar nu avem ce discuta. Scandaluri stii sa generezi, asa ca nu am de gind sa mai discut cu tine.
Repet, cu Tramp am discutat, ca el nu se cearta.


Ia mai citeste ce scriu eu aici, pe topicul asta, ce scri tu si vezi cine e cu scandalul.
Tramp, scrie dar nu spune nimic, nici aici, nici pe alte topicuri.
Am insistat ca topicul asta sa fie pentru consultari, schimburi de pareri privind modul in care putem reduce consumul de combustibil pe masinile noastre, nu pentru politizari idioate care nu ne ajuta cu nimic. Sunt neproductive atutudinile asa-zis bljine, de tip Tram si nu numai. Nu duc la nimic. Nu pledez neaparat pentru scadaluri, dar, schimbul de pareri, chiar contradictorii, chiar de pot parea scandaluri, e mult mai folositor decat un sir nesfarsit de platitudini si amabilitati de doi bani.
Daca tot nu spuneti nimic despre chetia asta cu moduri de reducere a costului la carburanti, de ce intrati, fratilor pe topicul asta ?
Nu cumva pentru ca sunteti in cautare de .... scandal ?
Ca vad ca subiectul despre care se vorbeste nu va intereseaza absolut deloc, da' deloc, deloc.
O instalatie de gaz,pusa pe masina ,face toti banii,intr-un an de zile se amortizeaza investitia facuta!Se poate pune instalatie de gaz,atat pe benzinar,cat si pe motorinar!EU,AM SI SUNT FOARTE MULTUMIT DE EA,CONSUMUL MEDIU, 7 L la 100 de Km.LITRU de gaz=3,07 lei.O instalatie de gaz performanta,gasesti de la 500 de euro in sus!


Asa mai vi de acasa.
Si eu mi-am pus de-acum vreo 6 ani pe un opel care era pe benzina ... ultima generatie, dar n-am auzit sa se puna pe motoare diesel instalatii de GPL. Poti sa-mi spui unde se face chestia asta, Tramp ? Esti absolut sigur ca se montaza instalatii GPL pe motoare diesel ?

www.nordservice.ro/Instalatii-GPL-Diesel-Craiova_1_8.htm,nu stiu daca au primit omologarea,dar astfel de instalatie,pana nu am vazut chiar eu cu ochii mei, nu-mi venea a crede,se pot pune instalatii si in sistem TUNING!


Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 13 Decembrie 2011, ora 09:34

Multumesc, Tramp.
Asa, da !
E ceva concret.
Nu stiam de astia si nici ca e posibil.
Le-am trims un mesaj sa vedem daca fac ce scrie acolo pentru diesel.
Astept raspuns.
Deocamdata am montat un filtru supraaspirant de la Cornelui Birtok Baneasa, tipul din Deva care a luat medalia de aur cu chestia asta la Geneva. Nu stiu ce sa va spun despre asta deoarece d-abia l-am montat si inca n-am apucat sa merg suficient sa constat rezultatele despre care vorbeste el. Se monteaza usor, fara probleme.

Sanatate si sa mai scrieti ceva de folos.
Injuratul la guvern sau companii petroliere, de preferat pe alte topicuri.
Daca se poate ...

Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
Tramp

9944 mesaje
Membru din: 16/08/2010
Postat pe: 19 Decembrie 2011, ora 09:04

Consum redus de carburant:
-planificarea drumului,de asa natura sa nu cuprinda strazile supraaglomerate,
-pregatirea masinii,
-cat asteptati la semafor opriti motorul,
-nu va jucati cu acceleratia,cand masina sta pe loc,
-nu transportati in masina de cat strictul necesar,
-nu accelerati si franati in ultimul moment,
-...................................

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 19 Decembrie 2011, ora 12:44

De la: Tramp, la data 2011-12-19 09:04:11Consum redus de carburant:
-planificarea drumului,de asa natura sa nu cuprinda strazile supraaglomerate,
-pregatirea masinii,
-cat asteptati la semafor opriti motorul,
-nu va jucati cu acceleratia,cand masina sta pe loc,
-nu transportati in masina de cat strictul necesar,
-nu accelerati si franati in ultimul moment,
-...................................


Toate bune si frumoase dar chestia cu opritul motorului la semafor s-ar putea ca sa nu fie ok pentru ca tot pornind si oprind motorul sa se strice demarorul si, ai pus-o ...

Accelerarea nu trebuie sa se faca in timp scurt si nici scoaterea din viteze nu este buna la decelerare.
ar mai fi...

Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
pascu08_yahoo_com

1522 mesaje
Membru din: 26/07/2009
Postat pe: 29 Decembrie 2011, ora 06:17

Sigur ca cea mai buna metoda este condusul economic . cine si unde sa se faca si cite ore trebuie unui sofer sa adune aceste deprinderi . si ne mai trebuie si infrastructura stam asa de prost la acest capitol . platim taxe europene si infrastructura este ca dracu/


Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 29 Decembrie 2011, ora 15:32

De la: pascu08_yahoo_com, la data 2011-12-29 06:17:13 Sigur ca cea mai buna metoda este condusul economic . cine si unde sa se faca si cite ore trebuie unui sofer sa adune aceste deprinderi . si ne mai trebuie si infrastructura stam asa de prost la acest capitol . platim taxe europene si infrastructura este ca dracu/


Nu vreau sa te necajesc dar nu sunt de acord cu ideea ca platim taxe europene.
La noi vignieta costa cam 30 de euro pe an si mergi pe toate categoriile de drum.
In iunie am fost la Roma sa vad Coloseumul ca nu mai puteam trai, brusc asa, fara el, nu ma intreba de ce ca nici eu nu stiu, am vazut Venetia (am revazut-o de fapt) Roma, Tunul din Pisa, balconul Julietei din Verona ... Ei bine, de cand am intrat si pana am iesit din Italia mi-au luat taxa de autostrada mai bine de 100 de euro. Am strabatut cam 1.000 de km ... Prin Austria am platit 10 euro sa trec printr-un tunel prin Alpi, vignieta a fost vreo 80 de lei pe 10 zile ...
Nu prea e asa cum spui in materie de taxe pentru masina. La occidentali sunt mult mai mari decat la noi. Au si infrastructura, e adevarat dar sunt mult mai mari decat la noi in euro.
Pe urma, pe autostrada mergi cu 130 sau pe acolo, asa incat consumul creste de la 5,5% cat e in Romania, la 7,5% pe autostrada. Pe prima banda, la camioane, se invarte pe la 6%, daca esti cuminte.
Maniera de conducere este primul factor de reducere a consumului de carburant.
Dar eu ma gandeam sa incercam sa impartasim idei despre dispozitive functionale care, pe langa modul economic de conducere, pot avea ca efect reducerea consumului de carburant.

Multa sanatate in noul an si sa ne fie mai bine !


Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
andrei68andrei

52 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 31 Decembrie 2011, ora 14:52

De la: Silviu, la data 2011-12-29 15:32:39
De la: pascu08_yahoo_com, la data 2011-12-29 06:17:13 Sigur ca cea mai buna metoda este condusul economic . cine si unde sa se faca si cite ore trebuie unui sofer sa adune aceste deprinderi . si ne mai trebuie si infrastructura stam asa de prost la acest capitol . platim taxe europene si infrastructura este ca dracu/


Nu vreau sa te necajesc dar nu sunt de acord cu ideea ca platim taxe europene.
La noi vignieta costa cam 30 de euro pe an si mergi pe toate categoriile de drum.
In iunie am fost la Roma sa vad Coloseumul ca nu mai puteam trai, brusc asa, fara el, nu ma intreba de ce ca nici eu nu stiu, am vazut Venetia (am revazut-o de fapt) Roma, Tunul din Pisa, balconul Julietei din Verona ... Ei bine, de cand am intrat si pana am iesit din Italia mi-au luat taxa de autostrada mai bine de 100 de euro. Am strabatut cam 1.000 de km ... Prin Austria am platit 10 euro sa trec printr-un tunel prin Alpi, vignieta a fost vreo 80 de lei pe 10 zile ...
Nu prea e asa cum spui in materie de taxe pentru masina. La occidentali sunt mult mai mari decat la noi. Au si infrastructura, e adevarat dar sunt mult mai mari decat la noi in euro.
Pe urma, pe autostrada mergi cu 130 sau pe acolo, asa incat consumul creste de la 5,5% cat e in Romania, la 7,5% pe autostrada. Pe prima banda, la camioane, se invarte pe la 6%, daca esti cuminte.

Silviu,nu apar pe nimeni dar nu te mai contra cu astia.Nu au iesit nici macar pana la colt,sa cumpere o paine si au impresia ca le stiu pe toate.Normal ca la noi taxele(in general,nu doar cele de drum) sunt cu mult sub cele din vest-si nu numai-.Eu cred ca din pacate,pt ca daca am lua si noi taxe ca aia cred ca am avea tot ce au si aia. Tot mucosul la noi urla sus si tare ca EL VREA sa i se dea, SA FACA GUVERNU, SA DEA GUVERNU,...un fel de PICA PARA MALAIATA,.........Ei nu sunt in stare de nimic,altfel,decat sa astepte SA LI SE DEA.Asta e principala valoare a poporului roman,din nefericire. Cand or sa constientizeze ca nimeni in lumea asta nu-ti da si ca TREBUIE SA-TI FACI,o sa fie bine si in Romania.Pana atunci,principala distractie o sa ramana televizorul si gura mare,poate pica ceva.De la altul,evident.
Maniera de conducere este primul factor de reducere a consumului de carburant.
Dar eu ma gandeam sa incercam sa impartasim idei despre dispozitive functionale care, pe langa modul economic de conducere, pot avea ca efect reducerea consumului de carburant.

Multa sanatate in noul an si sa ne fie mai bine !


nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 31 Decembrie 2011, ora 18:11

De la: Silviu, la data 2011-12-01 14:52:14
De la: nastasemihail, la data 2011-11-30 13:25:08
De la: Silviu, la data 2011-11-27 14:25:23
De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34
De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30
De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
Cand era "avutia intregului popor" se fura pe ruptelea si avutia asta aducea paguba intregului popor.
Ca si CFR azi, ca si aia de la huila, ca si aia de la ingrasamintele chimice de la Valcea, ca si aia de la .... ahaha .... cati nu mai sunt de iau banii ca sa produca paguba tututror celorlalti, de pe vremea comunistilor ....
Acum, chiar daca ne supara crescand pretul din pozitia de monopol, astia platesc taxe la buget, nu mai absorb bani de la buget ... Cei de la PMI nu degeaba ne impun sa le privatizam pe toate gaurile astea negre care ne trag in jos ...
Suna frumos ... avutia intregului popor ...
Niciodata n-a fost a intregului popor ci numai a acelei parti din popor care a jefuit-o.
Astia de tuna si fulgera ca nu mai e a ... intregului popor ... nu au aceeasi parere negativa despre Adrian Nastase care a luat-o de la popor si a dat-o aproape pe degeaba la domnii austrieci...
Pentru ca problema nu este ca a vandut-o ci ca a dat-o cam de pomana ... Cam pentru asta ar trebui sa raspunda, cam ca Iulia Timosenco din Ucraina, monseur Nastase ... care, in ultima vreme este vocal nevoie mare ...
In fine, mai vorbim.
Petromul face ce vrea pentru ca poate si asta e treaba.
Cei care vorbesc despre avutia intregului popor sunt niste ipocriti.

Tot ce a construit ROMANUL pana in '9,au vandut (revolutionarii) dupa '90.

Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu.
Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor.
Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.


Nea Nastase, de unde ai inteles ca as fi vorbit in numele matale ?
Nici eu n-am vandut nimic, doar am facut niste consideratii, niste constatari, ca si matale.
De acum inainte nu te mai bag in seama.
Pentru ca ai dovedit ca nu meriti.

Daca ai chef de cearta, cearta-ta unde vrei, nu cu mine. Am vorbit cu Tramp.
Iar cu meritatul nu esti tu cel cu datul meritelor. Si nici eu. Asa ca noi doi chiar nu avem ce discuta. Scandaluri stii sa generezi, asa ca nu am de gind sa mai discut cu tine.
Repet, cu Tramp am discutat, ca el nu se cearta.


Ia mai citeste ce scriu eu aici, pe topicul asta, ce scri tu si vezi cine e cu scandalul.
Tramp, scrie dar nu spune nimic, nici aici, nici pe alte topicuri.
Am insistat ca topicul asta sa fie pentru consultari, schimburi de pareri privind modul in care putem reduce consumul de combustibil pe masinile noastre, nu pentru politizari idioate care nu ne ajuta cu nimic. Sunt neproductive atutudinile asa-zis bljine, de tip Tram si nu numai. Nu duc la nimic. Nu pledez neaparat pentru scadaluri, dar, schimbul de pareri, chiar contradictorii, chiar de pot parea scandaluri, e mult mai folositor decat un sir nesfarsit de platitudini si amabilitati de doi bani.
Daca tot nu spuneti nimic despre chetia asta cu moduri de reducere a costului la carburanti, de ce intrati, fratilor pe topicul asta ?
Nu cumva pentru ca sunteti in cautare de .... scandal ?
Ca vad ca subiectul despre care se vorbeste nu va intereseaza absolut deloc, da' deloc, deloc.


Am mai spus dar nu stiu pe unde. Si nu stiu daca pe topicul asta.
Combustibilii fosili isi traiesc ultimii ani. Toti. Poate gazele sa se mai duca citiva zeci de ani ca principali.
3 motive.
-Monopoluri de stat si particulare, draconice, cu pret cu tot.
-Epuizarea treptata, din anii 70, evident.
-Taxe ce pot fi oricit de mari, ptr poluare.
Si faptul ca atunci cind se termina o stare de lucruri, toti se grabesc....sa consume.
Asta fiindca nu spun nimic.....conform a ce afirmi tu.
Mergeti pe o cale gresita. Oricare din acele puncte se rezolva vin probleme din partea ....taxelor poluante. vezi taxa auto.

AUTOTURISMUL ELECTRIC.


Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
andrei68andrei

52 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 2 Ianuarie 2012, ora 01:16

De la: nastasemihail, la data 2011-12-31 18:11:59
De la: Silviu, la data 2011-12-01 14:52:14
De la: nastasemihail, la data 2011-11-30 13:25:08
De la: Silviu, la data 2011-11-27 14:25:23
De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34
De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30
De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
Cand era "avutia intregului popor" se fura pe ruptelea si avutia asta aducea paguba intregului popor.
Ca si CFR azi, ca si aia de la huila, ca si aia de la ingrasamintele chimice de la Valcea, ca si aia de la .... ahaha .... cati nu mai sunt de iau banii ca sa produca paguba tututror celorlalti, de pe vremea comunistilor ....
Acum, chiar daca ne supara crescand pretul din pozitia de monopol, astia platesc taxe la buget, nu mai absorb bani de la buget ... Cei de la PMI nu degeaba ne impun sa le privatizam pe toate gaurile astea negre care ne trag in jos ...
Suna frumos ... avutia intregului popor ...
Niciodata n-a fost a intregului popor ci numai a acelei parti din popor care a jefuit-o.
Astia de tuna si fulgera ca nu mai e a ... intregului popor ... nu au aceeasi parere negativa despre Adrian Nastase care a luat-o de la popor si a dat-o aproape pe degeaba la domnii austrieci...
Pentru ca problema nu este ca a vandut-o ci ca a dat-o cam de pomana ... Cam pentru asta ar trebui sa raspunda, cam ca Iulia Timosenco din Ucraina, monseur Nastase ... care, in ultima vreme este vocal nevoie mare ...
In fine, mai vorbim.
Petromul face ce vrea pentru ca poate si asta e treaba.
Cei care vorbesc despre avutia intregului popor sunt niste ipocriti.

Tot ce a construit ROMANUL pana in '9,au vandut (revolutionarii) dupa '90.

Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu.
Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor.
Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.


Nea Nastase, de unde ai inteles ca as fi vorbit in numele matale ?
Nici eu n-am vandut nimic, doar am facut niste consideratii, niste constatari, ca si matale.
De acum inainte nu te mai bag in seama.
Pentru ca ai dovedit ca nu meriti.

Daca ai chef de cearta, cearta-ta unde vrei, nu cu mine. Am vorbit cu Tramp.
Iar cu meritatul nu esti tu cel cu datul meritelor. Si nici eu. Asa ca noi doi chiar nu avem ce discuta. Scandaluri stii sa generezi, asa ca nu am de gind sa mai discut cu tine.
Repet, cu Tramp am discutat, ca el nu se cearta.


Ia mai citeste ce scriu eu aici, pe topicul asta, ce scri tu si vezi cine e cu scandalul.
Tramp, scrie dar nu spune nimic, nici aici, nici pe alte topicuri.
Am insistat ca topicul asta sa fie pentru consultari, schimburi de pareri privind modul in care putem reduce consumul de combustibil pe masinile noastre, nu pentru politizari idioate care nu ne ajuta cu nimic. Sunt neproductive atutudinile asa-zis bljine, de tip Tram si nu numai. Nu duc la nimic. Nu pledez neaparat pentru scadaluri, dar, schimbul de pareri, chiar contradictorii, chiar de pot parea scandaluri, e mult mai folositor decat un sir nesfarsit de platitudini si amabilitati de doi bani.
Daca tot nu spuneti nimic despre chetia asta cu moduri de reducere a costului la carburanti, de ce intrati, fratilor pe topicul asta ?
Nu cumva pentru ca sunteti in cautare de .... scandal ?
Ca vad ca subiectul despre care se vorbeste nu va intereseaza absolut deloc, da' deloc, deloc.


Am mai spus dar nu stiu pe unde. Si nu stiu daca pe topicul asta.
Combustibilii fosili isi traiesc ultimii ani. Toti. Poate gazele sa se mai duca citiva zeci de ani ca principali.
3 motive.
-Monopoluri de stat si particulare, draconice, cu pret cu tot.
-Epuizarea treptata, din anii 70, evident.
-Taxe ce pot fi oricit de mari, ptr poluare.
Si faptul ca atunci cind se termina o stare de lucruri, toti se grabesc....sa consume.
Asta fiindca nu spun nimic.....conform a ce afirmi tu.
Mergeti pe o cale gresita. Oricare din acele puncte se rezolva vin probleme din partea ....taxelor poluante. vezi taxa auto.

AUTOTURISMUL ELECTRIC.



Prietene,faptul ca se numeste TAXA DE POLUARe,e un accident,te asigur.Cand or sa fie masini electrice,statul tot o sa trebuiasca sa ia taxe si o sa ii schimbe denumirea in TAXA DE DETINERE AUTOTURISM sau TAXA DE INCARCARE CU ELECTRICITATE A BATERIILOR AUTO sau.......cum vrei tu.


varzazescu___

4 mesaje
Membru din: 3/01/2012
Postat pe: 3 Ianuarie 2012, ora 16:49

De la: 9am178165, la data 2011-01-15 15:55:27Prieteni, va rog sa va alaturati protestului national, si incepand cu 17 ianuarie va rog sa nu mai alimentati la OMV Petrom, pe termen nelimitat. Doamne ajuta ca lovind cu protestul nostru un mare producator la nivel national, sa obtinem micsorarea pretului la carburant.
Cred ca sunteti de acord ca deja s-a trecut de anumite limite.



Din informațiile pe care le dețin în urma unor documentări informale cât de cât rezonabile....spun eu,
Carburanții clasici nu se vor ieftinii, dimpotrivă.
Actuala rezervă globală a zăcământului de petrol și gaze corespunzătore exploatărilor economice în condițiile actuale, sunt la limita sustenabilităților preț / un. producție .
În imediatul viitor economic va exista o forfecare bruscă preț carburant-producție extrasă-rafinată-comercializăta(preț de comercializare /l foarte sus-producție barili /zi foarte jos) dintr-un zăcământ estimat global, numai 20% se poate exploata în actualele condiții economico-tehnologice, în rest exploatarea va fi deosebit de costisitoare tehnologic, ceea ce va induce un preț per barilul de petrol extras, cu mult superior, estimativ, cam la de 4-5 ori actualul preț.
Concluzia: la prețul actual, restul de 80% din zăcământul estimat este inexploatabil din punct de vedere economic.

Bună sugestia lui Tramp.
Alta:
- biocombustibili
-combustibili sintetici.
i.e:
Vezi:The Biodiesel Handbook .
-orice încercare de a reduce consumul de carburant,costurile/Km parcurs, necesită modificări, intervenții technice de anvergura asupra motorului , nerecomandabil și ineficiente din punct de vedere cost execuție câștig cost per Km parcurs.
Într-o asemenea situațe, se poate reduce consumul de carburant pâna la cu 20% mai puțin din actualul consum prevăzut de constructorul motorului.
Autovehiculele electrice pentru uz individual sun încă un paleativ scump și costuri de întreținere la fel de ridicate, încă neviabile și mari consumatoare de elemente minerale rare și la fel de scumpe.(folosință transp. în comun, pe căi ferate, diferite sisteme integrate de transport autonome-fară cond. Uman-intra urbane sau, intraurban personal este cu totul altceva)
Combustibilii sintetici sunt viitorul în transportul auto-moto individual extra urban dotat motor clasic, mas-mac.2-4 timpi de funcționare.
Economic , recomandabil, un autoturism mac de mic litraj -pâna la 3l/100Km parcurși- în intra urban, și un autoturism mac de capacitate cilinducă medie-pâna la 1980cmc- necesar deplasărilor extra urmane sau vacanțe, evident se pot alimenta combinat-motorină, biocombustibili, gpl.


9am048641

3 mesaje
Membru din: 18/05/2009
Postat pe: 6 Ianuarie 2012, ora 08:34

daca sintem uniti trebuie sa cedeze ; la fiecare sfirsit de an aflam ca s-a inregistrat un mare profit pe spinarea noastra .

Raporteaza abuz de limbaj
ovidiu_ovi1971

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 6 Ianuarie 2012, ora 15:22

sant de acord si sustin

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 7 Ianuarie 2012, ora 03:51

De la: 9am048641, la data 2012-01-06 08:34:05daca sintem uniti trebuie sa cedeze ; la fiecare sfirsit de an aflam ca s-a inregistrat un mare profit pe spinarea noastra .


Vorbe goale, amice, vorbe goale ...

Ce inseamna sa fim uniti ?
Eu care trebuie sa fac naveta vreo suta de km pe zi ca sa-mi castig painea trebuie sa fiu solidar cu cel care-si scoate masina o data la doua saptamani pentru ca lucreaza in localitatea de domiciliu si nu-i trebuie masina ca mie ?

In ce consta uniunea asta despre care vorbesti ?
Profit se scoate din orice, inclusiv din ridicarea gunoiului ...
Sa ne unim si impotriva astora ?
Sa ne inecam in gunoaie ?

Demagogie, vorbe goale ...

Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 7 Ianuarie 2012, ora 10:22

De la: ovidiu_ovi1971, la data 2012-01-06 15:22:10sant de acord si sustin


Ia, zi, cum susti, amice ?
Ideea sau faci si ceva concret.
Daca da, daca faci ceva concret, spune-ne si noua, lumineaza-ne !

Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
dorud_navy

9 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 11 Ianuarie 2012, ora 10:36

sunt de acord cu protestul,s-a intrecut cu mult masura
in ceea ce priveste pretul carburantilor.
D.D.

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 11 Ianuarie 2012, ora 14:23

De la: dorud_navy, la data 2012-01-11 10:36:34sunt de acord cu protestul,s-a intrecut cu mult masura
in ceea ce priveste pretul carburantilor.
D.D.


Si cam care ar fi fost "măsura" ?

Care ar fi adevaratul pret al carburantilor ?
E cineva în stare să răspundă la intrebarea asta ?

Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
250526

11 mesaje
Membru din: 12/01/2012
Postat pe: 12 Ianuarie 2012, ora 18:47

...apropos:

Înainte de-a ne preocupa tot felul de paradoxuri economice românești generate de-o clasă politică coruptă și incompetentă, primordial, ar fi fost necesar să răspundem unor întrebări minimaliste în ceea ce privește fundamentarea prețului / litrul de carburant comercializat într-o oarecare stație peco in România, cum ar fi:
-proveniența materiei prime(țiței) intern-extern
-costuri extracție intern
-costuri transport (infrastructură transport)
-costuri rafinare(prelucrare)
-costuri distribuție
-costuri comercializare cu amănuntul
-costuri accizare, taxare,impozitare
Însă,



Unii,și-au învățat "bine" lecția, aia cu profitul, dar nu prea conștientzează al cui este profitul.
Despre profit excesiv ați auzit vorbindu-se, dar despre constituirea unor cartele comerciale a unor "oameni de afaceri" de prin diferite domenii, producție-prelucrare-transport , comercializare în special, pentru a monopoliza și menține o anumită politică a departamentului de marketing a firmei în vedera asigurării în piață a unui trend ascendent al prețului per um.produs comercializat, sau, constituirea acelorași cartele , înțelegeri tacite, prin a căror politici implementate în piața muncii mențin prețul /oră forța de muncă foarte jos,...în vederea obținerii unor profituri excesive ?

Dar despre acele profituri porcești obținute în urma unor "negocieri " cu statul, prin care se obțin tot felul de facilități fiscale, financiare, sau de altă natură auzit-ai? Despre duble sau triple impozitări-taxări directe sau indirecte pe care le practică statul atunci când își rotunjește pib-ul pe seama unui produs ce nu este unul de lux ci, dimpotrivă, sunt de strictă ncesitate, vitale în apropape tot ce mișcă din punct de vedere economic , așa cum sunt carburanții ?

Dar despre creditele contractate de firme private garantate de stat-guvern- și apoi trecute în contul datoriei publice, ai auzit vreodată?
Știi care sunt sumele, pe care un agent comercial le obține dintr-un contract bancar de creditare,- garantat de stat, guvern- pentru a investi în construcția unei stații, peco să spunem, pe care n-o mai rambursează băncii pentru simplul motiv că nu are un vad comercial corespunzător acelui anticipat studiul de piață din studiului pre-investițional?

Dar despre accizarea produselor energetice-carburanți- știți ceva, cât-de-cât acolo ...astfel încât să fiți capabili de-a exprima o opinie în cunoștință de cauză?
Ați studiat fundamentarea majorărilor de accize pe care guvernul le-a implementat chiar de la începutul noului an în codul fiscal? Deja prețul litrului de carburant a fost scumpit în Rmânia tocmai ca efect al majorării accizelor.

Ia ziceți-mi, prețul cu amănuntul , la pompă pe litrul de carburant, îl achiți cu tva inclus înainte de accizare sau după ce același litru a fost deja accizat, taxat, impozitat de către stat?.. la care se adaugă și o indexare conform ratei inflației și-a marjei de profit pe care comerciantul respectiv și-l dorește realizat? Imaginează-ți că plătești un tva/l de carburant ce reprezintă cu 24% mai mult din preț/l...și-ar mai fi câteva , dar...

Parazitarea fundamentărilor de preț -vezi șpaga, finanțări campanii electorale, etc.-din care rezultă acel preț cu amănuntul pe care-l achiți pe litrul de carburant într-o oarecare stație peco, cât și in ceea ce privește fiscalizarea, să șii că există și alte școli de gândire, concepte fiscal-economice, nu numai acea școală ale cărei teorii fiscale sunt practicate de o administrație incapabilă să înțeleagă adevăratele legi scrise sau nescrise ale unei economii capitaliste adevărate, vă tot aburește cu diferite viziunii,concepții și implementări a unei fiscalizări stufoase, incoerente, inaplicabil și totuși impusă, chiar dacă randamentul fiscalizării practicate de administrație este sub 35% din ceea ce își propune acea fiscalizare păguboasă, atât pentru stat, dar mai ales pentru cetățean, fie el persoană fizică, sau juridică.

Solidaritate? Să fim uniți? ...păi,... cine vrei să-ți răspundă afirmativ Ovidiu,să-ți susțină cauza efectiv, un idividualist convins, un egoist care plânge după solidarizare numai in momentul în care interesul, cauza personală este în joc, iar atunci când interesul general primează, brusc devine individualist,face pe deșteptul !?...

Glumești amice... Românii nu se pot solidariza decât atunci când este prea târziu,doar atunci când sunt la un pas de a-i lua draku, și-o să-i ia foarte repede, în următori 3-4 ani!
Dacă aș fi spus că: draku a început deja să acționeze, v-aș jigni !

Știți cam / ce/câtă fiscalizare directă sau indirectă suportă 1 litru de carburant comercialzat intr-o stație peco româneacă raportată la puterea de cumpărare a cetățeanului a căror venituri salariale sunt la rândul lor impozitate excesiv?

Guvernul Român, prin: fps,apaps, avas, etc., și-a concesionat, sau vândut, rezervele strategice energetice nu către un acționariat majoritar românesc, ci ...?...și-acum , tot el, guvernul, impoziteză, taxează excesiv cetățeanul, adică , cererea, fără a încerca o reglementare strict liberală a producției și comercializării, nicidecum, activitățile economice :extrecția, prelucrarea,comercializarea,(un singur exemplu: impozit pe profit 16%-pe care oricum guvernul nu reușește să-l colecteze atât timp cât compania respectivă îl reinvestește în proporție de peste 99%, cu alte cuvinte , real, statul nu câștigă prin impozitare decât praful de pe tobă, dar cererea, cetățeanul, a achitat prețul / litrul de carburant comercializat în stația peco, acum, puteți compara acest aspect cu dimnuarea unui salariu de bugetar 25% și majorarea tva-ului de la 19 la 24%, statului lipsindu-i sumele necesare finanțării, salarizării, serviciilor publice asumateconstituțional: sănatate,educație- învțământ, ordine și siguranță publică , etc)
Poate, probabil,acest minim exemplu are să deschidă ochiii unor adormiți în ale interesului financiar propriu,-al propriilor costuri suportate/l carburant dintr-un salariu mult inferior celui minim european- și protecția consumatorului pe care politico-administrativul românesc l-a manifestat și-l manifestă față de proprii cetățeni.

Din moment ce politicile guvernamentale, ale consiliului concurenței,ale altor autorități românești cum ar fi: oficiul pentru protecția consumatorilor, concurenței, etc., nu apără și nu susțin interesele financiar-economice ale Cetățeanului Român, evoluțiile financiar-economice vor fi tot timpul într-un trend defavorabil consumatorului.

Să fii solidar cu ei și mai puțin cu propriu interes, propriul buzunar, sau cu buzunarele celor asemeni ție, este o dovadă clară de prostie, o imbecilitate, sau ipocrizie în unltimă instanță, -având în vedere miorlăielile pe care le tot vehiculezi aici, pe forum- referitoare la reducerea consumului de carburant al propriului autoturism.

Fii solidar cu cei ce îți aliniază arbitrar prețurile de consum, sau ale utilităților la cele din piața europeană(zonă euro) dar uită să-ți coreleze, alinieze, liberalizeze aceleași prețuri -europene- atunci când se încearcă introducerea în politica administrativă de stat pentru alinierea prețului pe oră a forței de muncă pe care ți-o cumpără,- fie că ești bugetar sau angajat al sectorului economic prvat- la un preț de cca.15 ori mai mic.

Raporteaza abuz de limbaj
Tramp

9944 mesaje
Membru din: 16/08/2010
Postat pe: 12 Ianuarie 2012, ora 19:07

De la: Silviu, la data 2012-01-11 14:23:47
De la: dorud_navy, la data 2012-01-11 10:36:34sunt de acord cu protestul,s-a intrecut cu mult masura
in ceea ce priveste pretul carburantilor.
D.D.


Si cam care ar fi fost "măsura" ?

Care ar fi adevaratul pret al carburantilor ?
E cineva în stare să răspundă la intrebarea asta ?

Cu cat pretul la carburanti este mai mare ,cu atat accizele cresc=castigator (statul),adica cei care dorm in scaunele lor de (demnitari)
Marele scandal cu scoaterea benzineiECO-Premium,de pe piata ,face ca (statul )sa impuste 2 iepuri de o data ,din buzunarul amaratilor de locuitori ai acestei (TARI)!
Ceio 3 R ,nu mai sunt valabili astazi!

Raporteaza abuz de limbaj
250526

11 mesaje
Membru din: 12/01/2012
Postat pe: 12 Ianuarie 2012, ora 19:58

At diesel 1,334€/ l mot.=>58,562 lei---->

Ro.:
petrom=56.300 lei
rom petrol=57,700 lei
omv=57,900 lei
mol=61,130 lei
lukoil=55.400 lei
agip=61,000 lei

At. v.min.net 1200€
Ro.v.min. 675 lei


Q.E.D.

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 13 Ianuarie 2012, ora 00:17

De la: 250526, la data 2012-01-12 18:47:31...apropos:

Înainte de-a ne preocupa tot felul de paradoxuri economice românești generate de-o clasă politică coruptă și incompetentă, primordial, ar fi fost necesar să răspundem unor întrebări minimaliste în ceea ce privește fundamentarea prețului / litrul de carburant comercializat într-o oarecare stație peco in România, cum ar fi:
-proveniența materiei prime(țiței) intern-extern
-costuri extracție intern
-costuri transport (infrastructură transport)
-costuri rafinare(prelucrare)
-costuri distribuție
-costuri comercializare cu amănuntul
-costuri accizare, taxare,impozitare
Însă,



Unii,și-au învățat "bine" lecția, aia cu profitul, dar nu prea conștientzează al cui este profitul.
Despre profit excesiv ați auzit vorbindu-se, dar despre constituirea unor cartele comerciale a unor "oameni de afaceri" de prin diferite domenii, producție-prelucrare-transport , comercializare în special, pentru a monopoliza și menține o anumită politică a departamentului de marketing a firmei în vedera asigurării în piață a unui trend ascendent al prețului per um.produs comercializat, sau, constituirea acelorași cartele , înțelegeri tacite, prin a căror politici implementate în piața muncii mențin prețul /oră forța de muncă foarte jos,...în vederea obținerii unor profituri excesive ?

Dar despre acele profituri porcești obținute în urma unor "negocieri " cu statul, prin care se obțin tot felul de facilități fiscale, financiare, sau de altă natură auzit-ai? Despre duble sau triple impozitări-taxări directe sau indirecte pe care le practică statul atunci când își rotunjește pib-ul pe seama unui produs ce nu este unul de lux ci, dimpotrivă, sunt de strictă ncesitate, vitale în apropape tot ce mișcă din punct de vedere economic , așa cum sunt carburanții ?

Dar despre creditele contractate de firme private garantate de stat-guvern- și apoi trecute în contul datoriei publice, ai auzit vreodată?
Știi care sunt sumele, pe care un agent comercial le obține dintr-un contract bancar de creditare,- garantat de stat, guvern- pentru a investi în construcția unei stații, peco să spunem, pe care n-o mai rambursează băncii pentru simplul motiv că nu are un vad comercial corespunzător acelui anticipat studiul de piață din studiului pre-investițional?

Dar despre accizarea produselor energetice-carburanți- știți ceva, cât-de-cât acolo ...astfel încât să fiți capabili de-a exprima o opinie în cunoștință de cauză?
Ați studiat fundamentarea majorărilor de accize pe care guvernul le-a implementat chiar de la începutul noului an în codul fiscal? Deja prețul litrului de carburant a fost scumpit în Rmânia tocmai ca efect al majorării accizelor.

Ia ziceți-mi, prețul cu amănuntul , la pompă pe litrul de carburant, îl achiți cu tva inclus înainte de accizare sau după ce același litru a fost deja accizat, taxat, impozitat de către stat?.. la care se adaugă și o indexare conform ratei inflației și-a marjei de profit pe care comerciantul respectiv și-l dorește realizat? Imaginează-ți că plătești un tva/l de carburant ce reprezintă cu 24% mai mult din preț/l...și-ar mai fi câteva , dar...

Parazitarea fundamentărilor de preț -vezi șpaga, finanțări campanii electorale, etc.-din care rezultă acel preț cu amănuntul pe care-l achiți pe litrul de carburant într-o oarecare stație peco, cât și in ceea ce privește fiscalizarea, să șii că există și alte școli de gândire, concepte fiscal-economice, nu numai acea școală ale cărei teorii fiscale sunt practicate de o administrație incapabilă să înțeleagă adevăratele legi scrise sau nescrise ale unei economii capitaliste adevărate, vă tot aburește cu diferite viziunii,concepții și implementări a unei fiscalizări stufoase, incoerente, inaplicabil și totuși impusă, chiar dacă randamentul fiscalizării practicate de administrație este sub 35% din ceea ce își propune acea fiscalizare păguboasă, atât pentru stat, dar mai ales pentru cetățean, fie el persoană fizică, sau juridică.

Solidaritate? Să fim uniți? ...păi,... cine vrei să-ți răspundă afirmativ Ovidiu,să-ți susțină cauza efectiv, un idividualist convins, un egoist care plânge după solidarizare numai in momentul în care interesul, cauza personală este în joc, iar atunci când interesul general primează, brusc devine individualist,face pe deșteptul !?...

Glumești amice... Românii nu se pot solidariza decât atunci când este prea târziu,doar atunci când sunt la un pas de a-i lua draku, și-o să-i ia foarte repede, în următori 3-4 ani!
Dacă aș fi spus că: draku a început deja să acționeze, v-aș jigni !

Știți cam / ce/câtă fiscalizare directă sau indirectă suportă 1 litru de carburant comercialzat intr-o stație peco româneacă raportată la puterea de cumpărare a cetățeanului a căror venituri salariale sunt la rândul lor impozitate excesiv?

Guvernul Român, prin: fps,apaps, avas, etc., și-a concesionat, sau vândut, rezervele strategice energetice nu către un acționariat majoritar românesc, ci ...?...și-acum , tot el, guvernul, impoziteză, taxează excesiv cetățeanul, adică , cererea, fără a încerca o reglementare strict liberală a producției și comercializării, nicidecum, activitățile economice :extrecția, prelucrarea,comercializarea,(un singur exemplu: impozit pe profit 16%-pe care oricum guvernul nu reușește să-l colecteze atât timp cât compania respectivă îl reinvestește în proporție de peste 99%, cu alte cuvinte , real, statul nu câștigă prin impozitare decât praful de pe tobă, dar cererea, cetățeanul, a achitat prețul / litrul de carburant comercializat în stația peco, acum, puteți compara acest aspect cu dimnuarea unui salariu de bugetar 25% și majorarea tva-ului de la 19 la 24%, statului lipsindu-i sumele necesare finanțării, salarizării, serviciilor publice asumateconstituțional: sănatate,educație- învțământ, ordine și siguranță publică , etc)
Poate, probabil,acest minim exemplu are să deschidă ochiii unor adormiți în ale interesului financiar propriu,-al propriilor costuri suportate/l carburant dintr-un salariu mult inferior celui minim european- și protecția consumatorului pe care politico-administrativul românesc l-a manifestat și-l manifestă față de proprii cetățeni.

Din moment ce politicile guvernamentale, ale consiliului concurenței,ale altor autorități românești cum ar fi: oficiul pentru protecția consumatorilor, concurenței, etc., nu apără și nu susțin interesele financiar-economice ale Cetățeanului Român, evoluțiile financiar-economice vor fi tot timpul într-un trend defavorabil consumatorului.

Să fii solidar cu ei și mai puțin cu propriu interes, propriul buzunar, sau cu buzunarele celor asemeni ție, este o dovadă clară de prostie, o imbecilitate, sau ipocrizie în unltimă instanță, -având în vedere miorlăielile pe care le tot vehiculezi aici, pe forum- referitoare la reducerea consumului de carburant al propriului autoturism.

Fii solidar cu cei ce îți aliniază arbitrar prețurile de consum, sau ale utilităților la cele din piața europeană(zonă euro) dar uită să-ți coreleze, alinieze, liberalizeze aceleași prețuri -europene- atunci când se încearcă introducerea în politica administrativă de stat pentru alinierea prețului pe oră a forței de muncă pe care ți-o cumpără,- fie că ești bugetar sau angajat al sectorului economic prvat- la un preț de cca.15 ori mai mic.


Excelenta argumentatie !
Logica de fier.
De necontestat.
Ma faci sa-mi fie rusine sa ma mai urc in masina.
Serios, nu fac misto.
Dar, altminteri nu ma mai pot duce la slujba.
Cum ar fi bine sa procedez ?
Ma lupt, tocmai pentru ca am observat toate cate le spui tu aici atat de rece, sa-mi fac masina sa consume cat mai putin.
Si mai sunt cativa, putini, care gandesc la fel ca mine.
Tu ai politizat subiectul. Profesionist. Asa este. Analiza ta este impecabila.
M-ar interesa, practic, cum crezi tu ca se poate realiza "solidarizarea" asta ?
Cine s-o faca ?
Numai astia din companiile petroliere sunt profitori ?
Cine suntem aia care ne-am putea solidariza ?
Cum de coagulam ?

Sa apropie 17 cand se propune boicotarea prin nealimentare la Petrom. Nu e aleasa prost ? N-ar fi trebuit sa se inceapa cu Rompetrolul ? E mai mica, am fi avut mai multe sanse ... Petromul e mare, e atat de mare incat nu va avea nici un efect, chiar daca s-ar gasi destui sa nu alimenteze de la ei ...
Protestul nu va avea nici o sansa.
Nu crezi ?
Si, pe deasupra, din cate scrie altcineva, are si cele mai mici preturi, comparativ cu ceilalti ... N-ar fi trebuit sanctionat cel cu pretul cel mai ridicat ?

Toata stima pentru analiza ta.


Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
Pagini: << 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului Micsorarea pretului la carburant
Mergi la: