Info
x
Micsorarea pretului la carburant
|
nastasemihail 47672 mesaje Membru din: 3/11/2008 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 27 Noiembrie 2011, ora 13:15
De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa. Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu. Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor. Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
|
|
Fosta membra 9am.ro 2310 mesaje Membru din: 6/06/2009 Oras: ALTA LOCALITATE |
Postat pe: 27 Noiembrie 2011, ora 14:25
De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa. Nea Nastase, de unde ai inteles ca as fi vorbit in numele matale ? Nici eu n-am vandut nimic, doar am facut niste consideratii, niste constatari, ca si matale. De acum inainte nu te mai bag in seama. Pentru ca ai dovedit ca nu meriti.
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
|
|
Tramp 9944 mesaje Membru din: 16/08/2010 |
Postat pe: 29 Noiembrie 2011, ora 14:31
De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa. Deci,80% am emigrat si am cerut azil politic in ...............
|
|
nastasemihail 47672 mesaje Membru din: 3/11/2008 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 30 Noiembrie 2011, ora 13:21
De la: Tramp, la data 2011-11-29 14:31:18De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa. Nu stiu citi au emigrat, dar actionariat in masa la obiectivele industriale dinainte de 89, nu este. Doar acele actiuni, la sifuri. Ce a fost o bataie de joc. Polarizarea economica e cauza raminerii in urma a cestei tari. In realitate prin economie de piata reala, si economie libera, se garanteaza, in timp echitatea sociala, dpdv economic.
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
|
|
nastasemihail 47672 mesaje Membru din: 3/11/2008 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 30 Noiembrie 2011, ora 13:25
De la: Silviu, la data 2011-11-27 14:25:23De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa. Daca ai chef de cearta, cearta-ta unde vrei, nu cu mine. Am vorbit cu Tramp. Iar cu meritatul nu esti tu cel cu datul meritelor. Si nici eu. Asa ca noi doi chiar nu avem ce discuta. Scandaluri stii sa generezi, asa ca nu am de gind sa mai discut cu tine. Repet, cu Tramp am discutat, ca el nu se cearta.
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
|
|
Fosta membra 9am.ro 2310 mesaje Membru din: 6/06/2009 Oras: ALTA LOCALITATE |
Postat pe: 1 Decembrie 2011, ora 14:52
De la: nastasemihail, la data 2011-11-30 13:25:08De la: Silviu, la data 2011-11-27 14:25:23De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa. Ia mai citeste ce scriu eu aici, pe topicul asta, ce scri tu si vezi cine e cu scandalul. Tramp, scrie dar nu spune nimic, nici aici, nici pe alte topicuri. Am insistat ca topicul asta sa fie pentru consultari, schimburi de pareri privind modul in care putem reduce consumul de combustibil pe masinile noastre, nu pentru politizari idioate care nu ne ajuta cu nimic. Sunt neproductive atutudinile asa-zis bljine, de tip Tram si nu numai. Nu duc la nimic. Nu pledez neaparat pentru scadaluri, dar, schimbul de pareri, chiar contradictorii, chiar de pot parea scandaluri, e mult mai folositor decat un sir nesfarsit de platitudini si amabilitati de doi bani. Daca tot nu spuneti nimic despre chetia asta cu moduri de reducere a costului la carburanti, de ce intrati, fratilor pe topicul asta ? Nu cumva pentru ca sunteti in cautare de .... scandal ? Ca vad ca subiectul despre care se vorbeste nu va intereseaza absolut deloc, da' deloc, deloc.
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
|
|
9am126042 88 mesaje Membru din: 31/08/2009 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 10 Decembrie 2011, ora 12:30
Un text interesant
UN TEXT extrem de interesant explica modul in care CIA l-ar fi ajutat pe Traian Basescu sa castige alegerile, si il identifica chiar pe agentul CIA care s-a ocupat de aceasta operatiune. Acesta ar fi Harry Giknavorian, atasatul in Romania al Agentiei Antidrog. Am dat un search pe google si omul chiar exista, la Ambasada Americii la Bucuresti. Il vedeti si in foto, via site-ul Ambasadei. Cititi mai jos intreg textul, macar ca scenariu de film de actiune merita. Mainria PDL de fraudare a alegerilor a folosit toate mecanismele posibile: Poliie, Jandarmerie, SRI, SIE, Prefecturi, servicii deconcentrate i ageni economici de stat. i, nu n ultimul rnd, ambasade strine. n campania prezidenial, Traian Bsescu a folosit Centrul SECI i proiectul militar MONSAT pentru a-i vedea visul cu ochii. Achiziionarea i instalarea echipamentelor speciale pentru reeaua MONSAT s-au fcut i cu sprijinul National Security Agency (NSA). Actul de natere a sistemului MONSAT este Hotrrea 045/2005 a CSAT. Reeaua de satelii MONSAT de joas altitudine, la care SRI i SIE au acces, nu e lansat de Statul Romn, ci de SUA, n colaborare cu o serie de ri europene. Romnia nchiriaz accesul la aceti satelii, pe baza unor nelegeri ntre Serviciile Secrete ale rilor NATO. Ei snt folosii pentru pedepsirea dizidenilor, n mod ilegal, prin urmrirea, monitorizarea i hruirea sau tortura aplicat persoanei vizate. Reeaua de sute de satelii care acoper Europa nu numai c recepteaz, dar e capabil s i transmit, n mod egal. Dispozitive radar, bazate pe unde milimetrice, au posibilitatea de a urmri o persoan, dup caracteristicile biometrice, oriunde pe pmnt i, mai mult de att, de a vedea omul prin acoperiurile cldirilor n care se afl acesta. Cu ajutorul agentului special secret al DEA, din zona Balcani (Drug Enforcement Administration), Harry Giknavorian, Traian Bsescu are acces direct la Centrul SECI. Acest Harry Giknavorian este, n fapt, agentul acoperit al CIA, delegat de SUA pe lng Traian Bsescu, nc din anul 2004. Este singura persoan din Romnia care nu are numere de identificare la maina cu care se deplaseaz prin Bucureti. El conduce un SUV Ford Explorer blindat, de culoare verde. Agentul american are relaii strnse cu autoritile Statului Romn, n special cu Traian Bsescu i cu consilierul prezidenial pe probleme de Securitate, Iulian Fota. Este cstorit, are 2 copii, biat i fat, i locuiete n Bneasa, n Complexul ZODIAC; are un cine labrador. America , prin rezidenii CIA i prin Harry Giknavorian, a aservit conducerea structurilor din MAI: DGCCO, SIPI i DIICOT. Pentru a-i pune planul n aplicare, a trebuit s-l schimbe pe Dan Nica de la conducerea Ministerului de Interne. Astfel, americanii au putut s utilizeze aplicaii ale softului de la RASIROM, folosit de Institutul Naional de Statistic i agreat de BEJ i BEC. Agentul CIA din Romnia i omul su sub acoperire de agent DEA, de la Centrul SECI, au putut s supravegheze, s controleze, s influeneze i s centralizeze datele din seciile de votare n timp real. Totul s-a petrecut cu sprijinul SIE i STS, deoarece aplicaii ale acestui soft de la RASIROM snt folosite i n lupta mpotriva terorismului i a crimei organizate din Europa. Astfel, Traian Bsescu, prin acoliii si i cu sprijinul guvernului american, folosete independent i fr control parlamentar Sistemul Naional de Monitorizare a Comunicaiilor prin Satelit-M O N S A T. Acest sistem are la baz o serie de proiecte realizate n ultimele decenii n Statele Unite i n Europa, iar sateliii lansai n spaiu snt de provenien american i opereaz la joas altitudine. Pentru a intra, ct de ct, n legalitate i a-i pune planul n aplicare, SUA au impus Guvernului Triceanu adoptarea unui cadru legislativ astfel nct romnilor s le fie monitorizate toate convorbirile telefonice i toate e-mailurile. Aa a aprut subit Legea nr. 298/2008, promulgat rapid de Traian Bsescu, privind reinerea datelor generate sau prelucrate de furnizorii de servicii de comunicaii electronice destinate publicului sau de reelele publice de comunicaii. Legea se refer att la persoanele fizice, ct i la cele juridice. MAI, Parchetul General, SRI i SIE au, astfel, oricnd acces la date pe baza unei simple ordonane semnate de orice procuror, fr a mai exista un mandat emis de judector. Acest sistem MONSAT permite interceptarea potei electronice utilizate de oameni de afaceri sau politicieni. n timpul campaniilor electorale, mesajele transmise prin Internet pot fi interceptate neautorizat i folosite de adversarii politici. Pregtirea pentru fraudarea alegerilor prezideniale din 2009 s-a fcut n timpul campaniei europarlamentare. Apoi, terminale mobile ale STS au fost amplasate la sediul central SECI de la Bucureti i au fost folosite la monitorizarea comunicaiilor i a transmisiilor de date-voce tip SMS. Acest lucru a fost posibil pentru c RASIROM (regie aflat n subordinea Serviciului Romn de Informaii) a proiectat un sistem care a putut fi folosit de ctre prefecii PDL i de ctre membri ai acestui partid, care tiau numerele de telefon ale fiecrei secii de votare, transmind date n timp real la Bucureti. Dispozitivul de ascultare a telefoanelor mobile are un sistem de funcionare destul de simplu i poate fi introdus, cu uurin, ntr-o valiz de voiaj. Agentul trebuie s scaneze codul personal al telefonului care urmeaz s fie ascultat. Pentru acest lucru, el se apropie de posesorul telefonului mobil, la o distan mai mic de 25 de metri, n timp ce acesta are o convorbire. Fiecare celular are un mod de identificare, denumit IMEI, care poate fi aflat tastnd pe telefon stelu diez 06 diez (*#06#). Rezult un cod format din 15 cifre. Acesta este personalizat pentru fiecare telefon celular n parte i nu poate fi acelai pentru dou aparate. La sediul central al PDL, n noaptea alegerilor, a fost instalat un dulap cu routere. Numrul posturilor ocupate a fost de aproximativ 500; acestea au fost instalate pentru conexiuni interne cu seciile de votare din ar, iar la seciile din afara Romniei nu au fost distribuite terminale STS, deoarece nici mcar Bsescu i acoliii si nu pot transporta aceste terminale fr a atrage atenia autoritilor din Uniunea European. n ar, STS, mpreun cu prefecii i subprefecii, ajutai de membrii PDL, au fost cei care au condus operaiunile de centralizare a alegerilor (ntruct cele 500 de aparate telefonice mobile ale STS au fost n custodia membrilor PDL), iar acetia au trimis SMS-uri cu mesaje electorale pe telefoanele speciale. SMS-urile au fost expediate de pe cartele prepltite doar de la nivel judeean spre centrul din Aleea Modrogan. De altfel, euroalegerile i Referendumul pentru introducerea votului uninominal au permis Serviciului de Telecomunicaii Speciale, s monitorizeze, prin intermediul telefoanelor mobile i al cartelelor prepaid pe care le-a pus la dispoziia Biroului Electoral Central i preedinilor seciilor de votare, ntreg procesul de transmitere a rezultatelor i a prezenei la vot. Conducerea PDL i Traian Bsescu au avut timpul necesar s ntoarc rezultatul alegerilor cu voturi fictive din strintate. Aceste voturi nu au putut fi niciodat numrate. Generalii numii de Traian Bsescu la conducerea STS au primit sarcina s rezolve aceast problem. Este vorba de 3 generali care s-au ocupat de monitorizarea alegerilor: Marcel Opri (director STS), Corneliu Grigore (prim-adjunct al directorului STS, managerul liniei de urgen 112) i Ioan Balaure (directorul adjunct pe probleme economice al STS). Dup executarea ordinelor primite de la Cotroceni, generalul cu dou stele Corneliu Grigore a mai primit o stea i a fost trecut n rezerv. Au fost concepute planurile de protecie contrainformativ prin care Traian Bsescu a dispus demararea operaiunilor de bruiaj online, pe bani publici, nc din luna septembrie a anului 2008. Consilierii loiali au fost nsrcinai cu crearea unui departament secret pentru protejarea imaginii minitrilor PDL i a preedintelui, pe Internet. Angajaii acestui serviciu privat, pltit din banii Ministerului Turismului i Dezvoltrii Regionale, trebuie s porneasc o campanie agresiv mpotriva celor ce l blameaz pe Traian Bsescu, sau s posteze pe Internet tot felul de comentarii, care s schimbe sensul informaiilor negative despre acesta din articolele de pres. Snt vizate n principal marile ziare cu domenii de Internet, ageniile de pres, blogurile de atitudine care nregistreaz trafic etc. Serviciul nu se afl n cldirea Ministerului Turismului i Dezvoltrii Regionale, dar de el se ocup direct unul dintre consilierii personali ai Elenei Udrea, respectiv Ana Maria Topoliceanu. n 2009, am asistat la o fraud prefabricat, cu CNP-uri inventate, cu voturi ale morilor, cu semnturi n fals, cu Procese Verbale falsificate, cu rezultate inversate, cu mit n sediile electorale i un proces electoral dirijat. Agenii STS, SRI i SIE ai lui Bsescu, ajutai de americani i de agenii SISROM din afara rii, au cumprat, au furat i dirijat sute de mii de voturi, pentru ca rezultatele s corespund cu cele din softul comandat de Traian Bsescu, cu 4 minute nainte de exit-poll-uri, live, n faa naiunii. Autoritatea Electoral Permanent, din obedien fa de stpn, a muamalizat informaia c au fost aproape 14.000 de votani multipli, sau c au existat numeroase Procese Verbale msluite, cu rezultate inversate n favoarea lui Traian Bsescu. Referitor la agentul american Harry Giknavorian, acesta are relaii strnse cu Mafia igneasc i cu Serviciul Secret al romilor, pe care l finaneaz din fondurile de stat americane ale CIA. Serviciul de Informaii i Siguran al Romilor SISROM este un serviciu secret, protejat i de ctre Traian Bsescu i camarila sa din SRI. Acesta este folosit la controlarea clanurilor i a gruprilor infracionale, prin regizarea unor scandaluri ntre bande. SISROM-ul l ajut pe Traian Bsescu s cumpere voturi n cadrul etniei (vezi Clanul Bercea Mondialul). Serviciul Secret al iganilor are, n principal, menirea s apere interesele i drepturile etniei romilor, precum i dezvoltarea unei reele de informare i comunicaii interne i externe. El colaboreaz cu toate Serviciile Secrete clasice, respectiv: Serviciul Romn de Informaii, Serviciul de Informaii Externe, structurile de informaii ale Ministerului de Interne, INTERPOL i EUROPOL. SISROM, avnd centrul la Bucureti, funcioneaz dup reeta clasic a structurilor de informaii. κi desfoar activitile n paralel cu serviciile secrete existente i d raportul ctre U.M. 0215 (Serviciul de informaii i protecie a cadrelor din Ministerul de Interne). Ca structur informativ, SISROM se ocup de culegerea de informaii din domeniile social, politic, cultural i economic, cu accent pe urmtoarele problematici: emanciparea social i formele de dialog cu organizaiile non-guvernamentale. Are constituite reele de informatori, care culeg date i informaii din teritoriu. Acestea snt transmise, apoi, sub form de Note informative, dar i de informaii brute, direct lui Traian Bsescu. ,,Prinii acestui sistem snt Virgil Mgureanu i Ioan Talpe, care au neles rostul SISROM, permind nfiinarea lui fr a-i crea probleme. Administraia Prezidenial a lui Traian Bsescu a acordat girul membrilor acestei structuri. Spionajul ignesc SISROM Serviciul de Informaii i Siguran al Romilor din Romnia este o structur particular, iniiat i condus discret de acelai Virgil Mgureanu. Acest Serviciu Secret ilegal, care funcioneaz sub protecia lui Traian Bsescu, a camarilei din SRI i cu ajutorul oamenilor SIE de la Ambasadele Romniei din marile capitale europene, a schimbat rezultatul alegerilor din exteriorul Romniei, prin implicarea sa activ n direcionarea voturilor etniei rome din Spania, Italia i Frana ctre candidatul Traian Bsescu. Tot agentul Harry Giknavorian este cel ce controleaz SIPI Serviciul de Supraveghere Operativ din cadrul Ministerului Administraiei i Internelor. SIPI, Serviciul Independent de Protecie Intern din cadrul Ministerului Administraiei i Internelor, folosit i de ctre americani, i de ctre Traian Bsescu, este beneficiarul unor informaii ale sistemului MONSAT. Acest serviciu capteaz ilegal informaii, operaiuni care se pot realiza fr probleme de ctre unii angajai politici ai sistemului, dar i de ctre beneficiarii legali ai acestuia. Interceptrile ilegale se pot efectua de ctre operatorii MONSAT, care au libertatea aproape total de a accesa pachete de date transmise prin zecile de satelii ce asigur comunicaiile dintre utilizatorii serviciilor specifice. Acest lucru se datoreaz tehnologiei avansate i posibilitilor reduse de exercitare a unui control pertinent asupra sistemului. El funcioneaz dup principiile de interceptare a comunicaiilor clasice, precum telefonia n sistemul naional. Astfel, operatorii MONSAT pot interveni pentru captarea unor informaii, imediat dup emiterea semnalului antenei de emisie, sau pot s capteze semnalele satelitului de comunicaii folosit de operatorii de astfel de servicii din Romnia ori din ara de origine a utilizatorului. Cei aproape 2.000 de angajai ai SIPI rspund instituional numai n faa ministrului Administraiei i Internelor, Traian Iga. Sistemul MONSAT are aprobarea CSAT i utilizeaz informaii i aplicaii americane KOFAX, Microsoft i XEROX. Sateliii americani snt rezervai pentru situaiile n care victima iese din raza n care acioneaz gruprile criminale, deplasndu-se n afara oraelor, n campinguri, la ar etc. Reeaua de satelii la care SRI i SIE au acces este folosit, ntr-adevr, n mod ilegal, de ctre personalul Administraiei Prezideniale, cu acordul deplin i sub ndrumarea Serviciilor Secrete romneti, aflate sub comanda serviciilor strine care le-au pus la dispoziie tehnologia. Elemente corupte din conducerea acestor Servicii Secrete romneti i din fruntea Statului Romn utilizeaz, de civa ani buni, n mod ilegal, aceast tehnologie mpotriva propriilor ceteni. Comunitatea Naional de Informaii, din cadrul Administraiei Prezideniale, deci i Traian Bsescu, are acces la un Sistem Informatic Integrat, racordat la toate Serviciile Speciale, i unde snt stocate informaiile secrete de importan strategic, inclusiv cele obinute n urma interceptrilor legale sau ilegale pe care le efectueaz Serviciile de Informaii din Romnia. Aceast baz de date, care este permanent actualizat, este pus la dispoziia preedintelui Romniei, iar serverele n care snt stocate datele se afl ntr-un Centru de Management al Sistemului Informatic Integrat, care, potrivit celor stabilite printr-un document secret (Hotrrea nr. 0216/27.10.2004, emis de CSAT), ocup dou spaii: unul principal, aflat n Bucureti, i altul de rezerv. Potrivit unor informaii neoficiale, Centrul de Management al Sistemului Informatic Integrat este administrat de Serviciul Romn de Informaii. Aceast baz de date n format electronic, aflat n serverele Centrului de Management al Sistemului Informatic Integrat, permite Serviciilor Secrete din Romnia s obin, n timp real, orice informaie despre o persoan fizic sau juridic, n funcie de interesele urmrite. Funcionarea Centrului de Management al Sistemului Informatic a fost reglementat prin Hotrrea de Guvern nr. 952 din 14/08/2003, contrasemnat de directorul SRI. Accesul operatorilor la date este permis n funcie de Certificatul de securitate (eliberat de Oficiul Registrului Naional al Informaiilor Secrete de Stat). Centrul de Management al Sistemului Informatic Integrat este stabilit, printr-un document secret (Hotrrea 0216/27.10.2004, emis de CSAT) n dou sedii: unul principal, aflat n Bucureti Centrul SECI i cel de rezerv, n cadrul Biroului de Informaii Militare (BIM) din cadrul DGIA (o structur departamental format din Direcia de Informaii Militare i Direcia Siguran Militar, din cadrul MApN). Brigada de Informaii Militare (BIM) reunete, sub comandament unic, cele trei batalioane care funcionaser i pn acum, respectiv HUMINT, IMINT i SIGINT. Brigada de Informaii Militare a fost constituit n urma unei Hotrri a CSAT, din 31 martie 2010, i este subordonat direct ministrului Aprrii, Gabriel Oprea. Beneficiarii acestui Serviciu Secret al Armatei Romne snt: fostul ministru al Administraiei i Internelor, Vasile Blaga, actualul ministru al aceleiai structuri, Traian Iga, ministrul Justiiei, Ctlin Predoiu, ministrul Finanelor Publice, ministrul Muncii, consilierul prezidenial pe probleme de Securitate, Iulian Fota, preedintele Romniei, Traian Bsescu, precum i ambasadorul SUA, Mark Gittenstein. Chiar dac, oficial, singura autoritate naional n domeniul interceptrilor este Serviciul Romn de Informaii (SRI), se tie c Statul Romn, printr-o Hotrre strict secret, a autorizat Serviciul de Informaii Externe (SIE) s i procure i s foloseasc cele mai sofisticate echipamente pentru ascultarea telefoanelor romnilor i a tuturor comunicaiilor pe Internet, prin sistemul MONSAT. Serviciul de Informaii Externe face parte din Sistemul Naional de Aprare al Romniei i funcioneaz n baza Legii nr.l din 6 ianuarie 1998. La 15 aprilie 2004, Consiliul Suprem de Aprare a rii a adoptat Hotrrea nr. 0063, clasificat STRICT SECRET, prin care autoriza Serviciul de Informaii Externe s desfoare activiti de tip SIGINT (SIGINT SIGnal INTelligence reprezint informaii obinute din surse care acioneaz n spectrul electromagnetic i constau din mai multe subdomenii), pentru interceptarea comunicaiilor efectuate prin satelit. Din acel moment, SIE dispune de baza legal pentru a-i procura cele mai performante dispozitive necesare interceptrilor de voce i date transmise prin mijloace electromagnetice (telefoane, calculatoare sau orice alt tip de radioemitor). SIE se ascunde n spatele unor legi care i permit s asculte pe oricine i oricnd, chiar i fr mandat. DGIA i DGIPI i prezint rapoartele doar minitrilor de resort i nu snt controlate de Parlament. Att SRI, SIE, ct i STS, prin Marcel Opri, au folosit n campania electoral baza sistemului MONSAT, aflat la Centrala Regional SECI de la Bucureti, condus din umbr de agentul Harry Giknavorian. MONSAT poate monitoriza orice convorbire telefonic sau transmisie de date-voce care se realizeaz printr-un terminal cu acces la satelit. Acelai lucru este valabil i pentru telefonia fix sau tehnologia GSM. Datele centralizate la sediul de campanie din Aleea Modogran au fost, astfel, operate i trimise, cu ajutorul STS, din Centrala SECI. Softul folosit de BEC include o aplicaie KOFAX, tip vierme sau tip bucl, care are drept scop redistribuirea voturilor n favoarea unui candidat prestabilit. De aceea, toate sondajele de la ieirea din seciile de votare care ddeau ctigtoare PRM sau alte partide din Opoziie nu au corespuns, deoarece au fost fcute prin luarea n calcul a unei opiuni reale de vot, de 70%, a populaiei, cnd n fapt aceasta nu a depit cota de 20%. Net-Consulting, n colaborare cu firma american KOFAX (o filial CIA), mpreun cu firmele Asesoft i ASSECO, au construit, pe baza programului de la RASIROM (fosta UM 05099, n fapt, o societate patronat de SRI), un soft folosit n ultimele dou campanii ale alegerilor, care conine o cheie-bucl conspirat, pentru direcionarea voturilor nule i a celor de pe listele suplimentare, n favoarea lui Traian Bsescu, la ordinul SUA. Programul dirijeaz voturile dintre BEJ si BEC la orice candidat ales. NOTE: * Drug Enforcement Administration (DEA) este o agenie federal de aplicare a legii n Statele Unite, din cadrul Departamentului de Justiie American, nsrcinat cu combaterea traficului i consumului de droguri n Statele Unite. De asemenea, DEA, mpreun cu alte agenii americane de investigaii, are ca responsabilitate exclusiv coordonarea i urmrirea de ctre SUA a investigaiilor legate de droguri i nu numai n strintate Scris de CITESTE SI DA MAI DEPARTE |
|
pascu08_yahoo_com 1522 mesaje Membru din: 26/07/2009 |
Postat pe: 10 Decembrie 2011, ora 17:13
Ca si americanii sint coruptibili se stie/ ca acest armean a pus botu se stie/
Hai sa discutam despre carburanti aici / cine crezi ca pune botu la pret si nu plateste accize si taxe ? binenteles benzinariii/ ce fac autoritatile? o fredoneaza / gen vamile albita moravita.....Statu asta e condus de cineva? bine intentionat? ciocu mic vine alegirile/ halal democratie / cu ce seamana cu nigeria sau germania?ROMANIA STAT EUROPEAN? [pe dracu ] De unde mai vrea acest stat bani la buget/ Raporteaza abuz de limbaj |
|
|
|
|
Tramp 9944 mesaje Membru din: 16/08/2010 |
Postat pe: 12 Decembrie 2011, ora 10:36
De la: Silviu, la data 2011-12-01 14:52:14O instalatie de gaz,pusa pe masina ,face toti banii,intr-un an de zile se amortizeaza investitia facuta!Se poate pune instalatie de gaz,atat pe benzinar,cat si pe motorinar!EU,AM SI SUNT FOARTE MULTUMIT DE EA,CONSUMUL MEDIU, 7 L la 100 de Km.LITRU de gaz=3,07 lei.O instalatie de gaz performanta,gasesti de la 500 de euro in sus!De la: nastasemihail, la data 2011-11-30 13:25:08De la: Silviu, la data 2011-11-27 14:25:23De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
|
|
Fosta membra 9am.ro 2310 mesaje Membru din: 6/06/2009 Oras: ALTA LOCALITATE |
Postat pe: 12 Decembrie 2011, ora 14:54
De la: Tramp, la data 2011-12-12 10:36:43De la: Silviu, la data 2011-12-01 14:52:14O instalatie de gaz,pusa pe masina ,face toti banii,intr-un an de zile se amortizeaza investitia facuta!Se poate pune instalatie de gaz,atat pe benzinar,cat si pe motorinar!EU,AM SI SUNT FOARTE MULTUMIT DE EA,CONSUMUL MEDIU, 7 L la 100 de Km.LITRU de gaz=3,07 lei.O instalatie de gaz performanta,gasesti de la 500 de euro in sus!De la: nastasemihail, la data 2011-11-30 13:25:08De la: Silviu, la data 2011-11-27 14:25:23De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa. Asa mai vi de acasa. Si eu mi-am pus de-acum vreo 6 ani pe un opel care era pe benzina ... ultima generatie, dar n-am auzit sa se puna pe motoare diesel instalatii de GPL. Poti sa-mi spui unde se face chestia asta, Tramp ? Esti absolut sigur ca se montaza instalatii GPL pe motoare diesel ?
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
|
|
Tramp 9944 mesaje Membru din: 16/08/2010 |
Postat pe: 12 Decembrie 2011, ora 15:21
De la: Silviu, la data 2011-12-12 14:54:09De la: Tramp, la data 2011-12-12 10:36:43De la: Silviu, la data 2011-12-01 14:52:14O instalatie de gaz,pusa pe masina ,face toti banii,intr-un an de zile se amortizeaza investitia facuta!Se poate pune instalatie de gaz,atat pe benzinar,cat si pe motorinar!EU,AM SI SUNT FOARTE MULTUMIT DE EA,CONSUMUL MEDIU, 7 L la 100 de Km.LITRU de gaz=3,07 lei.O instalatie de gaz performanta,gasesti de la 500 de euro in sus!De la: nastasemihail, la data 2011-11-30 13:25:08De la: Silviu, la data 2011-11-27 14:25:23De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa. www.nordservice.ro/Instalatii-GPL-Diesel-Craiova_1_8.htm,nu stiu daca au primit omologarea,dar astfel de instalatie,pana nu am vazut chiar eu cu ochii mei, nu-mi venea a crede,se pot pune instalatii si in sistem TUNING! |
|
Fosta membra 9am.ro 2310 mesaje Membru din: 6/06/2009 Oras: ALTA LOCALITATE |
Postat pe: 13 Decembrie 2011, ora 09:34
Multumesc, Tramp.
Asa, da ! E ceva concret. Nu stiam de astia si nici ca e posibil. Le-am trims un mesaj sa vedem daca fac ce scrie acolo pentru diesel. Astept raspuns. Deocamdata am montat un filtru supraaspirant de la Cornelui Birtok Baneasa, tipul din Deva care a luat medalia de aur cu chestia asta la Geneva. Nu stiu ce sa va spun despre asta deoarece d-abia l-am montat si inca n-am apucat sa merg suficient sa constat rezultatele despre care vorbeste el. Se monteaza usor, fara probleme. Sanatate si sa mai scrieti ceva de folos. Injuratul la guvern sau companii petroliere, de preferat pe alte topicuri. Daca se poate ... Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
|
|
Tramp 9944 mesaje Membru din: 16/08/2010 |
Postat pe: 19 Decembrie 2011, ora 09:04
Consum redus de carburant:
-planificarea drumului,de asa natura sa nu cuprinda strazile supraaglomerate, -pregatirea masinii, -cat asteptati la semafor opriti motorul, -nu va jucati cu acceleratia,cand masina sta pe loc, -nu transportati in masina de cat strictul necesar, -nu accelerati si franati in ultimul moment, -................................... Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 2310 mesaje Membru din: 6/06/2009 Oras: ALTA LOCALITATE |
Postat pe: 19 Decembrie 2011, ora 12:44
De la: Tramp, la data 2011-12-19 09:04:11Consum redus de carburant: Toate bune si frumoase dar chestia cu opritul motorului la semafor s-ar putea ca sa nu fie ok pentru ca tot pornind si oprind motorul sa se strice demarorul si, ai pus-o ... Accelerarea nu trebuie sa se faca in timp scurt si nici scoaterea din viteze nu este buna la decelerare. ar mai fi... Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
|
|
pascu08_yahoo_com 1522 mesaje Membru din: 26/07/2009 |
Postat pe: 29 Decembrie 2011, ora 06:17
Sigur ca cea mai buna metoda este condusul economic . cine si unde sa se faca si cite ore trebuie unui sofer sa adune aceste deprinderi . si ne mai trebuie si infrastructura stam asa de prost la acest capitol . platim taxe europene si infrastructura este ca dracu/
|
|
Fosta membra 9am.ro 2310 mesaje Membru din: 6/06/2009 Oras: ALTA LOCALITATE |
Postat pe: 29 Decembrie 2011, ora 15:32
De la: pascu08_yahoo_com, la data 2011-12-29 06:17:13 Sigur ca cea mai buna metoda este condusul economic . cine si unde sa se faca si cite ore trebuie unui sofer sa adune aceste deprinderi . si ne mai trebuie si infrastructura stam asa de prost la acest capitol . platim taxe europene si infrastructura este ca dracu/ Nu vreau sa te necajesc dar nu sunt de acord cu ideea ca platim taxe europene. La noi vignieta costa cam 30 de euro pe an si mergi pe toate categoriile de drum. In iunie am fost la Roma sa vad Coloseumul ca nu mai puteam trai, brusc asa, fara el, nu ma intreba de ce ca nici eu nu stiu, am vazut Venetia (am revazut-o de fapt) Roma, Tunul din Pisa, balconul Julietei din Verona ... Ei bine, de cand am intrat si pana am iesit din Italia mi-au luat taxa de autostrada mai bine de 100 de euro. Am strabatut cam 1.000 de km ... Prin Austria am platit 10 euro sa trec printr-un tunel prin Alpi, vignieta a fost vreo 80 de lei pe 10 zile ... Nu prea e asa cum spui in materie de taxe pentru masina. La occidentali sunt mult mai mari decat la noi. Au si infrastructura, e adevarat dar sunt mult mai mari decat la noi in euro. Pe urma, pe autostrada mergi cu 130 sau pe acolo, asa incat consumul creste de la 5,5% cat e in Romania, la 7,5% pe autostrada. Pe prima banda, la camioane, se invarte pe la 6%, daca esti cuminte. Maniera de conducere este primul factor de reducere a consumului de carburant. Dar eu ma gandeam sa incercam sa impartasim idei despre dispozitive functionale care, pe langa modul economic de conducere, pot avea ca efect reducerea consumului de carburant. Multa sanatate in noul an si sa ne fie mai bine !
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
|
|
andrei68andrei 52 mesaje Membru din: 30/11/-0001 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 31 Decembrie 2011, ora 14:52
De la: Silviu, la data 2011-12-29 15:32:39De la: pascu08_yahoo_com, la data 2011-12-29 06:17:13 Sigur ca cea mai buna metoda este condusul economic . cine si unde sa se faca si cite ore trebuie unui sofer sa adune aceste deprinderi . si ne mai trebuie si infrastructura stam asa de prost la acest capitol . platim taxe europene si infrastructura este ca dracu/ |
|
nastasemihail 47672 mesaje Membru din: 3/11/2008 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 31 Decembrie 2011, ora 18:11
De la: Silviu, la data 2011-12-01 14:52:14De la: nastasemihail, la data 2011-11-30 13:25:08De la: Silviu, la data 2011-11-27 14:25:23De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa. Am mai spus dar nu stiu pe unde. Si nu stiu daca pe topicul asta. Combustibilii fosili isi traiesc ultimii ani. Toti. Poate gazele sa se mai duca citiva zeci de ani ca principali. 3 motive. -Monopoluri de stat si particulare, draconice, cu pret cu tot. -Epuizarea treptata, din anii 70, evident. -Taxe ce pot fi oricit de mari, ptr poluare. Si faptul ca atunci cind se termina o stare de lucruri, toti se grabesc....sa consume. Asta fiindca nu spun nimic.....conform a ce afirmi tu. Mergeti pe o cale gresita. Oricare din acele puncte se rezolva vin probleme din partea ....taxelor poluante. vezi taxa auto. AUTOTURISMUL ELECTRIC.
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
|
|
andrei68andrei 52 mesaje Membru din: 30/11/-0001 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 2 Ianuarie 2012, ora 01:16
De la: nastasemihail, la data 2011-12-31 18:11:59De la: Silviu, la data 2011-12-01 14:52:14De la: nastasemihail, la data 2011-11-30 13:25:08De la: Silviu, la data 2011-11-27 14:25:23De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa. Prietene,faptul ca se numeste TAXA DE POLUARe,e un accident,te asigur.Cand or sa fie masini electrice,statul tot o sa trebuiasca sa ia taxe si o sa ii schimbe denumirea in TAXA DE DETINERE AUTOTURISM sau TAXA DE INCARCARE CU ELECTRICITATE A BATERIILOR AUTO sau.......cum vrei tu. |
|
varzazescu___ 4 mesaje Membru din: 3/01/2012 |
Postat pe: 3 Ianuarie 2012, ora 16:49
De la: 9am178165, la data 2011-01-15 15:55:27Prieteni, va rog sa va alaturati protestului national, si incepand cu 17 ianuarie va rog sa nu mai alimentati la OMV Petrom, pe termen nelimitat. Doamne ajuta ca lovind cu protestul nostru un mare producator la nivel national, sa obtinem micsorarea pretului la carburant. Din informaiile pe care le dein n urma unor documentri informale ct de ct rezonabile....spun eu, Carburanii clasici nu se vor ieftinii, dimpotriv. Actuala rezerv global a zcmntului de petrol i gaze corespunztore exploatrilor economice n condiiile actuale, sunt la limita sustenabilitilor pre / un. producie . n imediatul viitor economic va exista o forfecare brusc pre carburant-producie extras-rafinat-comercializta(pre de comercializare /l foarte sus-producie barili /zi foarte jos) dintr-un zcmnt estimat global, numai 20% se poate exploata n actualele condiii economico-tehnologice, n rest exploatarea va fi deosebit de costisitoare tehnologic, ceea ce va induce un pre per barilul de petrol extras, cu mult superior, estimativ, cam la de 4-5 ori actualul pre. Concluzia: la preul actual, restul de 80% din zcmntul estimat este inexploatabil din punct de vedere economic. Bun sugestia lui Tramp. Alta: - biocombustibili -combustibili sintetici. i.e: Vezi:The Biodiesel Handbook . -orice ncercare de a reduce consumul de carburant,costurile/Km parcurs, necesit modificri, intervenii technice de anvergura asupra motorului , nerecomandabil i ineficiente din punct de vedere cost execuie ctig cost per Km parcurs. ntr-o asemenea situae, se poate reduce consumul de carburant pna la cu 20% mai puin din actualul consum prevzut de constructorul motorului. Autovehiculele electrice pentru uz individual sun nc un paleativ scump i costuri de ntreinere la fel de ridicate, nc neviabile i mari consumatoare de elemente minerale rare i la fel de scumpe.(folosin transp. n comun, pe ci ferate, diferite sisteme integrate de transport autonome-far cond. Uman-intra urbane sau, intraurban personal este cu totul altceva) Combustibilii sintetici sunt viitorul n transportul auto-moto individual extra urban dotat motor clasic, mas-mac.2-4 timpi de funcionare. Economic , recomandabil, un autoturism mac de mic litraj -pna la 3l/100Km parcuri- n intra urban, i un autoturism mac de capacitate cilinduc medie-pna la 1980cmc- necesar deplasrilor extra urmane sau vacane, evident se pot alimenta combinat-motorin, biocombustibili, gpl. |
|
9am048641 3 mesaje Membru din: 18/05/2009 |
Postat pe: 6 Ianuarie 2012, ora 08:34
daca sintem uniti trebuie sa cedeze ; la fiecare sfirsit de an aflam ca s-a inregistrat un mare profit pe spinarea noastra .
Raporteaza abuz de limbaj |
|
ovidiu_ovi1971 1 mesaj Membru din: 30/11/-0001 |
Postat pe: 6 Ianuarie 2012, ora 15:22
sant de acord si sustin
Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 2310 mesaje Membru din: 6/06/2009 Oras: ALTA LOCALITATE |
Postat pe: 7 Ianuarie 2012, ora 03:51
De la: 9am048641, la data 2012-01-06 08:34:05daca sintem uniti trebuie sa cedeze ; la fiecare sfirsit de an aflam ca s-a inregistrat un mare profit pe spinarea noastra . Vorbe goale, amice, vorbe goale ... Ce inseamna sa fim uniti ? Eu care trebuie sa fac naveta vreo suta de km pe zi ca sa-mi castig painea trebuie sa fiu solidar cu cel care-si scoate masina o data la doua saptamani pentru ca lucreaza in localitatea de domiciliu si nu-i trebuie masina ca mie ? In ce consta uniunea asta despre care vorbesti ? Profit se scoate din orice, inclusiv din ridicarea gunoiului ... Sa ne unim si impotriva astora ? Sa ne inecam in gunoaie ? Demagogie, vorbe goale ... Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
|
|
Fosta membra 9am.ro 2310 mesaje Membru din: 6/06/2009 Oras: ALTA LOCALITATE |
Postat pe: 7 Ianuarie 2012, ora 10:22
De la: ovidiu_ovi1971, la data 2012-01-06 15:22:10sant de acord si sustin Ia, zi, cum susti, amice ? Ideea sau faci si ceva concret. Daca da, daca faci ceva concret, spune-ne si noua, lumineaza-ne ! Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
|
|
dorud_navy 9 mesaje Membru din: 30/11/-0001 |
Postat pe: 11 Ianuarie 2012, ora 10:36
sunt de acord cu protestul,s-a intrecut cu mult masura
in ceea ce priveste pretul carburantilor. D.D. Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 2310 mesaje Membru din: 6/06/2009 Oras: ALTA LOCALITATE |
Postat pe: 11 Ianuarie 2012, ora 14:23
De la: dorud_navy, la data 2012-01-11 10:36:34sunt de acord cu protestul,s-a intrecut cu mult masura Si cam care ar fi fost "msura" ? Care ar fi adevaratul pret al carburantilor ? E cineva n stare s rspund la intrebarea asta ? Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
|
|
250526 11 mesaje Membru din: 12/01/2012 |
Postat pe: 12 Ianuarie 2012, ora 18:47
...apropos:
nainte de-a ne preocupa tot felul de paradoxuri economice romneti generate de-o clas politic corupt i incompetent, primordial, ar fi fost necesar s rspundem unor ntrebri minimaliste n ceea ce privete fundamentarea preului / litrul de carburant comercializat ntr-o oarecare staie peco in Romnia, cum ar fi: -proveniena materiei prime(iei) intern-extern -costuri extracie intern -costuri transport (infrastructur transport) -costuri rafinare(prelucrare) -costuri distribuie -costuri comercializare cu amnuntul -costuri accizare, taxare,impozitare ns, Unii,i-au nvat "bine" lecia, aia cu profitul, dar nu prea contientzeaz al cui este profitul. Despre profit excesiv ai auzit vorbindu-se, dar despre constituirea unor cartele comerciale a unor "oameni de afaceri" de prin diferite domenii, producie-prelucrare-transport , comercializare n special, pentru a monopoliza i menine o anumit politic a departamentului de marketing a firmei n vedera asigurrii n pia a unui trend ascendent al preului per um.produs comercializat, sau, constituirea acelorai cartele , nelegeri tacite, prin a cror politici implementate n piaa muncii menin preul /or fora de munc foarte jos,...n vederea obinerii unor profituri excesive ? Dar despre acele profituri porceti obinute n urma unor "negocieri " cu statul, prin care se obin tot felul de faciliti fiscale, financiare, sau de alt natur auzit-ai? Despre duble sau triple impozitri-taxri directe sau indirecte pe care le practic statul atunci cnd i rotunjete pib-ul pe seama unui produs ce nu este unul de lux ci, dimpotriv, sunt de strict ncesitate, vitale n apropape tot ce mic din punct de vedere economic , aa cum sunt carburanii ? Dar despre creditele contractate de firme private garantate de stat-guvern- i apoi trecute n contul datoriei publice, ai auzit vreodat? tii care sunt sumele, pe care un agent comercial le obine dintr-un contract bancar de creditare,- garantat de stat, guvern- pentru a investi n construcia unei staii, peco s spunem, pe care n-o mai ramburseaz bncii pentru simplul motiv c nu are un vad comercial corespunztor acelui anticipat studiul de pia din studiului pre-investiional? Dar despre accizarea produselor energetice-carburani- tii ceva, ct-de-ct acolo ...astfel nct s fii capabili de-a exprima o opinie n cunotin de cauz? Ai studiat fundamentarea majorrilor de accize pe care guvernul le-a implementat chiar de la nceputul noului an n codul fiscal? Deja preul litrului de carburant a fost scumpit n Rmnia tocmai ca efect al majorrii accizelor. Ia zicei-mi, preul cu amnuntul , la pomp pe litrul de carburant, l achii cu tva inclus nainte de accizare sau dup ce acelai litru a fost deja accizat, taxat, impozitat de ctre stat?.. la care se adaug i o indexare conform ratei inflaiei i-a marjei de profit pe care comerciantul respectiv i-l dorete realizat? Imagineaz-i c plteti un tva/l de carburant ce reprezint cu 24% mai mult din pre/l...i-ar mai fi cteva , dar... Parazitarea fundamentrilor de pre -vezi paga, finanri campanii electorale, etc.-din care rezult acel pre cu amnuntul pe care-l achii pe litrul de carburant ntr-o oarecare staie peco, ct i in ceea ce privete fiscalizarea, s ii c exist i alte coli de gndire, concepte fiscal-economice, nu numai acea coal ale crei teorii fiscale sunt practicate de o administraie incapabil s neleag adevratele legi scrise sau nescrise ale unei economii capitaliste adevrate, v tot aburete cu diferite viziunii,concepii i implementri a unei fiscalizri stufoase, incoerente, inaplicabil i totui impus, chiar dac randamentul fiscalizrii practicate de administraie este sub 35% din ceea ce i propune acea fiscalizare pguboas, att pentru stat, dar mai ales pentru cetean, fie el persoan fizic, sau juridic. Solidaritate? S fim unii? ...pi,... cine vrei s-i rspund afirmativ Ovidiu,s-i susin cauza efectiv, un idividualist convins, un egoist care plnge dup solidarizare numai in momentul n care interesul, cauza personal este n joc, iar atunci cnd interesul general primeaz, brusc devine individualist,face pe deteptul !?... Glumeti amice... Romnii nu se pot solidariza dect atunci cnd este prea trziu,doar atunci cnd sunt la un pas de a-i lua draku, i-o s-i ia foarte repede, n urmtori 3-4 ani! Dac a fi spus c: draku a nceput deja s acioneze, v-a jigni ! tii cam / ce/ct fiscalizare direct sau indirect suport 1 litru de carburant comercialzat intr-o staie peco romneac raportat la puterea de cumprare a ceteanului a cror venituri salariale sunt la rndul lor impozitate excesiv? Guvernul Romn, prin: fps,apaps, avas, etc., i-a concesionat, sau vndut, rezervele strategice energetice nu ctre un acionariat majoritar romnesc, ci ...?...i-acum , tot el, guvernul, impozitez, taxeaz excesiv ceteanul, adic , cererea, fr a ncerca o reglementare strict liberal a produciei i comercializrii, nicidecum, activitile economice :extrecia, prelucrarea,comercializarea,(un singur exemplu: impozit pe profit 16%-pe care oricum guvernul nu reuete s-l colecteze att timp ct compania respectiv l reinvestete n proporie de peste 99%, cu alte cuvinte , real, statul nu ctig prin impozitare dect praful de pe tob, dar cererea, ceteanul, a achitat preul / litrul de carburant comercializat n staia peco, acum, putei compara acest aspect cu dimnuarea unui salariu de bugetar 25% i majorarea tva-ului de la 19 la 24%, statului lipsindu-i sumele necesare finanrii, salarizrii, serviciilor publice asumateconstituional: snatate,educaie- nvmnt, ordine i siguran public , etc) Poate, probabil,acest minim exemplu are s deschid ochiii unor adormii n ale interesului financiar propriu,-al propriilor costuri suportate/l carburant dintr-un salariu mult inferior celui minim european- i protecia consumatorului pe care politico-administrativul romnesc l-a manifestat i-l manifest fa de proprii ceteni. Din moment ce politicile guvernamentale, ale consiliului concurenei,ale altor autoriti romneti cum ar fi: oficiul pentru protecia consumatorilor, concurenei, etc., nu apr i nu susin interesele financiar-economice ale Ceteanului Romn, evoluiile financiar-economice vor fi tot timpul ntr-un trend defavorabil consumatorului. S fii solidar cu ei i mai puin cu propriu interes, propriul buzunar, sau cu buzunarele celor asemeni ie, este o dovad clar de prostie, o imbecilitate, sau ipocrizie n unltim instan, -avnd n vedere miorlielile pe care le tot vehiculezi aici, pe forum- referitoare la reducerea consumului de carburant al propriului autoturism. Fii solidar cu cei ce i aliniaz arbitrar preurile de consum, sau ale utilitilor la cele din piaa european(zon euro) dar uit s-i coreleze, alinieze, liberalizeze aceleai preuri -europene- atunci cnd se ncearc introducerea n politica administrativ de stat pentru alinierea preului pe or a forei de munc pe care i-o cumpr,- fie c eti bugetar sau angajat al sectorului economic prvat- la un pre de cca.15 ori mai mic. Raporteaza abuz de limbaj |
|
Tramp 9944 mesaje Membru din: 16/08/2010 |
Postat pe: 12 Ianuarie 2012, ora 19:07
De la: Silviu, la data 2012-01-11 14:23:47De la: dorud_navy, la data 2012-01-11 10:36:34sunt de acord cu protestul,s-a intrecut cu mult masura Cu cat pretul la carburanti este mai mare ,cu atat accizele cresc=castigator (statul),adica cei care dorm in scaunele lor de (demnitari) Marele scandal cu scoaterea benzineiECO-Premium,de pe piata ,face ca (statul )sa impuste 2 iepuri de o data ,din buzunarul amaratilor de locuitori ai acestei (TARI)! Ceio 3 R ,nu mai sunt valabili astazi!
Raporteaza abuz de limbaj |
|
250526 11 mesaje Membru din: 12/01/2012 |
Postat pe: 12 Ianuarie 2012, ora 19:58
At diesel 1,334/ l mot.=>58,562 lei---->
Ro.: petrom=56.300 lei rom petrol=57,700 lei omv=57,900 lei mol=61,130 lei lukoil=55.400 lei agip=61,000 lei At. v.min.net 1200 Ro.v.min. 675 lei Q.E.D.
Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 2310 mesaje Membru din: 6/06/2009 Oras: ALTA LOCALITATE |
Postat pe: 13 Ianuarie 2012, ora 00:17
De la: 250526, la data 2012-01-12 18:47:31...apropos: Excelenta argumentatie ! Logica de fier. De necontestat. Ma faci sa-mi fie rusine sa ma mai urc in masina. Serios, nu fac misto. Dar, altminteri nu ma mai pot duce la slujba. Cum ar fi bine sa procedez ? Ma lupt, tocmai pentru ca am observat toate cate le spui tu aici atat de rece, sa-mi fac masina sa consume cat mai putin. Si mai sunt cativa, putini, care gandesc la fel ca mine. Tu ai politizat subiectul. Profesionist. Asa este. Analiza ta este impecabila. M-ar interesa, practic, cum crezi tu ca se poate realiza "solidarizarea" asta ? Cine s-o faca ? Numai astia din companiile petroliere sunt profitori ? Cine suntem aia care ne-am putea solidariza ? Cum de coagulam ? Sa apropie 17 cand se propune boicotarea prin nealimentare la Petrom. Nu e aleasa prost ? N-ar fi trebuit sa se inceapa cu Rompetrolul ? E mai mica, am fi avut mai multe sanse ... Petromul e mare, e atat de mare incat nu va avea nici un efect, chiar daca s-ar gasi destui sa nu alimenteze de la ei ... Protestul nu va avea nici o sansa. Nu crezi ? Si, pe deasupra, din cate scrie altcineva, are si cele mai mici preturi, comparativ cu ceilalti ... N-ar fi trebuit sanctionat cel cu pretul cel mai ridicat ? Toata stima pentru analiza ta.
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
|
|
|
|

Deci,80% am emigrat si am cerut azil politic in ...............
halal democratie / cu ce seamana cu nigeria sau germania?