back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Micsorarea pretului la carburant

 


 
Pagini: << 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >> Sari la pagina:
 
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 20 Octombrie 2011, ora 05:28

De la: Silviu, la data 2011-10-19 16:29:28
De la: nastasemihail, la data 2011-10-19 04:59:05Deschideti un topic special. La acest topic, nu stie nimeni ce discutati. Si e interesant.


De ce nene Nastase ?
Asta este despre micsorarea pretului la carburant.
Daca aditivezi motorina cu Hidrogen si motorul consuma mai putin carburant, nu-i micsorezi pretul carburantului.
Pot sa ma bat eu cu astia de la companiile petroliere care fac ce vor cu pretul ?
Au incercat unii sa se joace, pentru ca n-aveau ce face, pe la benzinarii alimentand 1 litru, platind cu banuti maruntei ... fite d-astea ...
Asa, si ?
S-au speriat aia ?
I-a durut in basca.
Mai interesant ar fi sa vedem daca putem folosi o instalatie care disociaza apa in hidrogen si oxigen pentru economia de carburant.
Ia citeste si matale pe net si instruieste-te.

Revenind la Leonard din Spania.
Azi m-am m-ai luptat cu instalatia.
I-am pus o supapa unisens, la fel ca aia pusa pana-n galeria de admisie, dupa debitmetru, cu sensul spre generator. Asa am constatat ca amperajul nu mai fluctueaza intre 6 si 10 A.
Pe urma am mai pus soda pana am ajuns la 13 A cu vasul umplut cam 75% din volumul lui, dupa cum scriu aia in manual ca trebuie ca generatorul meu sa ia intre 12 si 15 A.
Pe masura ce va scadea nivelul apei (al electrolitului) amperajul va creste pana la 15-16 A.
Pe urma am mai citit tot in manualul asta de la ei ca trebuie resetat ECU.
Asa ca am dezlegat negativul de la borna si o sa-l pun la loc maine de dimineata inainte sa plec la serviciu sa vedem ce iese.
Deocamdata, de doua saptamani, nu pare a se inregistra nici o economie de carburant.
Sa vedem ce se mai intampla.
O sa mai am de montat PWM-ul daca nici asa nu ii dau de cap, ca sa pot regla amperajul la o valoare constanta si sa vad ce face.
Ia fi atent ce sriu astia in manual:
" Astfel va trebui sa va incadrati in urmatoarele intervale:
DC1500 - 6-8 A 12v ; DC2000 – 12- 15 A 12v ; DC3000 – 18 -22 A 12v ; DC4000 - 15A 24v
IMPORTANT ! Daca apa capata o culoare maronie dupa numai cateva ore de functionare, inseamna ca ai o cantitate prea mare de electrolit in sistem ce “mananca” placile generatorului foarte repede. Inlatura apa imediat si refa-ti compozitia !

Avertisment ! Sa nu cazi in tentatia de a nu masura cantitatea de curent, sau de a spori concentratia electrolitului mai mult decat va sfatuim, pentru ca, pe termen lung, generatorul va inceta sa mai functioneze in parametri, iar tu nu vei mai economisi combustibil.
De asemenea este gresit sa presupui ca o cantitate mai mare de HHO inseamna o cantitate mai mare de combustibil economisit. Pentru fiecare tip de motor exista un punct optim. Sistemul ar trebui sa produca aprox. 0,3 litri / min HHO la fiecare 1000 cm3 (ex: un motor de 2800cm3 va avea nevoie in jur de 0,84 litri/min HHO)."

Eu am DC-2000.

Mai vorbim.
Sa-r putea ca, la mine sa nu se poata face nimic pentru ca neamtul a facut ECU sa tina minte bancul de informatii despre injectoare, orice i-ai face lui ECU. Habar n-am si nici n-am gasit pe unul care sa stie. WV Sharan cu motor de 1 900 cmc din 2003.

Multumesc pentru sfaturi.
SALUT, hai sa discutam putin pe seama la ECU ,pai ECU functioneaza cu ajutorul sensorilor si EFIE are rolul de a ajusta informatiile care ajung la ECU si care din cauza ca se foloseste HHO ,pai ajung eronate daca nu arfi ajustate inainte de EFIE . ECU gestioneaza injectoarele si turbo si avansul si egr-ul si mai multe dar toate cu ajutorul la sensorii din motor , e foarte rar cazul cind o rotatie completa a motorului se aseamana in cosum de carburanti si aer cu urmatoarea sau cu cea de din -nainte,eu am probat cu un tester care la-am cumparat pt opel, si sint foaret diferite cantitatile consumate de la o rotatie la alta ,si de ce ?,din cauza ca sensorii citesc in continuu informatii si ECU gestioneaza injectoarele si turbo pe baza acestor informatii , rolul acesta il are EFIE de a ajusta informatiile la ECU care la ridul sau ajusteza functionarea injectoarelor,turbo, egr.etc. CIAU mai vorbim


Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 20 Octombrie 2011, ora 16:25

Gata ... ieri seara am dezlegat minusul, de dimineata l-am pus la loc asa cum scriau aia in manual ca s-ar reseta ECU.
Am facut si schimbul de ulei si plinul.
Asa ca, mai vorbim peste cateva sute de km.
Parca nu mi-am pierdut de tot nadejdea.
Tot mai sper sa dea rezultate si pe masina mea.

Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
Fosta membra 9am.ro

23741 mesaje
Membru din: 25/04/2010
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 20 Octombrie 2011, ora 16:50

De la: Silviu, la data 2011-10-20 16:25:17Gata ... ieri seara am dezlegat minusul, de dimineata l-am pus la loc asa cum scriau aia in manual ca s-ar reseta ECU.
Am facut si schimbul de ulei si plinul.
Asa ca, mai vorbim peste cateva sute de km.
Parca nu mi-am pierdut de tot nadejdea.
Tot mai sper sa dea rezultate si pe masina mea.


Ma omoara suspansul...
La mers se simte ceva? se aude diferit?
Dau o fuga la tine pentru un test drive!

Raporteaza abuz de limbaj
Nu te teme ca ai prea mult bun simt
Fosta membra 9am.ro

23741 mesaje
Membru din: 25/04/2010
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 20 Octombrie 2011, ora 17:34

în multime, la intrarea intr-o manastire, se aude un strigat:
- Fratilor, eu merg! Eu merg din nou pe picioarele mele!
- Spune, cum s-a produs minunea?
- Mi-au furat masina!


Ok, stiu, e off topic..

Raporteaza abuz de limbaj
Nu te teme ca ai prea mult bun simt
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 21 Octombrie 2011, ora 00:18

De la: Ingrid, la data 2011-10-20 17:34:50în multime, la intrarea intr-o manastire, se aude un strigat:
- Fratilor, eu merg! Eu merg din nou pe picioarele mele!
- Spune, cum s-a produs minunea?
- Mi-au furat masina!


Ok, stiu, e off topic..


Tu?

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 21 Octombrie 2011, ora 00:19

De la: Silviu, la data 2011-10-19 16:29:28
De la: nastasemihail, la data 2011-10-19 04:59:05Deschideti un topic special. La acest topic, nu stie nimeni ce discutati. Si e interesant.


De ce nene Nastase ?
Asta este despre micsorarea pretului la carburant.
Daca aditivezi motorina cu Hidrogen si motorul consuma mai putin carburant, nu-i micsorezi pretul carburantului.
Pot sa ma bat eu cu astia de la companiile petroliere care fac ce vor cu pretul ?
Au incercat unii sa se joace, pentru ca n-aveau ce face, pe la benzinarii alimentand 1 litru, platind cu banuti maruntei ... fite d-astea ...
Asa, si ?
S-au speriat aia ?
I-a durut in basca.
Mai interesant ar fi sa vedem daca putem folosi o instalatie care disociaza apa in hidrogen si oxigen pentru economia de carburant.
Ia citeste si matale pe net si instruieste-te.

Revenind la Leonard din Spania.
Azi m-am m-ai luptat cu instalatia.
I-am pus o supapa unisens, la fel ca aia pusa pana-n galeria de admisie, dupa debitmetru, cu sensul spre generator. Asa am constatat ca amperajul nu mai fluctueaza intre 6 si 10 A.
Pe urma am mai pus soda pana am ajuns la 13 A cu vasul umplut cam 75% din volumul lui, dupa cum scriu aia in manual ca trebuie ca generatorul meu sa ia intre 12 si 15 A.
Pe masura ce va scadea nivelul apei (al electrolitului) amperajul va creste pana la 15-16 A.
Pe urma am mai citit tot in manualul asta de la ei ca trebuie resetat ECU.
Asa ca am dezlegat negativul de la borna si o sa-l pun la loc maine de dimineata inainte sa plec la serviciu sa vedem ce iese.
Deocamdata, de doua saptamani, nu pare a se inregistra nici o economie de carburant.
Sa vedem ce se mai intampla.
O sa mai am de montat PWM-ul daca nici asa nu ii dau de cap, ca sa pot regla amperajul la o valoare constanta si sa vad ce face.
Ia fi atent ce sriu astia in manual:
" Astfel va trebui sa va incadrati in urmatoarele intervale:
DC1500 - 6-8 A 12v ; DC2000 – 12- 15 A 12v ; DC3000 – 18 -22 A 12v ; DC4000 - 15A 24v
IMPORTANT ! Daca apa capata o culoare maronie dupa numai cateva ore de functionare, inseamna ca ai o cantitate prea mare de electrolit in sistem ce “mananca” placile generatorului foarte repede. Inlatura apa imediat si refa-ti compozitia !

Avertisment ! Sa nu cazi in tentatia de a nu masura cantitatea de curent, sau de a spori concentratia electrolitului mai mult decat va sfatuim, pentru ca, pe termen lung, generatorul va inceta sa mai functioneze in parametri, iar tu nu vei mai economisi combustibil.
De asemenea este gresit sa presupui ca o cantitate mai mare de HHO inseamna o cantitate mai mare de combustibil economisit. Pentru fiecare tip de motor exista un punct optim. Sistemul ar trebui sa produca aprox. 0,3 litri / min HHO la fiecare 1000 cm3 (ex: un motor de 2800cm3 va avea nevoie in jur de 0,84 litri/min HHO)."

Eu am DC-2000.

Mai vorbim.
Sa-r putea ca, la mine sa nu se poata face nimic pentru ca neamtul a facut ECU sa tina minte bancul de informatii despre injectoare, orice i-ai face lui ECU. Habar n-am si nici n-am gasit pe unul care sa stie. WV Sharan cu motor de 1 900 cmc din 2003.

Multumesc pentru sfaturi.

Cum vreti, dar ramine aici, fara sa stie nimeni de ce spuneti.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 21 Octombrie 2011, ora 04:02

SI UNDE AR FI MAI NIMERIT SA SE DISCUTE PROBLEMA ACEASTA,am continuat sa scriu in acest topic gindinduma ca este citit de multe persoane care inca cauta raspunsuri la un fel de a economisi carburant ,pentru ca idea de a cobori pretul carburantului de catre noi consumatorii ,mi se pare cu neputinta ,indiferent unde ne aflam sau tara in care traim!

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 21 Octombrie 2011, ora 08:51

Asa este ...
Imi pare rau dar nu este neaparat ca nenea Nastase sau oricine altcineva sa inteleaga el tot, tot, tot.
Si nici nu e obligatoriu sa-i explicam cum se reduce pretul carburantului daca-l aditivezi cu ceva obtinut din apa distilata.
Nici nu este obligatoriu ca, daca nu intelegi ce vorbesc unii intre ei, live sau in scris ca aici, sa te amesteci acolo, sa subliniezi ca n-ai habar dar sa continui s-o faci, ca si cand aia ar fi obligati sa-ti dea tie socoteala in vreun fel. Dupa toate astea, le mai si spui sa se duca aia pe un alt forum ca te deranjeaza, ca asa crezi tu ca ar fi mai bine.
Pai bine mai nene Nastase, am observat ca matale esti pe toate forumurile, topicurile sau cum le-ao zice .... cam cum eram si eu odata, ai opinii despre orice .... ca si Ingrid, asa mai apoase, mai diluate, sa le spunem in mod comun, conventionale si politicoase ... nici aici nu scap de matale ?
Lasa-ma domnule sa-mi vad de povestea cu HHO cu Leonard ! Citeste si taci !
E greu ?

Ingrid, te intereseaza povestea.
Ai laptop cu microfon sa putem sta de vorba ?
Ca sa nu fac bataturi la deste ...

Sa revenim la chestia cu HHO. L-am facut sa functioneze pe masina. Se produc bule de HHO la curentul prescris de producator in manual. I-am pus si un Chip EFIE in paralel cu muga de diagnoza asa cum e prezentat intr-un filmulet despre VOLO.
Cam nimic.
Probabil ca singurul castig va fi curatarea circuitului de evacuare.
Deocamdata mai am sperante.
Legendele spun ca aia care consumau 14% in oras acum consuma 8-9%.
Eu nu-i cred. N-am cunoscut pe niciunul personal. Doar legenda spusa de aia care comercializeaza sau moteaza chestii d-astea. Eu am cunoscut numai si numai d-astia ca mine care se vaita ca nu se obtine rezultatul scontat.
Mai e o chestie. Masina mea consuma 5,2-5,5 % media pe 80 km zilnic dus-intors la slujba.
In excursii, pe 4.600 km, pana la Roma, autostrazi, alea, alea mi-a luat 6,4 %.
Dupa chestia asta cu montatul HHO m-as fi asteptat sa reduc consumul de carburant cu 30% nu cu 45-50% cum mananca aia rahat in prospecte.
Eram multumit si cu o reducere cu 20%, cu 15%.
Sunt amici care spun: ba, ai masina care-ti ia, 5,5%, si e cat un tanc (minivan e VW Sharan) are aproape 2 tone si nu esti multumit ? CAt vrei , ma sa-ti consume ? 1% ....
Ei, da, as vrea sa consume mai putin decat consuma fara instalatia asta.
E ceva in neregula ?

S-auzim de bine !

Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
Ionicutu

22 mesaje
Membru din: 30/11/2009
Oras: Iasi

Postat pe: 21 Octombrie 2011, ora 14:13

Imposibil.Conectarea la piata internationala-cerinta majora a UE (mai ales in cazul resurselor) face ca titeiul,chiar daca este extras din subsolul ”patriei”sa mearga spre cei ce platesc mai bine.Cum romanii,marea lor majoritate au o putere de cumparare redusa,n-au altceva de facut decat sa cumpere petrol pentru lampa aprinsa de sarbatori.Practic putem sa ne lamentam toata ziua deoarece nimeni nu ne va baga in seama.In capitalism regula este f. clara:ai bani cumperi,n-ai bani pui osul la treaba ca sa ii obtii.Prin urmare dragi romanirevolutia din 89 n-avea cum sa deschida portile paradisului,ea ne-a adus alaturi de alte tari democrate care se zbat ca sa aiba,sa traiasca BINE.Pe hau hauri in capitalism nu se obtine nimic.Cum vor unii,destul de multi la noi nu se poate...adica sa munceasca ca-n socialism si sa traiasca ca-n capitalism....Privind cu obiectivitate situatia din Romania putem spune ca inca exista bani pentru a arde degeaba benzina.......

Raporteaza abuz de limbaj
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 21 Octombrie 2011, ora 19:07

REVOLUTIA ?! din 89 ,imi aduc aminte ca eram un copil pe vremea aceea sii ascultam pe cei mari discutind ,incintati de ceea ce va venii si cum va evolua Romania ,buahhh BASME ,stiti ce cred eu ?,ca revolutia nu a facut altceva decit sa deschida CUTIA PANDOREI a capitalismului putred si corupt care a vazut in Romania si celelalte tari ex comuniste o VACA BUNA DE MULS ,asta cred eu !!!

Raporteaza abuz de limbaj
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 23 Octombrie 2011, ora 02:50

De la: leonard, la data 2011-10-21 04:02:12SI UNDE AR FI MAI NIMERIT SA SE DISCUTE PROBLEMA ACEASTA,am continuat sa scriu in acest topic gindinduma ca este citit de multe persoane care inca cauta raspunsuri la un fel de a economisi carburant ,pentru ca idea de a cobori pretul carburantului de catre noi consumatorii ,mi se pare cu neputinta ,indiferent unde ne aflam sau tara in care traim!

Nu e citit, din moment ce nu se intra dinafara.
Daca ar fi textuat cum trebuie, ar fi muti interesati de subiect.
E un alt principiu, ce asteapta dupa colt, ce foloseste hidroliza, aparent. E altceva.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 23 Octombrie 2011, ora 06:10

pai deschide dumneata un topic bine textuat ,si eu promit ca-mi mut sarsanaua,dar chiar si asa nu cred ca mai sint si altii,din moment ce nu mai este nimeni intrat in comt.

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

23741 mesaje
Membru din: 25/04/2010
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 23 Octombrie 2011, ora 06:35

De la: leonard, la data 2011-10-23 06:10:41pai deschide dumneata un topic bine textuat ,si eu promit ca-mi mut sarsanaua,dar chiar si asa nu cred ca mai sint si altii,din moment ce nu mai este nimeni intrat in comt.


Eu sunt interesata de masini si urmaresc subiectul de la inceput.. Am si vorbit cu Silviu despre ce progrese are el si ce as putea face eu.

Raporteaza abuz de limbaj
Nu te teme ca ai prea mult bun simt
9am167612

3 mesaje
Membru din: 3/11/2009
Postat pe: 23 Octombrie 2011, ora 20:21

DA va promit ca ma alatur protestului si nu voi alimenta la Petrom si la OMV pana nu vor micsora pretul sub 5 lei pe litru. ! Cu stima Dorel

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

23741 mesaje
Membru din: 25/04/2010
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 23 Octombrie 2011, ora 21:24

De la: 9am167612, la data 2011-10-23 20:21:51DA va promit ca ma alatur protestului si nu voi alimenta la Petrom si la OMV pana nu vor micsora pretul sub 5 lei pe litru. ! Cu stima Dorel


Bravo! vezi sa nu biciui cai!!

Raporteaza abuz de limbaj
Nu te teme ca ai prea mult bun simt
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 24 Octombrie 2011, ora 01:16

De la: Ingrid, la data 2011-10-23 06:35:14
De la: leonard, la data 2011-10-23 06:10:41pai deschide dumneata un topic bine textuat ,si eu promit ca-mi mut sarsanaua,dar chiar si asa nu cred ca mai sint si altii,din moment ce nu mai este nimeni intrat in comt.


Eu sunt interesata de masini si urmaresc subiectul de la inceput.. Am si vorbit cu Silviu despre ce progrese are el si ce as putea face eu.
Si cam ce va sfatuit domnul Silviu sa faceti ?.Asa ca intrebare!

Raporteaza abuz de limbaj
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 24 Octombrie 2011, ora 01:23

Nene Silviu vad ca nu mai zici nimic ,esti ocupat sau te-ai lasat pagubas cu probele ?,inca o chestie este ca cineva vinde aici in spania un alt tip de generator mai puternic cu PWM- ,EFIE,GENERATOR,CU 350 € MAI 10€TAXE DE TRANSPORT ,adica vreu sa zic ca rominii astia care ti lau vindut sint cam tepari .Hai salut ne mai auzim.

Raporteaza abuz de limbaj
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 24 Octombrie 2011, ora 01:25

De la: leonard, la data 2011-10-24 01:16:12
De la: Ingrid, la data 2011-10-23 06:35:14
De la: leonard, la data 2011-10-23 06:10:41pai deschide dumneata un topic bine textuat ,si eu promit ca-mi mut sarsanaua,dar chiar si asa nu cred ca mai sint si altii,din moment ce nu mai este nimeni intrat in comt.


Eu sunt interesata de masini si urmaresc subiectul de la inceput.. Am si vorbit cu Silviu despre ce progrese are el si ce as putea face eu.
Si cam ce va sfatuit domnul Silviu sa faceti ?.Asa ca intrebare!
este ca sint putine doamne sau domnisoare care sa fie interesate de un asemenea subiect ,sint surprins !!!!!!CIAU

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

23741 mesaje
Membru din: 25/04/2010
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 24 Octombrie 2011, ora 07:12

De la: leonard, la data 2011-10-24 01:25:44
De la: leonard, la data 2011-10-24 01:16:12
De la: Ingrid, la data 2011-10-23 06:35:14
De la: leonard, la data 2011-10-23 06:10:41pai deschide dumneata un topic bine textuat ,si eu promit ca-mi mut sarsanaua,dar chiar si asa nu cred ca mai sint si altii,din moment ce nu mai este nimeni intrat in comt.


Eu sunt interesata de masini si urmaresc subiectul de la inceput.. Am si vorbit cu Silviu despre ce progrese are el si ce as putea face eu.
Si cam ce va sfatuit domnul Silviu sa faceti ?.Asa ca intrebare!
este ca sint putine doamne sau domnisoare care sa fie interesate de un asemenea subiect ,sint surprins !!!!!!CIAU


Eu conduc mult si nu se baga nimeni la masina mea, deci sunt fortata sa ma intereseze.
Am o Skodita pe benzina asa ca Silviu mi-a zis sa-i pun GPL, dar el se lupta in continuare cu HHO pentru Sharan

Raporteaza abuz de limbaj
Nu te teme ca ai prea mult bun simt
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 24 Octombrie 2011, ora 15:57

De la: leonard, la data 2011-10-24 01:23:12Nene Silviu vad ca nu mai zici nimic ,esti ocupat sau te-ai lasat pagubas cu probele ?,inca o chestie este ca cineva vinde aici in spania un alt tip de generator mai puternic cu PWM- ,EFIE,GENERATOR,CU 350 € MAI 10€TAXE DE TRANSPORT ,adica vreu sa zic ca rominii astia care ti lau vindut sint cam tepari .Hai salut ne mai auzim.


Generatorul meu functioneaza si inca foarte bine.
Problemea mea este sa dau peste cineva care se pricepe de-adevaratelea, si sa fie accesibil, sa intre in ECU sau sa regleze chipul EFIE de asa maniera (fara sa invete pe masina mea, sa stie deja ce are de facut ...) astfel incat ECU sa dea mai putina motirina prin injectoare.
Nu mai cumpar nimic de la nimeni pe tema HHO !
Am cumparat totul si cam degeaba.

Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 24 Octombrie 2011, ora 16:03

Pe Ingrid am sfatuit-o sa-si puna GPL pentru ca are o masina pe banzina si 1 litru de GPL este 3,07 lei / litru. Functioneaza sigur si econommia e undeva la 40% din raportata la pretul benzinei.
Nu vreau sa-i recomand chestia cu HHO din moment ce la mine n-a dat rezultatele cu care se lauda toti care-ti vand chestiile astea pe net.
Cand i-oi da de cap, cand o sa dea rezultatele scontate o sa-l recomand si sa dau si sfaturi unde sa se duca, unde sa nu se duca, pe bani.
De ce pe bani ?
Simplu, pentru ca totul costa si eu am cheltuit pana acum vreo 1000 lei orbecaind pe la unul si altul care mi-au luat bani seriosi (ultima data 530 lei) si n-au facut mare lucru, sau mai bine zis, dupa ce au facut, cu un aer de expert, n-am obtinut nimic. Ei cu banii, eu cu nimic.
Asta este.

Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 24 Octombrie 2011, ora 20:37

Imi pare rau pentru tine ,si de banii care ti-au fost cheltuiti ,pentru ca stiu ca banii nu-i gasesti pe strada ,despre mine si aparatul meu ve-ti avea vesti cind voi veni in Romania deaici in trei saptamini pentru ca mai multe nu pot sa zic din moment ce nu la-am incercat mai multi KM, atunci am ocazia ca pret de 4000 KM sa-i fac toate probele posibile ,bun si dupa aceea voi mai face comentarii mult mai specifice si mai exacte referitor la HHO.Dimpotriva cei care sint interesati sa.si construiasca si sa experimenteze cu propiul generator asa cum eu am facut la rindul meu pot vedea unele schite si precizari in legatura cu HHO la profilul meu ,astept intrebari si accept tot felul de comentarii referitor la subiect.Numai bine si sa ne mai auzim !!!

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 25 Octombrie 2011, ora 14:46

De la Paris pana la mine acasa sunt 2200 km.
De unde vi de zici ca faci 4.000 km ?

Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
pascu08_yahoo_com

1522 mesaje
Membru din: 26/07/2009
Postat pe: 25 Octombrie 2011, ora 17:53

Domnilor discutia pro si contra este interesanta. ni iese fum fara foc/ sistemul in sine este bun discutia se poarta numai la nivel de randament/

Raporteaza abuz de limbaj
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 26 Octombrie 2011, ora 01:07

De la: Silviu, la data 2011-10-21 08:51:32Asa este ...
Imi pare rau dar nu este neaparat ca nenea Nastase sau oricine altcineva sa inteleaga el tot, tot, tot.
Si nici nu e obligatoriu sa-i explicam cum se reduce pretul carburantului daca-l aditivezi cu ceva obtinut din apa distilata.
Nici nu este obligatoriu ca, daca nu intelegi ce vorbesc unii intre ei, live sau in scris ca aici, sa te amesteci acolo, sa subliniezi ca n-ai habar dar sa continui s-o faci, ca si cand aia ar fi obligati sa-ti dea tie socoteala in vreun fel. Dupa toate astea, le mai si spui sa se duca aia pe un alt forum ca te deranjeaza, ca asa crezi tu ca ar fi mai bine.
Pai bine mai nene Nastase, am observat ca matale esti pe toate forumurile, topicurile sau cum le-ao zice .... cam cum eram si eu odata, ai opinii despre orice .... ca si Ingrid, asa mai apoase, mai diluate, sa le spunem in mod comun, conventionale si politicoase ... nici aici nu scap de matale ?
Lasa-ma domnule sa-mi vad de povestea cu HHO cu Leonard ! Citeste si taci !
E greu ?

Ingrid, te intereseaza povestea.
Ai laptop cu microfon sa putem sta de vorba ?
Ca sa nu fac bataturi la deste ...

Sa revenim la chestia cu HHO. L-am facut sa functioneze pe masina. Se produc bule de HHO la curentul prescris de producator in manual. I-am pus si un Chip EFIE in paralel cu muga de diagnoza asa cum e prezentat intr-un filmulet despre VOLO.
Cam nimic.
Probabil ca singurul castig va fi curatarea circuitului de evacuare.
Deocamdata mai am sperante.
Legendele spun ca aia care consumau 14% in oras acum consuma 8-9%.
Eu nu-i cred. N-am cunoscut pe niciunul personal. Doar legenda spusa de aia care comercializeaza sau moteaza chestii d-astea. Eu am cunoscut numai si numai d-astia ca mine care se vaita ca nu se obtine rezultatul scontat.
Mai e o chestie. Masina mea consuma 5,2-5,5 % media pe 80 km zilnic dus-intors la slujba.
In excursii, pe 4.600 km, pana la Roma, autostrazi, alea, alea mi-a luat 6,4 %.
Dupa chestia asta cu montatul HHO m-as fi asteptat sa reduc consumul de carburant cu 30% nu cu 45-50% cum mananca aia rahat in prospecte.
Eram multumit si cu o reducere cu 20%, cu 15%.
Sunt amici care spun: ba, ai masina care-ti ia, 5,5%, si e cat un tanc (minivan e VW Sharan) are aproape 2 tone si nu esti multumit ? CAt vrei , ma sa-ti consume ? 1% ....
Ei, da, as vrea sa consume mai putin decat consuma fara instalatia asta.
E ceva in neregula ?

S-auzim de bine !

Duceti-va pe alte site-uri unde se discuta ontopic, si nu ma mai lua asa. Ca sint de specialitate. De multe zeci de ani, se fac experimentari cu electroliza. Si fiindca m-ati suparat nu va spun un principiu, ce se confunda cu electroliza. Dar nu e. Si da de 4 ori mai multa energie decit se baga. S-au facut mii de experimente acum 20 de ani. Si nu a fost concludent ce era. Din moment ce nu a iesit nimic a ramas cum am stabilit.
Pe acele forumuri se spune clar, ca este ACELASI consum de benzina, cu principiul pe care il promoveaza cei cu apa. Nu am vrut sa spun, fiindca nu as fi vrut sa tai aripile acestui user leonard, dar tu silviu, in stilul tau, ma obligi sa o spun.
Principiul combustibilului apa il promoveaza Capra, de vreo 10-15 ani. Si la citi bogati avem in tara, era normal sa porneasca ceva de serie.
Nu sint eu scepticul, dar principiul de care spuneam ca da de 4 ori mai multa energie, are alti parametrii, decit o electroliza normala. Si nu e ceva chimic, bazat pe substante.
Si cind stiu, ma bag, unde nu stiu nu ma bag. De exemplu nu stiu sa inot in ape tulburi, adica politica, si nu ma intereseaza.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 26 Octombrie 2011, ora 03:27

De la: nastasemihail, la data 2011-10-26 01:07:23
De la: Silviu, la data 2011-10-21 08:51:32Asa este ...
Imi pare rau dar nu este neaparat ca nenea Nastase sau oricine altcineva sa inteleaga el tot, tot, tot.
Si nici nu e obligatoriu sa-i explicam cum se reduce pretul carburantului daca-l aditivezi cu ceva obtinut din apa distilata.
Nici nu este obligatoriu ca, daca nu intelegi ce vorbesc unii intre ei, live sau in scris ca aici, sa te amesteci acolo, sa subliniezi ca n-ai habar dar sa continui s-o faci, ca si cand aia ar fi obligati sa-ti dea tie socoteala in vreun fel. Dupa toate astea, le mai si spui sa se duca aia pe un alt forum ca te deranjeaza, ca asa crezi tu ca ar fi mai bine.
Pai bine mai nene Nastase, am observat ca matale esti pe toate forumurile, topicurile sau cum le-ao zice .... cam cum eram si eu odata, ai opinii despre orice .... ca si Ingrid, asa mai apoase, mai diluate, sa le spunem in mod comun, conventionale si politicoase ... nici aici nu scap de matale ?
Lasa-ma domnule sa-mi vad de povestea cu HHO cu Leonard ! Citeste si taci !
E greu ?

Ingrid, te intereseaza povestea.
Ai laptop cu microfon sa putem sta de vorba ?
Ca sa nu fac bataturi la deste ...

Sa revenim la chestia cu HHO. L-am facut sa functioneze pe masina. Se produc bule de HHO la curentul prescris de producator in manual. I-am pus si un Chip EFIE in paralel cu muga de diagnoza asa cum e prezentat intr-un filmulet despre VOLO.
Cam nimic.
Probabil ca singurul castig va fi curatarea circuitului de evacuare.
Deocamdata mai am sperante.
Legendele spun ca aia care consumau 14% in oras acum consuma 8-9%.
Eu nu-i cred. N-am cunoscut pe niciunul personal. Doar legenda spusa de aia care comercializeaza sau moteaza chestii d-astea. Eu am cunoscut numai si numai d-astia ca mine care se vaita ca nu se obtine rezultatul scontat.
Mai e o chestie. Masina mea consuma 5,2-5,5 % media pe 80 km zilnic dus-intors la slujba.
In excursii, pe 4.600 km, pana la Roma, autostrazi, alea, alea mi-a luat 6,4 %.
Dupa chestia asta cu montatul HHO m-as fi asteptat sa reduc consumul de carburant cu 30% nu cu 45-50% cum mananca aia rahat in prospecte.
Eram multumit si cu o reducere cu 20%, cu 15%.
Sunt amici care spun: ba, ai masina care-ti ia, 5,5%, si e cat un tanc (minivan e VW Sharan) are aproape 2 tone si nu esti multumit ? CAt vrei , ma sa-ti consume ? 1% ....
Ei, da, as vrea sa consume mai putin decat consuma fara instalatia asta.
E ceva in neregula ?

S-auzim de bine !

Duceti-va pe alte site-uri unde se discuta ontopic, si nu ma mai lua asa. Ca sint de specialitate. De multe zeci de ani, se fac experimentari cu electroliza. Si fiindca m-ati suparat nu va spun un principiu, ce se confunda cu electroliza. Dar nu e. Si da de 4 ori mai multa energie decit se baga. S-au facut mii de experimente acum 20 de ani. Si nu a fost concludent ce era. Din moment ce nu a iesit nimic a ramas cum am stabilit.
Pe acele forumuri se spune clar, ca este ACELASI consum de benzina, cu principiul pe care il promoveaza cei cu apa. Nu am vrut sa spun, fiindca nu as fi vrut sa tai aripile acestui user leonard, dar tu silviu, in stilul tau, ma obligi sa o spun.
Principiul combustibilului apa il promoveaza Capra, de vreo 10-15 ani. Si la citi bogati avem in tara, era normal sa porneasca ceva de serie.
Nu sint eu scepticul, dar principiul de care spuneam ca da de 4 ori mai multa energie, are alti parametrii, decit o electroliza normala. Si nu e ceva chimic, bazat pe substante.
Si cind stiu, ma bag, unde nu stiu nu ma bag. De exemplu nu stiu sa inot in ape tulburi, adica politica, si nu ma intereseaza.
Salut , hai sa vedem despre ce vorbim ,in primul rind sa ne calmam, pentru ca la nervi cu totii o luam pe linga subiect ,bun ne cerem scuze dupa aceea .Despre Domnu Capra ;domnu Capra a experimentat un procedeu ce se folosea in al-doilea razboi mondial de catre germani pentru ca ajunsesera sa lupte pe linga tancuri nu cu tancurile ,din cauza lipsei carburantilor,mai concret in ce consta principiul ?in a folosi pistoanele motorului pe post de plite incinse si injectind o anume cantitate de APA care in contact cu pistoanele motorului incinse de explozia carburantului face ca apa sa se evaporeze instantaneu,dind mai multa forta DETENTEI ,.In schimb ceea ce eu am citit despre experientele DOMNULUI CAPRA am inteles ca dinsul a incercat sa duca mai departe cercetarile inlocuind ( rolul pistoanelor-plita cu chiuloasa-plita ) modificand intrun fel chiuloasa si atasindui unele plite electrice fabricind intrun final chiar un prototip ,dar specific ca acest tip de motor merge doar cu APA si CURENT ELECTRIC,si ceea ce este mai important DOMNU NASTASE :acest motor nu a avut forta necesara de a face sa circule un autovehicul ,cu mai mult de 70 KM /h pentru ca inca nu este perfectionat , ceea ce nu inseamna ca Eu nu cred in capacitatea DOMNULUI CAPRA de a perfectiona acest principiu si de a scoate un nou prototip in viitorul apropiat .Ceea ce Eu am incercat sa explic este ca Dl CAPRA a preluat ca si MINE si multi altii un proiect deja inventat de catre alte persoane ,si a experimentat incercind sa perfectioneze principiul , este ceva cunoscut si al meu si al dinsului dar fiecare este liber sa experimenteze atita timp cit nu ne adjudecam meritul inventiei ,ci doar publicam rezultatele si experientele chiar domnu CAPRA din cite imi aduc aminte intrun interviu, recunostea ca proiectul original il avea de la o cunostinta ce facuse al doilea razboi mondial si care la ridul sau a avut cunostinta de acesta in acea perioada .UN SALUT PENTRU TOATA LUMEA (critici si incuviintatori)!!!!

Raporteaza abuz de limbaj
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 26 Octombrie 2011, ora 03:44

De la: Silviu, la data 2011-10-25 14:46:57De la Paris pana la mine acasa sunt 2200 km.
De unde vi de zici ca faci 4.000 km ?
EU locuiesc intrun sat la 30 km de Madrid ,si ultima data cind am fost am avut in jurul la 3800 de km ,avind destinatie Braila municipiu ,dar cu fiecere ruta asa am ajuns la 3800-4000, exclud ruta de Slovenia pentru ca nu am incredere sa circul pe zona aceasta! am venit pe :spania-franta-italia- austria-ungaria -romania ,acum vreu sa incerc sa vin pe o ruta care o faceam cu trailerul ,cu spania -franta -germania doar pe drumuri nationale , si dupa aceea sa intru in autopiste,ca este mai ieftin in austria-ungaria au ca noi vigneta ,in felul acesta economisesc dus-intors aproximativ 400 €,taxe de autostrazi,e cva nu ?Salut si sa ne auzim cu bine !!!

Raporteaza abuz de limbaj
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 26 Octombrie 2011, ora 03:46

De la: leonard, la data 2011-10-26 03:44:54
De la: Silviu, la data 2011-10-25 14:46:57De la Paris pana la mine acasa sunt 2200 km.
De unde vi de zici ca faci 4.000 km ?
EU locuiesc intrun sat la 30 km de Madrid ,si ultima data cind am fost am avut in jurul la 3800 de km ,avind destinatie Braila municipiu ,dar cu fiecere ruta asa am ajuns la 3800-4000, exclud ruta de Slovenia pentru ca nu am incredere sa circul pe zona aceasta! am venit pe :spania-franta-italia- austria-ungaria -romania ,acum vreu sa incerc sa vin pe o ruta care o faceam cu trailerul ,cu spania -franta -germania doar pe drumuri nationale , si dupa aceea sa intru in autopiste,ca este mai ieftin in austria-ungaria au ca noi vigneta ,in felul acesta economisesc dus-intors aproximativ 400 €,taxe de autostrazi,e cva nu ?Salut si sa ne auzim cu bine !!!
(ceva)

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 26 Octombrie 2011, ora 08:31

De la: leonard, la data 2011-10-26 03:44:54
De la: Silviu, la data 2011-10-25 14:46:57De la Paris pana la mine acasa sunt 2200 km.
De unde vi de zici ca faci 4.000 km ?
EU locuiesc intrun sat la 30 km de Madrid ,si ultima data cind am fost am avut in jurul la 3800 de km ,avind destinatie Braila municipiu ,dar cu fiecere ruta asa am ajuns la 3800-4000, exclud ruta de Slovenia pentru ca nu am incredere sa circul pe zona aceasta! am venit pe :spania-franta-italia- austria-ungaria -romania ,acum vreu sa incerc sa vin pe o ruta care o faceam cu trailerul ,cu spania -franta -germania doar pe drumuri nationale , si dupa aceea sa intru in autopiste,ca este mai ieftin in austria-ungaria au ca noi vigneta ,in felul acesta economisesc dus-intors aproximativ 400 €,taxe de autostrazi,e cva nu ?Salut si sa ne auzim cu bine !!!


Da, ai dreptate, eu am batut drumurile astea pe autostrazi , ori cu treaba (pana la Viena si inapoi) ori cin concediu si nu m-am gandit la taxele de autostradacare sunt foarte mari, intr-adevar ...

Revenind la chestia cu HHO, am subliniat ca am reusit sa fac micuta instalatie sa functioneze dar nu obtin nici o economie de carburant. Poate si pentru ca nu exista perpetuum mobile. Curentul absorbit de 12-15 A, face ca motorul sa fie novoit sa suporte o povara in plus. Orice consumator electric suplimentar duce la cresterea consumului pe orice masina.
Teoretic ar fi trebuit ca, datorita calitatilor puternic explozive ale hidrogenului, acesta, amestecat cu motorina si oxigenul, sa dea o explozie mai puternica, in urma careia, rezidurile rezultate in urma arderii sa fie mult mai mici. Si sa fie nevoie de mai putina mmotorina pentru explozie. Numai ca trebuie sa-i spuna cineva lui ECU sa dea mai putina motorina injectoarelor. Si asta ar trebui sa se faca reducand timpul de deschidere a duzelor.
Se pare ca asta nu se poate face la motorul cu pompe-duze cu care este echipata masina mea.
Dar, ma mai lupt, poate voi gasi pe cineva care stie bine de tot cum e cu partea asta electronica ce comanda totul pe masina mea.

Ma intreb, la chestia aia cu pistoanele-plita incalzite electric, sau cu chiuloasa-plita electrica, de unde vine electricitatea ? Si la ce randament ? De la acumulator ? Care se incarca ulterior ... si merge treaba pana cand se inverseaza raportul energiei, adica se produce mai putin decat se consuma ?

Se spune ca viitorul este al autovehiculelor electrice, cu acumulatori.
Dar nu se spune cat casta energia electrica pentru incarcarea acumulatorilor si ce inseamna asta in moneda / 100 km parcursi.
Ca si cum energia electrica ar fi gratuita in raport cu carburantii (benzina, motorina).
Stie cineva ?

Pe mine m-a cam desumflat chestia asta cu HHO si am hotarat sa fac public toata povestea, doar doar, ori mai aflu ceva si reusesc s-o fac sa roduca o economie, ori ii scutesc pe altii, naivi ca si mine, sa investeasca in ceva ce nu merge.

Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
Tramp

9944 mesaje
Membru din: 16/08/2010
Postat pe: 26 Octombrie 2011, ora 10:07

De la: Silviu, la data 2011-10-26 08:31:59
De la: leonard, la data 2011-10-26 03:44:54
De la: Silviu, la data 2011-10-25 14:46:57De la Paris pana la mine acasa sunt 2200 km.
De unde vi de zici ca faci 4.000 km ?
EU locuiesc intrun sat la 30 km de Madrid ,si ultima data cind am fost am avut in jurul la 3800 de km ,avind destinatie Braila municipiu ,dar cu fiecere ruta asa am ajuns la 3800-4000, exclud ruta de Slovenia pentru ca nu am incredere sa circul pe zona aceasta! am venit pe :spania-franta-italia- austria-ungaria -romania ,acum vreu sa incerc sa vin pe o ruta care o faceam cu trailerul ,cu spania -franta -germania doar pe drumuri nationale , si dupa aceea sa intru in autopiste,ca este mai ieftin in austria-ungaria au ca noi vigneta ,in felul acesta economisesc dus-intors aproximativ 400 €,taxe de autostrazi,e cva nu ?Salut si sa ne auzim cu bine !!!


Da, ai dreptate, eu am batut drumurile astea pe autostrazi , ori cu treaba (pana la Viena si inapoi) ori cin concediu si nu m-am gandit la taxele de autostradacare sunt foarte mari, intr-adevar ...

Revenind la chestia cu HHO, am subliniat ca am reusit sa fac micuta instalatie sa functioneze dar nu obtin nici o economie de carburant. Poate si pentru ca nu exista perpetuum mobile. Curentul absorbit de 12-15 A, face ca motorul sa fie novoit sa suporte o povara in plus. Orice consumator electric suplimentar duce la cresterea consumului pe orice masina.
Teoretic ar fi trebuit ca, datorita calitatilor puternic explozive ale hidrogenului, acesta, amestecat cu motorina si oxigenul, sa dea o explozie mai puternica, in urma careia, rezidurile rezultate in urma arderii sa fie mult mai mici. Si sa fie nevoie de mai putina mmotorina pentru explozie. Numai ca trebuie sa-i spuna cineva lui ECU sa dea mai putina motorina injectoarelor. Si asta ar trebui sa se faca reducand timpul de deschidere a duzelor.
Se pare ca asta nu se poate face la motorul cu pompe-duze cu care este echipata masina mea.
Dar, ma mai lupt, poate voi gasi pe cineva care stie bine de tot cum e cu partea asta electronica ce comanda totul pe masina mea.

Ma intreb, la chestia aia cu pistoanele-plita incalzite electric, sau cu chiuloasa-plita electrica, de unde vine electricitatea ? Si la ce randament ? De la acumulator ? Care se incarca ulterior ... si merge treaba pana cand se inverseaza raportul energiei, adica se produce mai putin decat se consuma ?

Se spune ca viitorul este al autovehiculelor electrice, cu acumulatori.
Dar nu se spune cat casta energia electrica pentru incarcarea acumulatorilor si ce inseamna asta in moneda / 100 km parcursi.
Ca si cum energia electrica ar fi gratuita in raport cu carburantii (benzina, motorina).
Stie cineva ?

Pe mine m-a cam desumflat chestia asta cu HHO si am hotarat sa fac public toata povestea, doar doar, ori mai aflu ceva si reusesc s-o fac sa roduca o economie, ori ii scutesc pe altii, naivi ca si mine, sa investeasca in ceva ce nu merge.

AHA!tot mai ieftin este gazul!

Raporteaza abuz de limbaj
Pagini: << 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului Micsorarea pretului la carburant
Mergi la: