back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Benzina sau diesel. ce merita cumparat?

 


 
Pagini: << 1 2 3 4 5 6 >> Sari la pagina:
 
je1

5 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 13:55

In momentul de fata Auto Cu motoare TDI SDI au trecut testul de fiabilitate ca pornire iarna ori anduranta.
Fiabilitatea motoarelor TDi cred ca este mai buna si poti tine mai multi ani un tdi Cu conditia sa ai grija la intervalele de service.

Ca doar nu tii o masina doar 4 ani....


horia_2mii2

1 mesaj
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 13:56

Deci in primul rand motoarele pe motorina nu degeaba sunt mai scumpe decat cele pe benzina. Pana mai ieri la inceputurile crizei toata lumea hop top un credit pentru masina noua ... la masini noi nu prea mai conteaza ca intretinerea e mai scumpa la motorina decat la benzina deoarece pana ajungi tu sa faci reparatii majore trece multa apa pe Dunare. Insa la masini second treburile stau putin diferit. totul e o loterie fie ca e pe benzina fie ca e pe motorina. Eu am luat un diesel in 2004 cu 100.000km si pana acum nu am schimbat decat filtre si alte consumabile. si sa fim seriosi motorul pe motorina dotat cu un turbocompresor e ideala pentru cei care vor performante la viteze mici.
Filosofic vorbind acum, vad ca nu a scris nimeni pana acum de zgomot. Cine a ”plecat” de acasa unde parintii aveau o masina pe benzina poate nu va suporta zgomotul diesel. Mie imi place, pe mine ma innebuneste sa aud motorul. si mi se pare ca e si benefic stilului de a sofa pana la urma. zilele trecute am condus o masina pe benzina si va spun sincer ca odata mi s-a oprit motorul si nu mi-am dat seama.

Toate cele bune

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

140 mesaje
Membru din: 31/10/2008
Oras: Cernavoda

Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 14:01

De la: cristianford, la data 2009-02-16 08:26:52
De la: transportorul, la data 2009-02-09 19:20:38Dupa mine ar fi bine daca ai cumpara diesel deoarece dieselu are forta mai mare . Eu am un Q7 diesel si se comporta minunat.


Sa inteleg ca desi ai Q7, visul tau e un M (conform cu poza de la avatar)?


Nu cred, astea sunt visele lui, Nercedes clasa M la avatar (nu in garaj, sau curte, daca are, dar cred ca sta la bloc), Q7 si-ar dori asa ca si-a luat un Sandero pe care-l fugareste de nu mai poate ca asa i-a spus "dilaru", da-i ca merge.
Probabil ca urmatorul mijloc de transport, urmand logica, va fi un TAB, ca ala merge si pe apa asa ca s-a scos si cu deplasarile in weekend pe Bega!
Bafta!
PS: imi place cum raspunzi, da-i inainte, succes!

Raporteaza abuz de limbaj
andu_012

20 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 14:42

eu zic diesel. duce m000lt mai multi kilometri, consum mai mic etc. suntem in romania, majoritatea traim decent, nu suntem nemti sa luam masini noi si peste 3 ani cand ii gata garantia sa luam alta masina. eu am 1.6 tdci 110 cai fuge de rupe pamantu, turatii mici, acu turometrului sta departe de zona rosie si am performante maxime. de ce credeti ca mercedes la camionane, diesel bineinteles, garanteaza 1.000.000 de km.

Raporteaza abuz de limbaj
Evo Lancer IX 4 life
Fosta membra 9am.ro

140 mesaje
Membru din: 31/10/2008
Oras: Cernavoda

Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 15:00

De la: rothmans, la data 2009-04-05 14:01:47
De la: cristianford, la data 2009-02-16 08:26:52
De la: transportorul, la data 2009-02-09 19:20:38Dupa mine ar fi bine daca ai cumpara diesel deoarece dieselu are forta mai mare . Eu am un Q7 diesel si se comporta minunat.


Sa inteleg ca desi ai Q7, visul tau e un M (conform cu poza de la avatar)?


Nu cred, astea sunt visele lui, Nercedes clasa M la avatar (nu in garaj, sau curte, daca are, dar cred ca sta la bloc), Q7 si-ar dori asa ca si-a luat un Sandero pe care-l fugareste de nu mai poate ca asa i-a spus "dilaru", da-i ca merge.
Probabil ca urmatorul mijloc de transport, urmand logica, va fi un TAB, ca ala merge si pe apa asa ca s-a scos si cu deplasarile in weekend pe Bega!
Bafta!
PS: imi place cum raspunzi, da-i inainte, succes!


Scuze, am gresit, nu are nicio legatura cu Bega!
Doar aici era greseala!

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

140 mesaje
Membru din: 31/10/2008
Oras: Cernavoda

Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 16:08

De la: ondin666, la data 2009-01-10 19:39:25Nu se poate compara America cu Europa, primii numai acum au descoperit minunea consumului mic al unui motor diesel, insa in Europa cine are 100.000 euro nu isi cumpara o masina de 80 CP ca sa protejeze mediul si nici nu merge cu masina sa cumpere o paine.
De asta se ocupa in cazul lor o persoana angajata care merge la piata pe jos. Deci poluare 0 :)
Eu nu sunt un miliardar dar va asigur ca ceea ce noi numim o masina de fite, pentru o persoana cu o stare materiala extraordinara care isi schimba anual masina, in functie de noile modele si tendinte, este o masina obisnuita.
Crede ma ca si daca nu sunt inginer auto stiu foarte bine diferenta intre cuplu si putere, precum si faptul ca un motor pe benzina cat este rece are tendinta de a da in nas la plecarea de pe loc, super enervant acest obicei, si care lipseste cu desavarsire la o masina diesel. In plus, vara, un motor mic cu aerul conditionat pornit devine si mai mic si nu te ajuta, fiind bine cunoscute cazurile de motoare oprite la semafor daca au si ac pornit.
O masina de teren, cu toate ca sunt in principiu contra masinilor SUV in aglomeratii urbane, nu presupune neaparat ca esti nesimtit, pur si simplu daca bugetul iti permite si ai nevoie sa te simti in siguranta in trafic, cu siguranta vei detine asa ceva.
E ideala si pentru cei complexati, din diferite motive, si care astfel devin si ei mai impunatori in trafic.
Daca locuiesti in Cucuietii din deal si progresul nu a asfaltat drumul pana in fata casei tale, deoarece primarul sta in alta parte, ori esti indragostit de munte, atunci e posibil sa fie necesar sa vrei sa ajungi sau sa pleci de acasa oricand, nu doar cand vremea iti permite.
Ii salut pe aceasta cale pe toti detinatorii de masini mici si ecologice, din categoria carora fac si eu uneori parte cu o masina germana de 60 CP, ideala pentru oras si distante scurte, dar cand am de facut o excursie mai lunga sau vreau sa ma rasfat pornesc minunata tehnologie tot germana TDI, atat din motive de cuplu si putere, cat si de economie si cu grija pentru mediu.
drumuri bune.
p.s. Nu ai cum sa nu iubesti un diesel, el are grija de tine mereu.


Da, imi place cum te contrezi cu "cristianford" si constat ca ati ajuns sa va intelegeti fara sa va suparati, asta-i bine pentru noi astia profanii in motoare.
Dar acum vine eu si te citez:
Quote:In plus, vara, un motor mic cu aerul conditionat pornit devine si mai mic si nu te ajuta, fiind bine cunoscute cazurile de motoare oprite la semafor daca au si ac pornit. Unquote.
Spune-mi te rog cum da "in nas" o masina care are cutie de viteza automata multi-mode la o CC de 1,6L? Sa nu uit, cu AClima pornit.
Inca n-am intalnit. V-ati ambalat tare pe benzina vs motorina dar ati uitat complet de cutia de viteza!
Ia sa te aud acum.
Eu am avut diesel, mai exact Opel Astra 1.7 TDI si am fost super multumit de masinutza asta, mai ales in rampa, depasirile in rampa erau spectaculoase, intra turbo si eram tatic. Am condus si cDTI, tot Opel 1,7 si sincer motorul ala common rail nu m-i s-a parut spectaculos.
Am masini de serviciu doua TOYOTA Land Cruiser, una V6 pe benzina si una V8 pe motorina. Cu V6 merg vara si cu V8 iarna. Asta mai mare are montat din fabrica un V-bast pe care-l programez sa porneasca cu o ora inainte sa plec la serviciu (repet, iarna).
Sunt la fel ce multumit de ambele, super fiabile masinile Toyota.
Si inca ceva, daca nu ati vazut inca un oras in care SUV-urile sunt la ele acasa va recomand Almaty, Kazakhstan unde 60% sunt din aceasta categorie, iar ca marci sunt Toyota, Lexus (la greu), Mitsubishi,Nissan,Porsche Cayenne,BMW X5, Audi Q7, etc si ce mai vreti voi.
Aaa si sa nu uit balena de Toyota Camry V8 (asta nu-i SUV dar ocupa un spatiu de parcare mai mare decat cele enumerate mai sus).
Bafta!
Astept raspuns pt cutia de viteze automata si sa nu uit sa spun ca eu conduc acasa o Toyota Auris 1,6 VVT M/M, desigur pe benzina (Opelul l-am vandut pt ca nu sunt asa de bogat sa-mi permit doua masini in parcare).
S-auzim numai de bine.


Raporteaza abuz de limbaj
ondin666

204 mesaje
Membru din: 22/12/2008
Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 18:21

la 1.6 deja merge bine de regula si cu A/C pornit, desi un Megane cu acest motor si aerul pornit in panta se simte super vlaguit.
e logic ca o cutie bine etajata si poate una automata se descurca mult mai bine, in panta sigur nu te lasa sa o iei inapoi, iar daca uiti ca esti in treapta a 3-a te schimba ea automat si in prima numai sa ramana motorul in viata.
:)

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

140 mesaje
Membru din: 31/10/2008
Oras: Cernavoda

Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 19:12

De la: ondin666, la data 2009-04-05 18:21:36la 1.6 deja merge bine de regula si cu A/C pornit, desi un Megane cu acest motor si aerul pornit in panta se simte super vlaguit.
e logic ca o cutie bine etajata si poate una automata se descurca mult mai bine, in panta sigur nu te lasa sa o iei inapoi, iar daca uiti ca esti in treapta a 3-a te schimba ea automat si in prima numai sa ramana motorul in viata.
:)

Multumesc de raspuns dar:
Aici vorbeam de Toyota si nu de Megane.
Mai apoi, cutia automata M/M Tiptronic face toti banii, mai ales butonul ala pe care scrie ES (Engage Sport). Pur si simplu zboara, panta si valea nu mai conteaza. Face schimbarea secventiala cu o rapiditate uimitoare, nu se simte asa cum se simte in modul de conducere normal, calm.
Dezavantajul la ES este ca soarbe tare din rezervor (se duce pana la 19L/100 consum instant) functie de cat de mult ceri de la ea. Si sa stii ca da mult, dar daca folosesti aceasta functie doar la depasiri nu-i problema.
Si inca ceva, la depasiri in modul normal daca stii s-o aduci la turatia optima inainte de depasire, te ajuta enorm, totul este sa fii obisnuit cu tipul asta de cutie.
Iar motorul nu moare niciodata

Raporteaza abuz de limbaj
sotto013140

1 mesaj
Membru din: 5/04/2009
Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 19:29

benzina e cel mai bun carburant eu unul nu mias lua niciodata o masina diesel

Raporteaza abuz de limbaj
cojocris

7 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Iasi

Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 19:38

dupa cum vedem benzina urca iar asa ca eu cred ca indiferent cati km faci pe an (daca faci 15000)merita sa cumperi masina pe motorina
in plus are cuplu f bun si un pret la revanzare deasemenea am un 407hdi si e ok


Raporteaza abuz de limbaj
dlx

7 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 20:05

Cineva mult mai sus zicea de motoare diesel farat turbina....prietene..in afara de dacia pick up si solentza 1.9 D nu mai exista motorizari diesel fara turbina :|

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

140 mesaje
Membru din: 31/10/2008
Oras: Cernavoda

Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 21:09

De la: dlx, la data 2009-04-05 20:05:46Cineva mult mai sus zicea de motoare diesel farat turbina....prietene..in afara de dacia pick up si solentza 1.9 D nu mai exista motorizari diesel fara turbina :|


Ce vorbesti coane?
Ce zici de Ford Escort din anii 80 si de frate-su Ford Capri?
Poate doar acum nu mai exista, sau mai sa spunem, nu se mai fabrica, pt ca ele exista.

Raporteaza abuz de limbaj
vancia_mirceauk

2 mesaje
Membru din: 20/03/2008
Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 21:36

Daca esti neaparat foarte interesat uita-te ce motorizari aau gamele utilitare mici-ex. VW caddy,Peugeot Partner, Citroen Berlingo-1,9D este motorul diesel-fara turbo cel mai frecvent montat pe aceste masini din urmatoarele motive:
1. cuplu bun
2. consum moderat
3.fiabilitate enorma(am peugeot partner 2005 cu 450.000 km fara nici o problema) si mai sunt deatule argumente dar nu mai am timp sa le enumar.
Eu fac pe an cam 90.000-120.000 km si va spun ca dieselul e de baza. Acum am un C4 cu 90.000 in un an si un passat cu 60.000

Raporteaza abuz de limbaj
sorin_gliga_teodor

49 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Cluj

Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 21:41

gpl

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

140 mesaje
Membru din: 31/10/2008
Oras: Cernavoda

Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 21:57

i-auzi ce zice baiatul asta VW Caddy,Peugeot Partner, Citroen Berlingo-1,9D este motorul diesel-fara turbo cel mai des folosit pt masinile cargo cel mai des folosite.
Asta este si asa-i cand te bagi ca musca.
Uite eu nu stiu si d'aia nu ma bag dar prea le spune cu suflet ca sa nu-l cred.

Raporteaza abuz de limbaj
cpopescu2004

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 22:54

mai esti si inginer MAS nu MAI.... mai citeste, esti varza...............

Raporteaza abuz de limbaj
maxim_tudor

36 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 23:22

daca masina e noua dif se rec cam in 150000km
intrebarea este daca tii o masina atat si in cat timp ii facia acesti 150000km

Raporteaza abuz de limbaj
liviump

3 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 23:45

Salutare.
Daca se poate sa vorbesti putin strict de GPL as fi super multumit.
Chiar si taximetristi care merg zilnic cu masinile pe benzina cred ca GPL-ul omoara motorul. Eu nu impart aceeasi parere dar.... as vrea sa mi pun si eu GPL si daca poti spune la ce km as putea instala gpl ul(eu am 6000km).
Multumesc anticipat

Raporteaza abuz de limbaj
mariuscc1983

75 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Lugoj

Postat pe: 6 Aprilie 2009, ora 08:27

Instalatiile GPL se pot monta pe masini noi. Multi sustin ca GPL nu afecteaza masinile pe durate de timp iar singurele probleme sunt consumul cu 10-15% mai ridicat si lenea masinii. Din experienta personala GPL a terminat motorul in 80.000 km (am un vectra `92, 1.6 benzina). Primele simtome de capitulare... s-a ars chip-ul din delcou, schimbat 200 euro, consumul a crescut (sa vedeti cum e sa pape un motor de 1,6 33l/100km). Asa ca eu raman la motoare diesel sau eventual benzina fara instalatie de gaz ca sa ma tina masina

Raporteaza abuz de limbaj
cristianford

22 mesaje
Membru din: 5/03/2008
Postat pe: 6 Aprilie 2009, ora 09:14

De la: rothmans, la data 2009-04-05 19:12:21
De la: ondin666, la data 2009-04-05 18:21:36la 1.6 deja merge bine de regula si cu A/C pornit, desi un Megane cu acest motor si aerul pornit in panta se simte super vlaguit.
e logic ca o cutie bine etajata si poate una automata se descurca mult mai bine, in panta sigur nu te lasa sa o iei inapoi, iar daca uiti ca esti in treapta a 3-a te schimba ea automat si in prima numai sa ramana motorul in viata.
:)

Multumesc de raspuns dar:
Aici vorbeam de Toyota si nu de Megane.
Mai apoi, cutia automata M/M Tiptronic face toti banii, mai ales butonul ala pe care scrie ES (Engage Sport). Pur si simplu zboara, panta si valea nu mai conteaza. Face schimbarea secventiala cu o rapiditate uimitoare, nu se simte asa cum se simte in modul de conducere normal, calm.
Dezavantajul la ES este ca soarbe tare din rezervor (se duce pana la 19L/100 consum instant) functie de cat de mult ceri de la ea. Si sa stii ca da mult, dar daca folosesti aceasta functie doar la depasiri nu-i problema.
Si inca ceva, la depasiri in modul normal daca stii s-o aduci la turatia optima inainte de depasire, te ajuta enorm, totul este sa fii obisnuit cu tipul asta de cutie.
Iar motorul nu moare niciodata



Rothmans, cumva M/M - ul este o CV manuala robotizata? Nu am condus asa ceva, dar din cate am auzit, pe langa faptul ca ea reprezinta constructiv un hibrid intre cele doua CV, si modul de utilizare este diferit. Cam care ar fi diferentele in utilizare fata de o CV automata?
Pe de alta parte, general vorbind, modul sport la CV mi se pare o apa de ploaie. M-am dat cu un Tiguan 2.0 TSI (170 CP) in modurile normal si sport. Hmm..in afara de turatia de schimbare a rapoartelor, ceva mai mare pe sport, nimic. Accelerare 0-100 km/h...oarecum insesizabila diferenta (e adevarat - masuratori cu cronometrul telefonului). Pana nu am testat accelerarea pana la suta in ambele moduri mi s-a parut si mie ca trage mai bine...cred ca era efectul Placebo. Ma rog, nu sunt eu sofer profi, dar la o automata ii dai blana si ea isi face treaba. Nu stiu, la Toyota o fi altfel.

Raporteaza abuz de limbaj
Doar EU.
Lightspit

46 mesaje
Membru din: 15/02/2008
Postat pe: 6 Aprilie 2009, ora 10:05

De la: ondin666, la data 2009-01-10 19:39:25Nu se poate compara America cu Europa, primii numai acum au descoperit minunea consumului mic al unui motor diesel, insa in Europa cine are 100.000 euro nu isi cumpara o masina de 80 CP ca sa protejeze mediul si nici nu merge cu masina sa cumpere o paine.
De asta se ocupa in cazul lor o persoana angajata care merge la piata pe jos. Deci poluare 0 :)

Hai sa nu aruncam cu noroi daca nu suntem siguri sau daca nu stim!
Rudolph Diesel a fost ucis (aruncat in apa?), cand traversa Atlanticul catre SUA, chiar de agentii kaiser-ului.
Omul asta Diesel era un om modest si cu o gandire foarte rara in ziua de azi. El de fapt dorea sa faca un motor ieftin si economic disponibil pt toata lumea care nu trebuia sa mearga cu produse petroliere care erau exploatate de carteluri. Nemtii au vazut aplicarea Diesel-ului doar la submarine.
Prima oara in istorie, motoarele diesel au functionat cu ulei (acum din nou :)). Mai precis ulei vegetal. RD mergea in SUA pt a studia infiintarea unei rafinarii pt ulei de arahide.
Prima oara in istorie Diesel-ul a fost folosit in masa la camioane in SUA in timpul crizei economice pt ca benzina era de 6 ori mai scumpa.
Nemtii au recuperat doar peste vreo 40 de ani.

Stiu ca este un adevarat subiect de discutie cu consumul masinilor americane, dar nu este chiar 100% adevarat cum nu sunt adevarate nici multe alte mituri "americane".
Este adevarat ca ele consuma mai mult, dar la un sedan consumul unui motor american s-ar putea sa va surprinda intr-un mod placut.
Un motor Pontiac modern de 3.6L are un consum intre 7l si 12L/100Km in functie de trafic. Motorul "livreaza" 302CP. Nu cred ca putem spune ca motorul asta este "setos" la o asemenea putere!

Ceea ce consuma enorm in SUA sunt SUV-urile care au devenit din ce in ce mai mari si modul de lucru care presupune nu de putine ori o naveta zilnica de 3-4 ore (incepe sa fie si in Europa).
Modul de viata cu cartiere la distante destul de mari de magazine a afectat la randul lor viata, deoarece daca magazinul este la 2 km de marginea orasului nu cred ca vrei sa mergi per pedes pana la el si sa mai si cari cumparaturile la 35 de grade C.
Tehnologia motoarelor nu a stagnat dincolo de Atlantic si nu sunt cu nimic inferiori fata de europeni! Stilul de viata difera.

Raporteaza abuz de limbaj
gillik

3 mesaje
Membru din: 13/11/2008
Oras: Tg Jiu

Postat pe: 6 Aprilie 2009, ora 11:50

benzinarul este cel mai bun compromis la un motor de pana la 2000cc ai performante bune la un consum acceptabil am 2 masini una diesel passat 2003 1,9 tdi si renault laguna 1,8 16 v 2003 si va spun cu mana pe inima ca pasatul ma ruinat de bani piese pe cand laguna am schimbat o singura bobina in valoare de 145 ron pe langa astea consumabilele de rutina.deci domnilor daca luati diesel atunci sper spre binele vostru sa aveti o sursa de motorina ieftina caci duca cateva mii de km de regula 70000 o sa va usureze considerabil bugetul

Raporteaza abuz de limbaj
cristianford

22 mesaje
Membru din: 5/03/2008
Postat pe: 6 Aprilie 2009, ora 15:22

De la: Lightspit, la data 2009-04-06 10:05:06
De la: ondin666, la data 2009-01-10 19:39:25Nu se poate compara America cu Europa, primii numai acum au descoperit minunea consumului mic al unui motor diesel, insa in Europa cine are 100.000 euro nu isi cumpara o masina de 80 CP ca sa protejeze mediul si nici nu merge cu masina sa cumpere o paine.
De asta se ocupa in cazul lor o persoana angajata care merge la piata pe jos. Deci poluare 0 :)

Hai sa nu aruncam cu noroi daca nu suntem siguri sau daca nu stim!
Rudolph Diesel a fost ucis (aruncat in apa?), cand traversa Atlanticul catre SUA, chiar de agentii kaiser-ului.
Omul asta Diesel era un om modest si cu o gandire foarte rara in ziua de azi. El de fapt dorea sa faca un motor ieftin si economic disponibil pt toata lumea care nu trebuia sa mearga cu produse petroliere care erau exploatate de carteluri. Nemtii au vazut aplicarea Diesel-ului doar la submarine.
Prima oara in istorie, motoarele diesel au functionat cu ulei (acum din nou :)). Mai precis ulei vegetal. RD mergea in SUA pt a studia infiintarea unei rafinarii pt ulei de arahide.
Prima oara in istorie Diesel-ul a fost folosit in masa la camioane in SUA in timpul crizei economice pt ca benzina era de 6 ori mai scumpa.
Nemtii au recuperat doar peste vreo 40 de ani.

Stiu ca este un adevarat subiect de discutie cu consumul masinilor americane, dar nu este chiar 100% adevarat cum nu sunt adevarate nici multe alte mituri "americane".
Este adevarat ca ele consuma mai mult, dar la un sedan consumul unui motor american s-ar putea sa va surprinda intr-un mod placut.
Un motor Pontiac modern de 3.6L are un consum intre 7l si 12L/100Km in functie de trafic. Motorul "livreaza" 302CP. Nu cred ca putem spune ca motorul asta este "setos" la o asemenea putere!

Ceea ce consuma enorm in SUA sunt SUV-urile care au devenit din ce in ce mai mari si modul de lucru care presupune nu de putine ori o naveta zilnica de 3-4 ore (incepe sa fie si in Europa).
Modul de viata cu cartiere la distante destul de mari de magazine a afectat la randul lor viata, deoarece daca magazinul este la 2 km de marginea orasului nu cred ca vrei sa mergi per pedes pana la el si sa mai si cari cumparaturile la 35 de grade C.
Tehnologia motoarelor nu a stagnat dincolo de Atlantic si nu sunt cu nimic inferiori fata de europeni! Stilul de viata difera.




Domnule, da-ne mai multe detalii despre acest motor. Ce modele echipeaza? Poate la mers linistit consuma in plaja asta, insa, daca il pui la treaba la cel putin jumatate din puterea lui cred ca se "inseteaza" bine. Sa fim seriosi,consumurile de brosura sti bine ca sunt mai jos decat in realitate.
Eu totusi cred ca americanii sunt in urma in ceea ce priveste motoarele pentru automobile, dar nu pentru ca nu ar fi in stare, evident, pentru ca nu le-a pasat. Uite ca si criza asta are avantajele ei, ne mai da cate un sut in fund ca sa facem pasi in fata...dar cu grija de data asta, pasandu-ne si de cei din jur.

Raporteaza abuz de limbaj
Doar EU.
Lightspit

46 mesaje
Membru din: 15/02/2008
Postat pe: 6 Aprilie 2009, ora 17:12

De la: cristianford, la data 2009-04-06 15:22:06
Domnule, da-ne mai multe detalii despre acest motor. Ce modele echipeaza? Poate la mers linistit consuma in plaja asta, insa, daca il pui la treaba la cel putin jumatate din puterea lui cred ca se "inseteaza" bine. Sa fim seriosi,consumurile de brosura sti bine ca sunt mai jos decat in realitate.
Eu totusi cred ca americanii sunt in urma in ceea ce priveste motoarele pentru automobile, dar nu pentru ca nu ar fi in stare, evident, pentru ca nu le-a pasat. Uite ca si criza asta are avantajele ei, ne mai da cate un sut in fund ca sa facem pasi in fata...dar cu grija de data asta, pasandu-ne si de cei din jur.

poti vedea consumurile declarate chiar de catre utilizatori:
www.fueleconomy.gov/mpg/MPG.do?action=browseList

Raporteaza abuz de limbaj
dlx

7 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 7 Aprilie 2009, ora 13:02

VW caddy are motor 1.9 TDI sau 2.0 TDi ...iti zic eu ca in ziua de azi nu mai sunt(nu se mai fac, la asta ma refer, ca de existat exista) motoare diesel fara turbina nici macar pe tractoare
Un motor diesel fara turbina nu poate dezvolta o putere acceptabila
De exemplu : Motorul 1.9D de pe Solenza este motor aspirat ,nu mai spun si de faptul ca are numai 60cp. Asa se intampla cu motoarele diesel fara turbina dezvolta o putere mult prea mica
Pana si loganul 1.5 Dci din 2006 are turbina, asta daca nu stiati.Turbina este una simpla fara geometrie variabila

Raporteaza abuz de limbaj
teo_joopuk

47 mesaje
Membru din: 24/10/2008
Postat pe: 7 Aprilie 2009, ora 15:46

sint deacord cu tine sorin dar daca faci multe porniri si opriri pe distnte scurte e mai bun un diesel dar masina pe benzina se intretine mai usor dar un diezel pe masina buna semerita pa

Raporteaza abuz de limbaj
Serur

1 mesaj
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 7 Aprilie 2009, ora 17:59

De la: andu_012, la data 2009-04-05 14:42:08eu zic diesel. duce m000lt mai multi kilometri, consum mai mic etc. suntem in romania, majoritatea traim decent, nu suntem nemti sa luam masini noi si peste 3 ani cand ii gata garantia sa luam alta masina. eu am 1.6 tdci 110 cai fuge de rupe pamantu, turatii mici, acu turometrului sta departe de zona rosie si am performante maxime. de ce credeti ca mercedes la camionane, diesel bineinteles, garanteaza 1.000.000 de km.


Pentru ca au cilindreea foarte mare si turatia scazuta. Cind vei vedea un motor de camion ca trece de 3000 rot/min. trebuie sa pleci urgent din zona!!!!

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

140 mesaje
Membru din: 31/10/2008
Oras: Cernavoda

Postat pe: 8 Aprilie 2009, ora 17:20

[Rothmans, cumva M/M - ul este o CV manuala robotizata? Nu am condus asa ceva, dar din cate am auzit, pe langa faptul ca ea reprezinta constructiv un hibrid intre cele doua CV, si modul de utilizare este diferit. Cam care ar fi diferentele in utilizare fata de o CV automata?
Pe de alta parte, general vorbind, modul sport la CV mi se pare o apa de ploaie. M-am dat cu un Tiguan 2.0 TSI (170 CP) in modurile normal si sport. Hmm..in afara de turatia de schimbare a rapoartelor, ceva mai mare pe sport, nimic. Accelerare 0-100 km/h...oarecum insesizabila diferenta (e adevarat - masuratori cu cronometrul telefonului). Pana nu am testat accelerarea pana la suta in ambele moduri mi s-a parut si mie ca trage mai bine...cred ca era efectul Placebo. Ma rog, nu sunt eu sofer profi, dar la o automata ii dai blana si ea isi face treaba. Nu stiu, la Toyota o fi altfel. [/quote]

Habar n-am ce este o CV manuala robotizata.
Toyota are CV M/M (multi-mode) adica, mai simplu, functioneaza in regim automat si daca vrei in regim manual.
In reg automat are trei pozitii, pe mijloc "0", in sus "REAR" (marche-arriere) si in jos "DRIVE".
Din pozitia zero poate fi trecuta prin miscarea manetei catre stanga pe modul MANUAL care are tot trei poztii, in sus "+" si in jos "-", iar la mijloc un zero in care revine automat cand eliberezi maneta.
Tot cu maneta comutata pe MANUAL se pot schimba vitezele de la volan cu ajutorul a doua clapete (montate pe volan) ca la Formula 1.
Clapeta din stg este plusul iar cea din stg este minusul.
In ceea ce priveste modul SPORT, creste turatia motorului iar schimbarea secventiala a vitezelor dintr-o treapta inferioara intr-una superioara se face MULT MAI RAPID.
Ma avantajeaza teribil de mult la depasiri mai grele, deci este un pic mai mult decat efectul placebo despre care vorbeai
Cam asta ar fi, a si sa nu uit chestia cu cronometrul n-am incercat-o dar m-ai facut curios, o sa incerc sa vad diferentza, asta in cazul in care exista, dar eu zic ca da. Oricum ramane de vazut.

Raporteaza abuz de limbaj
Corneliu03

3 mesaje
Membru din: 17/08/2008
Postat pe: 8 Aprilie 2009, ora 17:24

Eu am un Audi A6 de 3L pe motorina, 233 cai, performantele masinii sunt demne de invidiat, nu cred ca o masina pe benzina ti-ar putea oferii asa ceva, totusi dejavantajele sunt pretul mai mare, intretinere si reparatii mai piperate si nu in ultimil rand consumul putin cam mare datorat motorului de 3L

Raporteaza abuz de limbaj
cristianford

22 mesaje
Membru din: 5/03/2008
Postat pe: 9 Aprilie 2009, ora 16:06


Habar n-am ce este o CV manuala robotizata.
Toyota are CV M/M (multi-mode) adica, mai simplu, functioneaza in regim automat si daca vrei in regim manual.

CV automata robotizata (automatizata) se refera la o CV manuala (clasica) - cu roþi dinþate - cãreia i se ataºeaza un mecanism de comandã electric. Astfel, niste motorase comandate de o unitate electronica de control schimbã practic in locul tau vitezele, dar evident in conditii optime si cu eficienta maxima. Deci, interfata dintre CV si sofer nu difera foarte mult, insa principiul este total diferit de cel al unei CV automate clasice (cu convertizor de cuplu).

Raporteaza abuz de limbaj
Doar EU.
Pagini: << 1 2 3 4 5 6 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului Benzina sau diesel. Ce merita cumparat?
Mergi la: