Info
x
Benzina sau diesel. ce merita cumparat?
|
necunoscut 1 mesaj Membru din: 1/01/1970 |
Postat pe: 8 Ianuarie 2009, ora 11:56
mai bun e macul incomparabil al meu are peste 400 000km si nu am schimbat nici un element si nici reglej la injectie, in plus fiind un w 1213 am inca bujiile vechi carestau cam 30 de secunde pina sestinge martorul . la de maraj scirtie rotile de la 2-in 3... iar in rampa pot merghe aproape in relanti fara sa repidez.... nu mai optez niciodata pentru un benzinzr chiar.....daca il primesc cadsou tot il dau la schimb pe un dissel......
|
|
ondin666 204 mesaje Membru din: 22/12/2008 |
Postat pe: 8 Ianuarie 2009, ora 20:20
e amuzant de citit opiniile celor care nu au avut vreodata pe numele lor o masina diesel despre cat de ieftina si buna este cea pe benzina..trebuie sa conduci cateva masini pe benzina si apoi sa iti cumperi un diesel, sa vezi diferenta, putere instantanee nu doar dupa 3000 ture.
iar cu privire la cei care au motoare de 1.2 sau 1.4, in afara de incalzirea rapida iarna si taxe putin mai mici, care este urmatorul avantaj? te depasesc cam toti pe drum daca nu omori motorul sa faci cat de cat fata, iar in panta daca ai masina plina trebuie sa stai dupa camioane cand vin baietii cu tdi. :) practic aia nu este masina, un compromis tehnic pentru producatori si un mijloc pentru cei cu venituri mici sau zgarciti sa ajunga din punctul A in punctul B. daca vreunul din ei spune ca are vreun alt motiv sa zambeasca in afara de caldura, si ca o masina cu motor mic e plina de satisfactii in trafic, care oricum se rezolva la diesel cu scaune incalzite si incalzire stationara, iar apoi numai bunul simt si civilizatia te impiedica sa conduci iarna in costume de plaja. iar vara daca are masina clima sau aer trebuie sa le opresti repede in intersectii sa nu iti moara motorul sau in depasiri normale, ori sa induri caldura cu stoicism. in concluzie, daca ai bani iti cumperi o masina serioasa cu motorizare decenta, fie benzina fie diesel, tine de gust si nu de cat consuma masina, una care te ajuta oricand, ai spatiu suficient, si nu dai cu genunchii prin bord daca nu esti atent, si nu te face de rusine niciodata, alegi sa faci orice cu ea pentru ca sa vrei tu, nu pentru ca sa trebuie, si daca nu ai optiunea sa zambesti iarna in masina dupa 5 minute si cam atat. ciao gresesc? Raporteaza abuz de limbaj |
|
cristianford 22 mesaje Membru din: 5/03/2008 |
Postat pe: 9 Ianuarie 2009, ora 15:57
De la: ondin666, la data 2009-01-08 20:20:22e amuzant de citit opiniile celor care nu au avut vreodata pe numele lor o masina diesel despre cat de ieftina si buna este cea pe benzina..trebuie sa conduci cateva masini pe benzina si apoi sa iti cumperi un diesel, sa vezi diferenta, putere instantanee nu doar dupa 3000 ture. Prietene, in primul rand remarca mea cu motoarele mici care baga caldura repede in habitaclu era in gluma si nicidecum nu aveam de gand sa ridic in slavi buburuzele...ma bucur ca te-a amuzat. Apropo, prin termenul de "putere instantanee" probabil te referai la cuplu (cuplu nu e tot una cu putere...pentru cultura ta generala - cuplul determina accelerarea, iar puterea viteza maxima), care intr-adevar este uluitor de mare ptr un diesel la turatii mici. Si care e faza...benzina are cuplu "mai sus", acolo unde diesel-ul nu mai are. Ma rog...dupa cum am mai scris intr-un post anterior pe mine chiar nu ma intereseaza sa compar cele doua motoare ptr ca ambele au avantaje si dezavantaje, si nu sunt de acord cu cei care sunt pusi pe hartza in privinta asta, pentru ca pana la urma totul depinde de afinitati. Eu sunt inginer auto si respect ambele motoare pentru ca iubesc in general masinile. Pe de alta parte, daca vrei sa discutam de bun simt si orgoliu, o facem si pe asta. Faptul ca unii dintre "fraierii din trafic" cu buburuze "slab" motorizate isi cumpara astfel de masini este pentru ca simt nevoia sa se deplaseze prin oras civilizat (daca se poate face asa ceva in Bucuresti), adica sa nu intre in depasiri nesimtite pe linia de tramvai sau sa faca slalom printre ceilalti participanti la trafic. Un motor turat nu inseamna un motor omorat. Un motor solicitat este acela care este turat in limita rosie de voi cei vreti sa fiti mereu in fata celorlalti. Daca masinile din clasele A si B, sunt numite de tine compromis tehnic, atunci lasa ca ne-au dat americanii lectie de tehnica in ultima jumatate de secol cu motoarele lor nesimtzite si care i-au condus acum spre faliment. Crede-ma ca un om sarac nu isi permite in prezent sa isi cumpere o buburuza noua, nici macar una la mana a doua. Ce insemana la tine sarac eu inteleg prin mediu, in Romania. Pe de alta parte incearca sa intelegi, daca ai fost prin tari civilizate, ca bunul simt si civilizatia inseamna de fapt mersul pe jos, cu bicicleta, iar in cel mai bun caz o masinuta care sa consume si sa emita cat mai putine noxe. Nu o sa vezi prea multi tarani in orasele din vest mergand prin oras cu SUV-ul ca sa-si cumpere paine de brutaria din centru, unde e painea buna. Sa sti ca un motor de 1.4 80CP nu pare afecat nici macar in rampa cu tot cu incarcatura si AC-ul pornit. Daca esti vitezoman si iti place sa fi primul in fata coloanei, ok...e probelma ta, dar nu ii critica pe altii care vor sa mearga linistiti. Pentru ca in prezent automobilul a devenit o necesitate si nu o fitza, cum ti se pare tie, fiecare are dreptul sa circule pe drumurile publice, si mi se pare normal sa te uiti la consum daca esti cu capul pe umeri si muncesti pentru banii tai. Sti, pana la urma, ai dreptate...e o chestiune de BUN SIMT atunci cand iti alegi DIMENSIUNILE MASINII. Si cred exista un raport de invers proportionalitate intre cele doua. Raporteaza abuz de limbaj
Doar EU.
|
|
ondin666 204 mesaje Membru din: 22/12/2008 |
Postat pe: 10 Ianuarie 2009, ora 19:39
Nu se poate compara America cu Europa, primii numai acum au descoperit minunea consumului mic al unui motor diesel, insa in Europa cine are 100.000 euro nu isi cumpara o masina de 80 CP ca sa protejeze mediul si nici nu merge cu masina sa cumpere o paine.
De asta se ocupa in cazul lor o persoana angajata care merge la piata pe jos. Deci poluare 0 :) Eu nu sunt un miliardar dar va asigur ca ceea ce noi numim o masina de fite, pentru o persoana cu o stare materiala extraordinara care isi schimba anual masina, in functie de noile modele si tendinte, este o masina obisnuita. Crede ma ca si daca nu sunt inginer auto stiu foarte bine diferenta intre cuplu si putere, precum si faptul ca un motor pe benzina cat este rece are tendinta de a da in nas la plecarea de pe loc, super enervant acest obicei, si care lipseste cu desavarsire la o masina diesel. In plus, vara, un motor mic cu aerul conditionat pornit devine si mai mic si nu te ajuta, fiind bine cunoscute cazurile de motoare oprite la semafor daca au si ac pornit. O masina de teren, cu toate ca sunt in principiu contra masinilor SUV in aglomeratii urbane, nu presupune neaparat ca esti nesimtit, pur si simplu daca bugetul iti permite si ai nevoie sa te simti in siguranta in trafic, cu siguranta vei detine asa ceva. E ideala si pentru cei complexati, din diferite motive, si care astfel devin si ei mai impunatori in trafic. Daca locuiesti in Cucuietii din deal si progresul nu a asfaltat drumul pana in fata casei tale, deoarece primarul sta in alta parte, ori esti indragostit de munte, atunci e posibil sa fie necesar sa vrei sa ajungi sau sa pleci de acasa oricand, nu doar cand vremea iti permite. Ii salut pe aceasta cale pe toti detinatorii de masini mici si ecologice, din categoria carora fac si eu uneori parte cu o masina germana de 60 CP, ideala pentru oras si distante scurte, dar cand am de facut o excursie mai lunga sau vreau sa ma rasfat pornesc minunata tehnologie tot germana TDI, atat din motive de cuplu si putere, cat si de economie si cu grija pentru mediu. drumuri bune. p.s. Nu ai cum sa nu iubesti un diesel, el are grija de tine mereu.
Raporteaza abuz de limbaj |
|
cristianford 22 mesaje Membru din: 5/03/2008 |
Postat pe: 10 Ianuarie 2009, ora 21:18
Alta abordare...alta discutie. E bine daca ne putem intelge ca niste oameni civilizati si daca ne putem respectam reciproc. Ma deranjat modul in care, poate neintentionat, ii priveai oarecum de sus pe cei cu buburuze.
Eu am incercat sa imi cumpar un automobil din clasa C, dar imi ajunteau banii pentru una submotorizata, lucru care nu m-a incantat sub nici o forma. Am preferat una din clasa B cu acelasi motor. Este normal ca fiecare dintre noi sa isi doreasca confort sporit, insa majoritatea dintre noi nu isi permit acest lucru, iar dupa cum observi aproape ca am devenit cu totii dependenti de automobile. In legatura cu SUV-urile nici nu pun la indoiala faptul ca nu mi-as achizitiona o asemenea dihanie pentru deplasarea de zi cu zi. Am condus tot felul de astfel de masini, de la SUV compact in sus, si nu m-au impresionat. Totusi nu inteleg de ce doar noi romanii ne simtim in singuranta in SUV-uri, iar altii se simt si in automobile mai mici. Un SUV este mai sigur DOAR atata timp cat intra in impact direct cu un alt automobil de clasa inferioara. Insa, impactul cu un obstacol rigid e criminal, mai ales pentru cele care au sasiu si nu caroserie autoportanta. Am avut ocazia sa ma aventurez cu un pick-up Ranger prin munti si mi-a placut, lucru care poate m-ar duce cu gandul pe viitor la un pick-up. Nu sunt ele foarte sigure (ex: Navara initial jumatate de stea, iar dupa imbunatatiri si reeevaluare 3 stele Euroncap) dar placerea pe drumuri accidentate este maxima si cred ca merita daca esti pasionat. Poate sunt eu modest sau poate nu imi doresc prea mult de la viata, sau poate mi-a fost implementat aceeasta ideologie prin studii, dar personal nu mi-as achizitiona un automobil mai mare de clasa C - nu ii vad utilitatea in conditii de deplasare obisnuita de zi cu zi. Un individ istetz, corect cu el si cu celilalti isi cumpara automobilul in functie de necesitati. Respect. Raporteaza abuz de limbaj
Doar EU.
|
|
tuiu 3 mesaje Membru din: 14/11/2007 Oras: Resita |
Postat pe: 18 Ianuarie 2009, ora 14:32
am citit aproape toate comenturile voastre...si vreau sa zic si io ce stiu io.....ganditiva bine un motor disel si unu pe benzina aceeasi cilindree fara turbo la disel parerea mea este ca ca benzinaru ai da clasa....iar daca sar pune la amndoua turbina aceeasi cilindree nu cred ca diselu face fata....de asta daca vrei sport benzina daca vrei confost si te gandesti la costuri disel.....parerea mea
Raporteaza abuz de limbaj |
|
transportorul 11 mesaje Membru din: 29/07/2008 Oras: Botosani |
Postat pe: 9 Februarie 2009, ora 19:20
Dupa mine ar fi bine daca ai cumpara diesel deoarece dieselu are forta mai mare . Eu am un Q7 diesel si se comporta minunat.
Raporteaza abuz de limbaj |
|
GM_Buc 12 mesaje Membru din: 24/01/2009 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 15 Februarie 2009, ora 08:00
Daca vrei acceleratie buna si putere iei benzina; daca vrei cuplu mare, consum mic si fiabilitate ridicata a motorului (cam de 12 ani) iei pe motorina. Oricum, acum poti sa negociezi cu dealerul daca iei o masina noua si sa scoti preturi bune!
Raporteaza abuz de limbaj |
|
|
|
|
cristianford 22 mesaje Membru din: 5/03/2008 |
Postat pe: 16 Februarie 2009, ora 08:26
De la: transportorul, la data 2009-02-09 19:20:38Dupa mine ar fi bine daca ai cumpara diesel deoarece dieselu are forta mai mare . Eu am un Q7 diesel si se comporta minunat. Sa inteleg ca desi ai Q7, visul tau e un M (conform cu poza de la avatar)? Raporteaza abuz de limbaj
Doar EU.
|
|
filipiulian2002 4 mesaje Membru din: 31/01/2009 |
Postat pe: 19 Februarie 2009, ora 08:38
prietene revino-ti, cum sa fie ardere fara detonatie, (detonatia este explozia de combustibil, in ambele motoare combustibilul detoneaza pt a impinge pistoanele alea, diferenta dintre ele este doar modul de aprindere al combustibilului (autoaprindere la MAC, si aprindere cu scanteie la MAS (MAS nu MAI mas e prescurtarea de la motor cu aprindere prin scanteie))
In alta ordine de idei, zici tu ca s-au apropiat consumurile de combustibil intre benzina si motorina, da-mi exemplu de un motor pe benzina care sa consume 4 la suta pe o masina de 1300kg si eu iti zic ca un motor renault K9K 1,5 dCi poate scoate consumul asta. Cat despre sistemele de injectie MAC-MAS nu se poate face o comparatie intre acestea, diferenta de presiune la care cele 2 sisteme lucreaza fiind foarte mare (benzina 1-3 bari, diesel 1800-2000 bari. Uzurile motorului diesel nu sunt mai mari decat la benzina (iti aduc aminte ca toate camioanele au motoare diesel si majoritatea depasesc 1-1,5 milioane de km) exista o problema pe care multi nu o inteleg, motorul diesel nu trebuie turat la maxim este proiectat sa mearga la turatii mici (am vazut un camion care avea la ralanti 500rpm ) In concluzie ai citit si tu cate ceva , dar mai ai destule de invatat. Raporteaza abuz de limbaj |
|
filipiulian2002 4 mesaje Membru din: 31/01/2009 |
Postat pe: 19 Februarie 2009, ora 08:45
De la: FIF2002, la data 2009-02-19 08:38:45prietene revino-ti, cum sa fie ardere fara detonatie, (detonatia este explozia de combustibil, in ambele motoare combustibilul detoneaza pt a impinge pistoanele alea, diferenta dintre ele este doar modul de aprindere al combustibilului (autoaprindere la MAC, si aprindere cu scanteie la MAS (MAS nu MAI mas e prescurtarea de la motor cu aprindere prin scanteie)) Raspunsul meu era pt comentariul lui LightSpit ( unul din primele comentarii)dar cred ca am dat raspunde in loc de citeaza
Raporteaza abuz de limbaj |
|
ingprofdrdoryn 6 mesaje Membru din: 30/11/-0001 Oras: Buzau |
Postat pe: 19 Februarie 2009, ora 11:37
Costul motorinei, fata de benzina, este mai mare ACUM, aici nu e o regula. Ce motorizare sa-ti iei? NIMIC MAI SIMPLU, MERGI PESTE 20.000 KM - SIGUR MOTORINA.
Raporteaza abuz de limbaj |
|
mariuscc1983 75 mesaje Membru din: 30/11/-0001 Oras: Lugoj |
Postat pe: 20 Februarie 2009, ora 10:33
Consumul la Diesel a crescut din cauza cresterii de putere pentru a egala motoarele pe benzina. Eu prefer un motor diesel normal fara turbina, cu injectie mecanica etc. Consumul este redus, uzura motorului este redusa, reparatiile se fac rar si sunt simple si ieftine. N-am nevoie de nici un sistem de management al combustibilului care sa-mi faca amestecaturi si sa se duca naibii la prima ploaie mai sanatoasa. Mai am si acum un diesel cu care m-am bagat in apa pana la faruri si nu a patit absolut nimic. Daca scot admisia de aer deasupra de pavilion am sa ma inec eu in apa inainte sa se opreasca motorul. Pe drumurile romanesti este tot ceea ce isi poate dori un om... este parerea mea
Raporteaza abuz de limbaj |
|
craciun_bogdan_andrei 6 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 24 Martie 2009, ora 13:33
De la: Lightspit, la data 2008-08-31 13:43:09nimeni nu a spus ca unul din motoare ar fi net superior fata de celalalt. ========================================= si eu sunt inginer A.R.,in general ce spui este corect doar ca detonatia nu are ce cauta la un m.a.i. :) la m.a.c. fata de m.a.s. este vorba de presiuni mult mai mari si deaceea piesele mobile sunt mult mai solicitate. Raporteaza abuz de limbaj |
|
craciun_bogdan_andrei 6 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 24 Martie 2009, ora 13:39
Vad ca sunt multe persoane aici care confunda arderea cu detonatia
am folosit m.a.i.=motor cu ardere interna, si am precizat ca detonatia nu apare la nici un m.a.i. care functioneaza normal. Cititi din nou cursul de motoare(daca ati facut la pitesti de la IVAN nu de la RACOTA Raporteaza abuz de limbaj |
|
9am24088 9 mesaje Membru din: 15/04/2009 |
Postat pe: 2 Aprilie 2009, ora 04:34
Dragi colegi de drum.Am condus toate tipurile de masini cu diesel sau benzina ,aici sau in strainatate.Problema nu e tipul motorului ci modul cum abordezi rodajul masinii,turatiile de mers(adica viteza adaptata si treapta de viteza folosita)si nu in ultimul rand drumurile pe care le folosesti.Pretul de cost este cel pe care ti-l poti permite.In rest doar discutam.Eu am un MCV diesel de 75CP ULTRADOTAT SI NU M-AM FACUT DE RAS NICI PE A1 SAU A2 CU ATAT MAI MULT PE DRUMURILE NATIONALE SI JUDETENE SI AM UN CONSUM MEDIU DE 5.8L/100KM.CU STIMA DRAGI TOVARASI
Raporteaza abuz de limbaj |
|
cristianford 22 mesaje Membru din: 5/03/2008 |
Postat pe: 2 Aprilie 2009, ora 15:10
Divagand de la subiect, ce inseamna un MCV superdotat?
Raporteaza abuz de limbaj
Doar EU.
|
|
ondin666 204 mesaje Membru din: 22/12/2008 |
Postat pe: 3 Aprilie 2009, ora 08:58
ultradotat..cum a spus colegul..adica are abs, ebd, asr, gps, vgs, vdo, vhs, full electric, totul in piele naturala,...adica e super multumit omul de masina lui.
Raporteaza abuz de limbaj |
|
cristianford 22 mesaje Membru din: 5/03/2008 |
Postat pe: 3 Aprilie 2009, ora 15:09
Adevarul ca pe langa Skoda 120L din 1979 a tatalui meu este intradevar dotat. Scuze sotto012366, nu am vrut sa fiu rau, insa suna foarte subiectiv Logan ULTRADOTAT. Una peste alta Loganul nu e o masina rea. Numai bine. Raporteaza abuz de limbaj
Doar EU.
|
|
danodan 41 mesaje Membru din: 14/11/2007 Oras: ALTA LOCALITATE |
Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 02:55
Raspund printr-o alta intrebare:cate benzinare cu +300mii km ai vazut? eu niciunul dar diesel O GRAMADA.. shi cand ma gandesc k sunt facute cu tehnologia din anii 80´
.In plus, vezi pe o oferta cam ce raport CP/litru au actualele mashini diesel.. vei ramane uimit,multe din ele bat in cuie un benzinar la acelashi litraj.Au demaraj..scartz la roata.. G-uri.. cam tot ce are benzinarul,unicul dezavantaj real probabil e tzacanitul slab care demult deja se aude doar in ralanti cand asteptzi la semafor. P.S. -raman fan al benzinei dar deja m-au executat scurt cateva dieselare
Raporteaza abuz de limbaj |
|
mrc_adi 75 mesaje Membru din: 30/11/-0001 |
Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 07:14
ma bag si eu scurt
la costurile suplimentare alocate unui motor pe motorina pompa, turbina etc votez clar benzina si cert nu un motor sub 2000 si nu masini mici deoarece sunt cam inutile decat pt posete diferentza de consum pt un sofer care stie sa conduca este nesemnificativa si sa nu mai vb ca majoritatea pieselor sunt mai scumpe si preferabil sa fi pe lant ma grabesc dar pt detalii vb pe prv succes Raporteaza abuz de limbaj |
|
GM_Buc 12 mesaje Membru din: 24/01/2009 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 08:56
Valabil si pentru ondin: dieselul este de preferat in orice situatie (acum nici cu zgomotul nu mai sta chiar asa de rau). Iar la discutia cu SUV: voi nu ati auzit de masini hibride de la Lexus, Ford etc? Consumul si poluarea lor ajung la nivelul unei masini sedan dar siguranta si perspectiva asupra traficului sunt net superioare.
Raporteaza abuz de limbaj |
|
stylebluestyle 1 mesaj Membru din: 6/11/2008 |
Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 09:32
Tot BenZina SA Ii Acordam Un Vot :) are mai multe avantaje :D
Raporteaza abuz de limbaj |
|
SlayerMaster 2 mesaje Membru din: 14/11/2007 Oras: Piatra Neamt |
Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 09:39
Prietene in caz de nu stii alegerea multora de a pune GPL pe o masina cu benzina s-a dovedit a fi un dezastru, si aici nu vb de DACIA, vb de auto cu injectie dirijata electronic care dupa cateva mii de km sistemul de management al injectiei se da peste cap datorita fluctuatiilor si variatiilor de presiune, asadar ramai cu GPL doar pe antica dacie daca nu vrei sa suporti cheltuielile provocate de acest sistem!
Raporteaza abuz de limbaj |
|
ionutzpim 1 mesaj Membru din: 18/06/2008 |
Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 10:11
...
Raporteaza abuz de limbaj |
|
ondin666 204 mesaje Membru din: 22/12/2008 |
Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 10:46
cred ca GPL este cea mai mare prostie din lumea auto, atat pentru motor cat si in cazul unor accidente mai nasole, dar fiecare este liber sa aleaga daca vrea sa mearga cu masina sau cu bricheta, pe motiv ca e mai ieftin.
nu am nimic cu cei care conduc masini mici, am si eu una asa, si imi place mult cum merge, dar sunt revoltat doar impotriva celor care le au si le lauda la maxim de zici ca sunt mai comfortabile decat ultimele limuzine.sunt economice si bune in aglomeratii urbane, dar cam atat. Raporteaza abuz de limbaj |
|
adi_stan80 8 mesaje Membru din: 30/11/-0001 |
Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 11:14
si daca mai pui in balanta faptul ca exista si pentru motoare diesel posibilitatea de a-l alimenta cu Gaz Petrolier Lichefiat, atunci chiar esti in dubiu.
Cel mai bine este sa faci test-drive. Alege intai masina ( tip, marca , brand), vezi ce este disponibil si da-te cu ele. Cerceteaza consumul mediu inregistrat de constructor in documente, estimeaza cati km faci pe an din experienta recenta si decizi in cunostinta de cauza. Atentie insa la GPL pe motorul benzinar : functioneaza mai prost cu GPL decat pe benzina, daca producatorul nu agreaza instalatia folosita. Cei care au motoare performante si optimizeaza motoarel si pentru functionarea pe GPL, recomanda anumite instalatii :) Succes Raporteaza abuz de limbaj |
|
lucian_dominte 1 mesaj Membru din: 30/11/-0001 |
Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 11:34
salutare,Lightspit tin sa te corectez cu denumirea motorului,
MAI ( motor cu ardere interna)poate fi diesel MAC sau benzina,motorul pe benzina e MAS (Motor cu Ardere prin Scanteie).Motoarele Diesel au avantajul consumului f mic in comparatie cu benzina dar sunt f costisitor de intretinut datorita constructiei complicate,pe cand motoarele pe benzina sunt mai ieftin de itretinut datorita constructiei simple.Daca motorina pe care o cumparam ar fi mai buna nu ar mai exista atatea defectiuni la motoarele diesel,aceasta fiind principala cauza a costurilor f mari de reparare si intrtetinere Raporteaza abuz de limbaj |
|
dumitruraescu 1 mesaj Membru din: 30/11/-0001 |
Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 13:32
Mosule,
toate sunt MAI - motoare cu ardere interna diferentierea e la MAS - motor cu aprindere prin scanteie (benzina), respectiv MAC - motor cu aprindere prin compresie (diesel). Da-i tare cu teoria da' mai si citeste! Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 140 mesaje Membru din: 31/10/2008 Oras: Cernavoda |
Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 13:54
De la: transportorul, la data 2009-02-09 19:20:38Dupa mine ar fi bine daca ai cumpara diesel deoarece dieselu are forta mai mare . Eu am un Q7 diesel si se comporta minunat. Barbate m-ai dat gata. Pai noi vb aici de masini nu de tancuri. Asta ar fi una la mana. A doua la mana ar fi o intrebare; ce-i aia "are forta mai mare"? Si a treia la mana, daca esti asa de multumit de "chiu 7" al tau la ce ti-a mai trebuit sa cumperi un Sandero? Cam brusca coborarea in clasa, nu crezi? Aici vb despre topicul "Mai este nevoie de rodaj sau nu". Tie ti-a spus "dilaru" (aici te-am citat) ca poti sa-i dai de nu mai poate ca nu conteaza! Da-i inainte, arde Sandero pe coaja... asta pana o sa-ti cumperi o masina. Drum bun! Raporteaza abuz de limbaj |
|
|
|

.In plus, vezi pe o oferta cam ce raport CP/litru au actualele mashini diesel.. vei ramane uimit,multe din ele bat in cuie un benzinar la acelashi litraj.Au demaraj..scartz la roata.. G-uri.. cam tot ce are benzinarul,unicul dezavantaj real probabil e tzacanitul slab care demult deja se aude doar in ralanti cand asteptzi la semafor.