back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Vadim si noul sau partid

 


 
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >> Sari la pagina:
 
alexandragrin

32 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 12 Decembrie 2008, ora 17:17

Vadim Tudor a anuntat ca isi va forma in curand un nou partid politic. Acesta se va numi "Alianta Nationala Anti-Saracie". Vadim se vrea a fi salvatorul patriei si, desi mi se pare aberant, acesta se bazeaza in continuare pe voturile electoratului, preconizand alegeri anticipate pentru 2009. Vreau sa va intre, voi ati vota cu acest nou partid?...care reia doctrina ultranationalista a PRM-ului sub un nume mai mult decat penibil? Ce poate oferi acest partid in plus, fata de eternele elogii vadimisto-nationalisto-penibile?


kali13

233 mesaje
Membru din: 25/09/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 12 Decembrie 2008, ora 19:00

Probabil ca este la moda ca adevaratii romani sa fie ultranationalisti(cum de altfel sunt si italienii,germanii,englezii chiar si ungurii la ei in tara).Eu vreau sa merg in Harghita,Covasna sau oriunde in Ardeal si am pretentia sa vorbesc si sa mi se raspunda in romaneste nu in maghiara si pentru asta sunt ultranationalista? nu sunt de acord sa fiu obligata sa invat maghiara pentru ca maghiarii vor ca limba lor sa fie a doua in stat...si pentru asta sunt ultranationalista?nu vreau ca mahiarii sa aiba autonomie(pentru ca Transilvania nu este a lor asa cum cred ei in cretinismul lor)...si pentru asta sunt ultranationalista?
Unde si in ce alta tara s-a pomenit ca minoritarii sa conduca si sa aiba atatea pretentii?,ce s-ar intampla daca si turcii,tatarii,armenii ,tignii etc vor autonomie sau la guvernarea Romaniei?
Unde si in ce alta tara s-a pomenit ca minoritarii sa macelareasca/asupreasca poporul in care salasluiesc(pentru ca asa dicteaza normele europene in afara tarilor care iau deciziile)
Vadim nu este decat un roman care ca si alti romani nu doreste asuprirea si nesimtirea acestor minoritari,mai terminati cu europenismele astea de kkt ptr ca in alte tari europene un minoritar nu deschide clontzul.


marian_bd_rotaru

1883 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Barlad

Postat pe: 13 Decembrie 2008, ora 10:56

Cu cat o denumire este mai bombastica , cu atat este mai goala de continut .


tzutzu_him

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 14 Decembrie 2008, ora 21:25

eu as vota si pun pariu ca nu as fi singurul.rupe-i vadimeeee


dianaianos

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 14 Decembrie 2008, ora 21:51

asta e cea mai buna gluma din ultima vreme. si ce-i mai tare ca vadim chiar se crede marele salvator. votati-l si veti scapa de saracie!!! :-)))))))))))


potpal

4 mesaje
Membru din: 11/11/2008
Oras: Bistrita

Postat pe: 14 Decembrie 2008, ora 22:49

Poate sa-l numesca cum o vrea,demagogia si fariseismul lui sunt cunoscute(pt.cei care vor sa le vada).Nu va avea succes,un partid nascut mort ,doar din dorinta de a avea o alta tribuna de la care sa-si expuna elucubratiile


alphyshor2

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 15 Decembrie 2008, ora 03:35

e trist pentru noi e caraghios e jenant e ridicolul lui eliade e strigator la cer dar cel mai trist e ca ori cate comentarii s ev or aduna aici ori cate glume s ar face totul merge inainte asa cum e stabilit suntem indiferenti frustrati lasi prostesc de mandrii usor de manipulat asta suntem degeaba ne fardam dimineata ne am vinde in secunda doi pentru un mai bine care e de altfel un surogat pe nimic .SUCCES SI SARBATORI PLINE DE CONSUM .CONSUMAM SI PARTIDUL ASTA?


Fosta membra 9am.ro

3 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Constanta

Postat pe: 15 Decembrie 2008, ora 07:58

Da, as vota cu acest partid.


necunoscut

1 mesaj
Membru din: 1/01/1970
Postat pe: 15 Decembrie 2008, ora 08:28

salut,

iti trimit mai jos cateva detalii... detalii pe care le-am primit si eu ... totul e sa ai multa rabdare ...

CEA MAI SIMPLA METODA DE FACUT BANI!
Nu credeam ca va functiona, si totusi!!!!
MERGE!!!
Bani rapid si sigur pe internet. Testat! Eu am facut 38.130.000 in 3 saptamani!!! E randul tau!!!!!! si voi continua sa fac.
Functioneaza!!!! Singurul care functioneaza cu adevarat.
Nu este o gluma,crede-ma!Depinde numai de tine daca vrei sa citesti pagina asta sau nu, eu nu pot spune decat ca 5 min. de
citit iti pot schimba viata, depinde numai de tine "POTI FACE BANI USOR SI REPEDE". Crede-ma am incercat toate metodele
posibile(si legale).Aceasta este cea mai USOARA si mai RAPIDA cale. Poti sa faci o gramada de bani, repede si legal. Merge!
E testat! Tot ce trebuie sa faci deocamdata este sa citesti cu atentie si pana la final textul. Eram sceptic, totusi... In
urma cu ceva vreme navigam aiurea pe Internet (probabil la felcum faci si tu acum) cand am descoperit un articol asemanator
cu acesta in care se spunea ca pot sa castig milioane in doar cateva saptamani cu oinvestitie de numai 7 de lei. Imediat
m-am gandit"chestia asta trebuie sa fie vreo escrocherie". Dar, curios fiind, am continuat sa citesc. Articolul spunea ca
trebuie sa trimiti cate 1 leu nou la fiecare din cele 7 adrese mentionate in articol. Apoi sa iti treci numele si adresa
la sfarsitul listei in pozitia a 7-a si sa publici articolul la minim 200 de forum-uri/adrese cu anunturi pe Internet sau
prin mail la cat mai multe adrese. Pur si simplu! Dupa ce am analizat chestiunea si dupa ce am discutat cu cativa prieteni
m-am hotarat sa incerc. La urma urmei ce aveam de pierdut in afara de 7 lei si 7 timbre? Cum este si normal, la inceput
eram sceptic si chiar ingrijorat in privinta aspectului legal. Asa ca m-am interesat la PTTR si mi-au confirmat ca intr-adevar
e legal! Deci am facut infima investitie de 7 de lei. Surpriza!...Ghiciti ce s-a petrecut!!! Intr-un interval de 7 zile am
inceput sa primesc bani in cutia postala. Eram uluit! M-am gandit ca probabil se va opri curand, dar banii au continuat sa
vina! In prima saptamana am primit 2.800.000 de lei. (280 lei noi) La sfarsitul celei de-a doua aveam 10.030.000. In a treia
saptamana stransesem 38.130.000 de lei! Si banii continua sa vina cu repeziciune. In mod cert a meritat sa cheltui cei 7 lei
si cele 7 timbre (Am cheltuit mult mai mult jucand la loto si la bingo!). Sa va spun cum functioneaza si mai ales de ce
functioneaza. In primul rand va sfatuiesc sa salvati pe hard sau sa printati articolul ca sa il aveti la indemana.

Cum?
PASUL 1:Iei 7 coli si scrii pe fiecare din ele: "M-AM ADAUGAT LA LISTA TA", astfel incat cel ce primeste plicul sa te adauge
la listele pe care urmeaza sa le posteze si asa adresa ta va aparea pe alte sute si sute multiplicate de forumuri, apoi
impaturesti fiecare coala.Acum iei 7 bancnote de 1 leu si pui CATE UNA in FIECARE din cele 7 coli(ca sa nu se vada prin plic
si sa nu se fure),apoi pui FIECARE coala in CATE UN PLIC si inchizi plicurile.Ar trebui sa ai acum 7 plicuri sigilate, cu
numele si adresa ta pe ele (la expeditor, pentru a ajunge in continuare pe forumuri!), fiecare dintre ele continand o coala
de hartie si o bancnota de 1 leu.Acum trimiti plicurile la urmatoarele adrese:

1)TAKACS ELISABETA, OP 1, CP 65, Oradea, Bihor
2)TRIFAN MIOARA ,str.Avram Iancu Nr.24; Tg.Mures cod : 540089 Jud.Mures
3)SOIT MIRCEA, str.Gheorghe Asachi, nr.22, loc.Cugir, jud.Alba, cod.515600.
4)DRAGOMIR IONUT str. Poiana MaRULUI,NR. 29,Ramnicu Sarat,jud. Buzau cod:125300
5)STOICA CRISTINEL str. Centrala M, nr. 77, Maracineni, jud. BUZAU, COD 127325
6)SERBAN ANDREEA str Constantin brezeanu, nr 5, bl 202,et 3, ap 13,loc. Ploiesti,jud.Prahova
7)DIDA CRISTIAN, str Selimbarului, nr 1, bl F8, sc C, ap 12, loc. Oradea, jud. Bihor, cod 413055

PASUL 2: Acum STERGI din lista pe numarul 1 si muti celelalte adrese cu o pozitie mai sus (6 devine 5, 5 devine 4,etc...).
Astfel numarul 7 devine liber: completezi cu numele si adresa TA aceasta pozitie.Trebuie foarte clar sa intelegi ca
DACA TE VEI PUNE IN ALTA POZITIE DECIT CEA DE-A 7-a, vei primi cu mult mai putini bani, pentru ca factorul de multiplicare
se diminueaza. Pentru a intari increderea in joc, trebuie SA NU TRISEZI si SA TRIMITI PLICURILE, deoarece altminteri,
te excluzi singur din circuit semanind neincrederea.

PASUL 3: Schimba ce doresti dar, pe cat se poate, incearca sa mentii articolul cat mai aproape de original. Acum publica
anuntul la cit mai multe forum-uri/newsgroup-uri(sunt o groaza) SAU alt fel de site-uri cu discutii asemanatoare.
200 este atat cat iti trebuie dar cu cat publici in mai multe locuri cu atat mai multi bani vei castiga! Nu e nevoie sa
scrii din nou tot acest articol; poti sa selectezi textul cu cursorul mouse-ului si sa il copiezi in memoria calculatorului;
deschizi un fisier gol cu 'notepad'si inserezi textul ca sa iti adaugi numele in pozitia a 7-a; salvezi fisierul cu extensia
.txt. Acum cauti pe Internet newsgroup-uri (forum-uri on-line, message board-uri, site-uri de chat, de discutii) romanesti,
bineinteles, sau la diverse adrese e-mail pe care le cunosti si publici articolul. Va sugerez sa treceti ca subiect un titlu
cat mai atractiv, pentru ca asa il vor vedea cei ce viziteaza aceste site-uri
GATA! Felicitari... Nu ar trebui sa iti ia mai mult de 30 de secunde pentru fiecare newsgroup! TINE MINTE :
MAI MULTE NEWSGROUP-URI INSEAMNA MAI MULTI BANI! TOT CE TREBUIE ESTE UN MINIM DE 200!
Calcule...Vei incepe sa primesti bani in cutia postala in cateva zile! Daca vrei poti sa iti inchiriezi o casuta postala
din cauza numarului mare de scrisori pe care le vei primi. De ce? Din cele MINIM 200 de publicari pe care le-am facut sa
spunem ca primesc 10 raspunsuri (un exemplu FOARTE-FOARTE mic). Deci am castigat 10 lei cu numele meu pe pozitia a 7- a.
Acum fiecare din cele 10 persoane care tocmai mi-au trimis cate o scrisoare, publica la randul lor MINIMUL de 200 de articole
cu numele meu pe pozitia a 6-a si primesc si ei cate 10 lei.Eu primesc astfel 10*10*1 leu = 100 lei. Continuand exemplul cu
acest numar mic (10) de persoane care raspund la articol, castig 11.250.000 de lei cu numele meu pe pozitia a 4-a,
16.250.000 cu numele meu pe pozitia a 3-a, 31.250.000 de lei pe pozitia a 2-a si ... DA! 156.250.000 DE LEI cu numele meu pe
pozitia intai. UIMITOR! Daca fiecare participant publica articolul de MINIM 200 de ori! Si totul cu o investitie initiala de
70.000 de lei (7 lei noi) si 7 timbre. Cand numele tau nu se mai afla in lista poti sa repeti procedura : iei ultima varianta
a articolului si trimiti cate 1 leu la adresele care se afla in lista, punandu-ti numele pe pozitia a 7-a. Acum publici
articolul din nou de MINIM 200 de ori. Va dati seama ca in fiecare zi mii de oameni intra pe Internet si citesc aceste
articole ASA CUM CITESTI TU ACUM !! Asa ca iti poti permite 7 lei sa vezi daca merge cu adevarat? Cred ca da... Unii au spus
"dar daca lumea se satura si nu mai trimite nimeni nici un ban?" Ce sanse sunt sa se intample asta, cand ZILNIC se alatura
20- 50.000 de useri noi la Internet dintre care foarte multi citesc astfel de anunturi si sunt dispusi sa incerce ?

Jucati cinstit si corect si adresa ta va ajunge pe mii de forumuri, astefel vei primi mii de plicuri. In fiecare zi intra
sute sau mii de oameni pe forum! Veti avea numai de castigat!!! Jocul se bazeaza pe o binecunoascuta lege din economie, si
anume legea Multiplicarii pe care cred ca poti sa o intelegi. Cred ca marile magazine se imbogatesc pt ca tu ai cumparat
o sticla de vin. Nu... Se cumpara industrial, deci daca joci corect si trimiti plicuri adresa ta va pareaPe mult mai multe
site-ri si vrei primi cu mult mai multi bani! Bafta!
P.s. Foarte important: o sa intalnesti oameni care nu sunt de acord cu asta si care nu au curaj sa incerce sa se imbogateasca
inteligent. Trebuie doar sa-i ignori asa cum fac eu, Joaca si o sa vezi cum plicurile incep sa soseasca.
Daca ai incredere si perseverezi o sa-mi multumesti, cat pentru cei care nu joaca... Va raciti gura DEGEABA, EU PRIMESC ZECI
DE PLICURI CU BANI SI O SA CONTINUI SA JOC... BAFTA! TOT CE TREBUIE SA FACETI ESTE CE AM SCRIS MAI SUS APOI POTI STA
LINISTIT/A ACASA SI BANII VIN!!!


kemi

5 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Cluj

Postat pe: 15 Decembrie 2008, ora 10:57

Indiferent ce partide,aliante,cotete,tomberoane,WC-uri publice,etc.va face imbecilul ala...tot aia e ! Corect ar fi sa fie indrumat spre un ospiciu pt.bolnavi cronici,unde sa fie paturi si pt.securistii lui.Totul inconjurat de gard de sarma ghimpata cu cel putin 320V in el.
Credem ca e locul potrivit,pana la adanci batraneti.
Cu sperante,CLUJENII


iulidan2

156 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Constanta

Postat pe: 15 Decembrie 2008, ora 12:28

Din simplul motiv, ca ofera alternativa, tot poate fi considerat ca nu este un lucru rau, de fapt, e greu de imaginat un lucru rau, in Romania de azi.


monica_crisan2004

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 15 Decembrie 2008, ora 12:57

sper sa nu fiti multi ....


dirlo1964

167 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Medias

Postat pe: 15 Decembrie 2008, ora 22:20

Cum este prescurtat?Pai daca ar mai avea litera U ,prin anagramare ar rezulta o gaura necesara dar foarte puturoasa!Dar ce l-au dat afara din partid?


kali13

233 mesaje
Membru din: 25/09/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 16 Decembrie 2008, ora 02:28

De la: alphyshor2, la data 2008-12-15 03:35:54e trist pentru noi e caraghios e jenant e ridicolul lui eliade e strigator la cer dar cel mai trist e ca ori cate comentarii s ev or aduna aici ori cate glume s ar face totul merge inainte asa cum e stabilit suntem indiferenti frustrati lasi prostesc de mandrii usor de manipulat asta suntem degeaba ne fardam dimineata ne am vinde in secunda doi pentru un mai bine care e de altfel un surogat pe nimic .SUCCES SI SARBATORI PLINE DE CONSUM .CONSUMAM SI PARTIDUL ASTA?[/qu
Papusha invatza sa scrii si nu-l mai mentiona pe Eliade in elucrubatiile tale,nu se poate asa ceva!!!


kali13

233 mesaje
Membru din: 25/09/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 16 Decembrie 2008, ora 02:40

As recomanda la Cluj o buda...pesta pentru marko bela sa putem veni in Ardeal (ma refer numai la maghiari) sa facem kk acolo pe ei


kali13

233 mesaje
Membru din: 25/09/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 16 Decembrie 2008, ora 02:46

alphyshor2,se cunoaste ca esti bozghi...fetitzo invatza sa scrii si numai mentiona numele lui Eliade...esti prea mediocra,stii cine a fost Eliade?


COSVL

1 mesaj
Membru din: 26/11/2008
Oras: Ramnicu Valcea

Postat pe: 16 Decembrie 2008, ora 06:17

VADIM SA STEA ACASA. ESTE BUN CA OM DE CULTURA,FILOZOF ETC CA OM POLITIC ESTE DEPASIT.


floreacornel

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Ramnicu Valcea

Postat pe: 16 Decembrie 2008, ora 09:18

In orice tara din lume in cadrul cetatenilor ei se vb. limba oficiala a statului....mai putin in Romania...Dar asta nu poate sa dureze la infinit


necunoscut

1 mesaj
Membru din: 1/01/1970
Postat pe: 16 Decembrie 2008, ora 22:01

De la: COSVL, la data 2008-12-16 06:17:20 VADIM SA STEA ACASA. ESTE BUN CA OM DE CULTURA,FILOZOF ETC CA OM POLITIC ESTE DEPASIT.


necunoscut

1 mesaj
Membru din: 1/01/1970
Postat pe: 16 Decembrie 2008, ora 22:14

este in mare parte corect ceea ce spui tu,cu o singura corectie nu este depasit decat numeric de cei ce vor raul acestei tari,de hoti,escroci si de prosti si cretini care-l sustin pe un imbecil ca basescu sau alti imbecili de la alte partide antinationale si tradatoare,nea cornel este un om nemaipomenit de sufletist,extraordinar de inteligent,superdestept si cult dar[iar apare nesuferitul asta]sufera de doua boli comune romanilor grandomania si paranoia,asta pe langa faptul ca citeste prea mult biblia si a ajuns sa se creada un mesia pt.poporul roman,oricum decat basescu,geoana,tariceanu,becali,iliescu,patriciu,tiriac,vanghelie,catarama,ciorbea,nastase,isarescu,vacaroiu,mitrea,berceanu,blaga,elenele lui base[udrea si poama lui],androneasca,adormitei,remes,udmereii toti si multi alti infractori ce populeaza scena politica si cea a afacerilor mioritice,eu il prefer pe dilimandrosul de vadim[atata timp cat nu apare omul providential]in rest s-auzim numai de bine!


alexandragrin

32 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 17 Decembrie 2008, ora 15:36

Cred ca s-a deviat putin mai mult de la subiesc. Eu voriam sa subliniez si sa discutam pe tema formarii acestui nou partid si ce poate aduce el nou in politica romaneasca. Cat de multa incredere mai inspira acest personaj : Vadim Tudor, pentru electorat. Problemele de autonomie s-au mai tot discutat si nu cred ca ar trebui sa ajungem din nou la ele...vom avea aceasta oportunitate mai tarziu, mai exact prin martie, daca va amintit de ce. Va multumesc anticipat.


IoanDanila

81 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 18 Decembrie 2008, ora 14:59

DECE TREBUIE SA VA MAI BATETI CAPUL CU CEEA CE MAI INFIINTEAZA VADIM. DIN 1990 A AVUT TOT TIMPUL SA-SI CROIASCA DRUM SIGUR IN POLITICA ROMANEASCA INSA, STILU-I PROPRIU L-A FACUT INDIZIRABIL SI TREBUIE SA NE DEZICEM DE ACEST VADIM. V-AM MAI SPUS. AM ASTEPTAT MULT DE LA ACEST PERSONAJ INSA AM CONSTATAT CA NU SE MAI MERITA. ARE IESIRI NECONTROLATE SI PLINE DE SURPRIZE NEPLACUTE.
PENTRU CE-I INTERESATI IN A SCHIMBA CEVA, VA PROPUN SA VA ALATURATI NOII FORMATIUNI POLITICE DIN ROMANIA ,,PARTIDUL ROMANIEI EUROPENE" A CAREI DOCTRINA V-O PREZINT MAI JOS IN CATEVA CUVINTE, ASTFEL:
România va renaºte în Uniunea Europeanã prin adevãr, dreptate, muncã ºi credinþã! România va renaºte în Uniunea Europeanã prin adevãr, dreptate, muncã ºi credinþã!
PARTIDUL ROMÂNIEI EUROPENE – P.R.E.
Sediul legal provizoriu central: Bucureºti, Drumul Taberei 26, Bloc T-1 apart. 119, sect. 6 (Favorit), (E-mail: geostroe@gmail.com; ioandanila1@gmail.com; psu_vaslui@yahoo.com.
STATUTUL PARTIDULUI ROMÂNIEI EUROPENE – P.R.E.
CAP. 1 SCOPUL PARTIDULUI
Art.1 (1) PARTIDUL ROMÂNIEI EUROPENE se constituie pe baza liberei opinii a tuturor membrilor de cetãþenie românã, fiind totodatã un exponent al luptãtorilor pentru renaºterea României în sistemul de valori tradiþionale, naþionale ºi europene.
(2) El este un partid de centru, centru-dreapta ce reprezintã ºi apãrã interesele politice ale cetãþenilor români din þarã, din Uniunea Europeanã ºi din lume.
Art.2 (1) Denumirea integralã este: PARTIDUL ROMÂNIEI EUROPENE, iar denumirea prescurtatã este: PRE.
(2) Semnul Permanent al Partidului este format dintr-un inel albastru pe care sunt gravate 9 stele aurii. În interiorul acestuia se aflã profilul Sfinxului din Bucegi. Deasupra inelului este reprezentat steagul dacilor - simbol de luptã -, un corp de lup, tricolor, iar sub el este scris PRE. Acesta este ºi semnul electoral al Partidului.
(3) Deviza partidului este: România va renaºte în Uniunea Europeanã prin adevãr, dreptate, muncã ºi credinþã!
Art.3 PARTIDUL ROMÂNIEI EUROPENE urmãreºte numai obiective politice. Scopul PRE este de acþiona prin toate mijloacele legitime, în vederea îndeplinirii programului sãu politic definit prin Programul "RENAªTEREA DACOROMÂNEASCÃ ÎN UNIUNEA EUROPEANÃ - 2050" ºi cuprinde urmãtoarele 9 obiective principale: a). Renaºterea moral-politicã a naþiunii; b). Consolidarea economico-socialã; c). Reconstrucþia tehnicã, tehnologicã ºi informaþionalã; d). Renaºterea pe plan cultural-ºtiinþific ºi educaþional; e). Reforma în domeniul familiei, sãnãtãþii ºi al protecþiei mediului; f). Renaºterea în domeniul muncii ºi al protecþiei sociale; g). Conservarea dimensiunii creºtine a identitãþii naþionale ºi a spriritualitãþii specifice; h). Reforma în domeniul securitãþii, ordinii publice ºi apãrãrii naþionale; i). Susþinerea emigraþiei româneºti ºi descurajarea emigrãrii românilor.
Art.4 Obiectivul strategic al PRE este integrarea deplinã a României în structurile europene în condiþii de egalitate cu celelalte state, cu pãstrarea identitãþii naþionale ºi fãrã a leza demnitatea poporului român sau suveranitatea sa deplinã asupra teritoriului naþional, a culturii, sistemului de valori proprii, spiritualitãþii ºi tradiþiilor naþiunii române.
CAP. 2 CALITATEA DE MEMBRU
Art.5 PRE admite în rândurile sale cetãþeni români având vârsta minimã de 18 ani, indiferent de origine etnicã, religie, sex sau stare socialã.
Art.6 Nu pot face parte din rândurile Partidului, persoane lipsite de drepturi civile sau condamnate definitiv pentru fapte penale.
Art.7 Pentru declaraþii false privind datele personale, trecute în formularul unic naþional de adeziune ºi dacã prin acestea s-au creat prejudicii Partidului, se va trece la acþionarea în justiþie a celui în cauzã.
Art.8 Înscrierile în PRE pentru cei care îndeplinesc condiþiile Statutului, se aprobã de preºedintele organizaþiei teritoriale sau a filialei Partidului, iar contestaþiile referitoare la înscriere se soluþioneazã de cãtre Comisia de onoare, disciplinã ºi arbitraj a filialei respective.
Art.9 Calitatea de membru de partid se pierde prin deces, retragere sau prin excludere de cãtre organele de conducere de la fiecare nivel, validatã de cãtre organul ierarhic imediat superior.
CAP.3 DREPTURI, OBLIGAÞII ªI SANCÞIUNI
Art.10 Toþi membrii PRE au obligaþia de a cunoaºte ºi a accepta Programul "RENAªTEREA DACOROMÂNEASCÃ ÎN UNIUNEA EUROPEANÃ - 2050", Statutul PRE ºi de a milita pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite prin acestea.
Art.11 Orice membru al PRE are dreptul ºi obligaþia de a sesiza Comisia de Onoare, Disciplinã ºi Arbitraj a filialei din care face parte asupra aspectelor de încãlcare a prevederilor Statutului PRE, pe care le observã.
Art.12 Fiecare membru al PRE are dreptul de a se adresa organelor de conducere, ierarhic superioare, pânã la cel mai înalt nivel, cu propuneri, sesizãri, reclamaþii sau contestaþii în orice probleme care privesc buna funcþionare a PRE.
Art.13 Fiecare membru al PRE are dreptul de a se adresa departamentului de specialitate în orice problemã personalã, care este de competenta departamentului respectiv.
Art.14 Membrii PRE în vârsta de peste 21 de ani au dreptul sã facã parte din organele centrale de conducere ale PRE, dacã au cel puþin o vechime stabilitã de Senatul PRE.
Art.15 Prin excepþie de la prevederile art.14, Biroul Permanent Central al PRE poate mandata pe oricare membru al PRE pentru a organiza/reorganiza o filialã sau organizaþie teritorialã a PRE, dar numai pe o perioadã determinatã.
Art.16 Tuturor membrilor PRE le pot fi aplicate urmãtoarele sancþiuni: mustrare, mustrare scrisã, vot de blam, suspendare din funcþie ºi excludere.
Art.17 Membrii PRE au obligaþia de a participa la campania electoralã a PRE ºi de a plãti cotizaþia pe care o hotãrãºte Comitetul Director.
Art.18 Toþi membrii PRE în vârsta de peste 18 de ani au dreptul sã facã parte din organele de conducere locale ale Partidului, precum ºi dreptul la iniþiativã politicã. Orice iniþiativã politicã va fi discutatã în cadrul organizaþiei, în cel mult 10 zile de la înregistrarea acesteia.
Art.19 Membrii PRE au dreptul de a utiliza baza materialã a PRE cu aprobarea Biroului Permanent Central ºi de a activa în unitãþile proprii ale acestuia.
Art.20 Membrilor organelor de conducere ale PRE, de la orice nivel, li se pot aplica urmãtoarele sancþiuni: avertisment, vot de blam, suspendare din funcþie ºi excludere.
Art.21 Excluderea din cadrul PRE se face în urmãtoarele cazuri: a). Dacã persoana a fãcut declaraþii false privind datele personale (în mod intenþionat); b). Dacã a suferit condamnãri penale rãmase definitive dupã înscrierea în PRE; c). Dacã a creat prejudicii PRE de naturã sã ducã la alterarea prestigiului PRE sau i-a produs pagube materiale.
Art.22 Contestaþiile privind excluderea sau suspendarea din funcþie se depun la Secretariat ºi sunt de competenþa Delegaþiei Permanente.
CAP. 4 ORGANIZAREA PRE
Art.23 PRE este format din 3 nivele organizatorice, structurate pe principiul naþional ºi teritorial, respectiv judeþean (municipiul Bucureºti) ºi local (orãºenesc ºi comunal).
4.1. Organele de Conducere Centrale ale PRE
4.1.1 Congresul PRE
Art.24 Organul suprem de conducere este Congresul, care se convoacã odatã la 4 ani ºi este constituit din: 75 de membri ai Delegaþiei Permanente, precum ºi un numãr de 325 delegaþi, aleºi la conferinþele judeþene ºi ale sectoarelor Municipiului Bucureºti. În total sunt 400 de membri.
Art.25 Congresul are urmãtoarele atribuþii: a). Adoptã Statutul ºi Programul Politic al Partidului, precum ºi orice modificare ulterioarã a acestora cu o majoritate de 2/3; b). Analizeazã activitatea organelor de conducere la nivel central ºi stabileºte mãsurile pentru activitatea de viitor; c). Alege organele de conducere ale Partidului sau le revocã, la propunerea Biroului Permanent Central (BPC); d). Dezbate ºi hotãrãºte asupra principalelor probleme ale Partidului, prin analizarea proiectelor prezentate în acest sens de cãtre Delegaþia Permanentã a PRE.
Art.26 Congresul se convoacã, în mod normal, de cãtre BPC prin Secretarul General. În mod excepþional se poate convoca de cãtre 50% plus unul din membrii Congresului, de membrii BPC cu unanimitate de voturi sau de cãtre Preºedintele Fondator la propunerea Senatului PRE. Convocarea excepþionalã se face în scris, se adreseazã BPC ºi se depune la Secretariat.
4.1.2. Delegaþia Permanentã
Art.27 Delegaþia Permanentã este organul constituit pentru a conduce activitatea PRE între douã congrese. Acesta se întruneºte o datã pe semestru ºi este formatã din: membrii Comitetului Director (21 de membri), preºedintele Comisiei Centrale de Cenzori ºi preºedinþii filialelor PRE.
Art.28 Delegaþia Permanentã are urmãtoarele atribuþii: a). Analizeazã activitatea organelor de conducere ale PRE la nivel local ºi judeþean ºi stabileºte mãsurile de urmat ale acestora în concordanþã cu hotãrârile Congresului; b). Valideazã ºi revocã organele de conducere ale PRE la nivel local ºi judeþean; c). Primeºte darea de seamã asupra activitãþii Comitetului Director, o analizeazã ºi o aprobã cu majoritate de voturi de 2/3; d).Dezbate ºi hotãrãºte asupra problemelor ivite în PRE în intervalul dintre douã congrese; e). Analizeazã ºi decide asupra contestaþiilor privitoare la excluderea din PRE sau suspendarea din funcþie, f).La propunerea BPC decide asupra suspendãrii din funcþie ºi pierderii calitãþii de membru al Delegaþiei Permanente.
Art.29 Delegaþia Permanentã se convoacã, în mod normal, de cãtre BPC prin Secretarul General sau în mod excepþional de cãtre 50% plus 1 din membrii sãi. Convocarea se face prin cerere scrisã ºi motivatã, adresatã preºedintelui, care se depune la secretariatul PRE.
4.1.3. Comitetul Director
Art.30 Între adunãrile Delegaþiei Permanente, PRE este condus de Comitetul Director, care se întruneºte o datã pe lunã sau ori de câte ori este nevoie ºi este format din membrii BPC, Preºedintele Senatului PRE, cei trei Vicepreºedinþi ai Regiunilor PRE, cei trei Secretari Executivi ai PRE, Consilierul Juridic al PRE, Preºedintele Grupului de Sprijin al PRE, Preºedintele CNODA, Trezorierul PRE ºi 6 membri; în total 21 de membri.
Art.31 (1) Vicepreºedinþii Regiunilor PRE au în subordine întreaga activitate a PRE din regiunile alocate lor, de care rãspund.
Aceste Regiuni PRE (zone teritoriale) sunt: 1 - Ardealul, 2 - Þara Româneascã ºi 3 - Moldova.
(2) Vicepreºedinþii Regiunilor PRE se numesc de cãtre Delegaþia Permanentã dintre preºedinþii de filiale ai PRE.
(3) Fiecare regiune se compune din 3 zone terioriale alcãtuite din 3-6 judeþe, conduse de câte un preºedinte de zonã desemnat de vicepreºedintele de regiune PRE, în total 9 zone care devin euroregiuni.
Art.32 Comitetul Director este organul executiv central de conducere al PRE ºi are urmãtoarele atribuþii: a). Primeºte darea de seamã asupra activitãþii BPC, o analizeazã ºi o aprobã cu majoritate simplã de voturi; b). Dezbate ºi hotãrãºte asupra problemelor ivite în cadrul PRE în intervalul dintre douã adunãri succesive ale Delegaþiei Permanente, pe baza proiectelor înaintate de cãtre BPC; c). Analizeazã ºi face propuneri Delegaþiei Permanente asupra contestaþiilor privind excluderea din PRE sau suspendarea din funcþie a oricãror membri ai PRE; d). Elaboreazã politica internã ºi internaþionalã a PRE ºi o supune spre aprobare Delegaþiei Permanente, respectiv Congresului, e). Primeºte raportul activitãþilor desfãºurate în cadrul Departamentelor PRE; f). Prezintã candidaturile în alegerile locale, parlamentare sau prezidenþiale; g). La propunerea BPC numeºte/suspendã din funcþie vicepreºedinþii partidului; h). La propunerea BPC stabileºte denumirea organului de presã al PRE ºi numeºte/revocã pe directorul acestuia; i). La propunerea BPC numeºte/revocã din funcþie pe directorii departamentelor de activitate ale partidului; j). Primeºte raportul lunar sau ori de câte ori este nevoie, asupra activitãþilor desfãºurate în Parlament de cãtre grupul parlamentar al PRE; k). La propunerea BPC propune reorganizarea partidului ; l). Aprobã participarea membrilor PRE în guvern sau le-o retrage; m). Decide asupra membrilor PRE care vor primi funcþii în guvern, la U.E. sau alte funcþii politice, administrative în stat ori la nivel european; n). Decide fuziunile sau asocierile împreunã cu alte partide politice, formaþiuni nepartinice, legal constituite pentru promovarea unor obiective comune, a unor alianþe politice sau a altor forme de asociere; o). Dezbate ºi aprobã regulamentul de ordine ºi funcþionare al PRE; p). Stabileºte cuantumul cotizaþiei lunare ºi al taxei de înscriere în cazuri deosebite.
Art.33 Comitetul Director se convoacã, în mod normal, de cãtre BPC, prin Secretarul general, iar în mod excepþional de cãtre 2/3 din membrii sãi, prin cerere scrisã ºi motivatã, adresatã BPC ºi depusã la secretariat.
Art.34 Pe lângã Comitetul Director al PRE funcþioneazã Cabinetul PRE condus de Preºedintele executiv. Cabinetul este propus de Preºedintele executiv ºi aprobat de Comitetul Director cu avizul Senatului PRE. Acesta este compus din 13 Departamente ale PRE organizate astfel: 1). Probleme constituþionale, organizare ºi control în administraþia publicã localã ºi europeanã; 2). Analizã politicã ºi economicã, diplomaþie europeanã ºi securitate internaþionalã; 3). Muncã, protecþie socialã ºi drepturile omului; 4). Siguranþa statului ºi individului, probleme militare de securitate naþionalã, apãrare, informaþii, siguranþã naþionalã ºi ordine publicã; 5). Industrie, construcþii, servicii ºi transporturi; 6). Agriculturã, silviculturã, ape; 7). ªtiinþã, prognoze, cercetare, educaþie, învãþãmânt, culte, arte, culturã; 8). Sãnãtate, familie, mediu, tineret, turism ºi sport; 9). Resurse, promovarea proprietãþii private, a valorilor dacoromâneºti ºi de contracarare a acþiunilor antidacoromâneºti; 10). Relaþii publice cu mass-media ºi imagine a PRE (articole de presã, radio, t.v., organizarea conferinþelor de presã); 11). Juridic; 12). Buget, finanþe, bãnci; 13). Analizã, sintezã, comunicare ºi relaþii publice (doctrine, proiecte de legi, regulamente), documente oficiale ale PRE (Program politic, Statut, Program electoral, documente pentru manifestãrile de partid ºi instituþiile sale, precum ºi documentele pentru conferinþele de presã). Fiecare departament are trei membri, în total fiind 39 de membri. Cabinetul PRE este guvernul din umbrã propus de PRE.
4.1.4. Biroul Permanent Central (BPC)
Art.35 Între douã adunãri succesive ale Comitetului Director, conducerea executivã a PRE este asiguratã de Biroul Permanent Central, care se întruneºte odatã pe sãptãmânã sau ori de câte ori este nevoie ºi este compus din: Preºedintele fondator al PRE, Preºedintele executiv al PRE, Secretarul general al PRE ºi doi membri - care sunt convocaþi la fiecare ºedinþã de cãtre Preºedintele Partidului - dintre membrii Comitetului Director, în funcþie de necesitãþi.
Art.36 (1) BPC este ales de Congresul PRE ºi are urmãtoarele atribuþii: a). Iniþiazã proiecte pentru rezolvarea oricãror probleme ivite în cadrul PRE ºi le supune spre aprobare Comitetului Director; b). Iniþiazã proiectele pentru Statutul PRE, Programul politic al PRE ºi regulamentele de funcþionare ale diferitelor organe ºi organisme ale PRE. Acestea vor fi supuse spre aprobare Comitetului Director; c). Rãspunde de buna funcþionare a activitãþilor economico-administrative ale PRE; d). Propune Congresului alegerea/revocarea membrilor BPC; e). Analizeazã periodic activitatea membrilor Comitetului Director; f). Confirmã/infirmã sancþiunile/suspendãrile din funcþie hotãrâte de Preºedintele fondator al Partidului.
(2) Hotãrârile în cadrul BPC se iau cu majoritate simplã de voturi.
Art.37 BPC este convocat în mod automat în ºedinþã sãptãmânalã, în fiecare vineri, orele 15.00; ziua de ºedinþã se poate modifica numai printr-o hotãrâre a Comitetului Director.
4.1.5 Preºedintele Partidului
Art.38 Preºedinte fondator, Preºedinte executiv ºi Secretarul general asigurã conducerea curentã a PRE.
(2) Preºedintele fondator este ales numai de cãtre Adunarea Generalã de Constituire a PRE .
(3) Preºedintele Executiv este ales de cãtre Congres la propunerea BPC ºi cu avizul Senatului PRE.
Art.39 Preºedintele fondator al PRE este conducãtorul politic al Partidului, persoana care simbolizeazã valorile sale ideologice ºi politice fundamentale.
Art.40 Preºedintele fondator al PRE are urmãtoarele atribuþii: a). Conduce activitatea BPC pentru toate problemele ce sunt în obligaþia acestuia; b). Analizeazã activitatea directorilor de departamente ºi o supune spre aprobare BPC; c). Reprezintã PRE în relaþiile cu autoritãþile publice ºi cu terþii; d). Este preºedintele de drept al BPC, al Comitetului Director, al Delegaþiei Permanente ºi conduce lucrãrile Congresului PRE, precum ºi ale Senatului PRE; e). Prezideazã toate întâlnirile oficiale ale Partidului; În absenþa sa, va delega un alt membru al BPC în acest scop; f). Ia mãsuri pentru îmbunãtãþirea activitãþii PRE în toate sectoarele ºi le supune spre aprobare BPC, anterior derulãrii acestora; g). Propune BPC sancþionarea sau suspendarea din funcþie pentru lipsã de activitate sau afectarea intereselor PRE, ale oricãrui membru din conducerea PRE. Suspendarea din funcþie are efect imediat. h). Propune BPC convocarea Comitetului Director, a Delegaþiei Permanente ºi a Congresului PRE, conform Statutului sau, în mod excepþional, ori de câte ori considerã cã este nevoie; i). În cadrul ºedinþelor BPC, convoacã pe unii membri ai Delegaþiei Permanente, în funcþie de necesitãþi, acordându-le dreptul de vot în problema pusã in discuþie; j). Are drept de dispoziþie privind fondurile materiale ale Partidului la nivel central ºi judeþean; k). Rãspunde de buna funcþionare a disciplinei de partid ºi ia toate mãsurile pe care le considerã necesare în acest scop.
Art.41 Preºedintele executiv este ºi preºedintele cabinetului fantomã al PRE, care monitorizeazã politic viaþa politicã naþionalã ºi europeanã.
Art.42 Preºedintele executiv al Partidului care exercitã conducerea efectivã asupra Cabinetului, rãspunde de patrimoniul PRE ºi are drept de semnãtura în bancã, a doua semnãtura dupã preºedintele fondator.
Art.43 Preºedintele executiv al Partidului are urmãtoarele atribuþii; a). Este membru de drept al Comitetului Director, al Delegaþiei Permanente ºi al Prezidiului Congresului PRE; b). Conduce ºedinþele CNODA; c). Rãspunde efectiv de activitatea vicepreºedinþilor Partidului.
4.1.6. Secretariatul PRE
Art.44 (1) Secretariatul PRE este organul administrativ central ºi este format din cinci persoane: Secretarul general, trei Secretari executivi ºi Administratorul Patrimoniului.
(2) Atribuþiile Secretariatului PRE sunt precizate de Regulamentul de Ordine ºi Funcþionare.
Art.45 (1) Secretarul general al PRE este ales de Congres, la propunerea Preºedintelui fondator al Partidului ºi îndeplineºte ºi funcþia de purtãtor de cuvânt al PRE.
(2) Secretarii executivi ai PRE ºi Administratorul Patrimoniului PRE sunt numiþi de BPC, la propunerea Preºedintelui executiv al Partidului.
4.1.7. Senatul PRE
Art.46 Senatul PRE este format din membrii fondatori ai PRE, membrii Senatului Academiei Dacoromâne - ADR (întemeiatã din 1995), care sunt membri ai PRE, ai Miºcãrii Naþionale de Rezistenþã, foºti deþinuþi politici, luptãtori anticomuniºti, persoane persecutate pe motive politice de regimurile dictatoriale instaurate în România dupã 1938. Senatul Academiei Dacoromâne, în conformitate cu acordul de cooperare dintre PRE ºi ADR, va desemna, dintre membrii sãi, cercetãtori care sã contribuie la clarificarea unor probleme de interes politic naþional, ºtiinþific, juridic ºi managerial, în conformitate cu statutele celor douã persoane juridice.
Art.47 Senatul PRE se constituie sub îndrumarea BPC, cu rolul de a recomanda candidaturile membrilor PRE la alegerile locale, parlamentare, euro-parlamentare ºi prezidenþiale, precum ºi la funcþiile guvernamentale ºi europene accesibile membrilor PRE.
Art.48 Senatul PRE are autonomie proprie, este condus de un preºedinte ºi trei vicepreºedinþi aleºi dintre membrii sãi.
Art.49 Preºedintele Senatului PRE este membru de drept al Comitetului Director.
4.1.8. Corpul Consilierilor Naþionali
Art.50 Corpul Consilierilor Naþionali este format din Directorul Corpului Consilierilor Naþionali - subordonat Preºedintelui Fondator al PRE, un consilier juridic ºi trei consilieri regionali (câte unul din fiecare Regiune PRE) ºi 16 consilieri departamentali (câte unul de fiecare Departament PRE), în total 21 consilieri.
4.1.9. Corpul Consilierilor Europeni
Art.51 Corpul Consilierilor Europeni este format din: Directorul Consilierilor Europeni - subordonat Preºedintelui Fondator al PRE, un consilier juridic ºi 16 consilieri pe probleme specifice europene. În total sunt 18 consilieri europeni.
4.2 Organele de conducere teritoriale
Art.52 Organele executive de conducere în teritoriu (filialele) reprezintã PRE faþã de terþi, numai la nivelul respectiv de organizare.
4.2.1. Organele de conducere ale filialei
Art.53 Filialele PRE pot deschide cont la bancã, pe rãspundere proprie ºi pot gestiona banii în conformitate cu legislaþia în vigoare.
Art.54 (1) Conferinþa este organismul de conducere al filialei PRE care are loc odatã la doi ani ºi este formatã din delegaþii aleºi la adunãrile generale din localitãþile teritoriale subordonate.
(2) Lucrãrile Conferinþei sunt conduse, în mod obligatoriu, de un membru al BPC sau de un membru al Comitetului Director al PRE, împuternicit în acest scop de Preºedintelui Fondator al Partidului.
Art.55 La nivelul judeþelor, respectiv al Municipiului Bucureºti, Conferinþa are atribuþiile Delegaþiei Permanente.
Art.56 Conferinþa alege Biroul Permanent al Filialei (BPF) format din maximum 15 membri (preºedinte, trei vicepreºedinþi, purtãtor de cuvânt, secretar, trezorier, consilier juridic ºi maximum ºapte membri) care asigurã activitãþile curente ale filialelor între cele douã conferinþe judeþene.
Art.57 Filialele pot înfiinþa departamente pe domenii de activitate de interes zonal. Aceste departamente vor avea o dublã subordonare: faþã de departamentul central pe domeniul respectiv sau echivalent ºi faþã de BPF.
4.2.2. Organele de Conducere ale organizaþiilor teritoriale
Art.58 La nivelul organizaþiilor teritoriale, organismul de conducere este Adunarea Generalã a membrilor.
Art.59 Adunarea Generalã a organizaþiei teritoriale alege un Birou Permanent format din maximum 11 membrii (preºedinte, 2 vicepreºedinþi, secretar, trezorier ºi maximum 6 membri) care asigurã activitatea curentã între douã adunãri generale.
4.3. Organele de control ale PRE
4.3.1. Comisia de Onoare, Disciplinã ºi Arbitraj
Art.60 Comisia de Onoare, Disciplinã ºi Arbitraj se constituie la nivel naþional ºi de filialã având rolul de a verifica abaterile de la Statut ºi de la normele de conduitã civilizatã ale membrilor PRE, pentru soluþionarea diferendelor dintre membrii PRE sau dintre aceºtia ºi conducerile organizaþiilor PRE, la toate nivelurile.
Art.61 (1) La nivel naþional se constituie Comisia Naþionalã de Onoare, Disciplinã ºi Arbitraj (CNODA).
(2) CNODA se numeºte de cãtre Biroul Permanent Central ºi se aprobã de cãtre Delegaþia Permanentã.
Art.62 CNODA este formatã din cinci membri aleºi la doi ani (preºedinte, doi vicepreºedinþi, consilierul juridic al PRE ºi un secretar).
Art.63 Hotãrârile CNODA se iau cu majoritate simplã de voturi ºi se supun spre aprobare Delegaþiei Permanente. Dezbaterile în cadrul CNODA se fac dupã ascultarea prealabilã a punctelor de vedere prezentate de ambele pãrþi aflate în conflict.
Art.64 La nivelul filialelor se constituie o Comisie de Onoare, Disciplinã ºi Arbitraj a Filialei (CODAF) care este propusã de BPF ºi aprobatã de Conferinþa Filialei.
Art.65 CODAF este formatã din trei membrii aleºi odatã la doi ani: preºedinte, secretar ºi un membru.
Art.66 Hotãrârile CODAF se supun spre aprobare Conferinþei filialei judeþene.
Art.67 În cazuri bine justificate, hotãrârile CODAF pot fi contestate la nivelul CNODA.
4.3.2. Comisia de cenzori
Art.68 Comisia de Cenzori se constituie la nivel naþional ºi de filialã.
Art.69 La nivel naþional se constituie o Comisie Centralã de Cenzori (CCC) formatã din cinci membri (preºedinte, vicepreºedinte, secretar ºi doi membrii).
Art.70 CCC este propusã de cãtre Comitetul Director ºi validatã de cãtre Congres.
Art.71 CCC verificã anual activitatea BPC, precum ºi activitatea comisiilor de cenzori ale filialelor.
Art.72 La nivel de filialã se constituie o Comisie de Cenzori a Filialei formatã din trei membri aleºi anual (preºedinte, vicepreºedinte, secretar) propuºi de cãtre BPF ºi aprobaþi de Conferinþa filialei.
Art.73 Comisia de Cenzori a Filialei verificã trimestrial activitatea organizaþiilor teritoriale ale filialei.
Art.74 Hotãrârile comisiilor de cenzori ale PRE se iau cu majoritate de 2/3 ºi se aduc la cunoºtinþã BPC.
CAP. 5 PRECIZÃRI GENERALE PRIVIND MIJLOACELE FINANCIARE ALE PRE
Art.75 PRE poate deþine, în proprietate sau în chirie, bunuri mobile ºi imobile necesare realizãrii activitãþilor specifice.
Art.76 Mijloacele bãneºti ale PRE sunt: taxele de înscriere, cotizaþii ale membrilor, donaþii ºi legate, subvenþii de la bugetul de stat potrivit Legii bugetare anuale, venituri provenite din activitãþi proprii (editarea, realizarea ºi difuzarea publicaþiilor ori a altor materiale de propagandã ºi culturã politicã, activitãþi culturale, sportive, distractive, servicii interne, închirierea spaþiilor proprii pentru conferinþe ºi acþiuni social-culturale, dobânzi bancare, vânzarea bunurilor de patrimoniu, cu excepþia celor primite din strãinãtate).
Art.77 (1) Taxa de înscriere în Partid este de 10 lei, cu excepþia studenþilor, elevilor, pensionarilor, ºomerilor, pentru care NU se percepe taxa de înscriere.
(2) Cotizaþia se stabileºte la aprecierea fiecãrui membru, începând cu suma de cinci lei lunar, cu excepþia studenþilor, elevilor, ºomerilor pentru care cotizaþia se stabileºte la 1 leu lunar, respectiv a pensionarilor ºi þãranilor agricultori pentru care cotizaþia este de 3 lei lunar.
(3) Organizaþiile locale vor transfera, în contul central al partidului, lunar, 25% din sumele încasate de acestea pentru susþinerea acþiunilor la nivel naþional, european ºi internaþional ale PRE.
Art.78 Taxa de înscriere ºi cotizaþia se modificã, se suspendã sau se excepteazã numai cu aprobarea Comitetului Director.
Art.79 La nivel naþional se organizeazã departamente pe probleme, în raport cu obiectivele din Program, iar la nivel de filialã în funcþie de necesitãþi.
Art.80 Alegerea preºedinþilor BPF se face prin vot secret, iar a tuturor celorlalþi membri ai organelor executive de conducere ale PRE, la toate nivelurilor, prin vot deschis liber exprimat.
Art.81 Membrii PRE propuºi a fi aleºi în organele de conducere, la toate nivelurile, trebuie sã prezinte comisiilor de disciplinã ale nivelului respectiv un curriculum vitae complet, din care sã reiasã cã respectivul se încadreazã în condiþiile impuse de Statut.
Art.82 (1) ªedinþele þinute de organele de conducere ale PRE, la toate nivelurile, se considerã statutare când sunt prezenþi cel puþin 1/2 din membri.
(2) La ºedinþe, toþi membrii sunt convocaþi cu cel puþin 24 ore înaintea ºedinþei.
Art.83 Absenþa nejustificatã de la orice ºedinþã a organelor de conducere ale PRE se considerã abatere. Repetarea ei se sancþioneazã.
CAP. 6 PRECIZÃRI FINALE
Art.84 Orice cetãþean onest poate susþine PRE în calitate de simpatizant, dacã se declarã de acord cu STATUTUL ºi PROGRAMUL POLITIC al PRE.
Art.85 Membrii PRE au dreptul de a demisiona din PRE în orice moment, printr-un înscris cu efect imediat.
Art.86 Sediul provizoriu al PRE este în Bucureºti, Str. Drumul Taberei nr. 26; Bloc T-1, Sc.1, Apt.119, Sector 6, Tel. 021-745.33.79; Fax: 021- 413.84.34; Oficiul poºtal 58, Cãsuþa poºtalã 14, E-mail: geostroe@gmail.com, www.partidulromanieieuropene.ro.
Sediul public provizoriu central din Bucureºti va fi stabilit de cãtre BPC.
Art.87 Încetarea activitãþii PRE se face în condiþiile prevãzute de art. 44, 45, 46, 47 ºi 48 din Legea Partidelor Politice - Legea 14/2003.
Art.88 Prezentul STATUT s-a întocmit conform Legii nr.14/2003, a fost adoptat de Adunarea Generalã de Constituire din 10 decembrie 2005 ºi este valabil de la 9 mai 2006, cu unele modificãri. Orice altã modificare sau numire se poate face cu aprobarea Comitetului Director sau a Congresului PRE, în condiþiile prezentului Statut.
Art.89 Partidul funcþioneaza de la data obþinerii personalitãþii juridice, în baza Legii 14/2003, ºi se va conforma prevederilor legale în vigoare.

PROGRAMUL POLITIC "RENAªTEREA DACOROMÂNEASCÃ ÎN UNIUNEA EUROPEANÃ - 2050"
Partidul României Europene, ca partid de centru, centru - dreapta, îºi propune obiective politice pentru promovarea intereselor dacoromâneºti în U.E., ca exponent al viitoarei clase mijlocii din România în perspectiva integrãrii depline în Uniunea Europeanã. În acest sens îºi propune sã înfãptuiascã Programul politic "RENAªTEREA DACOROMÂNEASCà ÎN UNIUNEA EUROPEANà - 2050" cu urmãtoarele direcþii de acþiune:
1. RENAªTEREA MORAL-POLITICÃ A NAÞIUNII:
a. Reîntregirea paºnicã ºi democraticã a naþiuni, concomitent cu refacerea identitãþii naþionale, a simbolurilor, a imaginii publice a personalitãþilor de seamã care au fãurit istoria, cultura ºi civilizaþia noastrã ºi care constituie modele pentru generaþiile prezente ºi viitoare;
b. Asigurarea deplinei libertãþi de decizie a naþiunii în cunoºtinþã de cauzã ºi în concordanþã cu interesele pe termen mediu ºi lung ale dacoromânitãþii;
c. Reforma deplinã a justiþiei, în statul european de drept;
d. Reconcilierea forþelor moral-politice autentic naþionale privind construirea viitorului democratic ºi european al þãrii, refacerea coeziunii, unitãþii ºi solidaritãþii între toþi cetãþenii þãrii, indiferent de etnie, religie, sex, avere, grad de pregãtire sau profesie;
e. Reforma constituþionalã realã ºi consolidarea instituþiilor statului naþional unitar român, suveran ºi independent, al cãrui teritoriu este indivizibil ºi inalienabil; este necesarã o reaºezare fundamentalã a raporturilor constituþionale dintre puterile din stat, clarificarea separaþiei, a echilibrului ºi controlului lor reciproc, astfel ca nimeni sã nu fie mai presus de Constituþie ºi de lege;
f. Moralizarea ºi aducerea sub puterea legii a întregii clase politice din România prin responsabilizarea juridicã a tuturor acþiunilor politice la nivel naþional, internaþional ºi local, prin votul uninominal ºi legislaþie electoralã clarã, adecvatã spre formarea ºi educarea unei elite politice cinstite, competente ºi demne în lupta pentru interesul naþiunii române; eºecul managementului politic al majoritãþii clasei politice necesitã controlul judecãtoresc asupra întregii activitãþi politice;
g. Interzicerea partidelor etnice în România ºi atragerea tuturor grupurilor etnice de pe teritoriul României la renaºterea þãrii prin eliminarea oricãror discriminãri;
h. Depolitizarea aparatului de stat, debirocratizarea ºi reducerea acestuia la minimum necesar;
i. Controlul legal al averilor marilor corupþi post decembriºti ºi aplicarea impozitului progresiv pe venit;
j. Integrarea deplinã a þãrii în structurile U.E. ºi consolidarea rolului ei în N.A.T.O., în O.N.U, la Dunãre, în Balcani ºi la Marea Neagrã, precum ºi în alte instituþii ºi organizaþii internaþionale;
k. Întinerirea ºi profesionalizarea elitei politice în spiritul apãrãrii ºi promovãrii intereselor naþionale, europene, ale pãcii ºi cooperãrii, pentru apãrarea valorilor eterne ale umanitãþii;
l. Intrarea României în rândul primelor 25 de naþiuni ale lumii civilizate, dezvoltate din punct de vedere economic, cultural ºi tehnico-ºtiinþific;
m. Ierarhizarea profesiilor este urmãtoarea : producãtorul - întreprinzãtor, fermierul - autohton, finanþatorul - investitor, cercetãtorul - educator ºi creator, comerciantul - constructor, funcþionarul statului - ca apãrãtor al legii ºi luptãtor pentru aplicarea ei ; profesioniºtii vor fi sprijiniþi sã se specializeze la nivel european ºi internaþional.
2. CONSOLIDAREA ECONOMICO-SOCIALÃ :
a. Realizarea consensului tuturor forþelor naþionale în adoptarea ºi în punerea în aplicare a acestui Program politic, prin susþinere politicã, financiarã ºi materialã a muncii ºi capitalului intern, prin investiþii productive, stimularea creativitãþii tehnice, tehnologice, ºtiinþifice ºi manageriale;
b. Consolidarea economiei de piaþã ºi racordarea ei deplinã la piaþa mondialã pentru a deveni o putere economicã remarcabilã în lume; atragerea marilor investitori de origine românã de pretutindeni pentru accelerarea progresului în România;
c. Susþinerea ºi stimularea profesioniºtilor în scopul eliminãrii dependenþei externe, reducerea interdependenþei, la limita posibilului, asigurarea independenþei depline în luarea deciziilor politico-economice autohtone;
d. Crearea de noi locuri de muncã pentru cetãþeni, stimularea policalificãrii ºi adaptãrii forþei de muncã în raport de necesitãþile care apar pe plan naþional, european ºi internaþional;
e. Renaºterea deplinã a vieþii satului românesc în contextul modernitãþii europene.
3. RECONSTRUCÞIA TEHNICÃ, TEHNOLOGICÃ ªI INFORMAÞIONALÃ :
a. Stimularea creativitãþii autohtone, a invenþiilor ºi inovaþiilor, reglementarea modernã a drepturilor de autor ºi a celor conexe;
b. Revigorarea cercetãrii ºtiinþifice fundamentale tehnice în domeniile de vârf;
c. Informatizarea societãþii ºi conexarea ei la marile magistrale informaþionale universale.
4. RENAªTEREA PE PLAN CULTURAL - ªTIINÞIFIC ªI EDUCAÞIONAL:
a. Pãstrarea tradiþiilor strãmoºeºti ºi stimularea creaþiei populare;
b. Stimularea cercetãrii în domeniul istoriei ºi civilizaþiei strãbune în vederea cunoaºterii ºi pãstrãrii identitãþii naþionale;
c. Învãþãmânt european, performant la nivel global de calitate.
5. REFORMA ÎN DOMENIUL SÃNÃTÃÞII, FAMILIEI ªI AL PROTECÞIA MEDIULUI :
a. Consolidarea rolului familiei, ºcolii, bisericii, mass - media ºi forþelor armate în educaþia naþionalã a tineretului;
b. Reforma sistemului sanitar;
c. Susþinerea cercetãrii ºtiinþifice medicale autohtone în domenii de vârf;
d. Protecþia mediului ambiant, conservarea ºi refacerea potenþialului natural al þãrii.
6. RENAªTEREA ÎN DOMENIUL MUNCII ªI PROTECÞIEI SOCIALE :
a. Reforma în domeniul salarizãrii, stimulãrii policalificãrii ºi a eficienþei muncii;
b. Reforma din domeniul pensiilor ºi asigurãrilor sociale;
c. Asigurarea unei protecþii sociale binemeritate, decente celor care sunt pensionari ºi au muncit o viaþã pentru crearea de bunuri materiale, culturale ºi spirituale.
7. CONSERVAREA DIMENSIUNII CREªTINE A IDENTITÃÞII NATIONALE ROMÂNEªTI ªI SPIRITUALITÃÞII NOASTRE SPECIFICE :
a. Consolidarea tradiþiilor spirituale;
b. Reconcilierea ºi apropierea în vederea unificãrii bisericilor creºtine surori.
8. REFORMA ÎN DOMENIUL SECURITÃÞII ªI APÃRÃRII NAÞIONALE :
a. Multiplicarea ºi profesionalizarea tuturor componentelor sistemului naþional militar;
b. Revigorarea industriei naþionale de apãrare;
c. Consolidarea comunitãþii de informaþii ºi a forþelor destinate ordinei publice;
d. Consolidarea relaþiilor de securitate ºi militare cu marii agenþi ai structurilor politico-militare multipolare;
e. Evitarea achiziþionãrii de tehnicã de luptã uzatã atât fizic, cât ºi moral.
9. SUSÞINEREA EMIGRANÞILOR ROMÂNI DIN STRÃINÃTATE ªI DESCURAJAREA EMIGRÃRII ROMÂNILOR .

Aceste documente au fost adoptate la 9 mai 2008.



IoanDanila

81 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 18 Decembrie 2008, ora 15:15

România va renaºte în Uniunea Europeanã prin adevãr, dreptate, muncã ºi credinþã!
PARTIDUL ROMÂNIEI EUROPENE – P.R.E.
Sediul legal provizoriu central: Bucureºti, Drumul Taberei 26, Bloc T-1 apart. 119, sect. 6 (Favorit), cod 061335, Tel/fax: 0212429182,
0722972522, 0724808789, Of. poºtal 66, ghiºeul nr.1, Cãsuþa poºtalã 58-14, CIF 22085130, Cod IBAN RO08CECEB60443RON1879199, CEC Bank Dr.Taberei, S. M. Bucureºti, Dosar nr. 19007/3/2006, Tribunalul Bucureºti, Secþia a III- a civilã, Decizia civilã nr.2 din 22. 01.2007
definitivã ºi irevocabilã prin respingerea contestaþiei la data de 2.05. 2007, înregistrat în Registrul partidelor politice la data de 27.06.2007. www.partidulromanieieuropene.ro, www.academiadacoromana.ro, www.tempusdacoromania.ro, geostroe@gmail.com, ioandanila1@gmail.com
__________________________________________________________________________
Bucureºti, nr. 32 din 5 iulie 2008

COMUNICAT


Partidul României Europene – P.R.E., partid de uniune naþionalã, cu doctrinã naþionalã ºi cu deschidere europeanã, în conformitate cu PROGRAMUL POLITIC "RENAªTEREA DACOROMÂNEASCÃ ÎN UNIUNEA EUROPEANÃ - 2050", punctul 7, Conservarea dimensiunii creºtine a identitãþii naþionale româneºti ºi a spiritualitãþii noastre specifice, care are în vedere consolidarea tradiþiilor spirituale ºi reconcilierea ºi apropierea în vederea unificãrii bisericilor creºtine surori, constatând fragmentarea spriritualã a Europei, declarã urmãtoarele:
Religia a fost prima cunoaºtere a umanitãþii. Apoi ºtiinþa s-a desprins din religie, fãrã ca religia sã disparã pentru cã nici un om nu poate trãi fãrã religie, fãrã credinþã, fãrã o protecþie divinã. În fond, ºi stiinþa este tot o credinþã, ca ºi religia, o credinþã a omului în adevãrul ºtiinþific, în raþiune.
Relaþia dintre om ºi sacru poartã numele de religie, în general. Istoria religiilor pune în evidenþã unitatea fenomenului psihologic care asigurã varietatea credinþei în divinitate, ce a însoþit omul de a lungul mileniilor, religia fiind prezentã la toate popoarele lumii.
În lumea contemporanã a globalizãrii a apãrut ideea, poate himericã, poate salutarã de a se înfãptui idealul unificãrii statelor ºi al religiilor lumii peste capul naþiunilor lor de origine.
O unificare a religiilor însã este o chestiune foarte delicatã. De regulã, o astfel de religie naþionalã dispare o datã cu naþiunea care a animat-o. Fiecare religie este un adevãrat stat spiritual în cadrul unui stat laic. Întrepãtrunderea celor douã lumi constituie, în fapt, pilonul pe care se sprijinã arhitectura naþiunilor moderne. Separate formal de stat sau nu, religia este sufletul naþiunii cãreia aparþin.
Libertatea de credinþã, libertatea spiritualã asiguratã de statul de drept constituie garanþia cã indiferent de numãrul, calitatea sau cantitatea trãirilor spirituale, religia va supravieþui fãrã discriminãri. Apoi, la nivel european trebuie continuatã politica de apropiere ºi de solidaritate religioasã, de armonie ºi de armonizare printr-un statut ºi un tratament juridic egal pentru fiecare religie. În fond, Europa modernã s-a creat prin Pacea westfalicã încheiatã în urma Rãzboiului de 30 de ani purtat în numele unor confesiuni creºtine.
În România, unificarea celor douã biserici surori ºi a fracþiunilor care s-au dislocat din acestea, ca urmare a existenþei unor vechi premise istorice care le au desparþit (ºi asupra cãrora nu mai insistãm) este necesarã ºi utilã.
Una însã este cea naþionalã, Biserica Ortodoxã Românã. Sugerãm, mai degrabã, sã se denumeascã Biserica Românã Ortodoxã, fiind mai semnificativã pentru vremurile în care trãim. La români biserica a fost una dintre cele mai puternice redute ale identitãþii naþionale ºi a unicitãþii spiritualitãþii noastre dacoromâneºti. Dacã nu vom mai crede în ea ºi nu o vom apãra, ne vom risipi pentru cã ea este “muma” spiritualitãþii dacoromâneºti, garanþia eternizãrii valorilor noastre temporale dintotdeauna ºi de pretutindeni. Între ortodoxism ºi zamolsianism nu existã nici o contradicþie. Paleocreºtinismul dacoromânesc a fost zamolsian. Esenienii printre care a învãþat Iisus au fost zamolsieni ºi, prin urmare, întâiul nostru protector spiritual a fost Zamolse. De la Zamolse la Iisus, cum spunea pr. cerc. Dumitru Bãlaºa, dacoromânii ºi-au pãstrat dreapta credinþã autenticã, ancestralã, de la Hestia cea pãstrãtoare a focului din matriarhat, pânã la Soarele dreptãþii.
Ce identitate spiritualã ar putea avea Uniunea Europeanã, dacã nu creºtinã?
Fundaþia Academia DacoRomânã ºi Partidul României Europene - P.R.E. susþin ideea creãrii unui spaþiu spiritual unic european, bazat pe cultura spiritualã europeanã contemporanã, dupã constituirea celorlalte spaþii comune, iar dimensiunea spiritualã, ar putea constitui cea de-a ºasea dimensiune comunã, necesarã, iminentã. De facto, ea existã, chiar dacã pe axa est - vest existã creºtinismul catolic ºi ortodox. Încercãrile celor din afara spaþiului european de a contrapune pe catolici ºi ortodocºi, sprijinind islamismul în Balcani, nu vor avea succes.
Identitatea naþionalã cuprinde ºi spiritul religios naþional, ceea ce ar impune ºi contribuþia parlamentarilor de drept din partea Bisericii Române Ortodoxe. Regimul juridic specific al componentelor spirituale ale naþiunilor, respectiv al identitãþii europene trebuie reglementat la nivelul Europei de cãtre Parlamentul European ºi de cãtre parlamentele naþionale ale fiecãrui stat membru U.E. prin acorduri la nivel înalt.
Conlucrarea lor în interes european este primordialã pentru menþinerea scopurilor nobile ale UE: promovarea pãcii, a valorilor comune ºi bunei întelegeri între naþiunile membre.
Ordinea juridicã europeanã trebuie armonizatã cu ordinea juridicã specificã spiritualitãþii fiecãrui stat, fiecãrei naþiuni. Dreptul european trebuie sã contribuie în mod specific la definirea ºi delimitarea acestor structuri religioase care trebuie sã nu se suprapunã, sã evite dominaþia uneia asupra alteia, sã fie complementare, sã permitã cooperarea egalã, pentru ca sã nu devinã niciodatã antagonice ºi conflictuale.
Prin filosofia europeanã a drepturilor omului, o adevãratã nouã credinþã europeanã, o nouã religie a speranþei europenilor, trebuie reanalizate conexiunile viitorului spaþiu european spiritual unic.
Graniþele spirituale ale spaþiului spiritual unic european sunt mai mari decât cele politice.
Europa ar putea adopta o Cartã europeanã a preoþilor ºi un Cod de conduitã al slujitorilor bisericilor europene, ca documente-cheie în politica U.E., pentru întãrirea spiritualitãþii ºi dezvoltarea unei identitãþi religioase europene. Europa este locul în care se intersecteazã tradiþia, legea ºi credinþa în statul de drept, fapt pentru care trebuie sã fie un model universal pentru lumea liberã ºi civilizatã, în care nu este interzisã practica spiritualã.
Nu existã oameni atei, adicã oameni care nu au credinþã, existã doar oameni care cred în altceva decât în religie, dar cred în ceva, fie ºi în alþi oameni. Totuºi, existã ºi doctori în ºtiinþe care sunt mai credincioºi decât unele feþe bisericeºti, dupã cum ºi unii slujbaºi ai unor biserici care nu dau dovadã de o adevãratã credinþã.
O eventualã nouã Constituþie europeanã sau un nou Tratat constituþional european trebuie sã proclame religia creºtinã ca fiind prima, între egali, într-un SPAÞIU SPIRITUAL EUROPEAN UNIC.
Dreptul canonic specific religiilor care convieþuiesc în Europa Unitã trebuie armonizat cu legislaþia europeanã, ca punct de plecare pentru a reuºi prima unificare legislativã specificã, o problemã vitalã pentru ca spiritualitatea religioasã sã devinã substanþa pãcii ºi securitãþii europene ºi internaþionale.
Rãzboaiele religioase nu trebuie sã mai aibã loc ºi nu vor mai avea loc în Europa mileniului III.
Zamolse – întâiul european care a procesat ideea de eternitate, de nemurire ar putea fi simbolul unificator al religiilor în Europa. Pe baza principalelor cãrþi sfinte trebuie sã se redacteze, în sintezã, cea mai înþeleaptã, mai credibilã ºi mai generalã Cartã, care sã promoveze o moralã nouã în spirit european novator.
În concluzie, o eventualã Constituþie a Europei trebuie sã prevadã drepturi ºi obligaþii spirituale privind SPAÞIU SPIRITUAL EUROPEAN UNIC, ca temei pentru un adevãrat Cod moral ºi spiritual al UE.
Cultura este una din armele eternitãþii unei naþiuni, iar cultura religioasã, spiritualã, este o componentã esenþialã a culturii naþionale, a identitãþii eterne a fiecãrei naþiuni.
În fine, o politicã înþeleaptã din partea responsabililor europeni prin instrumente juridice adecvate, bazate pe consensul bisericilor reprezentate în statele membre ale Uniunii Europene constituie esenþa pãcii spirituale la nivelul întregului continent.


Preºedinte fondator
al Partidului României Europene – P.R.E.

dr. Geo Stroe


necunoscut

1 mesaj
Membru din: 1/01/1970
Postat pe: 18 Decembrie 2008, ora 16:17

tot ceea ce ai insirat talica mai sus este absurd si aberant:nu am reusit sa citesc totul ,am citit printre randuri si deja pot spune ca partidul domniilor voastre nu are viitor deoarece nu este precizat in mod expres cum poate fii schimbat presedintele atunci cand o ia razna,nu am inteles pe deplin termenul de presedinte fondator[un membru fondator ramane fondator pana la desfiintarea partidului,pe cand un presedinte poate fii schimbat oricand,la cererea membrilor partidului atunci cand incalca flagrant anumite principii morale sau de statut],numai ceausescu si basescu s-au autoales pe vecie si in al doilea rand problema cea mai spinoasa care ii va indeparta pe tineri de partidul acesta este abordarea imbecila a religiei,un balast care trebuie eliminat din orice societate umana care vrea progres,civilizatie si evolutie,s-auzim numai de bine!


dirlo1964

167 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Medias

Postat pe: 18 Decembrie 2008, ora 17:29

Absurd acest partid!Biserica Ortodoxa Romana contra Biserica Romana Ortodoxa ?Inca nimeni nu a demonstrat ca esenieni se trag din neamul dacilor si nici ca ei ar fi crezut in Zamolxe!Nu poate exista "o noua credinta europeana" asa cum o vede PRE ,deoarece intra in contradictie cu Biserica Ortodoxa,biserica noastra stramoseasca! Vreau sa fiu european dar pana la biserica!Credinta mea nu-mi permite altceva decat:Iisus,TATALsi Duhul !!!Orice altceva este impotriva credintei stramosesti!!!Zamolxe nu este egal cu IISUS!!!ISSus este unic ! EL taieste in noi !Partidul vostru este in neconcordanta cu credinta poporului !Se poate spune ca daco-romanii au crezut(la inceputul crestinarii poporului)si in IIsus si in Zamolxe.Dovada ar fi obiceiurile ,pastrate la sat si astazi ,de Craciun !Dupa cum stiti Biserica Ortodoxa nu agreaza insa aceste obiceiuri pagane!!!


Fosta membra 9am.ro

22 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 11 Ianuarie 2009, ora 14:22

si tot Eliade cel pomenit mai sus zis-a candva: "In nici o alta tzara din lume nu se consuma atata energie in politica precum in Romania..."
sa fie dementza survenita urmare a betziei puterii... sa fie confuzia dintre marfa si ambalaj... stiaiti ca Romania are cea mai permisiva legislatie in materie de minoritati? stiati ca dupa ce Romania a fost atat de blamata ptr "nerespectarea drepturilor tziganilor", iar "tziganii proapsat eliberati" au dat navala in UE si au facut ce au facut, nu stiau cum sa ni-i mai trimita inapoi.
Tom Lantos, ungurul senator al SUA, de ce nu a mai fost reales? Tot din cauza de partintire ptr dragi-i conationali... se pot imparti popoarele lumii in 2 mari categorii: cuceritorii de alte semintii si cei care si-au aparat teritoriile si identitatea. cand toata lume le arata ca locul lor ar trebui sa fie prin pustele Siberiei si ale Asiei, ei o tin pe a lor ca sunt get-beget din Panonia...
La ora actuala, se stie foarte bine ca dreapta (uitati-va in Elvetia, Italia, etc) devine din ce in ce mai radicala. manifestarile sunt mult mai numeroase decat prezinta presa. se pare ca ultranationalismul revine in fortza...
Vadim este cultural nationalist. uitandu-ma in ochii lui jucaushi din spatele lentilelor, ii vad bunatatea sufletului. nu conteaza ca "latra", e un om bun. ca om de cultura, ca om citit, a inteles EXACT rolul evreilor in istorie. din pacate, a fost "inmuiat" cu bani, ptr ca, nu-i asa, un partid are nevoi ede fonduri, iar PRM a supravietuit multi ani din fonduri obscure.
Haideti sa lasam legile sa vorbeasca. UDMR a obtinut atatea favoruri ptr ca au fost tot timpul la guvernare si si-au vandut scump voturile. am fost in covasna, si m-a durut cand ungurii localnici se uitau urat la "strainul" care le tulbura linistea... traiesc, majoritatea, intr-o saracie profunda, insa chiar cred, datorita spalarii creierului de timpuriu, ca acele tinuturi le apartin, cu alte cuvinte, acei oameni traiesc rau, gresit, din cauza indoctrinarii politice. ce romani-unguri am cunoscut, erau toti oameni de treaba. ca mai rziu mi-ar fi infipt cutitul in spate, este alta poveste


gigilipianu

443 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Tg Jiu

Postat pe: 12 Ianuarie 2009, ora 22:38

Autoarea topicului arunca batul printre gard sa vada (ce distractie macabra ?)reactiile celor care intradevar sunt intoleranti, antiromani si complet in afara oricaror cunostinte politice. Este scuzabil pentru cei mai tineri caci nu au avut cine sa-i invete. Acest partid ca si PRM nu au guvernat niciodata in Romania si atunci de unde stim noi ce va face ? Extremism ? In raport cu cine ? Pentru ca in raport cu romanii cel putin este absurd. In raport cu maghiarii sau alte minoritati nationale daca s-a intamplat vreo fapta extremista puteti s-o amintiti, daca exista. A nu se confunda maghiarii cu UDMR si unii reprezentanti iredentistidesi ai acestora. Desi acestia ii sustin neconditionat ei nu sunt vinovati. In raport cu talharii, mafiotii, hotii, coruptii si tradatorii indiferent de etnie da, sigur s-au exprimat pareri si convingeri de combatere a faptelor si a unor persoane, dar nu cu masuri radicale ci doar li s-a promis puscaria si aceea dupa legile justitiei noastre. Si, ma rog, daca nimeni nu este bun atunci cine vreti d-stra sa conduca Romania mai bine si sa ne sculam si noi odata in picioare ? Cei tineri aveti grija caci d-stra veti achita, in viitor, cea mai mare parte din nota de plata corespunzatoare acestor bascalii "nevinovate" de acum, nu Vadim si nici altcineva. Nu are rost sa mai continui pentru ca cei cu pata pusa oricum nu vor intelege de argumente. Probabil trebuie sa mai treaca 20 ani pentru a se intelege ca nu se poate progresa in aceasta tara doar scuipand ca spectatori de pe margine, in loc de a ne angaja serios la munca si la unire, indiferent ce alternativa ni s-ar oferi. Cel mai bun prilej pentru neromani sa afirme ca suntem o tara neguvernabila si deci trebuie sa fim condusi de altii. Veti trai si veti vedea. Logos.


Tycu

3787 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 14 Ianuarie 2009, ora 14:47

Sa-i ajute Domnul sa faca asa ceva , e nevoie de el, a crescut numarul de saraci, cine nu e de acord cu el ?; copiii de bani gata, afaceristii dubiosi , hotimea escrocii si parvenitii. Din pacate nu e nationalist cum ar trebui sa fie un bun si adevarat roman ! ; se vede ca maghiarimea a inceput sa pape din noi ! Vadim, adevaratul presedinte !


Ticu
kali13

233 mesaje
Membru din: 25/09/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 15 Ianuarie 2009, ora 17:59

Nationalismul este un sentiment normal pe care il poseda orice natiune cu trecut istoric.Asadar,este salutara,aparitia unui astfel de partid in peisajul politic romanesc,din pacate,imaginea lui Vadim a fost denaturata constant prin campanii mass-media,menite sa amorteasca spiritul national romanesc si sa destepte alte nationalisme minoritare.De condamnat si de scos in afara legii este nationalismul iredentist maghiar,nostalgiile lor aberante,fals istorice,pretentiile lor anormale intr-un stat de drept,cerintele lor care depasesc orice limita pe care o are conceptul de identitate nationala minoritara.Vreau partidul lui Vadim....vreau sa se termine odata cu hartuirea romanilor in Ardeal si bozgorii astia care chiar sunt solidari cu UDMR-UL sa se duca dracu in Ungaria si sa caute acolo doleante(daca vor ungurii se le ofere asa ceva),autonomie,sa le intre bine in cap ca nu fac ei legea in Ardeal pentru ca Ardealul este al ROMANILOR,SI EI SUNT NISTE TOLERATI IN TARA NOASTRA,asa ca fac ceva pe autonomia pe care o cersesc


Fosta membra 9am.ro

440 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Tg Jiu

Postat pe: 18 Ianuarie 2009, ora 21:17

Dar de ce ii trebuie un nou partid?Stiam ca-i dobitoc,dar nici chiar asa! Roman adevarat!La moarte cu ungurii,bulgarii,sarbii,albanezii,ucrainienii,croatii,rusii s.a.m.d!!!Vrem o Romanie Mare,chiar FF Mare:de la Urali pana la Alpi,de la Mediterana pana laMarea Nordului!


Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului Vadim si noul sau partid
Mergi la: