back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Vadim si noul sau partid

 


 
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >> Sari la pagina:
 
alexandragrin

32 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 12 Decembrie 2008, ora 17:17

Vadim Tudor a anuntat ca isi va forma in curand un nou partid politic. Acesta se va numi "Alianta Nationala Anti-Saracie". Vadim se vrea a fi salvatorul patriei si, desi mi se pare aberant, acesta se bazeaza in continuare pe voturile electoratului, preconizand alegeri anticipate pentru 2009. Vreau sa va intre, voi ati vota cu acest nou partid?...care reia doctrina ultranationalista a PRM-ului sub un nume mai mult decat penibil? Ce poate oferi acest partid in plus, fata de eternele elogii vadimisto-nationalisto-penibile?


kali13

233 mesaje
Membru din: 25/09/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 12 Decembrie 2008, ora 19:00

Probabil ca este la moda ca adevaratii romani sa fie ultranationalisti(cum de altfel sunt si italienii,germanii,englezii chiar si ungurii la ei in tara).Eu vreau sa merg in Harghita,Covasna sau oriunde in Ardeal si am pretentia sa vorbesc si sa mi se raspunda in romaneste nu in maghiara si pentru asta sunt ultranationalista? nu sunt de acord sa fiu obligata sa invat maghiara pentru ca maghiarii vor ca limba lor sa fie a doua in stat...si pentru asta sunt ultranationalista?nu vreau ca mahiarii sa aiba autonomie(pentru ca Transilvania nu este a lor asa cum cred ei in cretinismul lor)...si pentru asta sunt ultranationalista?
Unde si in ce alta tara s-a pomenit ca minoritarii sa conduca si sa aiba atatea pretentii?,ce s-ar intampla daca si turcii,tatarii,armenii ,tignii etc vor autonomie sau la guvernarea Romaniei?
Unde si in ce alta tara s-a pomenit ca minoritarii sa macelareasca/asupreasca poporul in care salasluiesc(pentru ca asa dicteaza normele europene in afara tarilor care iau deciziile)
Vadim nu este decat un roman care ca si alti romani nu doreste asuprirea si nesimtirea acestor minoritari,mai terminati cu europenismele astea de kkt ptr ca in alte tari europene un minoritar nu deschide clontzul.


marian_bd_rotaru

1883 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Barlad

Postat pe: 13 Decembrie 2008, ora 10:56

Cu cat o denumire este mai bombastica , cu atat este mai goala de continut .


tzutzu_him

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 14 Decembrie 2008, ora 21:25

eu as vota si pun pariu ca nu as fi singurul.rupe-i vadimeeee


dianaianos

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 14 Decembrie 2008, ora 21:51

asta e cea mai buna gluma din ultima vreme. si ce-i mai tare ca vadim chiar se crede marele salvator. votati-l si veti scapa de saracie!!! :-)))))))))))


potpal

4 mesaje
Membru din: 11/11/2008
Oras: Bistrita

Postat pe: 14 Decembrie 2008, ora 22:49

Poate sa-l numesca cum o vrea,demagogia si fariseismul lui sunt cunoscute(pt.cei care vor sa le vada).Nu va avea succes,un partid nascut mort ,doar din dorinta de a avea o alta tribuna de la care sa-si expuna elucubratiile


alphyshor2

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 15 Decembrie 2008, ora 03:35

e trist pentru noi e caraghios e jenant e ridicolul lui eliade e strigator la cer dar cel mai trist e ca ori cate comentarii s ev or aduna aici ori cate glume s ar face totul merge inainte asa cum e stabilit suntem indiferenti frustrati lasi prostesc de mandrii usor de manipulat asta suntem degeaba ne fardam dimineata ne am vinde in secunda doi pentru un mai bine care e de altfel un surogat pe nimic .SUCCES SI SARBATORI PLINE DE CONSUM .CONSUMAM SI PARTIDUL ASTA?


Fosta membra 9am.ro

3 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Constanta

Postat pe: 15 Decembrie 2008, ora 07:58

Da, as vota cu acest partid.


necunoscut

1 mesaj
Membru din: 1/01/1970
Postat pe: 15 Decembrie 2008, ora 08:28

salut,

iti trimit mai jos cateva detalii... detalii pe care le-am primit si eu ... totul e sa ai multa rabdare ...

CEA MAI SIMPLA METODA DE FACUT BANI!
Nu credeam ca va functiona, si totusi!!!!
MERGE!!!
Bani rapid si sigur pe internet. Testat! Eu am facut 38.130.000 in 3 saptamani!!! E randul tau!!!!!! si voi continua sa fac.
Functioneaza!!!! Singurul care functioneaza cu adevarat.
Nu este o gluma,crede-ma!Depinde numai de tine daca vrei sa citesti pagina asta sau nu, eu nu pot spune decat ca 5 min. de
citit iti pot schimba viata, depinde numai de tine "POTI FACE BANI USOR SI REPEDE". Crede-ma am incercat toate metodele
posibile(si legale).Aceasta este cea mai USOARA si mai RAPIDA cale. Poti sa faci o gramada de bani, repede si legal. Merge!
E testat! Tot ce trebuie sa faci deocamdata este sa citesti cu atentie si pana la final textul. Eram sceptic, totusi... In
urma cu ceva vreme navigam aiurea pe Internet (probabil la felcum faci si tu acum) cand am descoperit un articol asemanator
cu acesta in care se spunea ca pot sa castig milioane in doar cateva saptamani cu oinvestitie de numai 7 de lei. Imediat
m-am gandit"chestia asta trebuie sa fie vreo escrocherie". Dar, curios fiind, am continuat sa citesc. Articolul spunea ca
trebuie sa trimiti cate 1 leu nou la fiecare din cele 7 adrese mentionate in articol. Apoi sa iti treci numele si adresa
la sfarsitul listei in pozitia a 7-a si sa publici articolul la minim 200 de forum-uri/adrese cu anunturi pe Internet sau
prin mail la cat mai multe adrese. Pur si simplu! Dupa ce am analizat chestiunea si dupa ce am discutat cu cativa prieteni
m-am hotarat sa incerc. La urma urmei ce aveam de pierdut in afara de 7 lei si 7 timbre? Cum este si normal, la inceput
eram sceptic si chiar ingrijorat in privinta aspectului legal. Asa ca m-am interesat la PTTR si mi-au confirmat ca intr-adevar
e legal! Deci am facut infima investitie de 7 de lei. Surpriza!...Ghiciti ce s-a petrecut!!! Intr-un interval de 7 zile am
inceput sa primesc bani in cutia postala. Eram uluit! M-am gandit ca probabil se va opri curand, dar banii au continuat sa
vina! In prima saptamana am primit 2.800.000 de lei. (280 lei noi) La sfarsitul celei de-a doua aveam 10.030.000. In a treia
saptamana stransesem 38.130.000 de lei! Si banii continua sa vina cu repeziciune. In mod cert a meritat sa cheltui cei 7 lei
si cele 7 timbre (Am cheltuit mult mai mult jucand la loto si la bingo!). Sa va spun cum functioneaza si mai ales de ce
functioneaza. In primul rand va sfatuiesc sa salvati pe hard sau sa printati articolul ca sa il aveti la indemana.

Cum?
PASUL 1:Iei 7 coli si scrii pe fiecare din ele: "M-AM ADAUGAT LA LISTA TA", astfel incat cel ce primeste plicul sa te adauge
la listele pe care urmeaza sa le posteze si asa adresa ta va aparea pe alte sute si sute multiplicate de forumuri, apoi
impaturesti fiecare coala.Acum iei 7 bancnote de 1 leu si pui CATE UNA in FIECARE din cele 7 coli(ca sa nu se vada prin plic
si sa nu se fure),apoi pui FIECARE coala in CATE UN PLIC si inchizi plicurile.Ar trebui sa ai acum 7 plicuri sigilate, cu
numele si adresa ta pe ele (la expeditor, pentru a ajunge in continuare pe forumuri!), fiecare dintre ele continand o coala
de hartie si o bancnota de 1 leu.Acum trimiti plicurile la urmatoarele adrese:

1)TAKACS ELISABETA, OP 1, CP 65, Oradea, Bihor
2)TRIFAN MIOARA ,str.Avram Iancu Nr.24; Tg.Mures cod : 540089 Jud.Mures
3)SOIT MIRCEA, str.Gheorghe Asachi, nr.22, loc.Cugir, jud.Alba, cod.515600.
4)DRAGOMIR IONUT str. Poiana MaRULUI,NR. 29,Ramnicu Sarat,jud. Buzau cod:125300
5)STOICA CRISTINEL str. Centrala M, nr. 77, Maracineni, jud. BUZAU, COD 127325
6)SERBAN ANDREEA str Constantin brezeanu, nr 5, bl 202,et 3, ap 13,loc. Ploiesti,jud.Prahova
7)DIDA CRISTIAN, str Selimbarului, nr 1, bl F8, sc C, ap 12, loc. Oradea, jud. Bihor, cod 413055

PASUL 2: Acum STERGI din lista pe numarul 1 si muti celelalte adrese cu o pozitie mai sus (6 devine 5, 5 devine 4,etc...).
Astfel numarul 7 devine liber: completezi cu numele si adresa TA aceasta pozitie.Trebuie foarte clar sa intelegi ca
DACA TE VEI PUNE IN ALTA POZITIE DECIT CEA DE-A 7-a, vei primi cu mult mai putini bani, pentru ca factorul de multiplicare
se diminueaza. Pentru a intari increderea in joc, trebuie SA NU TRISEZI si SA TRIMITI PLICURILE, deoarece altminteri,
te excluzi singur din circuit semanind neincrederea.

PASUL 3: Schimba ce doresti dar, pe cat se poate, incearca sa mentii articolul cat mai aproape de original. Acum publica
anuntul la cit mai multe forum-uri/newsgroup-uri(sunt o groaza) SAU alt fel de site-uri cu discutii asemanatoare.
200 este atat cat iti trebuie dar cu cat publici in mai multe locuri cu atat mai multi bani vei castiga! Nu e nevoie sa
scrii din nou tot acest articol; poti sa selectezi textul cu cursorul mouse-ului si sa il copiezi in memoria calculatorului;
deschizi un fisier gol cu 'notepad'si inserezi textul ca sa iti adaugi numele in pozitia a 7-a; salvezi fisierul cu extensia
.txt. Acum cauti pe Internet newsgroup-uri (forum-uri on-line, message board-uri, site-uri de chat, de discutii) romanesti,
bineinteles, sau la diverse adrese e-mail pe care le cunosti si publici articolul. Va sugerez sa treceti ca subiect un titlu
cat mai atractiv, pentru ca asa il vor vedea cei ce viziteaza aceste site-uri
GATA! Felicitari... Nu ar trebui sa iti ia mai mult de 30 de secunde pentru fiecare newsgroup! TINE MINTE :
MAI MULTE NEWSGROUP-URI INSEAMNA MAI MULTI BANI! TOT CE TREBUIE ESTE UN MINIM DE 200!
Calcule...Vei incepe sa primesti bani in cutia postala in cateva zile! Daca vrei poti sa iti inchiriezi o casuta postala
din cauza numarului mare de scrisori pe care le vei primi. De ce? Din cele MINIM 200 de publicari pe care le-am facut sa
spunem ca primesc 10 raspunsuri (un exemplu FOARTE-FOARTE mic). Deci am castigat 10 lei cu numele meu pe pozitia a 7- a.
Acum fiecare din cele 10 persoane care tocmai mi-au trimis cate o scrisoare, publica la randul lor MINIMUL de 200 de articole
cu numele meu pe pozitia a 6-a si primesc si ei cate 10 lei.Eu primesc astfel 10*10*1 leu = 100 lei. Continuand exemplul cu
acest numar mic (10) de persoane care raspund la articol, castig 11.250.000 de lei cu numele meu pe pozitia a 4-a,
16.250.000 cu numele meu pe pozitia a 3-a, 31.250.000 de lei pe pozitia a 2-a si ... DA! 156.250.000 DE LEI cu numele meu pe
pozitia intai. UIMITOR! Daca fiecare participant publica articolul de MINIM 200 de ori! Si totul cu o investitie initiala de
70.000 de lei (7 lei noi) si 7 timbre. Cand numele tau nu se mai afla in lista poti sa repeti procedura : iei ultima varianta
a articolului si trimiti cate 1 leu la adresele care se afla in lista, punandu-ti numele pe pozitia a 7-a. Acum publici
articolul din nou de MINIM 200 de ori. Va dati seama ca in fiecare zi mii de oameni intra pe Internet si citesc aceste
articole ASA CUM CITESTI TU ACUM !! Asa ca iti poti permite 7 lei sa vezi daca merge cu adevarat? Cred ca da... Unii au spus
"dar daca lumea se satura si nu mai trimite nimeni nici un ban?" Ce sanse sunt sa se intample asta, cand ZILNIC se alatura
20- 50.000 de useri noi la Internet dintre care foarte multi citesc astfel de anunturi si sunt dispusi sa incerce ?

Jucati cinstit si corect si adresa ta va ajunge pe mii de forumuri, astefel vei primi mii de plicuri. In fiecare zi intra
sute sau mii de oameni pe forum! Veti avea numai de castigat!!! Jocul se bazeaza pe o binecunoascuta lege din economie, si
anume legea Multiplicarii pe care cred ca poti sa o intelegi. Cred ca marile magazine se imbogatesc pt ca tu ai cumparat
o sticla de vin. Nu... Se cumpara industrial, deci daca joci corect si trimiti plicuri adresa ta va pareaPe mult mai multe
site-ri si vrei primi cu mult mai multi bani! Bafta!
P.s. Foarte important: o sa intalnesti oameni care nu sunt de acord cu asta si care nu au curaj sa incerce sa se imbogateasca
inteligent. Trebuie doar sa-i ignori asa cum fac eu, Joaca si o sa vezi cum plicurile incep sa soseasca.
Daca ai incredere si perseverezi o sa-mi multumesti, cat pentru cei care nu joaca... Va raciti gura DEGEABA, EU PRIMESC ZECI
DE PLICURI CU BANI SI O SA CONTINUI SA JOC... BAFTA! TOT CE TREBUIE SA FACETI ESTE CE AM SCRIS MAI SUS APOI POTI STA
LINISTIT/A ACASA SI BANII VIN!!!


kemi

5 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Cluj

Postat pe: 15 Decembrie 2008, ora 10:57

Indiferent ce partide,aliante,cotete,tomberoane,WC-uri publice,etc.va face imbecilul ala...tot aia e ! Corect ar fi sa fie indrumat spre un ospiciu pt.bolnavi cronici,unde sa fie paturi si pt.securistii lui.Totul inconjurat de gard de sarma ghimpata cu cel putin 320V in el.
Credem ca e locul potrivit,pana la adanci batraneti.
Cu sperante,CLUJENII


iulidan2

156 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Constanta

Postat pe: 15 Decembrie 2008, ora 12:28

Din simplul motiv, ca ofera alternativa, tot poate fi considerat ca nu este un lucru rau, de fapt, e greu de imaginat un lucru rau, in Romania de azi.


monica_crisan2004

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 15 Decembrie 2008, ora 12:57

sper sa nu fiti multi ....


dirlo1964

167 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Medias

Postat pe: 15 Decembrie 2008, ora 22:20

Cum este prescurtat?Pai daca ar mai avea litera U ,prin anagramare ar rezulta o gaura necesara dar foarte puturoasa!Dar ce l-au dat afara din partid?


kali13

233 mesaje
Membru din: 25/09/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 16 Decembrie 2008, ora 02:28

De la: alphyshor2, la data 2008-12-15 03:35:54e trist pentru noi e caraghios e jenant e ridicolul lui eliade e strigator la cer dar cel mai trist e ca ori cate comentarii s ev or aduna aici ori cate glume s ar face totul merge inainte asa cum e stabilit suntem indiferenti frustrati lasi prostesc de mandrii usor de manipulat asta suntem degeaba ne fardam dimineata ne am vinde in secunda doi pentru un mai bine care e de altfel un surogat pe nimic .SUCCES SI SARBATORI PLINE DE CONSUM .CONSUMAM SI PARTIDUL ASTA?[/qu
Papusha invatza sa scrii si nu-l mai mentiona pe Eliade in elucrubatiile tale,nu se poate asa ceva!!!


kali13

233 mesaje
Membru din: 25/09/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 16 Decembrie 2008, ora 02:40

As recomanda la Cluj o buda...pesta pentru marko bela sa putem veni in Ardeal (ma refer numai la maghiari) sa facem kk acolo pe ei


kali13

233 mesaje
Membru din: 25/09/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 16 Decembrie 2008, ora 02:46

alphyshor2,se cunoaste ca esti bozghi...fetitzo invatza sa scrii si numai mentiona numele lui Eliade...esti prea mediocra,stii cine a fost Eliade?


COSVL

1 mesaj
Membru din: 26/11/2008
Oras: Ramnicu Valcea

Postat pe: 16 Decembrie 2008, ora 06:17

VADIM SA STEA ACASA. ESTE BUN CA OM DE CULTURA,FILOZOF ETC CA OM POLITIC ESTE DEPASIT.


floreacornel

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Ramnicu Valcea

Postat pe: 16 Decembrie 2008, ora 09:18

In orice tara din lume in cadrul cetatenilor ei se vb. limba oficiala a statului....mai putin in Romania...Dar asta nu poate sa dureze la infinit


necunoscut

1 mesaj
Membru din: 1/01/1970
Postat pe: 16 Decembrie 2008, ora 22:01

De la: COSVL, la data 2008-12-16 06:17:20 VADIM SA STEA ACASA. ESTE BUN CA OM DE CULTURA,FILOZOF ETC CA OM POLITIC ESTE DEPASIT.


necunoscut

1 mesaj
Membru din: 1/01/1970
Postat pe: 16 Decembrie 2008, ora 22:14

este in mare parte corect ceea ce spui tu,cu o singura corectie nu este depasit decat numeric de cei ce vor raul acestei tari,de hoti,escroci si de prosti si cretini care-l sustin pe un imbecil ca basescu sau alti imbecili de la alte partide antinationale si tradatoare,nea cornel este un om nemaipomenit de sufletist,extraordinar de inteligent,superdestept si cult dar[iar apare nesuferitul asta]sufera de doua boli comune romanilor grandomania si paranoia,asta pe langa faptul ca citeste prea mult biblia si a ajuns sa se creada un mesia pt.poporul roman,oricum decat basescu,geoana,tariceanu,becali,iliescu,patriciu,tiriac,vanghelie,catarama,ciorbea,nastase,isarescu,vacaroiu,mitrea,berceanu,blaga,elenele lui base[udrea si poama lui],androneasca,adormitei,remes,udmereii toti si multi alti infractori ce populeaza scena politica si cea a afacerilor mioritice,eu il prefer pe dilimandrosul de vadim[atata timp cat nu apare omul providential]in rest s-auzim numai de bine!


alexandragrin

32 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 17 Decembrie 2008, ora 15:36

Cred ca s-a deviat putin mai mult de la subiesc. Eu voriam sa subliniez si sa discutam pe tema formarii acestui nou partid si ce poate aduce el nou in politica romaneasca. Cat de multa incredere mai inspira acest personaj : Vadim Tudor, pentru electorat. Problemele de autonomie s-au mai tot discutat si nu cred ca ar trebui sa ajungem din nou la ele...vom avea aceasta oportunitate mai tarziu, mai exact prin martie, daca va amintit de ce. Va multumesc anticipat.


IoanDanila

81 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 18 Decembrie 2008, ora 14:59

DECE TREBUIE SA VA MAI BATETI CAPUL CU CEEA CE MAI INFIINTEAZA VADIM. DIN 1990 A AVUT TOT TIMPUL SA-SI CROIASCA DRUM SIGUR IN POLITICA ROMANEASCA INSA, STILU-I PROPRIU L-A FACUT INDIZIRABIL SI TREBUIE SA NE DEZICEM DE ACEST VADIM. V-AM MAI SPUS. AM ASTEPTAT MULT DE LA ACEST PERSONAJ INSA AM CONSTATAT CA NU SE MAI MERITA. ARE IESIRI NECONTROLATE SI PLINE DE SURPRIZE NEPLACUTE.
PENTRU CE-I INTERESATI IN A SCHIMBA CEVA, VA PROPUN SA VA ALATURATI NOII FORMATIUNI POLITICE DIN ROMANIA ,,PARTIDUL ROMANIEI EUROPENE" A CAREI DOCTRINA V-O PREZINT MAI JOS IN CATEVA CUVINTE, ASTFEL:
Romnia va renate n Uniunea European prin adevr, dreptate, munc i credin! Romnia va renate n Uniunea European prin adevr, dreptate, munc i credin!
PARTIDUL ROMNIEI EUROPENE P.R.E.
Sediul legal provizoriu central: Bucureti, Drumul Taberei 26, Bloc T-1 apart. 119, sect. 6 (Favorit), (E-mail: geostroe@gmail.com; ioandanila1@gmail.com; psu_vaslui@yahoo.com.
STATUTUL PARTIDULUI ROMNIEI EUROPENE P.R.E.
CAP. 1 SCOPUL PARTIDULUI
Art.1 (1) PARTIDUL ROMNIEI EUROPENE se constituie pe baza liberei opinii a tuturor membrilor de cetenie romn, fiind totodat un exponent al lupttorilor pentru renaterea Romniei n sistemul de valori tradiionale, naionale i europene.
(2) El este un partid de centru, centru-dreapta ce reprezint i apr interesele politice ale cetenilor romni din ar, din Uniunea European i din lume.
Art.2 (1) Denumirea integral este: PARTIDUL ROMNIEI EUROPENE, iar denumirea prescurtat este: PRE.
(2) Semnul Permanent al Partidului este format dintr-un inel albastru pe care sunt gravate 9 stele aurii. n interiorul acestuia se afl profilul Sfinxului din Bucegi. Deasupra inelului este reprezentat steagul dacilor - simbol de lupt -, un corp de lup, tricolor, iar sub el este scris PRE. Acesta este i semnul electoral al Partidului.
(3) Deviza partidului este: Romnia va renate n Uniunea European prin adevr, dreptate, munc i credin!
Art.3 PARTIDUL ROMNIEI EUROPENE urmrete numai obiective politice. Scopul PRE este de aciona prin toate mijloacele legitime, n vederea ndeplinirii programului su politic definit prin Programul "RENATEREA DACOROMNEASC N UNIUNEA EUROPEAN - 2050" i cuprinde urmtoarele 9 obiective principale: a). Renaterea moral-politic a naiunii; b). Consolidarea economico-social; c). Reconstrucia tehnic, tehnologic i informaional; d). Renaterea pe plan cultural-tiinific i educaional; e). Reforma n domeniul familiei, sntii i al proteciei mediului; f). Renaterea n domeniul muncii i al proteciei sociale; g). Conservarea dimensiunii cretine a identitii naionale i a spriritualitii specifice; h). Reforma n domeniul securitii, ordinii publice i aprrii naionale; i). Susinerea emigraiei romneti i descurajarea emigrrii romnilor.
Art.4 Obiectivul strategic al PRE este integrarea deplin a Romniei n structurile europene n condiii de egalitate cu celelalte state, cu pstrarea identitii naionale i fr a leza demnitatea poporului romn sau suveranitatea sa deplin asupra teritoriului naional, a culturii, sistemului de valori proprii, spiritualitii i tradiiilor naiunii romne.
CAP. 2 CALITATEA DE MEMBRU
Art.5 PRE admite n rndurile sale ceteni romni avnd vrsta minim de 18 ani, indiferent de origine etnic, religie, sex sau stare social.
Art.6 Nu pot face parte din rndurile Partidului, persoane lipsite de drepturi civile sau condamnate definitiv pentru fapte penale.
Art.7 Pentru declaraii false privind datele personale, trecute n formularul unic naional de adeziune i dac prin acestea s-au creat prejudicii Partidului, se va trece la acionarea n justiie a celui n cauz.
Art.8 nscrierile n PRE pentru cei care ndeplinesc condiiile Statutului, se aprob de preedintele organizaiei teritoriale sau a filialei Partidului, iar contestaiile referitoare la nscriere se soluioneaz de ctre Comisia de onoare, disciplin i arbitraj a filialei respective.
Art.9 Calitatea de membru de partid se pierde prin deces, retragere sau prin excludere de ctre organele de conducere de la fiecare nivel, validat de ctre organul ierarhic imediat superior.
CAP.3 DREPTURI, OBLIGAII I SANCIUNI
Art.10 Toi membrii PRE au obligaia de a cunoate i a accepta Programul "RENATEREA DACOROMNEASC N UNIUNEA EUROPEAN - 2050", Statutul PRE i de a milita pentru ndeplinirea obiectivelor stabilite prin acestea.
Art.11 Orice membru al PRE are dreptul i obligaia de a sesiza Comisia de Onoare, Disciplin i Arbitraj a filialei din care face parte asupra aspectelor de nclcare a prevederilor Statutului PRE, pe care le observ.
Art.12 Fiecare membru al PRE are dreptul de a se adresa organelor de conducere, ierarhic superioare, pn la cel mai nalt nivel, cu propuneri, sesizri, reclamaii sau contestaii n orice probleme care privesc buna funcionare a PRE.
Art.13 Fiecare membru al PRE are dreptul de a se adresa departamentului de specialitate n orice problem personal, care este de competenta departamentului respectiv.
Art.14 Membrii PRE n vrsta de peste 21 de ani au dreptul s fac parte din organele centrale de conducere ale PRE, dac au cel puin o vechime stabilit de Senatul PRE.
Art.15 Prin excepie de la prevederile art.14, Biroul Permanent Central al PRE poate mandata pe oricare membru al PRE pentru a organiza/reorganiza o filial sau organizaie teritorial a PRE, dar numai pe o perioad determinat.
Art.16 Tuturor membrilor PRE le pot fi aplicate urmtoarele sanciuni: mustrare, mustrare scris, vot de blam, suspendare din funcie i excludere.
Art.17 Membrii PRE au obligaia de a participa la campania electoral a PRE i de a plti cotizaia pe care o hotrte Comitetul Director.
Art.18 Toi membrii PRE n vrsta de peste 18 de ani au dreptul s fac parte din organele de conducere locale ale Partidului, precum i dreptul la iniiativ politic. Orice iniiativ politic va fi discutat n cadrul organizaiei, n cel mult 10 zile de la nregistrarea acesteia.
Art.19 Membrii PRE au dreptul de a utiliza baza material a PRE cu aprobarea Biroului Permanent Central i de a activa n unitile proprii ale acestuia.
Art.20 Membrilor organelor de conducere ale PRE, de la orice nivel, li se pot aplica urmtoarele sanciuni: avertisment, vot de blam, suspendare din funcie i excludere.
Art.21 Excluderea din cadrul PRE se face n urmtoarele cazuri: a). Dac persoana a fcut declaraii false privind datele personale (n mod intenionat); b). Dac a suferit condamnri penale rmase definitive dup nscrierea n PRE; c). Dac a creat prejudicii PRE de natur s duc la alterarea prestigiului PRE sau i-a produs pagube materiale.
Art.22 Contestaiile privind excluderea sau suspendarea din funcie se depun la Secretariat i sunt de competena Delegaiei Permanente.
CAP. 4 ORGANIZAREA PRE
Art.23 PRE este format din 3 nivele organizatorice, structurate pe principiul naional i teritorial, respectiv judeean (municipiul Bucureti) i local (orenesc i comunal).
4.1. Organele de Conducere Centrale ale PRE
4.1.1 Congresul PRE
Art.24 Organul suprem de conducere este Congresul, care se convoac odat la 4 ani i este constituit din: 75 de membri ai Delegaiei Permanente, precum i un numr de 325 delegai, alei la conferinele judeene i ale sectoarelor Municipiului Bucureti. n total sunt 400 de membri.
Art.25 Congresul are urmtoarele atribuii: a). Adopt Statutul i Programul Politic al Partidului, precum i orice modificare ulterioar a acestora cu o majoritate de 2/3; b). Analizeaz activitatea organelor de conducere la nivel central i stabilete msurile pentru activitatea de viitor; c). Alege organele de conducere ale Partidului sau le revoc, la propunerea Biroului Permanent Central (BPC); d). Dezbate i hotrte asupra principalelor probleme ale Partidului, prin analizarea proiectelor prezentate n acest sens de ctre Delegaia Permanent a PRE.
Art.26 Congresul se convoac, n mod normal, de ctre BPC prin Secretarul General. n mod excepional se poate convoca de ctre 50% plus unul din membrii Congresului, de membrii BPC cu unanimitate de voturi sau de ctre Preedintele Fondator la propunerea Senatului PRE. Convocarea excepional se face n scris, se adreseaz BPC i se depune la Secretariat.
4.1.2. Delegaia Permanent
Art.27 Delegaia Permanent este organul constituit pentru a conduce activitatea PRE ntre dou congrese. Acesta se ntrunete o dat pe semestru i este format din: membrii Comitetului Director (21 de membri), preedintele Comisiei Centrale de Cenzori i preedinii filialelor PRE.
Art.28 Delegaia Permanent are urmtoarele atribuii: a). Analizeaz activitatea organelor de conducere ale PRE la nivel local i judeean i stabilete msurile de urmat ale acestora n concordan cu hotrrile Congresului; b). Valideaz i revoc organele de conducere ale PRE la nivel local i judeean; c). Primete darea de seam asupra activitii Comitetului Director, o analizeaz i o aprob cu majoritate de voturi de 2/3; d).Dezbate i hotrte asupra problemelor ivite n PRE n intervalul dintre dou congrese; e). Analizeaz i decide asupra contestaiilor privitoare la excluderea din PRE sau suspendarea din funcie, f).La propunerea BPC decide asupra suspendrii din funcie i pierderii calitii de membru al Delegaiei Permanente.
Art.29 Delegaia Permanent se convoac, n mod normal, de ctre BPC prin Secretarul General sau n mod excepional de ctre 50% plus 1 din membrii si. Convocarea se face prin cerere scris i motivat, adresat preedintelui, care se depune la secretariatul PRE.
4.1.3. Comitetul Director
Art.30 ntre adunrile Delegaiei Permanente, PRE este condus de Comitetul Director, care se ntrunete o dat pe lun sau ori de cte ori este nevoie i este format din membrii BPC, Preedintele Senatului PRE, cei trei Vicepreedini ai Regiunilor PRE, cei trei Secretari Executivi ai PRE, Consilierul Juridic al PRE, Preedintele Grupului de Sprijin al PRE, Preedintele CNODA, Trezorierul PRE i 6 membri; n total 21 de membri.
Art.31 (1) Vicepreedinii Regiunilor PRE au n subordine ntreaga activitate a PRE din regiunile alocate lor, de care rspund.
Aceste Regiuni PRE (zone teritoriale) sunt: 1 - Ardealul, 2 - ara Romneasc i 3 - Moldova.
(2) Vicepreedinii Regiunilor PRE se numesc de ctre Delegaia Permanent dintre preedinii de filiale ai PRE.
(3) Fiecare regiune se compune din 3 zone terioriale alctuite din 3-6 judee, conduse de cte un preedinte de zon desemnat de vicepreedintele de regiune PRE, n total 9 zone care devin euroregiuni.
Art.32 Comitetul Director este organul executiv central de conducere al PRE i are urmtoarele atribuii: a). Primete darea de seam asupra activitii BPC, o analizeaz i o aprob cu majoritate simpl de voturi; b). Dezbate i hotrte asupra problemelor ivite n cadrul PRE n intervalul dintre dou adunri succesive ale Delegaiei Permanente, pe baza proiectelor naintate de ctre BPC; c). Analizeaz i face propuneri Delegaiei Permanente asupra contestaiilor privind excluderea din PRE sau suspendarea din funcie a oricror membri ai PRE; d). Elaboreaz politica intern i internaional a PRE i o supune spre aprobare Delegaiei Permanente, respectiv Congresului, e). Primete raportul activitilor desfurate n cadrul Departamentelor PRE; f). Prezint candidaturile n alegerile locale, parlamentare sau prezideniale; g). La propunerea BPC numete/suspend din funcie vicepreedinii partidului; h). La propunerea BPC stabilete denumirea organului de pres al PRE i numete/revoc pe directorul acestuia; i). La propunerea BPC numete/revoc din funcie pe directorii departamentelor de activitate ale partidului; j). Primete raportul lunar sau ori de cte ori este nevoie, asupra activitilor desfurate n Parlament de ctre grupul parlamentar al PRE; k). La propunerea BPC propune reorganizarea partidului ; l). Aprob participarea membrilor PRE n guvern sau le-o retrage; m). Decide asupra membrilor PRE care vor primi funcii n guvern, la U.E. sau alte funcii politice, administrative n stat ori la nivel european; n). Decide fuziunile sau asocierile mpreun cu alte partide politice, formaiuni nepartinice, legal constituite pentru promovarea unor obiective comune, a unor aliane politice sau a altor forme de asociere; o). Dezbate i aprob regulamentul de ordine i funcionare al PRE; p). Stabilete cuantumul cotizaiei lunare i al taxei de nscriere n cazuri deosebite.
Art.33 Comitetul Director se convoac, n mod normal, de ctre BPC, prin Secretarul general, iar n mod excepional de ctre 2/3 din membrii si, prin cerere scris i motivat, adresat BPC i depus la secretariat.
Art.34 Pe lng Comitetul Director al PRE funcioneaz Cabinetul PRE condus de Preedintele executiv. Cabinetul este propus de Preedintele executiv i aprobat de Comitetul Director cu avizul Senatului PRE. Acesta este compus din 13 Departamente ale PRE organizate astfel: 1). Probleme constituionale, organizare i control n administraia public local i european; 2). Analiz politic i economic, diplomaie european i securitate internaional; 3). Munc, protecie social i drepturile omului; 4). Sigurana statului i individului, probleme militare de securitate naional, aprare, informaii, siguran naional i ordine public; 5). Industrie, construcii, servicii i transporturi; 6). Agricultur, silvicultur, ape; 7). tiin, prognoze, cercetare, educaie, nvmnt, culte, arte, cultur; 8). Sntate, familie, mediu, tineret, turism i sport; 9). Resurse, promovarea proprietii private, a valorilor dacoromneti i de contracarare a aciunilor antidacoromneti; 10). Relaii publice cu mass-media i imagine a PRE (articole de pres, radio, t.v., organizarea conferinelor de pres); 11). Juridic; 12). Buget, finane, bnci; 13). Analiz, sintez, comunicare i relaii publice (doctrine, proiecte de legi, regulamente), documente oficiale ale PRE (Program politic, Statut, Program electoral, documente pentru manifestrile de partid i instituiile sale, precum i documentele pentru conferinele de pres). Fiecare departament are trei membri, n total fiind 39 de membri. Cabinetul PRE este guvernul din umbr propus de PRE.
4.1.4. Biroul Permanent Central (BPC)
Art.35 ntre dou adunri succesive ale Comitetului Director, conducerea executiv a PRE este asigurat de Biroul Permanent Central, care se ntrunete odat pe sptmn sau ori de cte ori este nevoie i este compus din: Preedintele fondator al PRE, Preedintele executiv al PRE, Secretarul general al PRE i doi membri - care sunt convocai la fiecare edin de ctre Preedintele Partidului - dintre membrii Comitetului Director, n funcie de necesiti.
Art.36 (1) BPC este ales de Congresul PRE i are urmtoarele atribuii: a). Iniiaz proiecte pentru rezolvarea oricror probleme ivite n cadrul PRE i le supune spre aprobare Comitetului Director; b). Iniiaz proiectele pentru Statutul PRE, Programul politic al PRE i regulamentele de funcionare ale diferitelor organe i organisme ale PRE. Acestea vor fi supuse spre aprobare Comitetului Director; c). Rspunde de buna funcionare a activitilor economico-administrative ale PRE; d). Propune Congresului alegerea/revocarea membrilor BPC; e). Analizeaz periodic activitatea membrilor Comitetului Director; f). Confirm/infirm sanciunile/suspendrile din funcie hotrte de Preedintele fondator al Partidului.
(2) Hotrrile n cadrul BPC se iau cu majoritate simpl de voturi.
Art.37 BPC este convocat n mod automat n edin sptmnal, n fiecare vineri, orele 15.00; ziua de edin se poate modifica numai printr-o hotrre a Comitetului Director.
4.1.5 Preedintele Partidului
Art.38 Preedinte fondator, Preedinte executiv i Secretarul general asigur conducerea curent a PRE.
(2) Preedintele fondator este ales numai de ctre Adunarea General de Constituire a PRE .
(3) Preedintele Executiv este ales de ctre Congres la propunerea BPC i cu avizul Senatului PRE.
Art.39 Preedintele fondator al PRE este conductorul politic al Partidului, persoana care simbolizeaz valorile sale ideologice i politice fundamentale.
Art.40 Preedintele fondator al PRE are urmtoarele atribuii: a). Conduce activitatea BPC pentru toate problemele ce sunt n obligaia acestuia; b). Analizeaz activitatea directorilor de departamente i o supune spre aprobare BPC; c). Reprezint PRE n relaiile cu autoritile publice i cu terii; d). Este preedintele de drept al BPC, al Comitetului Director, al Delegaiei Permanente i conduce lucrrile Congresului PRE, precum i ale Senatului PRE; e). Prezideaz toate ntlnirile oficiale ale Partidului; n absena sa, va delega un alt membru al BPC n acest scop; f). Ia msuri pentru mbuntirea activitii PRE n toate sectoarele i le supune spre aprobare BPC, anterior derulrii acestora; g). Propune BPC sancionarea sau suspendarea din funcie pentru lips de activitate sau afectarea intereselor PRE, ale oricrui membru din conducerea PRE. Suspendarea din funcie are efect imediat. h). Propune BPC convocarea Comitetului Director, a Delegaiei Permanente i a Congresului PRE, conform Statutului sau, n mod excepional, ori de cte ori consider c este nevoie; i). n cadrul edinelor BPC, convoac pe unii membri ai Delegaiei Permanente, n funcie de necesiti, acordndu-le dreptul de vot n problema pus in discuie; j). Are drept de dispoziie privind fondurile materiale ale Partidului la nivel central i judeean; k). Rspunde de buna funcionare a disciplinei de partid i ia toate msurile pe care le consider necesare n acest scop.
Art.41 Preedintele executiv este i preedintele cabinetului fantom al PRE, care monitorizeaz politic viaa politic naional i european.
Art.42 Preedintele executiv al Partidului care exercit conducerea efectiv asupra Cabinetului, rspunde de patrimoniul PRE i are drept de semntura n banc, a doua semntura dup preedintele fondator.
Art.43 Preedintele executiv al Partidului are urmtoarele atribuii; a). Este membru de drept al Comitetului Director, al Delegaiei Permanente i al Prezidiului Congresului PRE; b). Conduce edinele CNODA; c). Rspunde efectiv de activitatea vicepreedinilor Partidului.
4.1.6. Secretariatul PRE
Art.44 (1) Secretariatul PRE este organul administrativ central i este format din cinci persoane: Secretarul general, trei Secretari executivi i Administratorul Patrimoniului.
(2) Atribuiile Secretariatului PRE sunt precizate de Regulamentul de Ordine i Funcionare.
Art.45 (1) Secretarul general al PRE este ales de Congres, la propunerea Preedintelui fondator al Partidului i ndeplinete i funcia de purttor de cuvnt al PRE.
(2) Secretarii executivi ai PRE i Administratorul Patrimoniului PRE sunt numii de BPC, la propunerea Preedintelui executiv al Partidului.
4.1.7. Senatul PRE
Art.46 Senatul PRE este format din membrii fondatori ai PRE, membrii Senatului Academiei Dacoromne - ADR (ntemeiat din 1995), care sunt membri ai PRE, ai Micrii Naionale de Rezisten, foti deinui politici, lupttori anticomuniti, persoane persecutate pe motive politice de regimurile dictatoriale instaurate n Romnia dup 1938. Senatul Academiei Dacoromne, n conformitate cu acordul de cooperare dintre PRE i ADR, va desemna, dintre membrii si, cercettori care s contribuie la clarificarea unor probleme de interes politic naional, tiinific, juridic i managerial, n conformitate cu statutele celor dou persoane juridice.
Art.47 Senatul PRE se constituie sub ndrumarea BPC, cu rolul de a recomanda candidaturile membrilor PRE la alegerile locale, parlamentare, euro-parlamentare i prezideniale, precum i la funciile guvernamentale i europene accesibile membrilor PRE.
Art.48 Senatul PRE are autonomie proprie, este condus de un preedinte i trei vicepreedini alei dintre membrii si.
Art.49 Preedintele Senatului PRE este membru de drept al Comitetului Director.
4.1.8. Corpul Consilierilor Naionali
Art.50 Corpul Consilierilor Naionali este format din Directorul Corpului Consilierilor Naionali - subordonat Preedintelui Fondator al PRE, un consilier juridic i trei consilieri regionali (cte unul din fiecare Regiune PRE) i 16 consilieri departamentali (cte unul de fiecare Departament PRE), n total 21 consilieri.
4.1.9. Corpul Consilierilor Europeni
Art.51 Corpul Consilierilor Europeni este format din: Directorul Consilierilor Europeni - subordonat Preedintelui Fondator al PRE, un consilier juridic i 16 consilieri pe probleme specifice europene. n total sunt 18 consilieri europeni.
4.2 Organele de conducere teritoriale
Art.52 Organele executive de conducere n teritoriu (filialele) reprezint PRE fa de teri, numai la nivelul respectiv de organizare.
4.2.1. Organele de conducere ale filialei
Art.53 Filialele PRE pot deschide cont la banc, pe rspundere proprie i pot gestiona banii n conformitate cu legislaia n vigoare.
Art.54 (1) Conferina este organismul de conducere al filialei PRE care are loc odat la doi ani i este format din delegaii alei la adunrile generale din localitile teritoriale subordonate.
(2) Lucrrile Conferinei sunt conduse, n mod obligatoriu, de un membru al BPC sau de un membru al Comitetului Director al PRE, mputernicit n acest scop de Preedintelui Fondator al Partidului.
Art.55 La nivelul judeelor, respectiv al Municipiului Bucureti, Conferina are atribuiile Delegaiei Permanente.
Art.56 Conferina alege Biroul Permanent al Filialei (BPF) format din maximum 15 membri (preedinte, trei vicepreedini, purttor de cuvnt, secretar, trezorier, consilier juridic i maximum apte membri) care asigur activitile curente ale filialelor ntre cele dou conferine judeene.
Art.57 Filialele pot nfiina departamente pe domenii de activitate de interes zonal. Aceste departamente vor avea o dubl subordonare: fa de departamentul central pe domeniul respectiv sau echivalent i fa de BPF.
4.2.2. Organele de Conducere ale organizaiilor teritoriale
Art.58 La nivelul organizaiilor teritoriale, organismul de conducere este Adunarea General a membrilor.
Art.59 Adunarea General a organizaiei teritoriale alege un Birou Permanent format din maximum 11 membrii (preedinte, 2 vicepreedini, secretar, trezorier i maximum 6 membri) care asigur activitatea curent ntre dou adunri generale.
4.3. Organele de control ale PRE
4.3.1. Comisia de Onoare, Disciplin i Arbitraj
Art.60 Comisia de Onoare, Disciplin i Arbitraj se constituie la nivel naional i de filial avnd rolul de a verifica abaterile de la Statut i de la normele de conduit civilizat ale membrilor PRE, pentru soluionarea diferendelor dintre membrii PRE sau dintre acetia i conducerile organizaiilor PRE, la toate nivelurile.
Art.61 (1) La nivel naional se constituie Comisia Naional de Onoare, Disciplin i Arbitraj (CNODA).
(2) CNODA se numete de ctre Biroul Permanent Central i se aprob de ctre Delegaia Permanent.
Art.62 CNODA este format din cinci membri alei la doi ani (preedinte, doi vicepreedini, consilierul juridic al PRE i un secretar).
Art.63 Hotrrile CNODA se iau cu majoritate simpl de voturi i se supun spre aprobare Delegaiei Permanente. Dezbaterile n cadrul CNODA se fac dup ascultarea prealabil a punctelor de vedere prezentate de ambele pri aflate n conflict.
Art.64 La nivelul filialelor se constituie o Comisie de Onoare, Disciplin i Arbitraj a Filialei (CODAF) care este propus de BPF i aprobat de Conferina Filialei.
Art.65 CODAF este format din trei membrii alei odat la doi ani: preedinte, secretar i un membru.
Art.66 Hotrrile CODAF se supun spre aprobare Conferinei filialei judeene.
Art.67 n cazuri bine justificate, hotrrile CODAF pot fi contestate la nivelul CNODA.
4.3.2. Comisia de cenzori
Art.68 Comisia de Cenzori se constituie la nivel naional i de filial.
Art.69 La nivel naional se constituie o Comisie Central de Cenzori (CCC) format din cinci membri (preedinte, vicepreedinte, secretar i doi membrii).
Art.70 CCC este propus de ctre Comitetul Director i validat de ctre Congres.
Art.71 CCC verific anual activitatea BPC, precum i activitatea comisiilor de cenzori ale filialelor.
Art.72 La nivel de filial se constituie o Comisie de Cenzori a Filialei format din trei membri alei anual (preedinte, vicepreedinte, secretar) propui de ctre BPF i aprobai de Conferina filialei.
Art.73 Comisia de Cenzori a Filialei verific trimestrial activitatea organizaiilor teritoriale ale filialei.
Art.74 Hotrrile comisiilor de cenzori ale PRE se iau cu majoritate de 2/3 i se aduc la cunotin BPC.
CAP. 5 PRECIZRI GENERALE PRIVIND MIJLOACELE FINANCIARE ALE PRE
Art.75 PRE poate deine, n proprietate sau n chirie, bunuri mobile i imobile necesare realizrii activitilor specifice.
Art.76 Mijloacele bneti ale PRE sunt: taxele de nscriere, cotizaii ale membrilor, donaii i legate, subvenii de la bugetul de stat potrivit Legii bugetare anuale, venituri provenite din activiti proprii (editarea, realizarea i difuzarea publicaiilor ori a altor materiale de propagand i cultur politic, activiti culturale, sportive, distractive, servicii interne, nchirierea spaiilor proprii pentru conferine i aciuni social-culturale, dobnzi bancare, vnzarea bunurilor de patrimoniu, cu excepia celor primite din strintate).
Art.77 (1) Taxa de nscriere n Partid este de 10 lei, cu excepia studenilor, elevilor, pensionarilor, omerilor, pentru care NU se percepe taxa de nscriere.
(2) Cotizaia se stabilete la aprecierea fiecrui membru, ncepnd cu suma de cinci lei lunar, cu excepia studenilor, elevilor, omerilor pentru care cotizaia se stabilete la 1 leu lunar, respectiv a pensionarilor i ranilor agricultori pentru care cotizaia este de 3 lei lunar.
(3) Organizaiile locale vor transfera, n contul central al partidului, lunar, 25% din sumele ncasate de acestea pentru susinerea aciunilor la nivel naional, european i internaional ale PRE.
Art.78 Taxa de nscriere i cotizaia se modific, se suspend sau se excepteaz numai cu aprobarea Comitetului Director.
Art.79 La nivel naional se organizeaz departamente pe probleme, n raport cu obiectivele din Program, iar la nivel de filial n funcie de necesiti.
Art.80 Alegerea preedinilor BPF se face prin vot secret, iar a tuturor celorlali membri ai organelor executive de conducere ale PRE, la toate nivelurilor, prin vot deschis liber exprimat.
Art.81 Membrii PRE propui a fi alei n organele de conducere, la toate nivelurile, trebuie s prezinte comisiilor de disciplin ale nivelului respectiv un curriculum vitae complet, din care s reias c respectivul se ncadreaz n condiiile impuse de Statut.
Art.82 (1) edinele inute de organele de conducere ale PRE, la toate nivelurile, se consider statutare cnd sunt prezeni cel puin 1/2 din membri.
(2) La edine, toi membrii sunt convocai cu cel puin 24 ore naintea edinei.
Art.83 Absena nejustificat de la orice edin a organelor de conducere ale PRE se consider abatere. Repetarea ei se sancioneaz.
CAP. 6 PRECIZRI FINALE
Art.84 Orice cetean onest poate susine PRE n calitate de simpatizant, dac se declar de acord cu STATUTUL i PROGRAMUL POLITIC al PRE.
Art.85 Membrii PRE au dreptul de a demisiona din PRE n orice moment, printr-un nscris cu efect imediat.
Art.86 Sediul provizoriu al PRE este n Bucureti, Str. Drumul Taberei nr. 26; Bloc T-1, Sc.1, Apt.119, Sector 6, Tel. 021-745.33.79; Fax: 021- 413.84.34; Oficiul potal 58, Csua potal 14, E-mail: geostroe@gmail.com, www.partidulromanieieuropene.ro.
Sediul public provizoriu central din Bucureti va fi stabilit de ctre BPC.
Art.87 ncetarea activitii PRE se face n condiiile prevzute de art. 44, 45, 46, 47 i 48 din Legea Partidelor Politice - Legea 14/2003.
Art.88 Prezentul STATUT s-a ntocmit conform Legii nr.14/2003, a fost adoptat de Adunarea General de Constituire din 10 decembrie 2005 i este valabil de la 9 mai 2006, cu unele modificri. Orice alt modificare sau numire se poate face cu aprobarea Comitetului Director sau a Congresului PRE, n condiiile prezentului Statut.
Art.89 Partidul funcioneaza de la data obinerii personalitii juridice, n baza Legii 14/2003, i se va conforma prevederilor legale n vigoare.

PROGRAMUL POLITIC "RENATEREA DACOROMNEASC N UNIUNEA EUROPEAN - 2050"
Partidul Romniei Europene, ca partid de centru, centru - dreapta, i propune obiective politice pentru promovarea intereselor dacoromneti n U.E., ca exponent al viitoarei clase mijlocii din Romnia n perspectiva integrrii depline n Uniunea European. n acest sens i propune s nfptuiasc Programul politic "RENATEREA DACOROMNEASC N UNIUNEA EUROPEAN - 2050" cu urmtoarele direcii de aciune:
1. RENATEREA MORAL-POLITIC A NAIUNII:
a. Rentregirea panic i democratic a naiuni, concomitent cu refacerea identitii naionale, a simbolurilor, a imaginii publice a personalitilor de seam care au furit istoria, cultura i civilizaia noastr i care constituie modele pentru generaiile prezente i viitoare;
b. Asigurarea deplinei liberti de decizie a naiunii n cunotin de cauz i n concordan cu interesele pe termen mediu i lung ale dacoromnitii;
c. Reforma deplin a justiiei, n statul european de drept;
d. Reconcilierea forelor moral-politice autentic naionale privind construirea viitorului democratic i european al rii, refacerea coeziunii, unitii i solidaritii ntre toi cetenii rii, indiferent de etnie, religie, sex, avere, grad de pregtire sau profesie;
e. Reforma constituional real i consolidarea instituiilor statului naional unitar romn, suveran i independent, al crui teritoriu este indivizibil i inalienabil; este necesar o reaezare fundamental a raporturilor constituionale dintre puterile din stat, clarificarea separaiei, a echilibrului i controlului lor reciproc, astfel ca nimeni s nu fie mai presus de Constituie i de lege;
f. Moralizarea i aducerea sub puterea legii a ntregii clase politice din Romnia prin responsabilizarea juridic a tuturor aciunilor politice la nivel naional, internaional i local, prin votul uninominal i legislaie electoral clar, adecvat spre formarea i educarea unei elite politice cinstite, competente i demne n lupta pentru interesul naiunii romne; eecul managementului politic al majoritii clasei politice necesit controlul judectoresc asupra ntregii activiti politice;
g. Interzicerea partidelor etnice n Romnia i atragerea tuturor grupurilor etnice de pe teritoriul Romniei la renaterea rii prin eliminarea oricror discriminri;
h. Depolitizarea aparatului de stat, debirocratizarea i reducerea acestuia la minimum necesar;
i. Controlul legal al averilor marilor corupi post decembriti i aplicarea impozitului progresiv pe venit;
j. Integrarea deplin a rii n structurile U.E. i consolidarea rolului ei n N.A.T.O., n O.N.U, la Dunre, n Balcani i la Marea Neagr, precum i n alte instituii i organizaii internaionale;
k. ntinerirea i profesionalizarea elitei politice n spiritul aprrii i promovrii intereselor naionale, europene, ale pcii i cooperrii, pentru aprarea valorilor eterne ale umanitii;
l. Intrarea Romniei n rndul primelor 25 de naiuni ale lumii civilizate, dezvoltate din punct de vedere economic, cultural i tehnico-tiinific;
m. Ierarhizarea profesiilor este urmtoarea : productorul - ntreprinztor, fermierul - autohton, finanatorul - investitor, cercettorul - educator i creator, comerciantul - constructor, funcionarul statului - ca aprtor al legii i lupttor pentru aplicarea ei ; profesionitii vor fi sprijinii s se specializeze la nivel european i internaional.
2. CONSOLIDAREA ECONOMICO-SOCIAL :
a. Realizarea consensului tuturor forelor naionale n adoptarea i n punerea n aplicare a acestui Program politic, prin susinere politic, financiar i material a muncii i capitalului intern, prin investiii productive, stimularea creativitii tehnice, tehnologice, tiinifice i manageriale;
b. Consolidarea economiei de pia i racordarea ei deplin la piaa mondial pentru a deveni o putere economic remarcabil n lume; atragerea marilor investitori de origine romn de pretutindeni pentru accelerarea progresului n Romnia;
c. Susinerea i stimularea profesionitilor n scopul eliminrii dependenei externe, reducerea interdependenei, la limita posibilului, asigurarea independenei depline n luarea deciziilor politico-economice autohtone;
d. Crearea de noi locuri de munc pentru ceteni, stimularea policalificrii i adaptrii forei de munc n raport de necesitile care apar pe plan naional, european i internaional;
e. Renaterea deplin a vieii satului romnesc n contextul modernitii europene.
3. RECONSTRUCIA TEHNIC, TEHNOLOGIC I INFORMAIONAL :
a. Stimularea creativitii autohtone, a inveniilor i inovaiilor, reglementarea modern a drepturilor de autor i a celor conexe;
b. Revigorarea cercetrii tiinifice fundamentale tehnice n domeniile de vrf;
c. Informatizarea societii i conexarea ei la marile magistrale informaionale universale.
4. RENATEREA PE PLAN CULTURAL - TIINIFIC I EDUCAIONAL:
a. Pstrarea tradiiilor strmoeti i stimularea creaiei populare;
b. Stimularea cercetrii n domeniul istoriei i civilizaiei strbune n vederea cunoaterii i pstrrii identitii naionale;
c. nvmnt european, performant la nivel global de calitate.
5. REFORMA N DOMENIUL SNTII, FAMILIEI I AL PROTECIA MEDIULUI :
a. Consolidarea rolului familiei, colii, bisericii, mass - media i forelor armate n educaia naional a tineretului;
b. Reforma sistemului sanitar;
c. Susinerea cercetrii tiinifice medicale autohtone n domenii de vrf;
d. Protecia mediului ambiant, conservarea i refacerea potenialului natural al rii.
6. RENATEREA N DOMENIUL MUNCII I PROTECIEI SOCIALE :
a. Reforma n domeniul salarizrii, stimulrii policalificrii i a eficienei muncii;
b. Reforma din domeniul pensiilor i asigurrilor sociale;
c. Asigurarea unei protecii sociale binemeritate, decente celor care sunt pensionari i au muncit o via pentru crearea de bunuri materiale, culturale i spirituale.
7. CONSERVAREA DIMENSIUNII CRETINE A IDENTITII NATIONALE ROMNETI I SPIRITUALITII NOASTRE SPECIFICE :
a. Consolidarea tradiiilor spirituale;
b. Reconcilierea i apropierea n vederea unificrii bisericilor cretine surori.
8. REFORMA N DOMENIUL SECURITII I APRRII NAIONALE :
a. Multiplicarea i profesionalizarea tuturor componentelor sistemului naional militar;
b. Revigorarea industriei naionale de aprare;
c. Consolidarea comunitii de informaii i a forelor destinate ordinei publice;
d. Consolidarea relaiilor de securitate i militare cu marii ageni ai structurilor politico-militare multipolare;
e. Evitarea achiziionrii de tehnic de lupt uzat att fizic, ct i moral.
9. SUSINEREA EMIGRANILOR ROMNI DIN STRINTATE I DESCURAJAREA EMIGRRII ROMNILOR .

Aceste documente au fost adoptate la 9 mai 2008.



IoanDanila

81 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 18 Decembrie 2008, ora 15:15

Romnia va renate n Uniunea European prin adevr, dreptate, munc i credin!
PARTIDUL ROMNIEI EUROPENE P.R.E.
Sediul legal provizoriu central: Bucureti, Drumul Taberei 26, Bloc T-1 apart. 119, sect. 6 (Favorit), cod 061335, Tel/fax: 0212429182,
0722972522, 0724808789, Of. potal 66, ghieul nr.1, Csua potal 58-14, CIF 22085130, Cod IBAN RO08CECEB60443RON1879199, CEC Bank Dr.Taberei, S. M. Bucureti, Dosar nr. 19007/3/2006, Tribunalul Bucureti, Secia a III- a civil, Decizia civil nr.2 din 22. 01.2007
definitiv i irevocabil prin respingerea contestaiei la data de 2.05. 2007, nregistrat n Registrul partidelor politice la data de 27.06.2007. www.partidulromanieieuropene.ro, www.academiadacoromana.ro, www.tempusdacoromania.ro, geostroe@gmail.com, ioandanila1@gmail.com
__________________________________________________________________________
Bucureti, nr. 32 din 5 iulie 2008

COMUNICAT


Partidul Romniei Europene P.R.E., partid de uniune naional, cu doctrin naional i cu deschidere european, n conformitate cu PROGRAMUL POLITIC "RENATEREA DACOROMNEASC N UNIUNEA EUROPEAN - 2050", punctul 7, Conservarea dimensiunii cretine a identitii naionale romneti i a spiritualitii noastre specifice, care are n vedere consolidarea tradiiilor spirituale i reconcilierea i apropierea n vederea unificrii bisericilor cretine surori, constatnd fragmentarea spriritual a Europei, declar urmtoarele:
Religia a fost prima cunoatere a umanitii. Apoi tiina s-a desprins din religie, fr ca religia s dispar pentru c nici un om nu poate tri fr religie, fr credin, fr o protecie divin. n fond, i stiina este tot o credin, ca i religia, o credin a omului n adevrul tiinific, n raiune.
Relaia dintre om i sacru poart numele de religie, n general. Istoria religiilor pune n eviden unitatea fenomenului psihologic care asigur varietatea credinei n divinitate, ce a nsoit omul de a lungul mileniilor, religia fiind prezent la toate popoarele lumii.
n lumea contemporan a globalizrii a aprut ideea, poate himeric, poate salutar de a se nfptui idealul unificrii statelor i al religiilor lumii peste capul naiunilor lor de origine.
O unificare a religiilor ns este o chestiune foarte delicat. De regul, o astfel de religie naional dispare o dat cu naiunea care a animat-o. Fiecare religie este un adevrat stat spiritual n cadrul unui stat laic. ntreptrunderea celor dou lumi constituie, n fapt, pilonul pe care se sprijin arhitectura naiunilor moderne. Separate formal de stat sau nu, religia este sufletul naiunii creia aparin.
Libertatea de credin, libertatea spiritual asigurat de statul de drept constituie garania c indiferent de numrul, calitatea sau cantitatea tririlor spirituale, religia va supravieui fr discriminri. Apoi, la nivel european trebuie continuat politica de apropiere i de solidaritate religioas, de armonie i de armonizare printr-un statut i un tratament juridic egal pentru fiecare religie. n fond, Europa modern s-a creat prin Pacea westfalic ncheiat n urma Rzboiului de 30 de ani purtat n numele unor confesiuni cretine.
n Romnia, unificarea celor dou biserici surori i a fraciunilor care s-au dislocat din acestea, ca urmare a existenei unor vechi premise istorice care le au desparit (i asupra crora nu mai insistm) este necesar i util.
Una ns este cea naional, Biserica Ortodox Romn. Sugerm, mai degrab, s se denumeasc Biserica Romn Ortodox, fiind mai semnificativ pentru vremurile n care trim. La romni biserica a fost una dintre cele mai puternice redute ale identitii naionale i a unicitii spiritualitii noastre dacoromneti. Dac nu vom mai crede n ea i nu o vom apra, ne vom risipi pentru c ea este muma spiritualitii dacoromneti, garania eternizrii valorilor noastre temporale dintotdeauna i de pretutindeni. ntre ortodoxism i zamolsianism nu exist nici o contradicie. Paleocretinismul dacoromnesc a fost zamolsian. Esenienii printre care a nvat Iisus au fost zamolsieni i, prin urmare, ntiul nostru protector spiritual a fost Zamolse. De la Zamolse la Iisus, cum spunea pr. cerc. Dumitru Blaa, dacoromnii i-au pstrat dreapta credin autentic, ancestral, de la Hestia cea pstrtoare a focului din matriarhat, pn la Soarele dreptii.
Ce identitate spiritual ar putea avea Uniunea European, dac nu cretin?
Fundaia Academia DacoRomn i Partidul Romniei Europene - P.R.E. susin ideea crerii unui spaiu spiritual unic european, bazat pe cultura spiritual european contemporan, dup constituirea celorlalte spaii comune, iar dimensiunea spiritual, ar putea constitui cea de-a asea dimensiune comun, necesar, iminent. De facto, ea exist, chiar dac pe axa est - vest exist cretinismul catolic i ortodox. ncercrile celor din afara spaiului european de a contrapune pe catolici i ortodoci, sprijinind islamismul n Balcani, nu vor avea succes.
Identitatea naional cuprinde i spiritul religios naional, ceea ce ar impune i contribuia parlamentarilor de drept din partea Bisericii Romne Ortodoxe. Regimul juridic specific al componentelor spirituale ale naiunilor, respectiv al identitii europene trebuie reglementat la nivelul Europei de ctre Parlamentul European i de ctre parlamentele naionale ale fiecrui stat membru U.E. prin acorduri la nivel nalt.
Conlucrarea lor n interes european este primordial pentru meninerea scopurilor nobile ale UE: promovarea pcii, a valorilor comune i bunei ntelegeri ntre naiunile membre.
Ordinea juridic european trebuie armonizat cu ordinea juridic specific spiritualitii fiecrui stat, fiecrei naiuni. Dreptul european trebuie s contribuie n mod specific la definirea i delimitarea acestor structuri religioase care trebuie s nu se suprapun, s evite dominaia uneia asupra alteia, s fie complementare, s permit cooperarea egal, pentru ca s nu devin niciodat antagonice i conflictuale.
Prin filosofia european a drepturilor omului, o adevrat nou credin european, o nou religie a speranei europenilor, trebuie reanalizate conexiunile viitorului spaiu european spiritual unic.
Graniele spirituale ale spaiului spiritual unic european sunt mai mari dect cele politice.
Europa ar putea adopta o Cart european a preoilor i un Cod de conduit al slujitorilor bisericilor europene, ca documente-cheie n politica U.E., pentru ntrirea spiritualitii i dezvoltarea unei identiti religioase europene. Europa este locul n care se intersecteaz tradiia, legea i credina n statul de drept, fapt pentru care trebuie s fie un model universal pentru lumea liber i civilizat, n care nu este interzis practica spiritual.
Nu exist oameni atei, adic oameni care nu au credin, exist doar oameni care cred n altceva dect n religie, dar cred n ceva, fie i n ali oameni. Totui, exist i doctori n tiine care sunt mai credincioi dect unele fee bisericeti, dup cum i unii slujbai ai unor biserici care nu dau dovad de o adevrat credin.
O eventual nou Constituie european sau un nou Tratat constituional european trebuie s proclame religia cretin ca fiind prima, ntre egali, ntr-un SPAIU SPIRITUAL EUROPEAN UNIC.
Dreptul canonic specific religiilor care convieuiesc n Europa Unit trebuie armonizat cu legislaia european, ca punct de plecare pentru a reui prima unificare legislativ specific, o problem vital pentru ca spiritualitatea religioas s devin substana pcii i securitii europene i internaionale.
Rzboaiele religioase nu trebuie s mai aib loc i nu vor mai avea loc n Europa mileniului III.
Zamolse ntiul european care a procesat ideea de eternitate, de nemurire ar putea fi simbolul unificator al religiilor n Europa. Pe baza principalelor cri sfinte trebuie s se redacteze, n sintez, cea mai neleapt, mai credibil i mai general Cart, care s promoveze o moral nou n spirit european novator.
n concluzie, o eventual Constituie a Europei trebuie s prevad drepturi i obligaii spirituale privind SPAIU SPIRITUAL EUROPEAN UNIC, ca temei pentru un adevrat Cod moral i spiritual al UE.
Cultura este una din armele eternitii unei naiuni, iar cultura religioas, spiritual, este o component esenial a culturii naionale, a identitii eterne a fiecrei naiuni.
n fine, o politic neleapt din partea responsabililor europeni prin instrumente juridice adecvate, bazate pe consensul bisericilor reprezentate n statele membre ale Uniunii Europene constituie esena pcii spirituale la nivelul ntregului continent.


Preedinte fondator
al Partidului Romniei Europene P.R.E.

dr. Geo Stroe


necunoscut

1 mesaj
Membru din: 1/01/1970
Postat pe: 18 Decembrie 2008, ora 16:17

tot ceea ce ai insirat talica mai sus este absurd si aberant:nu am reusit sa citesc totul ,am citit printre randuri si deja pot spune ca partidul domniilor voastre nu are viitor deoarece nu este precizat in mod expres cum poate fii schimbat presedintele atunci cand o ia razna,nu am inteles pe deplin termenul de presedinte fondator[un membru fondator ramane fondator pana la desfiintarea partidului,pe cand un presedinte poate fii schimbat oricand,la cererea membrilor partidului atunci cand incalca flagrant anumite principii morale sau de statut],numai ceausescu si basescu s-au autoales pe vecie si in al doilea rand problema cea mai spinoasa care ii va indeparta pe tineri de partidul acesta este abordarea imbecila a religiei,un balast care trebuie eliminat din orice societate umana care vrea progres,civilizatie si evolutie,s-auzim numai de bine!


dirlo1964

167 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Medias

Postat pe: 18 Decembrie 2008, ora 17:29

Absurd acest partid!Biserica Ortodoxa Romana contra Biserica Romana Ortodoxa ?Inca nimeni nu a demonstrat ca esenieni se trag din neamul dacilor si nici ca ei ar fi crezut in Zamolxe!Nu poate exista "o noua credinta europeana" asa cum o vede PRE ,deoarece intra in contradictie cu Biserica Ortodoxa,biserica noastra stramoseasca! Vreau sa fiu european dar pana la biserica!Credinta mea nu-mi permite altceva decat:Iisus,TATALsi Duhul !!!Orice altceva este impotriva credintei stramosesti!!!Zamolxe nu este egal cu IISUS!!!ISSus este unic ! EL taieste in noi !Partidul vostru este in neconcordanta cu credinta poporului !Se poate spune ca daco-romanii au crezut(la inceputul crestinarii poporului)si in IIsus si in Zamolxe.Dovada ar fi obiceiurile ,pastrate la sat si astazi ,de Craciun !Dupa cum stiti Biserica Ortodoxa nu agreaza insa aceste obiceiuri pagane!!!


Fosta membra 9am.ro

22 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 11 Ianuarie 2009, ora 14:22

si tot Eliade cel pomenit mai sus zis-a candva: "In nici o alta tzara din lume nu se consuma atata energie in politica precum in Romania..."
sa fie dementza survenita urmare a betziei puterii... sa fie confuzia dintre marfa si ambalaj... stiaiti ca Romania are cea mai permisiva legislatie in materie de minoritati? stiati ca dupa ce Romania a fost atat de blamata ptr "nerespectarea drepturilor tziganilor", iar "tziganii proapsat eliberati" au dat navala in UE si au facut ce au facut, nu stiau cum sa ni-i mai trimita inapoi.
Tom Lantos, ungurul senator al SUA, de ce nu a mai fost reales? Tot din cauza de partintire ptr dragi-i conationali... se pot imparti popoarele lumii in 2 mari categorii: cuceritorii de alte semintii si cei care si-au aparat teritoriile si identitatea. cand toata lume le arata ca locul lor ar trebui sa fie prin pustele Siberiei si ale Asiei, ei o tin pe a lor ca sunt get-beget din Panonia...
La ora actuala, se stie foarte bine ca dreapta (uitati-va in Elvetia, Italia, etc) devine din ce in ce mai radicala. manifestarile sunt mult mai numeroase decat prezinta presa. se pare ca ultranationalismul revine in fortza...
Vadim este cultural nationalist. uitandu-ma in ochii lui jucaushi din spatele lentilelor, ii vad bunatatea sufletului. nu conteaza ca "latra", e un om bun. ca om de cultura, ca om citit, a inteles EXACT rolul evreilor in istorie. din pacate, a fost "inmuiat" cu bani, ptr ca, nu-i asa, un partid are nevoi ede fonduri, iar PRM a supravietuit multi ani din fonduri obscure.
Haideti sa lasam legile sa vorbeasca. UDMR a obtinut atatea favoruri ptr ca au fost tot timpul la guvernare si si-au vandut scump voturile. am fost in covasna, si m-a durut cand ungurii localnici se uitau urat la "strainul" care le tulbura linistea... traiesc, majoritatea, intr-o saracie profunda, insa chiar cred, datorita spalarii creierului de timpuriu, ca acele tinuturi le apartin, cu alte cuvinte, acei oameni traiesc rau, gresit, din cauza indoctrinarii politice. ce romani-unguri am cunoscut, erau toti oameni de treaba. ca mai rziu mi-ar fi infipt cutitul in spate, este alta poveste


gigilipianu

443 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Tg Jiu

Postat pe: 12 Ianuarie 2009, ora 22:38

Autoarea topicului arunca batul printre gard sa vada (ce distractie macabra ?)reactiile celor care intradevar sunt intoleranti, antiromani si complet in afara oricaror cunostinte politice. Este scuzabil pentru cei mai tineri caci nu au avut cine sa-i invete. Acest partid ca si PRM nu au guvernat niciodata in Romania si atunci de unde stim noi ce va face ? Extremism ? In raport cu cine ? Pentru ca in raport cu romanii cel putin este absurd. In raport cu maghiarii sau alte minoritati nationale daca s-a intamplat vreo fapta extremista puteti s-o amintiti, daca exista. A nu se confunda maghiarii cu UDMR si unii reprezentanti iredentistidesi ai acestora. Desi acestia ii sustin neconditionat ei nu sunt vinovati. In raport cu talharii, mafiotii, hotii, coruptii si tradatorii indiferent de etnie da, sigur s-au exprimat pareri si convingeri de combatere a faptelor si a unor persoane, dar nu cu masuri radicale ci doar li s-a promis puscaria si aceea dupa legile justitiei noastre. Si, ma rog, daca nimeni nu este bun atunci cine vreti d-stra sa conduca Romania mai bine si sa ne sculam si noi odata in picioare ? Cei tineri aveti grija caci d-stra veti achita, in viitor, cea mai mare parte din nota de plata corespunzatoare acestor bascalii "nevinovate" de acum, nu Vadim si nici altcineva. Nu are rost sa mai continui pentru ca cei cu pata pusa oricum nu vor intelege de argumente. Probabil trebuie sa mai treaca 20 ani pentru a se intelege ca nu se poate progresa in aceasta tara doar scuipand ca spectatori de pe margine, in loc de a ne angaja serios la munca si la unire, indiferent ce alternativa ni s-ar oferi. Cel mai bun prilej pentru neromani sa afirme ca suntem o tara neguvernabila si deci trebuie sa fim condusi de altii. Veti trai si veti vedea. Logos.


Tycu

3787 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 14 Ianuarie 2009, ora 14:47

Sa-i ajute Domnul sa faca asa ceva , e nevoie de el, a crescut numarul de saraci, cine nu e de acord cu el ?; copiii de bani gata, afaceristii dubiosi , hotimea escrocii si parvenitii. Din pacate nu e nationalist cum ar trebui sa fie un bun si adevarat roman ! ; se vede ca maghiarimea a inceput sa pape din noi ! Vadim, adevaratul presedinte !


Ticu
kali13

233 mesaje
Membru din: 25/09/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 15 Ianuarie 2009, ora 17:59

Nationalismul este un sentiment normal pe care il poseda orice natiune cu trecut istoric.Asadar,este salutara,aparitia unui astfel de partid in peisajul politic romanesc,din pacate,imaginea lui Vadim a fost denaturata constant prin campanii mass-media,menite sa amorteasca spiritul national romanesc si sa destepte alte nationalisme minoritare.De condamnat si de scos in afara legii este nationalismul iredentist maghiar,nostalgiile lor aberante,fals istorice,pretentiile lor anormale intr-un stat de drept,cerintele lor care depasesc orice limita pe care o are conceptul de identitate nationala minoritara.Vreau partidul lui Vadim....vreau sa se termine odata cu hartuirea romanilor in Ardeal si bozgorii astia care chiar sunt solidari cu UDMR-UL sa se duca dracu in Ungaria si sa caute acolo doleante(daca vor ungurii se le ofere asa ceva),autonomie,sa le intre bine in cap ca nu fac ei legea in Ardeal pentru ca Ardealul este al ROMANILOR,SI EI SUNT NISTE TOLERATI IN TARA NOASTRA,asa ca fac ceva pe autonomia pe care o cersesc


Fosta membra 9am.ro

440 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Tg Jiu

Postat pe: 18 Ianuarie 2009, ora 21:17

Dar de ce ii trebuie un nou partid?Stiam ca-i dobitoc,dar nici chiar asa! Roman adevarat!La moarte cu ungurii,bulgarii,sarbii,albanezii,ucrainienii,croatii,rusii s.a.m.d!!!Vrem o Romanie Mare,chiar FF Mare:de la Urali pana la Alpi,de la Mediterana pana laMarea Nordului!


Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului Vadim si noul sau partid
Mergi la: