Artista, originara din Barbados, a reprezentat deja "muza" mai multor designeri celebri din industria modei, insa prin aceasta colaborare, ea si-a adaugat numele pe lista unor femei celebre, precum Natalie Portman si Jennifer Lawrence, care au fost desemnate imaginea oficiala a casei Dior, devenind astfel prima persoana de culoare din lume care va indeplini acest rol.
Potrivit Women's Wear Daily, cantareata Rihanna va fi protagonista celei de-a patra serii de reclame din campania "Secret Garden" a casei Dior, scrie MEDIAFAX.
Fotografiile si videoclipurile din aceasta campanie, realizate de Steven Klein, la Versailles, vor fi lansate in primavara acestui an.
Rihanna si-a lansat primul album discografic in 2005, iar primul ei single care a ajuns pe primul loc in topul Billboard a fost piesa "S.O.S.". Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima pozitie a clasamentelor muzicale: "Umbrella", "Take a Bow" si "Disturbia". Inainte de "Loud", din 2010, cantareata a lansat albumul "Rated R", in noiembrie 2009. Cele mai recente albume ale sale sunt "Talk That Talk" (2011) si "Unapologetic" (2012). Albumele sale s-au vandut in peste 150 de milioane de exemplare la nivel mondial, iar cantareata a fost recompensata cu opt premii Grammy.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Rihanna, prima persoana de culoare care devine imaginea casei Dior.